-
Εγώ λόγω εμφάνισης και καλύτερου στησίματος (απ' ότι λένε τα περιοδικά του χώρου) θα προτιμούσα Yaris... Κατα τα άλλα τα 2 μοντέλα πρέπει λογικά να ειναι στα ίδια επίπεδα, με την Corolla να έχει προβάδισμα στη ποιότητα εσωτερικού και στους χώρους...
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Ìéá ößëç åßíáé áíÜìåóá óå áõôÜ ôá 2 óôçí ßäéá ôéìÞ êáé ðñÝðåé íá áðïöáóßóåé ãñÞãïñá. Ôé ðñïôåßíåôå? Ðïéï åßíáé êáëýôåñï óôá ßäéá ÷ñÞìáôá áíåîáñôÞôïõ åìöÜíéóçò?Yaris-Corolla? Íá ôçò ðåßò íá ðÜñåé ôï Yaris ìå êëåéóôÜ ôá ìÜôéá!!!
Å÷ù ôï Yaris ÉÉ êáé åßíáé áóýãêñéôá êáëýôåñï áðï ôçí corolla.- ÄÝí õðïëåßðåôáé óå åðéäüóåéò.
- ÕðåñÝ÷åé ÊÁÔÁ ÊÑÁÔÏÓ óôçí Üíåóç üóïí áöïñÜ ìåãÜëá ôáîßäéá
- ÕðåñÝ÷åé ÊÁÔÁ ÊÑÁÔÏÓ óôï ôéìüíé
- ÕðåñÝ÷åé ÊÁÔÁ ÊÑÁÔÏÓ óôçí ðáèçôéêÞ áóöÜëåéá
- ÕðåñÝ÷åé óå ïéêïíïìßá (õðïëüãéóå äéáöïñÜ ðåñßðïõ 3 ëßôñá /100 êì)
- Ðéü öèçíÜ service.
- ÕðåñÝ÷åé óôï åóùôåñéêü êáé óõãêåêñéìÝíá óôçí ðïéüôçôá ôùí ðëáóôéêþí.(ÁõôÞ ôç óôéãìÞ åßíáé ôï ìïíáäéêü áõôïêßíçôï óôçí ÅëëÜäá ðïõ ðåñíÜåé ôéò ðñïäéáãñáöÝò ãéá ôá êáñêéíïãüíá áÝñéá ðïõ åêëýïíôáé áðï ôá ðëáóôéêÜ).
Ìéêñüôåñåò åêðïìðÝò êáõóáåñßùí êáé ôï ðñþôï ìå óýóôçìá ECO VAS. - Óýóôçìá AC Þ êëéìáôéóìïý ìå ôå÷íïëïãßá éüíôùí plasmacluster (åõ÷Üñéóôç Ýêðëçîç ð÷. åÜí êáðíßæåé êÜðïéïò ìÝóá óôï áõôïêßíçôï).
-
Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
Μια φίλη είναι ανάμεσα σε αυτά τα 2 στην ίδια τιμή και πρέπει να αποφασίσει γρήγορα. Τι προτείνετε? Ποιο είναι καλύτερο στα ίδια χρήματα ανεξαρτήτου εμφάνισης?
Yaris-Corolla? Να της πείς να πάρει το Yaris με κλειστά τα μάτια!!!
Εχω το Yaris ΙΙ και είναι ασύγκριτα καλύτερο απο την corolla.- Δέν υπολείπεται σε επιδόσεις.
- Υπερέχει ΚΑΤΑ ΚΡΑΤΟΣ στην άνεση όσον αφορά μεγάλα ταξίδια
- Υπερέχει ΚΑΤΑ ΚΡΑΤΟΣ στο τιμόνι
- Υπερέχει ΚΑΤΑ ΚΡΑΤΟΣ στην παθητική ασφάλεια
- Υπερέχει σε οικονομία
- Πιό φθηνά service.
- Υπερέχει στο εσωτερικό και συγκεκριμένα στην ποιότητα των πλαστικών.(Αυτή τη στιγμή είναι το μοναδικό αυτοκίνητο στην Ελλάδα που περνάει τις προδιαγραφές για τα καρκινογόνα αέρια που εκλύονται απο τα πλαστικά).
Εκπομπές καυσαερίων που καλύπτουν τις προδιαγραφές μέχρι το 2009. - Σύστημα AC ή κλιματισμού με τεχνολογία ιόντων plasmacluster (ευχάριστη έκπληξη πχ. εάν καπνίζει κάποιος μέσα στο αυτοκίνητο).
Αντε τα αλλα που αναφερεις... κουτσα στραβα και κανοντας τα στραβα ματια να τα δεχτω (καλο ειναι να μην περνουμε τοις μετρητοις τα marketing και τις διαφορες πιστοποιησεις) αλλα να μιλαμε για καλυτερη ασφαλεια στο Yaris..... εεε αυτο παει πολυ γιατι εδω μιλαμε για μαθηματικα. Το Yaris ειναι ασφαλες στην κατηγορια του.... ΟΧΙ ομως αναγκαστικα απεναντι σε ενα Corrola που ειναι μεγαλυτερης κλασσης και βαρους οχημα.
Ας προσεχουμε τι λεμε...
-
Åíá áõôïêßíçôï ìå ìåãáëýôåñï üãêï äÝí óçìáßíåé ïôé Ý÷åé êáé êáëõôåñç áóöÜëåéá. Êé Ýðåéôá ôï Yaris 'öïñÜåé' Ýíáí âåëôéùìÝíï ôýðï êáìðßíáò ôïõ Avensis (üóïí áöïñÜ ôçí äïìÞ). Ãéá íá ìÞí áíáöÝñù ôçí íÝá ôå÷íïëïãßá áåñïóáêùí óôï yaris êáé ðïõ äÝí åßíáé êáé ëßãïé ... ( 9 ) åííÝá ôïí áñéèìü...
-
Νομίζω οτι εδώ και καιρό έχει καταρριφθεί το σκεπτικό 'Βαρύτερο % μεγαλύτερο = ασφαλέστερο', ειδικά σε οχήματα με παραπλήσιο όγκο (όπως το Yaris II - Corolla)...
-
πασο.... αν πιστευτε οτι επιβαρυνση 200 κιλων παραπανω δεν θα επιβαρυνει το Yaris, δεν εχω κατι να προσθεσω επι αυτου.
-
Κι όμως οσο πιο βαρύ τόσο πιο ασφαλές όταν η βέβαια συγκρούεται με όχημα μικρότερου βάρους αν και στην συγκεκριμένη περίπτωση τα 100 περίπου κιλά διαφοράς δεν νομίζω οτι κάνουν διαφορά...
Υ.Γ Τα αποτελέσματα των NCAP test αναφέρονται σε αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας - βάρους και μόνο για τέτοια πρέπει να συγκρίνονται -
Ρε παδια για εκτος πολη το θελει η κοπελα.
Γινεται ενα μικρο να ειναι ποιο ταξιδιαρικο απο ενα μικρομεσσαιο?
Το μεγαλυτερο μεταξονιο και μετατροχιο που εχει το κορολλα μονο αρκουν για να σε πεισουν ποιο ειναι το ποιο ταξιδιαρικο.
Μπορει να πασχει το κορολλα απο τον πσω ημιακαπτο αξονα (τι εχει το γιαρις?) αλλα κοπελα θα το παρει. Δεν θα το βαζει σε στροφες.
Πιστευω οτι το 1.4 κορολλα θα ειναι καλητερη επιλογη.
-
Ημιάκαμπτο έχει και το Yaris...
-
Ο χρήστης Wiwol έγραψε:
Το μεγαλυτερο μεταξονιο και μετατροχιο που εχει το κορολλα μονο αρκουν για να σε πεισουν ποιο ειναι το ποιο ταξιδιαρικο.
+1
Εχουν σημασια αυτα στον τροπο που παταει ενα αμαξι στον δρομο... ποσο δε μαλλον οταν εχουμε μια αρκετη διαφορα οπως αυτη του Yaris-Rolla. -
Ο χρήστης Wiwol έγραψε:
Ôï ìåãáëõôåñï ìåôáîïíéï êáé ìåôáôñï÷éï ðïõ å÷åé ôï êïñïëëá ìïíï áñêïõí ãéá íá óå ðåéóïõí ðïéï åéíáé ôï ðïéï ôáîéäéáñéêï.Íïìßæù ðùò ðñÝðåé íá ôá äïêéìÜóåéò. Óôï yaris ïé ÷þñïé åßíáé ðÜñá ðïëý êáëïß. Åðßóçò ôá ãüíáôá áðÝ÷ïõí áð ôï ðÜôùìá ðåñéóóüôåñï, ùóôå íá ìÞí êáôáðïíïýíôáé ôá ðüäéá êáé ç ìÝóç.
-
και τα 2
το yaris γιατί έχει απίστευτη οδιγική συμπεριφορά για την κατηγορία του
και το corolla γιατί απλώς είναι corolla** ** -
Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
Το μεγαλυτερο μεταξονιο και μετατροχιο που εχει το κορολλα μονο αρκουν για να σε πεισουν ποιο ειναι το ποιο ταξιδιαρικο.
Νομίζω πως πρέπει να τα δοκιμάσεις. Στο yaris οι χώροι είναι πάρα πολύ καλοί. Επίσης τα γόνατα απέχουν απ το πάτωμα περισσότερο, ωστε να μήν καταπονούνται τα πόδια και η μέση.
Η ανεση σε ενα ταξιδι δεν ειναι θεμα χωρων μονο... το φαρδος αλλα και το μηκος παιζουν ρολο στις αντιδρασεις σε ανωμαλιες του δρομου... αλλιως θα σε 'κουνησει' το μικρο... και αλλιως ενα μεγαλυτερο.
Και εγω ειμαι οπαδος των μικρων... αλλα ξερω πως οσο και να βελτιωθουν οι αναρτησεις, καποια πραγματα δεν θα αλλαξουν ποτε ασχετα εαν ειναι σε αποδεκτα επιπεδα.
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
to yaris
einai arketa anotero apo to korola
idika se frena, asfalia, poiotita kilisis , timoni
gia na min po kai se epilogea taxititon kai thesi odigisisΠοιος το εγραψε αυτο; Παντως συμφωνω απολυτα συμπληρωνοντας και το στησιμο...
Tι σημασία έχει? Αφού συμφωνείς...
Aς πούμε ότι το έψαξα λίγο καλύτερα... -
ÌéëÜò ëßãï èåùñçôéêÜ. ÄÝí îÝñù åÜí Ý÷åéò ïäçãÞóåé ôï yaris, áëëá åãþ ôï âñßóêù ðéü Üíåôï áðï ôï corolla.
-
Μαλλον δεν εννοεις εμενα αλλα εγω παντως λεω οτι ενω εχει καλυτερο στησιμο δεν υστερει σε αποσβεση ανωμαλιων...
Yaris 1300 ή Corolla 1400????