Ανάλογα με το αυτοκίνητο. Στο δικό μου αν αποσυνδέσεις τον λ ενώ ο κινητήρας λειτουργεί, δουλεύει άθλια. Αν το σβήσεις και το βάλεις μπρος (χωρίς να επανασυνδέσεις τον λ) δουλεύει στρωτά. Ο εγκέφαλος βλέπει ότι ο λ δεν δίνει σήμα και τον αγνοεί χρησιμοποιώντας προκαθορισμένες τιμές, δουλεύει όμως ο κινητήρας σε limp mode. Αν δεν ξέρεις ότι ο λ δεν είναι συνδεδεμένος, δεν μπορείς να το καταλάβεις εύκολα, απλά οδηγώντας το αυτοκίνητο (δουλεύει καλά).
Δεν χρειάζεται να καταστραφεί ο λ για να σου ανάψει το λαμπάκι. Στα παλιά αυτοκίνητα αν δεν δώσει σωστό σήμα μέσα σε 2 λεπτά (lazy sensor) είναι άχρηστος. Στα καινούρια με 2 λ είναι πολύ πιο αυστηρά τα πράγματα.
Ο λ συγκρίνει το οξυγόνο της εξάτμισης με το οξυγόνο του αέρα (είναι ανοικτός απ' έξω) γι αυτό μη τον ξεσκίζετε με τη μάνικα. Επίσης είναι πολύ ευαίσθητος στη μυρωδιά της σιλικόνης, αν μυρίσει σιλικόνη ψοφάει - μακριά οι κοινές σιλικόνες από τα αμάξια με λ, υπάρχουν ειδικές (sensor safe).