Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΗ ΣΚΑΦΟΥΣ
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΗ ΣΚΑΦΟΥΣ
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Εκτός Δρόμου
    12
    25
    862
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Τα περισσότερα επηρεάζουν την ικανότητα έλξης. Αν δεν έχει τα κατάλληλα φρένα ή υπερθερμαίνεται ή αδειάζει η μπαταρία δεν είναι σημαντικό; Δεν αρκεί μόνο να μπορέσει να το τραβήξει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        k-l last edited by

        Σωστά αλλά δεν επηρεάζουν τα κιλά που μπορει να ελξει ένα αυτοκίνητο. Βελτιώνουν την απόσταση που μπορεί να διανύσει το αυτοκίνητο με ασφάλεια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης K.L. έγραψε:
          Από όσα αναφέρονται μόνο η διαφορετική σχέση του διαφορικού μπορεί να επηρεάσει την ικανότητα έλξης. **Το βάρος του οχήματος δεν έχει σημασία **(ούτως ή άλλως δεν πρέπει να έχουν μεγάλη διαφορά) αντίθετα η ροπή παίζει τεράστιο ρόλο!

          Συμφωνώ με αυτά που λες αλλά για τον επίσημο υπολογισμό (όχι στο πρακτικό μέρος αλλά στο γραφειοκρατικό) του τί μπορεί να τραβήξει νομίζω ότι μπαίνει στον τύπο υπολογισμού και το βάρος του αυτοκινήτου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            emmanoyhl last edited by

            Φυσικά και έχει σχέση το βάρος του ρυμουλκού!! Από ένα σημείο μάλιστα και πέρα η ρυμούλκηση αν και δυνατή είναι επικίνδυνη καθώς το μικρό βάρος του ρυμουλκού το αφήνει εκτεθειμένο και έρμαιο της όποιας ανεξέλεγκτης κίνησης του ρυμουλκούμενου. Φυσικά μιλάω για κίνδυνο ακόμα και εκτροπής από το δρόμο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              k-l last edited by

              Νομίζω οτι το βάρος μπαίνει σαν δικλείδα ασφαλείας, δηλαδη το βάρος του ρυμουλκούμενου δεν μπορεί να περάσει το βάρος του ρυμουλκού (το μεικτό βάρος υποθέτω γιατί αποκλείεται το τσερόκι να πιάνει τους 3,5 τόνους).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                maximos last edited by

                ΓΕΙΑ ΣΑΣ,

                ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΟΤΙ ΒΟΗΘΑΩ, ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ.
                ΜΕ ΤΟ JEEP ΤΟ 3.7 ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, ΕΦΟΣΟΝ ΒΕΒΑΙΑ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΕΥΛΑΒΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ!!
                ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΚΙΝΕΙΣΑΙ, ΟΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΗΦΟΡΟΚΑΤΗΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΟΙ ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΕΝΕΣ ΑΝΗΦΟΡΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΠΡΟΣΟΧΗ, ΟΣΟ ΚΑΛΟ ΡΥΜΟΥΛΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.
                Η ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΛΞΗΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ, ΟΠΩΣ Ο ΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ (ΠΙΣΩ), ΤΟ ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ, (ΟΣΟ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ), Ο ΠΙΣΩ ΠΡΟΒΟΛΟΣ (Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΧΤΗΡΑ, ΟΣΟ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ) κλπ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
                ΟΣΟ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΡΟΠΗ ΚΑΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑ (ΣΕ ΣΤΡΟΦΕΣ) ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟΣΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. ΜΕΓΑΛΗ ΡΟΠΗ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΡΟΣ ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΗΣ, ΑΠΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΗ!
                ΓΙΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΡΥΜΟΥΛΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΑ.
                ΕΠΙΣΗΣ, ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΚΛΙΣΗ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΡΥΜΟΥΛΚΟΥΜΕΝΟ ΒΑΡΟΣ, ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ 8 % & 12%.
                ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΙΣ ΚΑΤΗΦΟΡΕΣ!! (ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΠΛΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΡΥΜΟΥΛΚΟΥΜΕΝΟ!!) ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΜΑΤΑ (ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ).
                ΑΝ ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΕΣ, ΜΙΚΡΑ (ΚΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΑ) ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΟΣΟ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΟΜΩΣ ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ...!!
                ΠΑΝΤΑ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ, ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΟΥ ΤΡΕΪΛΕΡ, ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ (ΜΕΓΑΛΟ) ΤΑΞΙΔΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.
                ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΛΙΓΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΕΛΙΓΜΩΝ, ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΑΝΑ! ΓΙΑ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ.
                ΤΕΛΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ..ΤΡΟΜΑΞΩ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΑΠΛΑ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ!!
                ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΄ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ, ΤΟ ΠΩΣ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΗ. **ΤΑΧΥΤΗΤΑ 90-100 km/h ΤΟ ΠΟΛΥ **ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ (STABILIZATER) ΠΟΥ ΜΕΙΩΝΟΥΝ ...ΤΟ ΨΑΡΕΜΑ (ΤΟΥ ΡΥΜΟΥΛΚΟΥΜΕΝΟΥ)!!

                ΜΕ ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ.

                ΦΙΛΙΚΑ

                ΜΑΞΙΜΟΣ

                Υ.Γ. ΕΧΩ ΤΡΟΧΟΣΠΙΤΟ 1.100 kg ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΡΥΜΟΥΛΚΗΣΗΣ ΣΕ ΕΥΡΩΠΗ (ΠΑΝΩ ΑΠΟ 15.000).

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 2 / 2
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr