-
Κύριοι καλησπέρα.
Γνωστός μου θέλει φορτηγάκι, για να μεταφέρει διάφορα εμπορεύματα.
Το μέγιστο βάρος που θα μεταφέρει είναι τα 800 με 1000 κιλά.
Επίσης είναι στο 40% μεταχειρισμένο – 60% καινούριο.
Και σκέφτεται για τα παρακάτω:
Citroen Jumper
Ford Transit
Mercedes VitoΌλα τα παραπάνω στο κοντό μεταξόνιο και όχι υπερυψομένα.
Ακόμα το αυτοκίνητο αυτό θα εκτελεί και όλα τα υπόλοιπα δρομολόγια, δηλαδή και ¨κούρσα¨ και επαγγελματικό.
Επίσης κατά μεγάλο ποσοστό θα είναι βενζίνη γιατί λέει ότι στην περιοχή που έχει έδρα επιτρέπετε πετρέλαιο άλλος όχι… και άλλος ότι ναι μεν όχι αλλά κάτι θα κάνουμε…
Ποιο από τα 3 λέτε εσείς;
Ευχαριστώ.
Θανάσης.
-
Κύριοι καλησπέρα.
Γνωστός μου θέλει φορτηγάκι, για να μεταφέρει διάφορα εμπορεύματα.
Το μέγιστο βάρος που θα μεταφέρει είναι τα 800 με 1000 κιλά.
Επίσης είναι στο 40% μεταχειρισμένο – 60% καινούριο.
Και σκέφτεται για τα παρακάτω:
Citroen Jumper
Ford Transit
Mercedes VitoΌλα τα παραπάνω στο κοντό μεταξόνιο και όχι υπερυψομένα.
Ακόμα το αυτοκίνητο αυτό θα εκτελεί και όλα τα υπόλοιπα δρομολόγια, δηλαδή και ¨κούρσα¨ και επαγγελματικό.
Επίσης κατά μεγάλο ποσοστό θα είναι βενζίνη γιατί λέει ότι στην περιοχή που έχει έδρα επιτρέπετε πετρέλαιο άλλος όχι… και άλλος ότι ναι μεν όχι αλλά κάτι θα κάνουμε…
Ποιο από τα 3 λέτε εσείς;
Ευχαριστώ.
Θανάσης.
-
Κύριοι καλησπέρα.
Γνωστός μου θέλει φορτηγάκι, για να μεταφέρει διάφορα εμπορεύματα.
Το μέγιστο βάρος που θα μεταφέρει είναι τα 800 με 1000 κιλά.
Επίσης είναι στο 40% μεταχειρισμένο – 60% καινούριο.
Και σκέφτεται για τα παρακάτω:
Citroen Jumper
Ford Transit
Mercedes VitoΌλα τα παραπάνω στο κοντό μεταξόνιο και όχι υπερυψομένα.
Ακόμα το αυτοκίνητο αυτό θα εκτελεί και όλα τα υπόλοιπα δρομολόγια, δηλαδή και ¨κούρσα¨ και επαγγελματικό.
Επίσης κατά μεγάλο ποσοστό θα είναι βενζίνη γιατί λέει ότι στην περιοχή που έχει έδρα επιτρέπετε πετρέλαιο άλλος όχι… και άλλος ότι ναι μεν όχι αλλά κάτι θα κάνουμε…
Ποιο από τα 3 λέτε εσείς;
Ευχαριστώ.
Θανάσης.
-
Πάμε στο 'κατασκευαστές και μοντέλα'
[moderator]
-
Mη ψαχνεις καλυτερο εργαλειο απ το transporter
-
transit
-
Επειδή αναφέρθηκες και σε χρήση 'Κουρσας' ανεπιφύλακτα Vito. Εχω κάνει αρκετά κμ μέσα σε αυτό σαν επιβάτης και πραγματικά δεν πίστευα οτι μπορεί να υπάρχει φορτηγακι που να ταξιδεύει ετσι με τοσο καλό εξοπισμο!
-
Ναι, θα το έχει και σαν ¨κούρσα¨… άρα λέτε για το Vito ε;
Κοίταξε και Renault αλλά υπερβολικά ακριβά για αυτά που προσφέρουν…
-
Από αυτά τα τρία που αναφέρεις, το vito είναι το καλύτερο για αυτά που ζητάει ο γνωστός σου.
Αν το κόστος δεν είιναι πρόβλημα τότε Merc.
Δεύτερη επιλογή το transit.
