-
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
rallycards,τι στενοχωριεσαι,εδω σου λεω για αρρωστια και εσυ θα ηθελες να κολλησεις
ΑΝΤΕ ΡΕ, ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΕ ΡΑΛΛΥ ΑΛΛΑ ΒΟΛΤΑ ΟΥΤΕ ΜΕ CINQUECENTO ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ! ΚΑΝΤΕ ΜΕ ΡΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ WRC!
EΣΥ,ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ'ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΟΛΙΣ ΑΝΗΦΟΡΙΣΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΠΑΝΩ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
rallycards,τι στενοχωριεσαι,εδω σου λεω για αρρωστια και εσυ θα ηθελες να κολλησεις
ΑΝΤΕ ΡΕ, ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΕ ΡΑΛΛΥ ΑΛΛΑ ΒΟΛΤΑ ΟΥΤΕ ΜΕ CINQUECENTO ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ! ΚΑΝΤΕ ΜΕ ΡΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ WRC!
EΣΥ,ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ'ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΟΛΙΣ ΑΝΗΦΟΡΙΣΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΠΑΝΩ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ:
!!!
KYΡΙΕ ΛΩΡΗ, ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!! -
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
rallycards,τι στενοχωριεσαι,εδω σου λεω για αρρωστια και εσυ θα ηθελες να κολλησεις
ΑΝΤΕ ΡΕ, ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΕ ΡΑΛΛΥ ΑΛΛΑ ΒΟΛΤΑ ΟΥΤΕ ΜΕ CINQUECENTO ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ! ΚΑΝΤΕ ΜΕ ΡΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ WRC!
EΣΥ,ΚΑΛΟΜΕΛΕΤΑ ΚΙ'ΕΡΧΕΤΑΙ ΜΟΛΙΣ ΑΝΗΦΟΡΙΣΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΠΑΝΩ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΝΑΙ:
!!!
KYΡΙΕ ΛΩΡΗ, ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!ΟΥΤΕ ΠΛΗΘΥΝΤΙΚΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΚΕΡΙΑ ΚΑΙ ΛΙΒΑΝΙΑ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
ΠΟΣΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 14 ΑΠΡΙΛΙΟΥ?
ΝΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΡΗΣΩ? ΘΑ ΤΑ ΜΕΤΡΗΣΩ!!!! -
Μετά από αρκετό καιρό απουσίας απ’ το forum, λόγο πολλών δουλειών που έπεσαν το τελευταίο καιρό, βρήκα επιτέλους χρόνο να ξανά γράψω και θέλω για άλλη μια φορά να ευχαριστήσω το κ.Λωρη για την εμπειρία αυτή που έζησα. Αυτή η προσπάθεια η οποία κάνει μαζι με τον κ. Άρη είναι κάτι υπέροχο και πραγματικά αξιέπαινο. Ανοίγουν πραγματικά ορθάνοικτα τις πόρτες τους αθλήματος και προσφέρουν μια εμπειρία ζωής, με αυτό που κάνουν, σε ανθρώπους που ίσως δεν έχουν την ευκαιρία να ξανά ζήσουν κάτι αντίστοιχο στη ζωή τους. Λοιπόν έχω μια πρόταση και εύχομαι να βρει ανταπόκριση και τελικά να καταφέρει να υλοποιηθεί. Ενόψει τώρα και της κοπής της πίτας των 4TF, σκέφτομαι να κανονίσουμε όλοι εμείς που είχαμε τη χαρά να βρεθούμε στο μπάκετ του κ. Λωρη, να τους πάρουμε ένα μικρό δώρο, γράφοντας και σε μια ωραία κάρτα η κάτι τέτοιο λίγα λόγια για την εμπειρία μας αυτή. Βγάζοντας και μερικές αναμνηστικές φωτογραφίες. Πιστεύω ότι είναι μια μικρή κίνηση ευχαριστιών για αυτό που κάνουν. Και μακάρι για όσο μπορούν ακόμα να το συνεχίζουν. Αποτελεί πραγματικά μια λαμπρή κίνηση για το χώρο αυτό. Λοιπόν όποιος ενδιαφέρεται ας στείλει pm να το κανονίσουμε.
