η κουβεντα δεν εχει ξεφυγει απλα καποια πραγματα πρεπει να μπαινουν στη θεση τους.ο μεσος οδηγος που αγοραζει αυτοκινητο του παραπανω συνδυασμου δεν το αφηνει συνηθως μαμα...
ο μεσος οδηγος δεν μπορει να καταλαβει διαφορα του ενος δευτερολεπτου στην πιστα ή στον δρόμο...
δεν θα πιασει το 100% της αποδοσης οδηγικης συμπεριφορας σε δημοσιο δρομο...
θελει φθηνο service,αξιοπιστια και τιμια αποσβεση της αγορας του.
και ερωτω απο τις παραπανω αντιπροσωπειες ποια δεχετε να τις πατε τα δικα σας λαδια και τα γνησια ανταλακτικα που πουλαει η ιδια αντιπροσωπεια (εννοειται 30% και πλεον κατω απο την τιμη που τα πουλανε αυτοι)χωρις να υπαρχει προβλημα.
εγω τουλαχιστον στο opel που εχω ετσι ξηγιεμαι 4 χρονια τωρα.
σε VW ή Ford dealer γινεται αυτό?
λοιπον μην κρεμεστε απο τα γραφομενα του καθε δημοσιογραφου της πλακας,και μαθετε να ειστε σφαιρικοι και οχι απολυτοι στις αποψεις.
ξαναλεω μαθετε τις προδιαγραφες του μοτερ της opel.ειναι και εχει τα εχεγγυα να γινει το πιο δυνατο,κοντραρωντας evo και subaru.
τωρα για ομορφια ειναι υποκειμενικο...αλλα για στριψιμο οταν βλεπω καποια επιχειρηματα της πλακας θα αντιδρασω...εδω στην ριτσωνα που ειμουνα τις προαλες γλιστραγε το evo με slicks,roll cage και proflex.
το opel ή το focus δεν θα υποστρεψει...