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Mη ψαχνεις καλυτερο εργαλειο απ το transporterΟπαδισμός και στα επαγγελαμτικά ;;
Ήμαρτον.....Τότε:
http://www.fiatlcv.gr -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Mη ψαχνεις καλυτερο εργαλειο απ το transporter
Οπαδισμός και στα επαγγελαμτικά ;;
Ήμαρτον.....Τότε:
http://www.fiatlcv.grΟπαδισμος?
Τι λετε ρε παιδια?Τα λεφτα προφανως δε θα τα βαλετε απο μισα για να του πληρωνετε τις ζημιες,ετσι?Ευκολη η κριτικη απ τα σαιτ των καθε εταιριων.
Ρωτηστε ποσα χιλιομετρα βγαζουν κατα μεσο ορο οι ΤDi και τι καυσιμα καταναλωνουν,καθως επισης κοστος ανταλλακτικων και διαθεσιμοτητα.
Αγνοειτε επισης οτι τα επαγγελματικα της mercedes ειναι πλεον τουρκικα.Μια επισκεψη σε μια εκθεση θα σας πεισει,αντικριζοντας το απαραδεκτης συναρμογης και ποιοτητας εσωτερικο για merc,χωρια τα προβλημτα των ηλεκτρονικων.Οσο αναφορα τα fiat,ελεος......οι ανθρωποι δεν μπορουν να βγαλουν αξιοπιστο χιλιαρι,θα βγαλουν επαγγελματικο?Ποτε βγαλαν οι Ιταλοι αξιοπιστο επαγγελματικο και δεν το ξερω?Στην 5ετια ειναι ολα διαλυμενα.
Οι θερμοαιμοι που βλεπετε ΚΑΙ το επαγγελματικο αυτοκινητο απ την πλευρα του ντιζαιν και της ψευτοκουλτουρας πριν προτεινετε με περιτη ευκολια ρωτηστε την αγορα και τους επαγγελματιες.
Οσο αναφορα την οδικη συμπεριφορα εκει δε σχολιαζω τπτ για παραδοση 50 και πλεον ετων.
Και μιας και επεκταθηκε και λιγο η συζητηση δειτε σε αγροτικο τι κυκλοφορει στη μεση ανατολη.Η κυριαρχια της Toyota με το hilux (οχι μονο εκει φυσικα) ειναι δεδομενη.Φανταστειτε με τετοιες θερμοκρασιες,σκονη,και ΕΛΕΙΠΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ιταλικα επαγγελματικα!!
Ακομα και σημερα τα RN25 δινουν ρεστα.
Δειξε μου ενα αντιστοιχο ιταλικο που να δουλευει ακομα ως αγροτικο και εγω θα αναθεωρησω ολα οσα ειπα -
Μη γίνει κι αυτό το θέμα, 'tranporteristi' vs 'dukatisti'. Καταντά βαρετό.
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Οσο αναφορα τα fiat,ελεος......οι ανθρωποι δεν μπορουν να βγαλουν αξιοπιστο χιλιαρι,θα βγαλουν επαγγελματικο?Τις γενικεύσεις, άστες καλύτερα... δεν υπήρξε ΠΟΤΕ μικρό αναξιόπιστο Φίατ. Από την εποχή του Topolino, που ΕΙΣΗΓΑΓΕ τον όρο 'αυτοκίνητο πόλης', οι Ιταλοί έδειχναν πάντα το δρόμο με φθηνά, ευκολοσυντήρητα, ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ και σβέλτα μικρά αυτοκίνητα (500, 600, 126, 127, 128, Panda I & II, Uno, Cinquecento, Seicento, Punto)
Και κάτι ακόμα: το ότι κάποιος δεν μπορεί να βγάλει αξιόπιστο 1000άρι, δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να βγάλει επαγγελματικό. Ξέρεις να βγάζει κάνα αξιόπιστο 1000άρι η Volvo? Άσχετο παράδειγμα ίσως, λάθος τρόπος σκέψης σου όμως
Ποτε βγαλαν οι Ιταλοι αξιοπιστο επαγγελματικο και δεν το ξερω?Στην 5ετια ειναι ολα διαλυμενα.
Εγώ πάλι βλέπω ακόμα Fiorino, Ducato, Iveco turbodiesel 15-20ετίας να κάνουν διανομές φορτωμένα μέχρι τα μπούνια.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Οσο αναφορα τα fiat,ελεος......οι ανθρωποι δεν μπορουν να βγαλουν αξιοπιστο χιλιαρι,θα βγαλουν επαγγελματικο?