-
Ο χρήστης bellos έγραψε:
Μετά από αρκετό καιρό απουσίας απ’ το forum, λόγο πολλών δουλειών που έπεσαν το τελευταίο καιρό, βρήκα επιτέλους χρόνο να ξανά γράψω και θέλω για άλλη μια φορά να ευχαριστήσω το κ.Λωρη για την εμπειρία αυτή που έζησα. Αυτή η προσπάθεια η οποία κάνει μαζι με τον κ. Άρη είναι κάτι υπέροχο και πραγματικά αξιέπαινο. Ανοίγουν πραγματικά ορθάνοικτα τις πόρτες τους αθλήματος και προσφέρουν μια εμπειρία ζωής, με αυτό που κάνουν, σε ανθρώπους που ίσως δεν έχουν την ευκαιρία να ξανά ζήσουν κάτι αντίστοιχο στη ζωή τους. Λοιπόν έχω μια πρόταση και εύχομαι να βρει ανταπόκριση και τελικά να καταφέρει να υλοποιηθεί. Ενόψει τώρα και της κοπής της πίτας των 4TF, σκέφτομαι να κανονίσουμε όλοι εμείς που είχαμε τη χαρά να βρεθούμε στο μπάκετ του κ. Λωρη, να τους πάρουμε ένα μικρό δώρο, γράφοντας και σε μια ωραία κάρτα η κάτι τέτοιο λίγα λόγια για την εμπειρία μας αυτή. Βγάζοντας και μερικές αναμνηστικές φωτογραφίες. Πιστεύω ότι είναι μια μικρή κίνηση ευχαριστιών για αυτό που κάνουν. Και μακάρι για όσο μπορούν ακόμα να το συνεχίζουν. Αποτελεί πραγματικά μια λαμπρή κίνηση για το χώρο αυτό. Λοιπόν όποιος ενδιαφέρεται ας στείλει pm να το κανονίσουμε.ΑΓΑΠΗΤΕ bellos,
ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΚΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΥ,ΑΛΛΑ ΔΩΡΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΑΡΗ ΟΥΤΕ ΣΕ ΕΜΕΝΑ. ΤΑ ΔΩΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΑΣ ΤΟΣΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΒΓΗΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΥΠΩΣΕΤΕ ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΣΑΣ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΝ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΔΩΡΑΚΙΑ,ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΟΙ ΚΑΚΟΗΘΕΙΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΟΤΙ ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ !!!
ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΑΣ ΤΟΥ FORUM ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΗ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΑΓΑΠΗΤΕ bellos,
ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΚΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΗ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΟΥ,ΑΛΛΑ ΔΩΡΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΑΡΗ ΟΥΤΕ ΣΕ ΕΜΕΝΑ. ΤΑ ΔΩΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΦΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΑΣ ΤΟΣΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΒΓΗΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΥΠΩΣΕΤΕ ΣΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ ΣΑΣ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΝ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΔΩΡΑΚΙΑ,ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΟΙ ΚΑΚΟΗΘΕΙΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΟΤΙ ΝΟΙΚΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ !!!
ΕΓΩ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΤΗΣ ΠΙΤΑΣ ΤΟΥ FORUM ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΗ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Τότε να ευχηθούμε σε μια ωραία συνάντηση στη κοπή και να περάσουμε όσο καλύτερα μπορούμε.
-
Οπως ισως καταλαβατε, ειμαι και εγω ενας απο τους τυχερους που βρεθηκαν στο μπακετ του Λωρη, ή στο δεξι μπακετ του Αρη Βωβου.
Αλλα, ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Σαββατο μεσημερι και υστερα απο συνενοησεις με Λωρη(μου απαγορευσε τον πληθυντικο) βρεθηκαμε στη θρυλικη αναβαση της Πιτιτσας οπου ο Αρης και ο Λωρης θα δοκιμαζαν το clio S1600 εν οψει του Ραλλυ Αχαιος.
Αφου γνωριστηκαμε με Λωρη, μου λεει ευγενικα:
Πηγαινε να δεις 2 περασματα μας στη φουρκετα και μετα ελα κατω στο σερβις, κατι θα κανονισουμε!
Εγω δεν πιστευα αυτο που ακουγα!
Θα εμπαινα σε ενα κορυφαιο αγωνιστικο, με τον κορυφαιο Ελληνα οδηγο!
Ουτε στα πιο τρελα ονειρα μου δεν ειχα σκεφτει τετοι σεναριο!
Τι σου επιφυλλασει η ζωη...Αφηνω τις φιλοσοφικες μου αναζητησεις, και κατευθειαν στη φουρκετα να δω τους Αρη-Λωρη να δοκιμαζουν το clio.
Kαθως ανεβαινε το clio το θεαμα ηταν μονδικο!
Το αυτοκινητο ακουγοταν εκπληκτικα(δεν εχω ξανακουσει ετσι S1600, και εχω δει πολλα τετοια) και πηγαινε φοβερα γρηγορα.Το στησιμο φαινοταν πολυ καλο απ'εξω, ενω δεν ελειψαν και τα χειροφρενα στη φουρκετα χαριν θεαματος.Πραγματικα το χαιρονται ο Αρης με το Λωρη, και αποδεικνυουν για ακομα μια φορα οτι δεν ειναι βαθμοθηρες, αλλα πρωτο τους μελημα ειναι η διασκεδαση αυτων και των θεατων.
Μακαρι και τα αλλα πληρωματα να τους ακολουθησουν σε αυτο τον τομεα!
Περναει και το δευτερο περασμα-κατεβασμα, και αλλη μια φορα τρομαζω απο τα φρενα αυτου του πραματος.Πως φρεναρει ετσι οεο?
Στο κατεβασμα μου κανει νοημα ο Λωρης να κατεβω και εγω, και αμεσως μπαινω στο αυτοκινητο μου να παω στο σερβις.Μολις φτανω, βγαινει ο Λωρης και μου παραχωρει τη θεση του!
Η μεγαλη στιγμη εφτασε!
Συντομη γνωριμια με Αρη και το ονειρο αρχιζει!
1η-2η-3-4-5 και ολα αυτα σε λιγα μολις μετρα!
Το πραμα σκοτωνει!
Εντωμεταξυ μενω αφωνος απο την ακαμψια του κλιω!
Λες και ειναι ενα κομματι μεταλλο, καμια σχεση με αλλα αγωνιστικα με τα τσακ και τσουκ και τα αλλα τριξιματα.
Εκει μεσα δεν ακουγεται τιποτα!
Η κατευθυντικοτητα ειναι αριστη, με 1/4 τιμονια εκμεταλευεσαι ολο το πλατος του δρομου.
Η αναρτηση ειναι μαγικο χαλι!
Παροτι σκληρη, δεν κοπααει καθολου, ουτε κουραζει, περναει απο ολα τα ειδη οδοστρωματος και δεν καταλαβαινει τιποτα.
Ο κινητρας σκοτωνει ψηλα, δουλευει συνεχεια 8-8.500 rpm.Τα φρενα τελος, απο αλλο πλανητη,το ακινητοποιουν σε χρονο dt.
Για τον Αρη Βωβο τι να πω!
Ο ανθρωπος καταρχην ειναι ευγενεστατος και πολυ ανετος.
Αισθανομουν σαν να τον ηξερα χρονια.
Καθως πυροβολουσε, μιλουσαμε ταυτοχρονα και μου ελεγε ποσο δυσκολο ειναι να κανεις δοκιμες σε δρομο ανοικτο.
Και βεβαια ειχε δικιο, γιατι δεν ξερεις απο που θα σου βγει ο παππους με το αγροτικο.Οποτε μοιραια ο ρυθμος κατα τα λεγομενα του Αρη ηταν χαλαρος ασχετα αν εμενα μου φαινοταν αγωνιστικος.Σαν οδηγος, ειμαι πολυ μικρος για να τον κρινω, αλλα δεν ειναι τυχαιο εκει που εχει φτασει οδηγικα.
Ο ανθρωπος το κατεχει το αντικειμενο πολυυ καλα.
Αριστο κοντρολ και αντανακλαστικα.Εκει που το ευχαριστηθηκα πολυ ειναι στα φρεναρισματα και στα κατεβασματα ταυτοχρονα.
Αλλο να το λεω κι αλλο να το νιωσετε!
Ή εκει που κατεβαιναμε την κατηφορικη ευθεια της πιτιτσας με εκτη!
Εχει ψυχη ο Αρης και το δειχνει με την πρωτη ευκαιρια!
Ομολογουμενως δεν περιμενα οτι ο Αρης ειναι τοσο καλος και στην ασφαλτο.
Το κλιω πιστευω του ταιριαζει και φαινοταν αυτο, σαν να το οδηγουσε χρονια.Ειχε πολυ καλη εξοικιωση μαζι του.
Κριμα που δεν ολοκληρωσε σε Αττικο και Αχαιος για να αποδειξει αυτο που λεω, οτι θα ηταν πρωτος και σε αυτα τα ραλλυ.
Πραγματικα το πιστευω υστερα απο αυτα που ειδα, και μακαρι να κανουν κι αλλη ασφαλτο.Η αναβαση - καταβαση εγινε, κι οπως ολα τα ωραια πραγματα ετσι και αυτη η βολτα τελειωσε.
Θα ηθελα να ευχαριστησω και δημοσια τους Αρη-Λωρη, Λωρη-Αρη δεν εχει σημασια,που δινουν την ευκαιρια για βολτα σε εμας τους κοινους θνητους!Οπως επισης θα ηθελα να τους ευχαριστησω που συμμετεχουν στη μιζερη ελληνικη πραγματικοτητα και αναβαθμιζουν με την παρουσια τους τους Ελληνικους αγωνες, και μας δινουν συνεχως κινητρο να πηγαινουμε να τους βλεπουμε.
Θα μπορουσαν να τρεχουν μονο εξωτερικο οπως κανουν αλλοι, και να μας εχουν γραμμενους.
Αλλα δεν το κανουν, φερνουν αυτοκινητα κοσμηματα και προσφερουν απλοχερα θεαμα.Εχετε ποτε σκεφτει ποσο κατωτεροι θα ηταν οι Ελληνικοι αγωνες χωρις τους Βωβο -ΕΛ ΕΜ?
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Κριμα που δεν ολοκληρωσε σε Αττικο και Αχαιος για να αποδειξει αυτο που λεω, οτι θα ηταν πρωτος και σε αυτα τα ραλλυ.
Πραγματικα το πιστευω υστερα απο αυτα που ειδα, και μακαρι να κανουν κι αλλη ασφαλτο.Αυτό ξαναπέστο. Πραγματικά το πιστεύω ότι είναι δώρο θεού οτι τρέχουν ΚΑΙ άσφαλτο γιατί
- Ανεβάζουν τρελά τον ανταγωνισμό
- Προσφέρουν άπειρο θέαμα
- Δείχνουν οτι δεν κολώνουν πουθενά και σε τίποτα μιας και μπαίνουν σε υποτιθέμενα ‘‘ξένα‘‘ χωράφια αλλά ‘‘Ο καλός ο μύλος όλα τα αλέθει....‘‘.
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Οπως ισως καταλαβατε, ειμαι και εγω ενας απο τους τυχερους που βρεθηκαν στο μπακετ του Λωρη, ή στο δεξι μπακετ του Αρη Βωβου.
Αλλα, ας παρουμε τα πραγματα απο την αρχη.
Σαββατο μεσημερι και υστερα απο συνενοησεις με Λωρη(μου απαγορευσε τον πληθυντικο) βρεθηκαμε στη θρυλικη αναβαση της Πιτιτσας οπου ο Αρης και ο Λωρης θα δοκιμαζαν το clio S1600 εν οψει του Ραλλυ Αχαιος.
Αφου γνωριστηκαμε με Λωρη, μου λεει ευγενικα:
Πηγαινε να δεις 2 περασματα μας στη φουρκετα και μετα ελα κατω στο σερβις, κατι θα κανονισουμε!
Εγω δεν πιστευα αυτο που ακουγα!
Θα εμπαινα σε ενα κορυφαιο αγωνιστικο, με τον κορυφαιο Ελληνα οδηγο!
Ουτε στα πιο τρελα ονειρα μου δεν ειχα σκεφτει τετοι σεναριο!
Τι σου επιφυλλασει η ζωη...Αφηνω τις φιλοσοφικες μου αναζητησεις, και κατευθειαν στη φουρκετα να δω τους Αρη-Λωρη να δοκιμαζουν το clio.
Kαθως ανεβαινε το clio το θεαμα ηταν μονδικο!
Το αυτοκινητο ακουγοταν εκπληκτικα(δεν εχω ξανακουσει ετσι S1600, και εχω δει πολλα τετοια) και πηγαινε φοβερα γρηγορα.Το στησιμο φαινοταν πολυ καλο απ'εξω, ενω δεν ελειψαν και τα χειροφρενα στη φουρκετα χαριν θεαματος.Πραγματικα το χαιρονται ο Αρης με το Λωρη, και αποδεικνυουν για ακομα μια φορα οτι δεν ειναι βαθμοθηρες, αλλα πρωτο τους μελημα ειναι η διασκεδαση αυτων και των θεατων.
Μακαρι και τα αλλα πληρωματα να τους ακολουθησουν σε αυτο τον τομεα!
Περναει και το δευτερο περασμα-κατεβασμα, και αλλη μια φορα τρομαζω απο τα φρενα αυτου του πραματος.Πως φρεναρει ετσι οεο?
Στο κατεβασμα μου κανει νοημα ο Λωρης να κατεβω και εγω, και αμεσως μπαινω στο αυτοκινητο μου να παω στο σερβις.Μολις φτανω, βγαινει ο Λωρης και μου παραχωρει τη θεση του!
Η μεγαλη στιγμη εφτασε!
Συντομη γνωριμια με Αρη και το ονειρο αρχιζει!
1η-2η-3-4-5 και ολα αυτα σε λιγα μολις μετρα!
Το πραμα σκοτωνει!
Εντωμεταξυ μενω αφωνος απο την ακαμψια του κλιω!
Λες και ειναι ενα κομματι μεταλλο, καμια σχεση με αλλα αγωνιστικα με τα τσακ και τσουκ και τα αλλα τριξιματα.
Εκει μεσα δεν ακουγεται τιποτα!
Η κατευθυντικοτητα ειναι αριστη, με 1/4 τιμονια εκμεταλευεσαι ολο το πλατος του δρομου.
Η αναρτηση ειναι μαγικο χαλι!
Παροτι σκληρη, δεν κοπααει καθολου, ουτε κουραζει, περναει απο ολα τα ειδη οδοστρωματος και δεν καταλαβαινει τιποτα.
Ο κινητρας σκοτωνει ψηλα, δουλευει συνεχεια 8-8.500 rpm.Τα φρενα τελος, απο αλλο πλανητη,το ακινητοποιουν σε χρονο dt.
Για τον Αρη Βωβο τι να πω!
Ο ανθρωπος καταρχην ειναι ευγενεστατος και πολυ ανετος.
Αισθανομουν σαν να τον ηξερα χρονια.
Καθως πυροβολουσε, μιλουσαμε ταυτοχρονα και μου ελεγε ποσο δυσκολο ειναι να κανεις δοκιμες σε δρομο ανοικτο.
Και βεβαια ειχε δικιο, γιατι δεν ξερεις απο που θα σου βγει ο παππους με το αγροτικο.Οποτε μοιραια ο ρυθμος κατα τα λεγομενα του Αρη ηταν χαλαρος ασχετα αν εμενα μου φαινοταν αγωνιστικος.Σαν οδηγος, ειμαι πολυ μικρος για να τον κρινω, αλλα δεν ειναι τυχαιο εκει που εχει φτασει οδηγικα.
Ο ανθρωπος το κατεχει το αντικειμενο πολυυ καλα.
Αριστο κοντρολ και αντανακλαστικα.Εκει που το ευχαριστηθηκα πολυ ειναι στα φρεναρισματα και στα κατεβασματα ταυτοχρονα.
Αλλο να το λεω κι αλλο να το νιωσετε!
Ή εκει που κατεβαιναμε την κατηφορικη ευθεια της πιτιτσας με εκτη!
Εχει ψυχη ο Αρης και το δειχνει με την πρωτη ευκαιρια!
Ομολογουμενως δεν περιμενα οτι ο Αρης ειναι τοσο καλος και στην ασφαλτο.
Το κλιω πιστευω του ταιριαζει και φαινοταν αυτο, σαν να το οδηγουσε χρονια.Ειχε πολυ καλη εξοικιωση μαζι του.
Κριμα που δεν ολοκληρωσε σε Αττικο και Αχαιος για να αποδειξει αυτο που λεω, οτι θα ηταν πρωτος και σε αυτα τα ραλλυ.
Πραγματικα το πιστευω υστερα απο αυτα που ειδα, και μακαρι να κανουν κι αλλη ασφαλτο.Η αναβαση - καταβαση εγινε, κι οπως ολα τα ωραια πραγματα ετσι και αυτη η βολτα τελειωσε.
Θα ηθελα να ευχαριστησω και δημοσια τους Αρη-Λωρη, Λωρη-Αρη δεν εχει σημασια,που δινουν την ευκαιρια για βολτα σε εμας τους κοινους θνητους!Οπως επισης θα ηθελα να τους ευχαριστησω που συμμετεχουν στη μιζερη ελληνικη πραγματικοτητα και αναβαθμιζουν με την παρουσια τους τους Ελληνικους αγωνες, και μας δινουν συνεχως κινητρο να πηγαινουμε να τους βλεπουμε.
Θα μπορουσαν να τρεχουν μονο εξωτερικο οπως κανουν αλλοι, και να μας εχουν γραμμενους.
Αλλα δεν το κανουν, φερνουν αυτοκινητα κοσμηματα και προσφερουν απλοχερα θεαμα.Εχετε ποτε σκεφτει ποσο κατωτεροι θα ηταν οι Ελληνικοι αγωνες χωρις τους Βωβο -ΕΛ ΕΜ?
ΣΠΥΡΟ,
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ.
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΠΥΡΓΟ.ΦΙΛΙΚΑ,
΄ΛΩΡΗΣ -
Να καταθέσω και εγώ μια εμπειρία έστω και πολύ καθυστερημένα. Ακρόπολις 2005 κάθομαι και παρακολουθώ μία ειδική (δεν θυμάμαι ποια αλλά ήμουν ακριβώς στο σημείο που ο Σόλμπεργκ χτύπησε το αριστερό πίσω μέρος του Impreza και στο ίδιο σημείο που εγκατέλειψε και ο Stohl). 2 στροφές πριν από το συγκεκριμένο σημείο υπάρχει μία κατηφορική αριστερή όπου βλέπω όλους να την στρίβουν πολύ γρήγορα. Ο Άρης μπαίνει στην στροφή και φεύγει ευθεία μέσα στα δέντρα (νόμιζα). Εμείς όλοι ξεκινάμε τρέχωντας προς το σημείο να βοηθήσουμε αλλά κάτω από τον δρόμο βλέπω τον αριστερό μπροστινό τροχό του Impreza μαζί με το φανάρι να ξεπροβάλουν προς τα επάνω. Το αυτοκίνητο συνεχίζει να κινείται πλάγια με το μισό του μέρος πάνω στον δρόμο και το άλλο μισό κάτω από αυτόν (στον γκρεμό δηλαδή). Για καλή τους τύχη ένα δεντράκι αρκετά μικρό ώστε να μην προκαλέσει ζημιά χτυπάει τον δεξί πίσω μασπιέ και με μία θεαματική κίνηση-άλμα το Impreza επανέρχεται στον δρόμο. 1 δευτερόλεπτο αργότερα ο Άρης έχει κατεβάσει 2 σχέσεις και η συνέχεια γνωστή. Ίσως το θεαματικότερο γεγονός από τα 7 ακρόπολις που έχω παρακολουθήσει. Α και για να μην το ξεχάσω στο ίδιο σημείο πήρα και ένα μικρό αναμνηστικό (τον πίσω προφυλακτήρα) του Σολμπεργκ. Θέαμα πάνω από όλα και ουσία παράλληλα. Πάντα τέτοια.
-
Άντε, ρε Άρη, εμένα θα με πας ποτέ καμιά στριφτερή ή όχι;
Φυρί-φυρί το πας, να μουτρώσω και να μην έρχομαι μετά...
Να'χουν να το λένε δηλαδή, ότι το Β.Π.Σ., class of '82, έβγαλε και οδηγόνια πέρα από επιστημόνια... -
Φίλε Λώρη, έλαβα το μήνυμά σου.
Προσπάθησα να σου απαντήσω, αλλά δεν ξέρω γιατί δεν το στέλνει. Μου λέει ότι έχει bug problems...
Δεν έχει καμιά σημασία όμως. Σύμφωνοι σε ό,τι είπες. Θα γίνουν όλα όπως έγραψες. -
Ο χρήστης Strifter έγραψε:
Φίλε Λώρη, έλαβα το μήνυμά σου.
Προσπάθησα να σου απαντήσω, αλλά δεν ξέρω γιατί δεν το στέλνει. Μου λέει ότι έχει bug problems...
Δεν έχει καμιά σημασία όμως. Σύμφωνοι σε ό,τι είπες. Θα γίνουν όλα όπως έγραψες.ΑΓΑΠΗΤΕ strifter,
ΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΛΑΒΑ,ΕΓΩ ΤΑ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΡΜ ΚΑΙ ΤΑ E-MAILS ΠΟΥ ΛΑΜΒΑΝΩ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης tsakirn έγραψε:
Να καταθέσω και εγώ μια εμπειρία έστω και πολύ καθυστερημένα. Ακρόπολις 2005 κάθομαι και παρακολουθώ μία ειδική (δεν θυμάμαι ποια αλλά ήμουν ακριβώς στο σημείο που ο Σόλμπεργκ χτύπησε το αριστερό πίσω μέρος του Impreza και στο ίδιο σημείο που εγκατέλειψε και ο Stohl). 2 στροφές πριν από το συγκεκριμένο σημείο υπάρχει μία κατηφορική αριστερή όπου βλέπω όλους να την στρίβουν πολύ γρήγορα. Ο Άρης μπαίνει στην στροφή και φεύγει ευθεία μέσα στα δέντρα (νόμιζα). Εμείς όλοι ξεκινάμε τρέχωντας προς το σημείο να βοηθήσουμε αλλά κάτω από τον δρόμο βλέπω τον αριστερό μπροστινό τροχό του Impreza μαζί με το φανάρι να ξεπροβάλουν προς τα επάνω. Το αυτοκίνητο συνεχίζει να κινείται πλάγια με το μισό του μέρος πάνω στον δρόμο και το άλλο μισό κάτω από αυτόν (στον γκρεμό δηλαδή). Για καλή τους τύχη ένα δεντράκι αρκετά μικρό ώστε να μην προκαλέσει ζημιά χτυπάει τον δεξί πίσω μασπιέ και με μία θεαματική κίνηση-άλμα το Impreza επανέρχεται στον δρόμο. 1 δευτερόλεπτο αργότερα ο Άρης έχει κατεβάσει 2 σχέσεις και η συνέχεια γνωστή. Ίσως το θεαματικότερο γεγονός από τα 7 ακρόπολις που έχω παρακολουθήσει. Α και για να μην το ξεχάσω στο ίδιο σημείο πήρα και ένα μικρό αναμνηστικό (τον πίσω προφυλακτήρα) του Σολμπεργκ. Θέαμα πάνω από όλα και ουσία παράλληλα. Πάντα τέτοια.ΑΓΑΠΗΤΕ tsakirn,
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.
ΓΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΟΜΩΣ ΣΤΡΑΜΠΟΥΛΗΞΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΚΑΙ ΥΠΕΦΕΡΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΑΓΩΝΑ.
ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ.
