-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Αρθρώσεις υπάρχουν σίγουρα, όμως για Dellorto DHLA και Weber DCOE που είναι και τα πιο δημοφιλή. Για τα DRLA δεν ξέρω, θέλει ψάξιμο.Ναι, αν δεν κάνω λάθος τα DHLA χρησιμοποιούνται σε μπιάλμπερο ενώ τα DRLA σε μπόξερ.
Μπορείς να βρεις DRLA40 έτοιμα ανακατασκευασμένα από επαγγελματία, αλλά θα χρειαστείς τουλάχιστον 250 Ευρώ (αν θες στείλε pm)...
Μμμμ... αυτή την περίοδο δεν έχω λεφτά και έχω άλλες προτεραιότητες, ευχαριστώ πάντως. Πάντως υπάρχει ένα ζευγάρι DRLA στην καβάτζα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αν το φαινόμενο της απορρύθμισης επιμείνει.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Τα δικά μου απορρυθμίζονται πάντως και δεν φαίνεται στο ρελαντί αλλά στη λειτουργία του κινητήρα στις ψηλές στροφές, όπου γίνεται τραχύς ο ήχος του και πέφτει η απόδοσή τουEάν έφταιγαν οι πεταλούδες ή η άρθρωση νομίζω πως το πρόβλημα θα γινόταν περισσότερο αισθητό στο ρελαντί και στα λίγα γκάζια όπου ένα μικρό παίξιμο της πεταλούδας αντιστοιχεί σε μεγάλο ποσοστό διαφοροποίησης της επιφάνειας ανοίγματος. Στα μεγάλα ανοίγματα πεταλκούδας ούτως ή άλλως έχει πολύ μεγάλη ταχύτητα ροής και ήδη μεγάλη ανοιχτή διατομή.
Έχετε κοιτάξει το αβάνς; -
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Έχετε κοιτάξει το αβάνς;Παλιότερα το είχαμε πειράξει λίγο αλλά πρόσφατα το επαναφέραμε στο εργοστασιακό και το ξαναελέγξαμε πολύ πρόσφατα. Δεν είχε αλλάξει.
Προς το παρόν ο κινητήρας λειτουργεί πολύ καλά τις μέρες που δεν έχει υγρασία. Αν έχει υγρασία όμως παρατηρείται έντονα το φαινόμενο που σου ανέφερα.
-
Aυτά γιατί δεν τα συζητάτε ''σπίτι σας'' να μάθει και κανας αλλος τίποτα?
-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Aυτά γιατί δεν τα συζητάτε ''σπίτι σας'' να μάθει και κανας αλλος τίποτα?Γιατί, υπάρχει άλλος στο 'σπίτι μας' με DRLA40;
-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Aυτά γιατί δεν τα συζητάτε ''σπίτι σας'' να μάθει και κανας αλλος τίποτα?Αυτό τώρα δεν το κατάλαβα βρε fellea!!! Δηλαδή εδω τι είναι? Κέντρο Διερχομένων?!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Aυτά γιατί δεν τα συζητάτε ''σπίτι σας'' να μάθει και κανας αλλος τίποτα?
Αυτό τώρα δεν το κατάλαβα βρε fellea!!! Δηλαδή εδω τι είναι? Κέντρο Διερχομένων?!!
Με συγχωρείς Κουκ δεν εννοεούσα κάτι τέτοιο.
Το παίρνω πίσω....Θα τα κάνω quote.
-
Κι εμένα μου έκανε εντυπωση όταν το διάβασα από εσένα!
Κανένα πρόβλημα!
-
Nα ρωτησω κατι σχετικο.....
Αν σε ενα αυτοκινητο καει ο αισθητηρας λ , τι συμπτωματα θα εχει??? περα απο το λαμπακι 'check engine'.
Στην καθημερινη του χρηση ο μεσος οδηγος θα πρεπει να αντιληφθει κατι????
-
Αυξημενη καταναλωση,ασταθεια στο ρελαντι,και γενικα υποτονικη λειτουργια του κινητηρα.
-
Ανάλογα με το αυτοκίνητο. Στο δικό μου αν αποσυνδέσεις τον λ ενώ ο κινητήρας λειτουργεί, δουλεύει άθλια. Αν το σβήσεις και το βάλεις μπρος (χωρίς να επανασυνδέσεις τον λ) δουλεύει στρωτά. Ο εγκέφαλος βλέπει ότι ο λ δεν δίνει σήμα και τον αγνοεί χρησιμοποιώντας προκαθορισμένες τιμές, δουλεύει όμως ο κινητήρας σε limp mode. Αν δεν ξέρεις ότι ο λ δεν είναι συνδεδεμένος, δεν μπορείς να το καταλάβεις εύκολα, απλά οδηγώντας το αυτοκίνητο (δουλεύει καλά).
Δεν χρειάζεται να καταστραφεί ο λ για να σου ανάψει το λαμπάκι. Στα παλιά αυτοκίνητα αν δεν δώσει σωστό σήμα μέσα σε 2 λεπτά (lazy sensor) είναι άχρηστος. Στα καινούρια με 2 λ είναι πολύ πιο αυστηρά τα πράγματα.
Ο λ συγκρίνει το οξυγόνο της εξάτμισης με το οξυγόνο του αέρα (είναι ανοικτός απ' έξω) γι αυτό μη τον ξεσκίζετε με τη μάνικα. Επίσης είναι πολύ ευαίσθητος στη μυρωδιά της σιλικόνης, αν μυρίσει σιλικόνη ψοφάει - μακριά οι κοινές σιλικόνες από τα αμάξια με λ, υπάρχουν ειδικές (sensor safe).
-
Το εν λογο αμαξι ειναι το smart for two , μοντ.2002 και εχει 2 αισθητηρες λ.
Το λαμπακι ειναι αναμενο μονιμα αλλα το αμαξι δεν παρουσιαζει καποιο προβλημα κατα την λειτουργια του, και αναρωτιεμαι υπαρχει περιπτωση να μην εχει καει ο λ αλλα απλα καποια στιγμη να εβγαλε σφαλαμα και να εχει μεινει αναμενο το λαμπακι ή μηπως οντως εχει καει αλλα δεν εχει ορατα συμπτώματα.
-
Το λαμπάκι δεν ανάβει μόνο για τον λ. Δυστυχώς στα καινούρια (ODBII) αυτοκίνητα οι κατασκευαστές αποφάσισαν ότι ο ιδιοκτήτης δεν χρειάζεται να μπορεί να δει το κωδικό για τον οποίο είναι αναμμένο το λαμπάκι και χρειάζεται scanner για να διαβάσεις το κωδικό. (Στο δικό μου παλιό αναβοσβήνει το λαμπάκι και σου δείχνει το κωδικό του σφάλματος).
Πήγαινε σε συνεργείο και οπωσδήποτε πριν το reset να διαβάσουν και να σου πουνε το κωδικό του σφάλματος. Αλλιώς μπορείς να βγάλεις το καλώδιο από τη μπαταρία για λίγο (1 λεπτό? - αν δεν ξέρεις ποιά είναι η ασφάλεια για το backup) αλλά θα χάσεις τις μνήμες από το ραδιόφωνο και μπορεί να σου ζητάει κωδικό.
Αισθητήρας "λ" σε αυτοκίνητο χωρίς εγκέφαλο