Τις γενικεύσεις, άστες καλύτερα... δεν υπήρξε ΠΟΤΕ μικρό αναξιόπιστο Φίατ. Από την εποχή του Topolino, που ΕΙΣΗΓΑΓΕ τον όρο 'αυτοκίνητο πόλης', οι Ιταλοί έδειχναν πάντα το δρόμο με φθηνά, ευκολοσυντήρητα, ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ και σβέλτα μικρά αυτοκίνητα (500, 600, 126, 127, 128, Panda I & II, Uno, Cinquecento, Seicento, Punto)
Και κάτι ακόμα: το ότι κάποιος δεν μπορεί να βγάλει αξιόπιστο 1000άρι, δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να βγάλει επαγγελματικό. Ξέρεις να βγάζει κάνα αξιόπιστο 1000άρι η Volvo? Άσχετο παράδειγμα ίσως, λάθος τρόπος σκέψης σου όμως
Ποτε βγαλαν οι Ιταλοι αξιοπιστο επαγγελματικο και δεν το ξερω?Στην 5ετια ειναι ολα διαλυμενα.
Εγώ πάλι βλέπω ακόμα Fiorino 20ετίας να κάνουν διανομές φορτωμένα μέχρι τα μπούνια.
Με τι ειναι φορτωμενα?Με φελιζολ?
Εχεις προσωπικη εμπειρια απο επαγγελματικα αυτοκινητα η ο καθενας καταθετει τη γνωμη του απλα για να πει κατι?
Αστο φιλε μου μη το κουραζεις,θα γινει π@υτανα παλι το θεμα.
Τον ορο αξιοπιστια τον εθεσες ως την αρχη των παντων.Απο αυτο καταλαβαινει κανεις οτι μαλλον οι κατοχοι των hilux πρεπει να κανουν στροφη προς τα fiorino.
Απεγκλωβιστειτε μονο απ το κεντρο της Αθηνας και βγειτε λιγο παραεξω να δειτε πως δουλεουν τα επαγγελματικα και ειδικα τα αγροτικα.Δεν εκπλησομαι ομως απ τον φανατισμο που διακατεχει τους περισσοτερους αναγνωστες των 4Τ.Απορω γιατι ομως μερικοι κατηγορειτε για μονοπλευρη υποστηριξη το AMS.(ουτε να το δω δε θέλω)
Ζηστε τα αυτοκινητα και μετα εκφραστε αποψη.
-
Νομίζω ότι στα αγροτικά τα γιαπωνέζικα δεν παίζονται. Αλλά στα επαγγελματικά βανάκια οι Ιταλοί και Γάλλοι προπορεύονται. Δεν μπορώ να το εξηγήσω αυτό, αλλά έτσι είναι.
-
Πέρασα 6 χρόνια με Ford Transit μοντέλο 1985 περίπου (εκείνο το στρουμπουλό ). 2 λίτρα, έκαιγε βενζίνη και ήταν υπερυψομένο-μακρύ. Τόσα χρόνια είχε μεταφέρει από θέμα βάρους ότι μπορεί να φανταστεί κανείς. Ποτέ δεν μας απογοήτευσε και μας πήγε σε δύσβατα σημεία χωρίς παράπονο. Αυτό που λέμε 'σκυλί'. Δεν διαμαρτυρόταν ποτέ και για τα δεδομένα της εποχής που κατασκευάστηκε ήταν άνετο στα ταξίδια και με ικανοποιητική συμπεριφορά.
Έχω ταξιδέψει και με Vito (πετρέλαιο) και αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι ότι ρουφάει τα χιλιόμετρα και δεν το καταλαβαίνεις. Πολύ ξεκούραστο με όλες τις ανέσεις κλπ. Το αποκορύφωμα ήταν η ροπή
Βέβαια έχω ακούσει πολλά και διάφορα για την αξιοπιστία του, για βλάβες που βγάζει κλπ. αλλά δεν εχω περισσότερες εμπειρίες με το συγκεκριμένο όχημα για να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα.Γενικά τέτοιο είδους φορτηγάκια τα λατρεύω
ΥΓ) Αν τσακωθείτε και εδώ για μάρκες αυτοκινήτων καλύτερα να κλείσει το φόρουμ! Έλεος δηλαδή -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Νομίζω ότι στα αγροτικά τα γιαπωνέζικα δεν παίζονται. Αλλά στα επαγγελματικά βανάκια οι Ιταλοί και Γάλλοι προπορεύονται. Δεν μπορώ να το εξηγήσω αυτό, αλλά έτσι είναι.Σωστός.