ΟΛΗ Η ΦΑΣΗ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕΣ. ΕΥΤΥΧΩΣ (ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΛΗ ΤΟΥ ΤΑΚΤΙΚΗ) 'ΕΜΕΙΝΕ' ΣΤΑ ΓΚΑΖΙΑ ΑΛΛΟΙΩΣ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Να καταθέσω και εγώ μια εμπειρία έστω και πολύ καθυστερημένα. Ακρόπολις 2005 κάθομαι και παρακολουθώ μία ειδική (δεν θυμάμαι ποια αλλά ήμουν ακριβώς στο σημείο που ο Σόλμπεργκ χτύπησε το αριστερό πίσω μέρος του Impreza και στο ίδιο σημείο που εγκατέλειψε και ο Stohl). 2 στροφές πριν από το συγκεκριμένο σημείο υπάρχει μία κατηφορική αριστερή όπου βλέπω όλους να την στρίβουν πολύ γρήγορα. Ο Άρης μπαίνει στην στροφή και φεύγει ευθεία μέσα στα δέντρα (νόμιζα). Εμείς όλοι ξεκινάμε τρέχωντας προς το σημείο να βοηθήσουμε αλλά κάτω από τον δρόμο βλέπω τον αριστερό μπροστινό τροχό του Impreza μαζί με το φανάρι να ξεπροβάλουν προς τα επάνω. Το αυτοκίνητο συνεχίζει να κινείται πλάγια με το μισό του μέρος πάνω στον δρόμο και το άλλο μισό κάτω από αυτόν (στον γκρεμό δηλαδή). Για καλή τους τύχη ένα δεντράκι αρκετά μικρό ώστε να μην προκαλέσει ζημιά χτυπάει τον δεξί πίσω μασπιέ και με μία θεαματική κίνηση-άλμα το Impreza επανέρχεται στον δρόμο. 1 δευτερόλεπτο αργότερα ο Άρης έχει κατεβάσει 2 σχέσεις και η συνέχεια γνωστή. Ίσως το θεαματικότερο γεγονός από τα 7 ακρόπολις που έχω παρακολουθήσει. Α και για να μην το ξεχάσω στο ίδιο σημείο πήρα και ένα μικρό αναμνηστικό (τον πίσω προφυλακτήρα) του Σολμπεργκ. Θέαμα πάνω από όλα και ουσία παράλληλα. Πάντα τέτοια.
ΑΓΑΠΗΤΕ tsakirn,
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.
ΓΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΟΜΩΣ ΣΤΡΑΜΠΟΥΛΗΞΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΚΑΙ ΥΠΕΦΕΡΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΑΓΩΝΑ.
ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ.
ΟΛΗ Η ΦΑΣΗ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕΣ. ΕΥΤΥΧΩΣ (ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΛΗ ΤΟΥ ΤΑΚΤΙΚΗ) 'ΕΜΕΙΝΕ' ΣΤΑ ΓΚΑΖΙΑ ΑΛΛΟΙΩΣ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Ναι το γνωρίζω αλλά άλλο μικρός τραυματισμός (έστω και αν στοίχισε στην απόδοση στην συνέχεια) και άλλο εγκατάλειψη και αρκετές υλικές ζημιές. Μάλιστα αν δεν υπήρχε το δεντράκι μερικά μέτρα πιο κάτω ήταν ένα πολύ μεγάλο δέντρο και με τα χιλιόμετρα που είχατε τα πράγματα πιστεύω θα ήταν αρκετά επικίνδυνα. Πάντως θεωρώ τον ευατό μου τυχερό που μαζί με άλλα 5-6 άτομα είμασταν εκεί. Πάντως το δεντράκι λες και ήταν φτιαγμένο ιδανικά. Αρκετά μεγάλο να κάνει την δουλειά (να σας επαναφέρει στον δρόμο) και αρκετά μικρό ώστε να υποχωρήσει και να μην έχουμε δράματα. Μήπως θυμάσαι κατα τύχη ποια ειδική ήταν;
-
Ο χρήστης tsakirn έγραψε:
Να καταθέσω και εγώ μια εμπειρία έστω και πολύ καθυστερημένα. Ακρόπολις 2005 κάθομαι και παρακολουθώ μία ειδική (δεν θυμάμαι ποια αλλά ήμουν ακριβώς στο σημείο που ο Σόλμπεργκ χτύπησε το αριστερό πίσω μέρος του Impreza και στο ίδιο σημείο που εγκατέλειψε και ο Stohl). 2 στροφές πριν από το συγκεκριμένο σημείο υπάρχει μία κατηφορική αριστερή όπου βλέπω όλους να την στρίβουν πολύ γρήγορα. Ο Άρης μπαίνει στην στροφή και φεύγει ευθεία μέσα στα δέντρα (νόμιζα). Εμείς όλοι ξεκινάμε τρέχωντας προς το σημείο να βοηθήσουμε αλλά κάτω από τον δρόμο βλέπω τον αριστερό μπροστινό τροχό του Impreza μαζί με το φανάρι να ξεπροβάλουν προς τα επάνω. Το αυτοκίνητο συνεχίζει να κινείται πλάγια με το μισό του μέρος πάνω στον δρόμο και το άλλο μισό κάτω από αυτόν (στον γκρεμό δηλαδή). Για καλή τους τύχη ένα δεντράκι αρκετά μικρό ώστε να μην προκαλέσει ζημιά χτυπάει τον δεξί πίσω μασπιέ και με μία θεαματική κίνηση-άλμα το Impreza επανέρχεται στον δρόμο. 1 δευτερόλεπτο αργότερα ο Άρης έχει κατεβάσει 2 σχέσεις και η συνέχεια γνωστή. Ίσως το θεαματικότερο γεγονός από τα 7 ακρόπολις που έχω παρακολουθήσει. Α και για να μην το ξεχάσω στο ίδιο σημείο πήρα και ένα μικρό αναμνηστικό (τον πίσω προφυλακτήρα) του Σολμπεργκ. Θέαμα πάνω από όλα και ουσία παράλληλα. Πάντα τέτοια.Θεαματικότατη φάση.
Νίκο, πες και για το περιστατικό με τον προφυλακτήρα του solberg...
LOL
-
Ο χρήστης tsakirn έγραψε:
Να καταθέσω και εγώ μια εμπειρία έστω και πολύ καθυστερημένα. Ακρόπολις 2005 κάθομαι και παρακολουθώ μία ειδική (δεν θυμάμαι ποια αλλά ήμουν ακριβώς στο σημείο που ο Σόλμπεργκ χτύπησε το αριστερό πίσω μέρος του Impreza και στο ίδιο σημείο που εγκατέλειψε και ο Stohl). 2 στροφές πριν από το συγκεκριμένο σημείο υπάρχει μία κατηφορική αριστερή όπου βλέπω όλους να την στρίβουν πολύ γρήγορα. Ο Άρης μπαίνει στην στροφή και φεύγει ευθεία μέσα στα δέντρα (νόμιζα). Εμείς όλοι ξεκινάμε τρέχωντας προς το σημείο να βοηθήσουμε αλλά κάτω από τον δρόμο βλέπω τον αριστερό μπροστινό τροχό του Impreza μαζί με το φανάρι να ξεπροβάλουν προς τα επάνω. Το αυτοκίνητο συνεχίζει να κινείται πλάγια με το μισό του μέρος πάνω στον δρόμο και το άλλο μισό κάτω από αυτόν (στον γκρεμό δηλαδή). Για καλή τους τύχη ένα δεντράκι αρκετά μικρό ώστε να μην προκαλέσει ζημιά χτυπάει τον δεξί πίσω μασπιέ και με μία θεαματική κίνηση-άλμα το Impreza επανέρχεται στον δρόμο. 1 δευτερόλεπτο αργότερα ο Άρης έχει κατεβάσει 2 σχέσεις και η συνέχεια γνωστή. Ίσως το θεαματικότερο γεγονός από τα 7 ακρόπολις που έχω παρακολουθήσει. Α και για να μην το ξεχάσω στο ίδιο σημείο πήρα και ένα μικρό αναμνηστικό (τον πίσω προφυλακτήρα) του Σολμπεργκ. Θέαμα πάνω από όλα και ουσία παράλληλα. Πάντα τέτοια.
ΑΓΑΠΗΤΕ tsakirn,
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.
ΓΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΟΜΩΣ ΣΤΡΑΜΠΟΥΛΗΞΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΚΑΙ ΥΠΕΦΕΡΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΑΓΩΝΑ.
ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ.
ΟΛΗ Η ΦΑΣΗ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕΣ. ΕΥΤΥΧΩΣ (ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΥΛΗ ΤΟΥ ΤΑΚΤΙΚΗ) 'ΕΜΕΙΝΕ' ΣΤΑ ΓΚΑΖΙΑ ΑΛΛΟΙΩΣ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Ναι το γνωρίζω αλλά άλλο μικρός τραυματισμός (έστω και αν στοίχισε στην απόδοση στην συνέχεια) και άλλο εγκατάλειψη και αρκετές υλικές ζημιές. Μάλιστα αν δεν υπήρχε το δεντράκι μερικά μέτρα πιο κάτω ήταν ένα πολύ μεγάλο δέντρο και με τα χιλιόμετρα που είχατε τα πράγματα πιστεύω θα ήταν αρκετά επικίνδυνα. Πάντως θεωρώ τον ευατό μου τυχερό που μαζί με άλλα 5-6 άτομα είμασταν εκεί. Πάντως το δεντράκι λες και ήταν φτιαγμένο ιδανικά. Αρκετά μεγάλο να κάνει την δουλειά (να σας επαναφέρει στον δρόμο) και αρκετά μικρό ώστε να υποχωρήσει και να μην έχουμε δράματα. Μήπως θυμάσαι κατα τύχη ποια ειδική ήταν;
ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΡΟΧΩΡΙ ΒΕΒΑΙΑ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Στο δεξι μπακετ του Α.Βωβου.