-
Κι εγώ πιστεύω ότι όλα αυτά γίνονται για να είσαι αναγκασμένος να περνάς από την αντιπροσωπεία. Όλα προς αυτή την κατεύθυνση οδηγούν.
Πχ
-τα παλιά μπουζόκλειδα δεν χωράνε στους νέους κινητήρες, χρειάζεσαι ειδικά κλειδιά που κοστίζουν αρκετά ακριβά.
-οι βλάβες εντοπίζονται αξιόπιστα μόνο με ειδικό ηλεκτρονικό διαγνωστικό, που διαθέτουν μόνο οι αντιπροσωπείες.- Επίσης διάβασα εδώ ότι δεν μπορείς να αλλάξεις χωρίς πατέντα το λάστιχο του πίσω υαλοκαθαριστήρα της 147 αλλά απαιτείται αλλαγή ολόκληρου του στελέχους με τη βάση.
Ο έλεγχος στάθμης λαδιού τώρα, αργότερα η τάπα για να βάζεις λάδι θα έχει κάποιο ειδικό κόλπο και πάει λέγοντας.
-
Επίσης αν και έξω από τι θέμα, τα τελευταία μοντέλα της MERCEDES στην αλλαγή τακακιών χρειάζεται να σετάρεις τα καινούργια τακάκια με εγκέφαλο και με κόστος περίπου (υλικά και εργασία) 200 €
Σιγά μην αφήσουν τα αυτοκίνητα να φύγουν μακριά από το επίσημο service. -
Πως αφαιρούνται παραπανίσια λάδια? Υποψιάζομαι με σωληνάκι από το καπάκι λαδιών αλλά στο άλλο άκρο τι? Σύριγγα, ρουφώντας? Πρέπει να πάει πολύ κάτω το σωληνάκι ή υπάρχει περίπτωσει να ακουμπήσει τίποτα που δεν θα'πρεπε? Να το κάνω μόνος ή να αφιερώσω 3 ώρες για να το πάω στο μ@λ@κ@ που το έπνιξε στο λάδι?
Δεν θέλω να ανοίξω την κάτω τάπα γιατί μετά δεν βλέπω να σταματάνε. -
Ο χρήστης Archi έγραψε:
Πως αφαιρούνται παραπανίσια λάδια? Υποψιάζομαι με σωληνάκι από το καπάκι λαδιών αλλά στο άλλο άκρο τι? Σύριγγα, ρουφώντας? Πρέπει να πάει πολύ κάτω το σωληνάκι ή υπάρχει περίπτωσει να ακουμπήσει τίποτα που δεν θα'πρεπε? Να το κάνω μόνος ή να αφιερώσω 3 ώρες για να το πάω στο μ@λ@κ@ που το έπνιξε στο λάδι?
Δεν θέλω να ανοίξω την κάτω τάπα γιατί μετά δεν βλέπω να σταματάνε.Ψιλο λαστιχακι απο το σωληνα που μπαινει η βεργα μεχρι να βρεις πατο και ρουφας με συρριγγα.Οχι με το στομα ,θα μεινεις απο ανασες .ΚΑλο ειναι να ειναι ζεστα τα λαδια για να ειναι πιο λεπτορευστα.
-
Εμ, κάθε φορά που βάζω μπροστά, βλέπω την ηλεκτρονική ένδειξη της στάθμης λαδιού, και επαφίεμαι σχεδόν αποκλειστικά σε αυτήν. Όσες φορές μάλιστα αλλάξα λάδια (ανά 10000 χλμ), δεν παρατήρησα ποτέ κάποια έλλειψη, με αποτέλεσμα να μην έχω λόγους να αμφιβάλλω ως προς την ακρίβεια των ενδείξεων.
Θεωρείτε πως η εμπιστοσύνη μου στο 'ηλεκτρονικό μαραφέτι' μπορεί ενδεχομένως να αποδειχθεί υπερβολική;
-
Ο χειρότερος δείκτης λαδιών που έχω δει ως τώρα, είναι του Clio II Phase II που έχω...κάτω ακριβώς από την εξαγωγή (που καίει!!!) και δεν βάζεις εύκολα χέρι εκεί πέρα. Άσε που αν δεν το έχεις ξαναδεί, δεν τη βρίσκεις εύκολα...θα βάλω φωτό...
-
Η Cayman s δεν εχει βεργα ,αλλα σου παρουσιαζει τη σταθμη απο τον υπολογιστη στο καντραν.Σε λιγο ουτε νερο για τους καθαριστηρες δε θα μπορουμε να βαλουμε μονοι μας,θα πρεπει να παμε σε αντιπροσωπεια
-
Κακά τα ψέματα παιδιά το περιθώριο κέρδους από την πώληση των αυτοκινήτων έχει πέσει για τις εταιρίες και πρέπει να βρουν άλλους τρόπους. Πρώτα μπορούσες να αλλάξεις πχ το τζάμι από το φανάρι μετά όχι αλλά όλο μαζί με πολλαπλάσιο κόστος. Το μάθημα τους το έχουν μάθει καλά και όσο περνούν τα χρόνια τόσο ποιο δύσκολο θα είναι να βάλεις χέρι ακόμα και στα ποιο απλά πράγματα όπως είναι η εξυπηρέτηση σε υγρά του αυτοκινήτου. Υπάρχει βέβαια μια παγκόσμια τάση από τους οδηγούς να μην θέλουν να ασχολούνται καθόλου με το αμάξι τους λες και είναι ηλεκτρικό ψυγείο ή πλυντήριο και αυτό το εκμεταλλεύονται οι κατασκευαστές.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Υπάρχει βέβαια μια παγκόσμια τάση από τους οδηγούς να μην θέλουν να ασχολούνται καθόλου με το αμάξι τους λες και είναι ηλεκτρικό ψυγείο ή πλυντήριο και αυτό το εκμεταλλεύονται οι κατασκευαστές.Δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό.
Αποτελώ έναν από αυτούς! -
Ακόμα και στα πλυντήρια σε κάθε πλύση βάζεις σκόνη, μαλακτικό, λευκαντικό ενισχυτικό κλπ κλπ .
Γιατί στο αμάξι πρέπει να είναι όλα φιξ και να περιμένουμε μια φορά το χρόνο ή τα δυο χρόνια να μας το τσεκάρει ο μηχανικός. Άσε που κάθε αστοχία θα φέρνει ολική καταστροφή συγκροτήματος ή κινητήρα. Ας μην απομείνει μόνο το πλύσιμο η μόνη φροντίδα για το προσωπικό μας μέσο μετακίνησης (άσε που πολλοί ούτε αυτό κάνουν μόνοι τους). -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Ακόμα και στα πλυντήρια σε κάθε πλύση βάζεις σκόνη, μαλακτικό, λευκαντικό ενισχυτικό κλπ κλπ .
Γιατί στο αμάξι πρέπει να είναι όλα φιξ και να περιμένουμε μια φορά το χρόνο ή τα δυο χρόνια να μας το τσεκάρει ο μηχανικός. Άσε που κάθε αστοχία θα φέρνει ολική καταστροφή συγκροτήματος ή κινητήρα. Ας μην απομείνει μόνο το πλύσιμο η μόνη φροντίδα για το προσωπικό μας μέσο μετακίνησης (άσε που πολλοί ούτε αυτό κάνουν μόνοι τους).Είμαστε στο 2006...πλεόν.
Δεν είναι απαραίτητο να πιάνουν τα χέρια σου...εκτός κι αν έχεις Lada.
-
Μπορεί οι συγκρίσεις να μην είναι οι καλύτερες αλλά προσπαθώ να δείξω ότι μια τόσο πολύπλοκη μηχανή όπως το αυτοκίνητο που θα κληθεί να λειτουργήσει σε μεγάλο εύρος συνθηκών κάτω από αντίξοες συχνά συνθήκες (ο οδηγός είναι συχνά μια από αυτές! ) είναι εύκολο να προδώσει τόση σιγουριά.
Σκέψου τις πολύ απλούστερες οικιακές συσκευές που λειτουργούν σε προστατευμένο περιβάλλον με συγκεκριμένες συνθήκες λειτουργίας (ακόμα και οι στροφές είναι προκαθορισμένες και σταθερές) απαιτούν την ενασχόληση και φροντίδα του χειριστή πόσο μάλλον ένα αυτοκίνητο. Δεν περιμένω φυσικά να χαλά στο δρόμο και να πρέπει ο οδηγός να εφευρίσκει πατέντες για να το φτάσει στο πλησιέστερο συνεργείο αλλά να μπορεί να εκτελεί απλούς ελέγχους που να εξασφαλίζουν ότι το αμάξι είναι ασφαλές για τον ίδιο και ικανό να φτάσει στον προορισμό του. -
Πάντως δεν έχω ακούσει κανένα δυσαρεστημένο οδηγό Boxster και αυτοί το μόνο που βλέπουν είναι τα λάδια και τα νερά...Και εγώ αυτά βλέπω και βασικά σε αυτά μπορώ να επέμβω ( ξέρετε να συμπληρώσω λίγο ) για τα άλλα ούτε γνώσεις έχω ούτε χρόνο έχω...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Πάντως δεν έχω ακούσει κανένα δυσαρεστημένο οδηγό Boxster και αυτοί το μόνο που βλέπουν είναι τα λάδια και τα νερά...Και εγώ αυτά βλέπω και βασικά σε αυτά μπορώ να επέμβω ( ξέρετε να συμπληρώσω λίγο ) για τα άλλα ούτε γνώσεις έχω ούτε χρόνο έχω...Εγώ δεν έχω για 'οδηγό'τον εσωτερικό δείκτη αλλά την βέργα.Δεν βασίσομαι αυτά τα ηλεκτρονικά, αλλά έχουν μπεί για τα καλά στη ζωή μας.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Μπορεί οι συγκρίσεις να μην είναι οι καλύτερες αλλά προσπαθώ να δείξω ότι μια τόσο πολύπλοκη μηχανή όπως το αυτοκίνητο που θα κληθεί να λειτουργήσει σε μεγάλο εύρος συνθηκών κάτω από αντίξοες συχνά συνθήκες (ο οδηγός είναι συχνά μια από αυτές! ) είναι εύκολο να προδώσει τόση σιγουριά.
Σκέψου τις πολύ απλούστερες οικιακές συσκευές που λειτουργούν σε προστατευμένο περιβάλλον με συγκεκριμένες συνθήκες λειτουργίας (ακόμα και οι στροφές είναι προκαθορισμένες και σταθερές) απαιτούν την ενασχόληση και φροντίδα του χειριστή πόσο μάλλον ένα αυτοκίνητο. Δεν περιμένω φυσικά να χαλά στο δρόμο και να πρέπει ο οδηγός να εφευρίσκει πατέντες για να το φτάσει στο πλησιέστερο συνεργείο αλλά να μπορεί να εκτελεί απλούς ελέγχους που να εξασφαλίζουν ότι το αμάξι είναι ασφαλές για τον ίδιο και ικανό να φτάσει στον προορισμό του.Όσο ανεβαίνει η στάθμη της τεχνολογίας που έχει ο καθένας μας στο αυτοκίνητό του, τόσο πιο πολύ απαραίτητη θα είναι η χρήση ειδικών δεξιοτήτων για τη συντήρησή του...Και είναι απόλυτα λογικό...
Όταν αρχίζουμε και ζητάμε αξιοπιστία, εγγυήσεις, λειτουργία μηχανικών μερών που να ανταποκρίνεται σε συγκεκριμένες νόρμες και σε ένα τεράστιο φάσμα συνθηκών, τόσο περισσότερο οι δυνατότητες να βάλουμε χέρι γίνονται όλο και λιγότερες...Και είναι απόλυτα λογικό...
-
Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:
Πάντως δεν έχω ακούσει κανένα δυσαρεστημένο οδηγό Boxster και αυτοί το μόνο που βλέπουν είναι τα λάδια και τα νερά...Και εγώ αυτά βλέπω και βασικά σε αυτά μπορώ να επέμβω ( ξέρετε να συμπληρώσω λίγο ) για τα άλλα ούτε γνώσεις έχω ούτε χρόνο έχω...
Εγώ δεν έχω για 'οδηγό'τον εσωτερικό δείκτη αλλά την βέργα.Δεν βασίσομαι αυτά τα ηλεκτρονικά, αλλά έχουν μπεί για τα καλά στη ζωή μας.
Εγώ έχω αναλογικό δείκτη στο ταμπλώ ο οποίος ποτέ δεν δούλεψε σωστά πάντα με την βέργα τα ελέγχω, άλλωστε και δείκτη να έχεις πρέπει να γίνεται έλεγχος με την βέργα για σιγουριά.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Πάντως δεν έχω ακούσει κανένα δυσαρεστημένο οδηγό Boxster και αυτοί το μόνο που βλέπουν είναι τα λάδια και τα νερά...Και εγώ αυτά βλέπω και βασικά σε αυτά μπορώ να επέμβω ( ξέρετε να συμπληρώσω λίγο ) για τα άλλα ούτε γνώσεις έχω ούτε χρόνο έχω...
Εγώ δεν έχω για 'οδηγό'τον εσωτερικό δείκτη αλλά την βέργα.Δεν βασίσομαι αυτά τα ηλεκτρονικά, αλλά έχουν μπεί για τα καλά στη ζωή μας.
Εγώ έχω αναλογικό δείκτη στο ταμπλώ ο οποίος ποτέ δεν δούλεψε σωστά πάντα με την βέργα τα ελέγχω, άλλωστε και δείκτη να έχεις πρέπει να γίνεται έλεγχος με την βέργα για σιγουριά.
Έτσι έτσι
ΜΕΤΡΗΣΗ ΣΤΑΘΜΗΣ ΛΑΔΙΟΥ