Ας υπήρχαν Ιαπωνικά στη κατηγορία μικρομεγάλων κλειστών ημιφορτηγών και σπάνια θα βλέπαμε άλλους κατασκευαστές στους δρόμους μας.Παράδειγμα στην εταιρεία μου, θέλαμε κλειστό φορτηγάκι με χώρο περίπου 8 κυβικά μέτρα και καταλήξαμε σε Renault trafic (με άλλες επιλογές το Mercedes και το transit) μόνο για το κόστος απόκτησης (και εμφάνισης) , μια και Ιάπωνας σε αυτή τη κατηγορία 'δεν' .
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Οσο αναφορα τα fiat,ελεος......οι ανθρωποι δεν μπορουν να βγαλουν αξιοπιστο χιλιαρι,θα βγαλουν επαγγελματικο?
Τις γενικεύσεις, άστες καλύτερα... δεν υπήρξε ΠΟΤΕ μικρό αναξιόπιστο Φίατ. Από την εποχή του Topolino, που ΕΙΣΗΓΑΓΕ τον όρο 'αυτοκίνητο πόλης', οι Ιταλοί έδειχναν πάντα το δρόμο με φθηνά, ευκολοσυντήρητα, ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ και σβέλτα μικρά αυτοκίνητα (500, 600, 126, 127, 128, Panda I & II, Uno, Cinquecento, Seicento, Punto)
Και κάτι ακόμα: το ότι κάποιος δεν μπορεί να βγάλει αξιόπιστο 1000άρι, δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να βγάλει επαγγελματικό. Ξέρεις να βγάζει κάνα αξιόπιστο 1000άρι η Volvo? Άσχετο παράδειγμα ίσως, λάθος τρόπος σκέψης σου όμως
Ποτε βγαλαν οι Ιταλοι αξιοπιστο επαγγελματικο και δεν το ξερω?Στην 5ετια ειναι ολα διαλυμενα.
Εγώ πάλι βλέπω ακόμα Fiorino 20ετίας να κάνουν διανομές φορτωμένα μέχρι τα μπούνια.
Με τι ειναι φορτωμενα?Με φελιζολ?
Εχεις προσωπικη εμπειρια απο επαγγελματικα αυτοκινητα η ο καθενας καταθετει τη γνωμη του απλα για να πει κατι?
Αστο φιλε μου μη το κουραζεις,θα γινει π@υτανα παλι το θεμα.
Τον ορο αξιοπιστια τον εθεσες ως την αρχη των παντων.Απο αυτο καταλαβαινει κανεις οτι μαλλον οι κατοχοι των hilux πρεπει να κανουν στροφη προς τα fiorino.
Απεγκλωβιστειτε μονο απ το κεντρο της Αθηνας και βγειτε λιγο παραεξω να δειτε πως δουλεουν τα επαγγελματικα και ειδικα τα αγροτικα.Δεν εκπλησομαι ομως απ τον φανατισμο που διακατεχει τους περισσοτερους αναγνωστες των 4Τ.Απορω γιατι ομως μερικοι κατηγορειτε για μονοπλευρη υποστηριξη το AMS.(ουτε να το δω δε θέλω)
Ζηστε τα αυτοκινητα και μετα εκφραστε αποψη.
-
Έχω αρκετή πείρα από ΑΡΚΕΤΑ επαγγελματικά αυτοκίνητα, ποικίλων μεγεθών, φορτωμένα περισσότερο από όσο θα μπορούσες να φανταστείς, ακόμα κι αν ήσουν ο Μυγχάουζεν.
-
ΠΟΥΘΕΝΑ δεν είπα ότι θα έπαιρνα Φίατ επαγγελματικό αντί ενός Τογιότα πχ. Επίσης, ακόμα δεν ανέφερα τι θα προτιμούσα από τα τρία του συγκριτικού. BTW, επιλογή μου το Vito (που ΝΑΙ έχω οδηγήσει για μερικές χιλιάδες χμ), μιας και ο φίλος θέλει και σχετικές ανέσεις επιβατικού στο όχημά του.
-
Για φανατισμό, καλύτερα να μη μιλάς, όχι εσύ και όχι σ'εμένα τουλάχιστον
Φανατισμένος, είναι όποιος λέει ότι 'οι ιταλοί δεν μπορούν να βγάλουν ούτε χιλιάρι αξιόπιστο', σε θέμα για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ αυτοκίνητα
-
Jumper - Transit - Vito ???