Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΜΕΤΡΗΣΗ ΣΤΑΘΜΗΣ ΛΑΔΙΟΥ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΜΕΤΡΗΣΗ ΣΤΑΘΜΗΣ ΛΑΔΙΟΥ
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    21
    36
    6187
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manosk last edited by

      Κι εγώ πιστεύω ότι όλα αυτά γίνονται για να είσαι αναγκασμένος να περνάς από την αντιπροσωπεία. Όλα προς αυτή την κατεύθυνση οδηγούν.
      Πχ
      -τα παλιά μπουζόκλειδα δεν χωράνε στους νέους κινητήρες, χρειάζεσαι ειδικά κλειδιά που κοστίζουν αρκετά ακριβά.
      -οι βλάβες εντοπίζονται αξιόπιστα μόνο με ειδικό ηλεκτρονικό διαγνωστικό, που διαθέτουν μόνο οι αντιπροσωπείες.

      • Επίσης διάβασα εδώ ότι δεν μπορείς να αλλάξεις χωρίς πατέντα το λάστιχο του πίσω υαλοκαθαριστήρα της 147 αλλά απαιτείται αλλαγή ολόκληρου του στελέχους με τη βάση.

      Ο έλεγχος στάθμης λαδιού τώρα, αργότερα η τάπα για να βάζεις λάδι θα έχει κάποιο ειδικό κόλπο και πάει λέγοντας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        thvarveris last edited by

        Επίσης αν και έξω από τι θέμα, τα τελευταία μοντέλα της MERCEDES στην αλλαγή τακακιών χρειάζεται να σετάρεις τα καινούργια τακάκια με εγκέφαλο και με κόστος περίπου (υλικά και εργασία) 200 €
        Σιγά μην αφήσουν τα αυτοκίνητα να φύγουν μακριά από το επίσημο service.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • A
          archi last edited by

          Πως αφαιρούνται παραπανίσια λάδια? Υποψιάζομαι με σωληνάκι από το καπάκι λαδιών αλλά στο άλλο άκρο τι? Σύριγγα, ρουφώντας? Πρέπει να πάει πολύ κάτω το σωληνάκι ή υπάρχει περίπτωσει να ακουμπήσει τίποτα που δεν θα'πρεπε? Να το κάνω μόνος ή να αφιερώσω 3 ώρες για να το πάω στο μ@λ@κ@ που το έπνιξε στο λάδι?
          Δεν θέλω να ανοίξω την κάτω τάπα γιατί μετά δεν βλέπω να σταματάνε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης Archi έγραψε:
            Πως αφαιρούνται παραπανίσια λάδια? Υποψιάζομαι με σωληνάκι από το καπάκι λαδιών αλλά στο άλλο άκρο τι? Σύριγγα, ρουφώντας? Πρέπει να πάει πολύ κάτω το σωληνάκι ή υπάρχει περίπτωσει να ακουμπήσει τίποτα που δεν θα'πρεπε? Να το κάνω μόνος ή να αφιερώσω 3 ώρες για να το πάω στο μ@λ@κ@ που το έπνιξε στο λάδι?
            Δεν θέλω να ανοίξω την κάτω τάπα γιατί μετά δεν βλέπω να σταματάνε.

            Ψιλο λαστιχακι απο το σωληνα που μπαινει η βεργα μεχρι να βρεις πατο και ρουφας με συρριγγα.Οχι με το στομα ,θα μεινεις απο ανασες .ΚΑλο ειναι να ειναι ζεστα τα λαδια για να ειναι πιο λεπτορευστα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nicknt last edited by

              Εμ, κάθε φορά που βάζω μπροστά, βλέπω την ηλεκτρονική ένδειξη της στάθμης λαδιού, και επαφίεμαι σχεδόν αποκλειστικά σε αυτήν. Όσες φορές μάλιστα αλλάξα λάδια (ανά 10000 χλμ), δεν παρατήρησα ποτέ κάποια έλλειψη, με αποτέλεσμα να μην έχω λόγους να αμφιβάλλω ως προς την ακρίβεια των ενδείξεων.

              Θεωρείτε πως η εμπιστοσύνη μου στο 'ηλεκτρονικό μαραφέτι' μπορεί ενδεχομένως να αποδειχθεί υπερβολική;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • F
                funkyreverend last edited by

                Ο χειρότερος δείκτης λαδιών που έχω δει ως τώρα, είναι του Clio II Phase II που έχω...κάτω ακριβώς από την εξαγωγή (που καίει!!!) και δεν βάζεις εύκολα χέρι εκεί πέρα. Άσε που αν δεν το έχεις ξαναδεί, δεν τη βρίσκεις εύκολα...θα βάλω φωτό...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kostis20 last edited by

                  Η Cayman s δεν εχει βεργα ,αλλα σου παρουσιαζει τη σταθμη απο τον υπολογιστη στο καντραν.Σε λιγο ουτε νερο για τους καθαριστηρες δε θα μπορουμε να βαλουμε μονοι μας,θα πρεπει να παμε σε αντιπροσωπεια

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • E
                    emmanoyhl last edited by

                    Κακά τα ψέματα παιδιά το περιθώριο κέρδους από την πώληση των αυτοκινήτων έχει πέσει για τις εταιρίες και πρέπει να βρουν άλλους τρόπους. Πρώτα μπορούσες να αλλάξεις πχ το τζάμι από το φανάρι μετά όχι αλλά όλο μαζί με πολλαπλάσιο κόστος. Το μάθημα τους το έχουν μάθει καλά και όσο περνούν τα χρόνια τόσο ποιο δύσκολο θα είναι να βάλεις χέρι ακόμα και στα ποιο απλά πράγματα όπως είναι η εξυπηρέτηση σε υγρά του αυτοκινήτου. Υπάρχει βέβαια μια παγκόσμια τάση από τους οδηγούς να μην θέλουν να ασχολούνται καθόλου με το αμάξι τους λες και είναι ηλεκτρικό ψυγείο ή πλυντήριο και αυτό το εκμεταλλεύονται οι κατασκευαστές.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                      Υπάρχει βέβαια μια παγκόσμια τάση από τους οδηγούς να μην θέλουν να ασχολούνται καθόλου με το αμάξι τους λες και είναι ηλεκτρικό ψυγείο ή πλυντήριο και αυτό το εκμεταλλεύονται οι κατασκευαστές.

                      Δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό.
                      Αποτελώ έναν από αυτούς!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        emmanoyhl last edited by

                        Ακόμα και στα πλυντήρια σε κάθε πλύση βάζεις σκόνη, μαλακτικό, λευκαντικό ενισχυτικό κλπ κλπ .
                        Γιατί στο αμάξι πρέπει να είναι όλα φιξ και να περιμένουμε μια φορά το χρόνο ή τα δυο χρόνια να μας το τσεκάρει ο μηχανικός. Άσε που κάθε αστοχία θα φέρνει ολική καταστροφή συγκροτήματος ή κινητήρα. Ας μην απομείνει μόνο το πλύσιμο η μόνη φροντίδα για το προσωπικό μας μέσο μετακίνησης (άσε που πολλοί ούτε αυτό κάνουν μόνοι τους).

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                          Ακόμα και στα πλυντήρια σε κάθε πλύση βάζεις σκόνη, μαλακτικό, λευκαντικό ενισχυτικό κλπ κλπ .
                          Γιατί στο αμάξι πρέπει να είναι όλα φιξ και να περιμένουμε μια φορά το χρόνο ή τα δυο χρόνια να μας το τσεκάρει ο μηχανικός. Άσε που κάθε αστοχία θα φέρνει ολική καταστροφή συγκροτήματος ή κινητήρα. Ας μην απομείνει μόνο το πλύσιμο η μόνη φροντίδα για το προσωπικό μας μέσο μετακίνησης (άσε που πολλοί ούτε αυτό κάνουν μόνοι τους).

                          Είμαστε στο 2006...πλεόν.

                          Δεν είναι απαραίτητο να πιάνουν τα χέρια σου...εκτός κι αν έχεις Lada.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            emmanoyhl last edited by

                            Μπορεί οι συγκρίσεις να μην είναι οι καλύτερες αλλά προσπαθώ να δείξω ότι μια τόσο πολύπλοκη μηχανή όπως το αυτοκίνητο που θα κληθεί να λειτουργήσει σε μεγάλο εύρος συνθηκών κάτω από αντίξοες συχνά συνθήκες (ο οδηγός είναι συχνά μια από αυτές! ) είναι εύκολο να προδώσει τόση σιγουριά.
                            Σκέψου τις πολύ απλούστερες οικιακές συσκευές που λειτουργούν σε προστατευμένο περιβάλλον με συγκεκριμένες συνθήκες λειτουργίας (ακόμα και οι στροφές είναι προκαθορισμένες και σταθερές) απαιτούν την ενασχόληση και φροντίδα του χειριστή πόσο μάλλον ένα αυτοκίνητο. Δεν περιμένω φυσικά να χαλά στο δρόμο και να πρέπει ο οδηγός να εφευρίσκει πατέντες για να το φτάσει στο πλησιέστερο συνεργείο αλλά να μπορεί να εκτελεί απλούς ελέγχους που να εξασφαλίζουν ότι το αμάξι είναι ασφαλές για τον ίδιο και ικανό να φτάσει στον προορισμό του.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              Πάντως δεν έχω ακούσει κανένα δυσαρεστημένο οδηγό Boxster και αυτοί το μόνο που βλέπουν είναι τα λάδια και τα νερά...Και εγώ αυτά βλέπω και βασικά σε αυτά μπορώ να επέμβω ( ξέρετε να συμπληρώσω λίγο ) για τα άλλα ούτε γνώσεις έχω ούτε χρόνο έχω...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giannis206 last edited by

                                Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                Πάντως δεν έχω ακούσει κανένα δυσαρεστημένο οδηγό Boxster και αυτοί το μόνο που βλέπουν είναι τα λάδια και τα νερά...Και εγώ αυτά βλέπω και βασικά σε αυτά μπορώ να επέμβω ( ξέρετε να συμπληρώσω λίγο ) για τα άλλα ούτε γνώσεις έχω ούτε χρόνο έχω...

                                Εγώ δεν έχω για 'οδηγό'τον εσωτερικό δείκτη αλλά την βέργα.Δεν βασίσομαι αυτά τα ηλεκτρονικά, αλλά έχουν μπεί για τα καλά στη ζωή μας.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  funkyreverend last edited by

                                  Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
                                  Μπορεί οι συγκρίσεις να μην είναι οι καλύτερες αλλά προσπαθώ να δείξω ότι μια τόσο πολύπλοκη μηχανή όπως το αυτοκίνητο που θα κληθεί να λειτουργήσει σε μεγάλο εύρος συνθηκών κάτω από αντίξοες συχνά συνθήκες (ο οδηγός είναι συχνά μια από αυτές! ) είναι εύκολο να προδώσει τόση σιγουριά.
                                  Σκέψου τις πολύ απλούστερες οικιακές συσκευές που λειτουργούν σε προστατευμένο περιβάλλον με συγκεκριμένες συνθήκες λειτουργίας (ακόμα και οι στροφές είναι προκαθορισμένες και σταθερές) απαιτούν την ενασχόληση και φροντίδα του χειριστή πόσο μάλλον ένα αυτοκίνητο. Δεν περιμένω φυσικά να χαλά στο δρόμο και να πρέπει ο οδηγός να εφευρίσκει πατέντες για να το φτάσει στο πλησιέστερο συνεργείο αλλά να μπορεί να εκτελεί απλούς ελέγχους που να εξασφαλίζουν ότι το αμάξι είναι ασφαλές για τον ίδιο και ικανό να φτάσει στον προορισμό του.

                                  Όσο ανεβαίνει η στάθμη της τεχνολογίας που έχει ο καθένας μας στο αυτοκίνητό του, τόσο πιο πολύ απαραίτητη θα είναι η χρήση ειδικών δεξιοτήτων για τη συντήρησή του...Και είναι απόλυτα λογικό...

                                  Όταν αρχίζουμε και ζητάμε αξιοπιστία, εγγυήσεις, λειτουργία μηχανικών μερών που να ανταποκρίνεται σε συγκεκριμένες νόρμες και σε ένα τεράστιο φάσμα συνθηκών, τόσο περισσότερο οι δυνατότητες να βάλουμε χέρι γίνονται όλο και λιγότερες...Και είναι απόλυτα λογικό...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mirage last edited by

                                    Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:

                                    Πάντως δεν έχω ακούσει κανένα δυσαρεστημένο οδηγό Boxster και αυτοί το μόνο που βλέπουν είναι τα λάδια και τα νερά...Και εγώ αυτά βλέπω και βασικά σε αυτά μπορώ να επέμβω ( ξέρετε να συμπληρώσω λίγο ) για τα άλλα ούτε γνώσεις έχω ούτε χρόνο έχω...

                                    Εγώ δεν έχω για 'οδηγό'τον εσωτερικό δείκτη αλλά την βέργα.Δεν βασίσομαι αυτά τα ηλεκτρονικά, αλλά έχουν μπεί για τα καλά στη ζωή μας.

                                    Εγώ έχω αναλογικό δείκτη στο ταμπλώ ο οποίος ποτέ δεν δούλεψε σωστά πάντα με την βέργα τα ελέγχω, άλλωστε και δείκτη να έχεις πρέπει να γίνεται έλεγχος με την βέργα για σιγουριά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      giannis206 last edited by

                                      Ο χρήστης mirage έγραψε:

                                      Πάντως δεν έχω ακούσει κανένα δυσαρεστημένο οδηγό Boxster και αυτοί το μόνο που βλέπουν είναι τα λάδια και τα νερά...Και εγώ αυτά βλέπω και βασικά σε αυτά μπορώ να επέμβω ( ξέρετε να συμπληρώσω λίγο ) για τα άλλα ούτε γνώσεις έχω ούτε χρόνο έχω...

                                      Εγώ δεν έχω για 'οδηγό'τον εσωτερικό δείκτη αλλά την βέργα.Δεν βασίσομαι αυτά τα ηλεκτρονικά, αλλά έχουν μπεί για τα καλά στη ζωή μας.

                                      Εγώ έχω αναλογικό δείκτη στο ταμπλώ ο οποίος ποτέ δεν δούλεψε σωστά πάντα με την βέργα τα ελέγχω, άλλωστε και δείκτη να έχεις πρέπει να γίνεται έλεγχος με την βέργα για σιγουριά.

                                      Έτσι έτσι

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1
                                      • 2
                                      • 2 / 2
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr