Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ταχύτητες σε στροφές πίστας και σημασία
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ταχύτητες σε στροφές πίστας και σημασία
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    31
    308
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ιδιαίτερα ενδιαφέροντα συμπεράσματα μπορούν να προκύψουν από απλή παρατήρηση ακόμα και βασικών στοιχείων των επιδόσεων ενός αυτοκινήτου στην πίστα. Χρησιμοποίησα τις ταχύτητες εισόδου, εξόδου και πλευρικής επιτάχυνσης για ίδιο αυτοκίνητο στις ίδιες στροφές για να αποκαλύψω τον διαφορετικό τρόπο οδηγήματος των οδηγών. Εννοείται ότι θεωρώ τόσο τα αυτοκίνητα όσο και τις μετρήσεις σαν σωστές και αντίστοιχες αλλιώς πάπαλα...
      Πιο συγκεκριμένα αναφέρομαι στους χρόνους που έγραψε το **Golf GTi **στην **πίστα Σερρών **στα χέρια των **4Τροχών **και άλλου ειδικού περιοδικού (Drive).
      Παραθέτω στοιχεία (ταχύτητα εισόδου-εξόδου, μέγιστη πλευρική επιτάχυνση σε g) όπως δημοσιεύτηκαν στα περιοδικά για τις στροφές (Κ):
      Κ1-2: D 99,8-109,2, 1,07 / 4T 98,2-117,6, 1,14
      **K5 **D 99,4-84, 1,05 / 4T 74,3-89,6, 1,1
      **K10 **D 113,8-98,3, 1,09 / **4T **91,6-96,7, 1,14
      **K13 **D 135,9-119,8, 1,08 / **4T **104,9-123,5, 1,07
      **Γύρος **D 1:40:05 / **4Τ **1:40:45
      **Μέγιστη ταχύτητα **D 180 / **4Τ **179,1
      Δυστυχώς οι 4Τ δεν αναφέρουν και χρόνο στροφής όπως το D για ακόμα καλύτερη σύγκριση.
      Βρίσκω πάντως πολύ ενδιαφέρον ότι ενώ ο συνολικός χρόνος είναι μόνο 4 δέκατα μακριά και η μέγιστη ταχύτητα έχει λιγότερο από 1χλμ διαφορά, οι διαφορές που φαίνονται στις ταχύτητες των στροφών ακολουθούν ένα μοντέλο που δείχνει ξεκάθαρα διαφορετικούς οδηγούς με διαφορετικό τρόπο οδήγησης. Σε όλες τις στροφές ο οδηγός του Drive μπαίνει πιο γρήγορα ως πολύ πιο γρήγορα στη στροφή (εως και 31χλμ πιο γρήγορα! στην Κ13) αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις βγαίνει πιο αργά (εως 8,4χλμ πιο αργά Κ1-2) ενώ ακόμα κι εκεί που βγαίνει πιο γρήγορα (Κ10) η πλευρική επιτάχυνση φτάνει σε χαμηλότερες τιμές. Αντίθετα ο οδηγός των 4Τ μπαίνει πιο αργά αλλά βγαίνει πιο γρήγορα ενώ οι τιμές πλευρικών επιταχύνσεων είναι μεγαλύτερες και πιο κοντά στο μέγιστο. Αυτό δείχνει μικρότερη διαδρομή μέσα στη στροφή αλλά και καλύτερο ζύγισμα του αυτοκινήτου μέσα στη στροφή. Υποπτεύομαι ότι ο του Drive μπαίνει φρεναριστός και αζύγιστος στις στροφές ενώ ο των 4Τ έχει ολοκληρώσει το φρενάρισμα στην ευθεία και μπαίνει με σταθερό αυτοκίνητο στη στροφή, κάτι που του επιτρέπει αφενός να φτάνει σε μεγαλύτερη πλευρική επιτάχυνση και αφετέρου να επιταχύνει νωρίτερα ώστε να έχει καλύτερη ταχύτητα εξόδου. Επίσης η περίπτωση της γρήγορης εισόδου αργής εξόδου του D φανερώνει ελάττωση της ταχύτητας μέσα στη στροφή μάλλον με τη μέθοδο της φθοράς των ελαστικών και υποστροφής. Αυτό άλλωστε (γρήγορη είσοδο, αργή έξοδο και επιπλέον μη ομοιόμορφο τρόπο οδήγησης) είχα υποπτευθεί για τον οδηγό του Drive ακόμα και προτού μου προκύψει η σύγκριση αυτή με 4Τ. Το γεγονός ότι το Drive έκανε καλύτερο γύρο δεν νομίζω να μειώνει την αξία των σχολίων μου. Μπορεί σε άλλες στροφές να αντιστράφηκαν οι ρόλοι ή το αυτοκίνητο (που ήταν το ίδιο μοντέλο αλλά όχι το ίδιο αυτοκίνητο) να δημιούργησε διαφορές... Εν τέλει όμως λέω ότι από τα νούμερα που βλέπω καταλαβαίνω ότι ο οδηγός των 4Τ είναι καλύτερος, όπως εγώ καταλαβαίνω, από αυτόν του Drive κι ας έκανε αυτός καλύτερο συνολικό χρόνο γιατί απλά βλέπω σαν καλύτερο και σωστότερο τον τρόπο οδήγησης, τουλάχιστον στις στροφές 1-2 και 5, αυτόν του οδηγού των 4Τ και νομίζω ότι αν ο του Drive έπαιρνε την pole position σε έναν γρήγορο γύρο ο των 4Τ θα τερμάτιζε πρώτος στον αγώνα ενώ ο άλλος θα είχε μείνει από λάστιχα γιατί μάλλον στη φθορά τους στηρίζεται ο καλύτερος χρόνος του....
      Θα ήθελα τις απόψεις σας για τα συμπεράσματά μου και κατά πόσο νομίζετε ότι είναι σωστά. Τέτοιου είδους σχόλια - τεχνική ανάλυση τα εκτιμώ πολύ και θέλω να τα βλέπω όσο γίνεται περισσότερο στο περιοδικό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ιδιαίτερα ενδιαφέροντα συμπεράσματα μπορούν να προκύψουν από απλή παρατήρηση ακόμα και βασικών στοιχείων των επιδόσεων ενός αυτοκινήτου στην πίστα. Χρησιμοποίησα τις ταχύτητες εισόδου, εξόδου και πλευρικής επιτάχυνσης για ίδιο αυτοκίνητο στις ίδιες στροφές για να αποκαλύψω τον διαφορετικό τρόπο οδηγήματος των οδηγών. Εννοείται ότι θεωρώ τόσο τα αυτοκίνητα όσο και τις μετρήσεις σαν σωστές και αντίστοιχες αλλιώς πάπαλα...
        Πιο συγκεκριμένα αναφέρομαι στους χρόνους που έγραψε το **Golf GTi **στην **πίστα Σερρών **στα χέρια των **4Τροχών **και άλλου ειδικού περιοδικού (Drive).
        Παραθέτω στοιχεία (ταχύτητα εισόδου-εξόδου, μέγιστη πλευρική επιτάχυνση σε g) όπως δημοσιεύτηκαν στα περιοδικά για τις στροφές (Κ):
        Κ1-2: D 99,8-109,2, 1,07 / 4T 98,2-117,6, 1,14
        **K5 **D 99,4-84, 1,05 / 4T 74,3-89,6, 1,1
        **K10 **D 113,8-98,3, 1,09 / **4T **91,6-96,7, 1,14
        **K13 **D 135,9-119,8, 1,08 / **4T **104,9-123,5, 1,07
        **Γύρος **D 1:40:05 / **4Τ **1:40:45
        **Μέγιστη ταχύτητα **D 180 / **4Τ **179,1
        Δυστυχώς οι 4Τ δεν αναφέρουν και χρόνο στροφής όπως το D για ακόμα καλύτερη σύγκριση.
        Βρίσκω πάντως πολύ ενδιαφέρον ότι ενώ ο συνολικός χρόνος είναι μόνο 4 δέκατα μακριά και η μέγιστη ταχύτητα έχει λιγότερο από 1χλμ διαφορά, οι διαφορές που φαίνονται στις ταχύτητες των στροφών ακολουθούν ένα μοντέλο που δείχνει ξεκάθαρα διαφορετικούς οδηγούς με διαφορετικό τρόπο οδήγησης. Σε όλες τις στροφές ο οδηγός του Drive μπαίνει πιο γρήγορα ως πολύ πιο γρήγορα στη στροφή (εως και 31χλμ πιο γρήγορα! στην Κ13) αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις βγαίνει πιο αργά (εως 8,4χλμ πιο αργά Κ1-2) ενώ ακόμα κι εκεί που βγαίνει πιο γρήγορα (Κ10) η πλευρική επιτάχυνση φτάνει σε χαμηλότερες τιμές. Αντίθετα ο οδηγός των 4Τ μπαίνει πιο αργά αλλά βγαίνει πιο γρήγορα ενώ οι τιμές πλευρικών επιταχύνσεων είναι μεγαλύτερες και πιο κοντά στο μέγιστο. Αυτό δείχνει μικρότερη διαδρομή μέσα στη στροφή αλλά και καλύτερο ζύγισμα του αυτοκινήτου μέσα στη στροφή. Υποπτεύομαι ότι ο του Drive μπαίνει φρεναριστός και αζύγιστος στις στροφές ενώ ο των 4Τ έχει ολοκληρώσει το φρενάρισμα στην ευθεία και μπαίνει με σταθερό αυτοκίνητο στη στροφή, κάτι που του επιτρέπει αφενός να φτάνει σε μεγαλύτερη πλευρική επιτάχυνση και αφετέρου να επιταχύνει νωρίτερα ώστε να έχει καλύτερη ταχύτητα εξόδου. Επίσης η περίπτωση της γρήγορης εισόδου αργής εξόδου του D φανερώνει ελάττωση της ταχύτητας μέσα στη στροφή μάλλον με τη μέθοδο της φθοράς των ελαστικών και υποστροφής. Αυτό άλλωστε (γρήγορη είσοδο, αργή έξοδο και επιπλέον μη ομοιόμορφο τρόπο οδήγησης) είχα υποπτευθεί για τον οδηγό του Drive ακόμα και προτού μου προκύψει η σύγκριση αυτή με 4Τ. Το γεγονός ότι το Drive έκανε καλύτερο γύρο δεν νομίζω να μειώνει την αξία των σχολίων μου. Μπορεί σε άλλες στροφές να αντιστράφηκαν οι ρόλοι ή το αυτοκίνητο (που ήταν το ίδιο μοντέλο αλλά όχι το ίδιο αυτοκίνητο) να δημιούργησε διαφορές... Εν τέλει όμως λέω ότι από τα νούμερα που βλέπω καταλαβαίνω ότι ο οδηγός των 4Τ είναι καλύτερος, όπως εγώ καταλαβαίνω, από αυτόν του Drive κι ας έκανε αυτός καλύτερο συνολικό χρόνο γιατί απλά βλέπω σαν καλύτερο και σωστότερο τον τρόπο οδήγησης, τουλάχιστον στις στροφές 1-2 και 5, αυτόν του οδηγού των 4Τ και νομίζω ότι αν ο του Drive έπαιρνε την pole position σε έναν γρήγορο γύρο ο των 4Τ θα τερμάτιζε πρώτος στον αγώνα ενώ ο άλλος θα είχε μείνει από λάστιχα γιατί μάλλον στη φθορά τους στηρίζεται ο καλύτερος χρόνος του....
        Θα ήθελα τις απόψεις σας για τα συμπεράσματά μου και κατά πόσο νομίζετε ότι είναι σωστά. Τέτοιου είδους σχόλια - τεχνική ανάλυση τα εκτιμώ πολύ και θέλω να τα βλέπω όσο γίνεται περισσότερο στο περιοδικό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ιδιαίτερα ενδιαφέροντα συμπεράσματα μπορούν να προκύψουν από απλή παρατήρηση ακόμα και βασικών στοιχείων των επιδόσεων ενός αυτοκινήτου στην πίστα. Χρησιμοποίησα τις ταχύτητες εισόδου, εξόδου και πλευρικής επιτάχυνσης για ίδιο αυτοκίνητο στις ίδιες στροφές για να αποκαλύψω τον διαφορετικό τρόπο οδηγήματος των οδηγών. Εννοείται ότι θεωρώ τόσο τα αυτοκίνητα όσο και τις μετρήσεις σαν σωστές και αντίστοιχες αλλιώς πάπαλα...
          Πιο συγκεκριμένα αναφέρομαι στους χρόνους που έγραψε το **Golf GTi **στην **πίστα Σερρών **στα χέρια των **4Τροχών **και άλλου ειδικού περιοδικού (Drive).
          Παραθέτω στοιχεία (ταχύτητα εισόδου-εξόδου, μέγιστη πλευρική επιτάχυνση σε g) όπως δημοσιεύτηκαν στα περιοδικά για τις στροφές (Κ):
          Κ1-2: D 99,8-109,2, 1,07 / 4T 98,2-117,6, 1,14
          **K5 **D 99,4-84, 1,05 / 4T 74,3-89,6, 1,1
          **K10 **D 113,8-98,3, 1,09 / **4T **91,6-96,7, 1,14
          **K13 **D 135,9-119,8, 1,08 / **4T **104,9-123,5, 1,07
          **Γύρος **D 1:40:05 / **4Τ **1:40:45
          **Μέγιστη ταχύτητα **D 180 / **4Τ **179,1
          Δυστυχώς οι 4Τ δεν αναφέρουν και χρόνο στροφής όπως το D για ακόμα καλύτερη σύγκριση.
          Βρίσκω πάντως πολύ ενδιαφέρον ότι ενώ ο συνολικός χρόνος είναι μόνο 4 δέκατα μακριά και η μέγιστη ταχύτητα έχει λιγότερο από 1χλμ διαφορά, οι διαφορές που φαίνονται στις ταχύτητες των στροφών ακολουθούν ένα μοντέλο που δείχνει ξεκάθαρα διαφορετικούς οδηγούς με διαφορετικό τρόπο οδήγησης. Σε όλες τις στροφές ο οδηγός του Drive μπαίνει πιο γρήγορα ως πολύ πιο γρήγορα στη στροφή (εως και 31χλμ πιο γρήγορα! στην Κ13) αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις βγαίνει πιο αργά (εως 8,4χλμ πιο αργά Κ1-2) ενώ ακόμα κι εκεί που βγαίνει πιο γρήγορα (Κ10) η πλευρική επιτάχυνση φτάνει σε χαμηλότερες τιμές. Αντίθετα ο οδηγός των 4Τ μπαίνει πιο αργά αλλά βγαίνει πιο γρήγορα ενώ οι τιμές πλευρικών επιταχύνσεων είναι μεγαλύτερες και πιο κοντά στο μέγιστο. Αυτό δείχνει μικρότερη διαδρομή μέσα στη στροφή αλλά και καλύτερο ζύγισμα του αυτοκινήτου μέσα στη στροφή. Υποπτεύομαι ότι ο του Drive μπαίνει φρεναριστός και αζύγιστος στις στροφές ενώ ο των 4Τ έχει ολοκληρώσει το φρενάρισμα στην ευθεία και μπαίνει με σταθερό αυτοκίνητο στη στροφή, κάτι που του επιτρέπει αφενός να φτάνει σε μεγαλύτερη πλευρική επιτάχυνση και αφετέρου να επιταχύνει νωρίτερα ώστε να έχει καλύτερη ταχύτητα εξόδου. Επίσης η περίπτωση της γρήγορης εισόδου αργής εξόδου του D φανερώνει ελάττωση της ταχύτητας μέσα στη στροφή μάλλον με τη μέθοδο της φθοράς των ελαστικών και υποστροφής. Αυτό άλλωστε (γρήγορη είσοδο, αργή έξοδο και επιπλέον μη ομοιόμορφο τρόπο οδήγησης) είχα υποπτευθεί για τον οδηγό του Drive ακόμα και προτού μου προκύψει η σύγκριση αυτή με 4Τ. Το γεγονός ότι το Drive έκανε καλύτερο γύρο δεν νομίζω να μειώνει την αξία των σχολίων μου. Μπορεί σε άλλες στροφές να αντιστράφηκαν οι ρόλοι ή το αυτοκίνητο (που ήταν το ίδιο μοντέλο αλλά όχι το ίδιο αυτοκίνητο) να δημιούργησε διαφορές... Εν τέλει όμως λέω ότι από τα νούμερα που βλέπω καταλαβαίνω ότι ο οδηγός των 4Τ είναι καλύτερος, όπως εγώ καταλαβαίνω, από αυτόν του Drive κι ας έκανε αυτός καλύτερο συνολικό χρόνο γιατί απλά βλέπω σαν καλύτερο και σωστότερο τον τρόπο οδήγησης, τουλάχιστον στις στροφές 1-2 και 5, αυτόν του οδηγού των 4Τ και νομίζω ότι αν ο του Drive έπαιρνε την pole position σε έναν γρήγορο γύρο ο των 4Τ θα τερμάτιζε πρώτος στον αγώνα ενώ ο άλλος θα είχε μείνει από λάστιχα γιατί μάλλον στη φθορά τους στηρίζεται ο καλύτερος χρόνος του....
          Θα ήθελα τις απόψεις σας για τα συμπεράσματά μου και κατά πόσο νομίζετε ότι είναι σωστά. Τέτοιου είδους σχόλια - τεχνική ανάλυση τα εκτιμώ πολύ και θέλω να τα βλέπω όσο γίνεται περισσότερο στο περιοδικό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            miltellas last edited by

            Παραθέτω την προσωπική μου άποψη που είναι βγαλμένη από την μικρή εμπειρία μου τόσο σε διαδρομές για ράλλυ όσο και σε αγώνες πίστας (με καρτ) όπως και από σχετικά σχόλια του Β.Ρερλ σε κάποιο βιβλίο.

            Υπάρχουν δύο βασικά στυλ οδήγησης.
            Το ένα είναι το στυλ των οδηγών ράλλυ και προέρχεται από την ασαφή γνώση του δρόμου όπου συχνά ο οδηγός μπαίνει άλλοτε ηθελημένα και άλλοτε αθέλητα με περισσότερα χαω του κανονικού πλαγιολισθαίνοντας και τις περισσότερες φορές εκτός της 'ιδανικής γραμμής'.
            Το δεύτερο είναι το στυλ των οδηγών πίστας και προέρχεται από την άριστη και σαφή γνώση των στροφών της πίστας όπου ο οδηγός έχει βρει την ιδανική γραμμή και δεν πλαγιολισθαίνει ασκόπως χάνοντας χρόνο και φθείροντας τα ελαστικά του που τα χρειάζεται ακμαία έως το τέλος του αγώνα.

            Είναι συνηθισμένο οι οδηγοί αγώνων ράλλυ να μην οδηγούν τόσο στρωτά στην πίστα όσο οι οδηγοί αγώνων πίστας.

            Στην εκμάθηση αγωνιστικής οδήγησης ράλλυ δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στην τοποθέτηση του αυτοκινήτου πριν την στροφή και στον τρόπο ελέγχου του όταν ξεπεραστούν τα όρια πράγμα που πολύ συχνά και σκόπιμα προκαλείται.
            Στην εκμάθηση αγωνιστικής οδήγησης σε πίστα δίνεται ιδιαίτερη βαρύτητα στις σωστές γραμμές, στο φρενάρισμα πριν την στροφή και στον σωστή έλεγχο του αυτοκινήτου γύρω από την θέση ισορροπίας ώστε να μην προκαλείται εκτροπή-ολίσθηση πάνω από τα όριά του που οδηγεί σε αύξηση του χρόνου γύρου πίστας, λόγω μείωσης της ταχύτητας εξόδου που προκαλείται από την προσπάθεια συμμαζέματος του 'εκτροχιασμένου' αυτοκινήτου.

            Η σωστή και αποτελεσματική οδήγηση είναι η οδήγηση σε πίστα, κάτι όμως που είναι ανέφικτο στην οδήγηση σε άγνωστες ή ημιγνωστές διαδρομές όπως των αγώνων ράλλυ, γι αυτό και τα στυλ των οδηγών διαφέρουν, δεδομένου ότι καί οι δύο προσπαθούν να καλύψουν την διαδρομή τους στον συντομότερο δυνατό χρόνο.

            Αυτοί που έμαθαν να οδηγούν γρήγορα στους δρόμους και όχι σε πίστα δυσκολεύνται να προσαρμοστούν στον 'σωστό' τρόπο οδήγησης, αλλά με την κατάλληλη εξάσκηση και υπομονή ώστε να μάθουν να διαβάζουν την πίστα (και να ξεχάσουν για λίγο τα ανορθόδοξα που ξέρουν για όταν τους χρειαστούν) μπορούν και τελικά να γράψουν πολύ καλούς χρόνους.
            Αντίστοιχα, οι οδηγοί πίστας δεν είναι τόσο αποτελεσματικοί στον έλεγχο του αυτοκινήτου εκτός ορίων, συνηθισμένο φαινόμενο στα ράλλυ.

            Θα ρισκάρω να κάνω μία εκτίμηση και με απόλυτο σεβασμό, καθότι πιθανότατα να κρίνω οδηγούς καλύτερους από μένα.
            Θεωρώ λοιπόν ότι αν ο οδηγός του Drive οδηγήσει με το πιστιάρικο στυλ του οδηγού των 4Τροχών αρχικά δεν θα γράψει καλό χρόνο αλλά σιγά σιγά θα καταφέρει να ξεπεράσει το ραλλύστικο στυλ του και να αρχίσει να γράφει χρόνους πολύ κάτω από 1.40.05. Θέλει πολύ προσπάθεια πάντως ώστε να αφήσει το στυλ του στην άκρη για να υιοθετήσει το 'σωστό', το έχω δει και σε μένα πόσο δυσκολεύτηκα και ακόμη δυσκολεύομαι όταν μπαίνω σε πίστα (στο Αιγίνιο) να μην οδηγώ όπως σε μισοάγνωστη διαδρομή. Ο χρόνος όμως έρχεται αναπόφευκτα όσο γράφεις γύρες και μαθαίνεις την πίστα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              flowerpower last edited by

              μαλιστα onyx! o αλλος οδηγος εκανε ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ αλλα κατα τη ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ αυτος απο τους 4ΤΡΟΧΟΥΣ ειναι καλυτερος!!! τι ΑΛΛΟ θα ακουσουμε? edit:θέλει προσοχή! [kouk]

              πιστευω οτι η γνωμη σου ειναι ΚΑΘΑΡΑ υποκειμενικη και εντασσεται στα πλαισια της παγκοσμιοποιησης και της μετοχοποιησης του τρεχοντος κεφαλαιου με το γεγονος της μειωσης του πετρελαιου ΚΑΙ της μαζοποιησης της κοινης γνωμης κατω απο τα ΣΑΤΑΝΙΚΑ ΜΜΕ, πραγμα το οποιο θα οδηγησει σταδιακα στο να κυκλοφορεις με διαφημισεις καρφιτσωμενες στο πισω μερος τον μπουφαν σου και να δειχνεις λιγο 'βυζακι' για να σε κανουν φιλο τους.

              για ον-τοπικ τωρα..

              μου εκανε ΜΕΓΑΛΗ ενυπωση οτι η ειδοδος σε μια στροφη εχει διαφορα 31 χαω! Αναρωτιεμαι μηπως ο οδηγος των 4Τ θα μπορουσε να πιεσει και αλλο εκει και δεν το εκανε γιατι οπως βλεπω απο τα υπολοιπα νουμερα ο οδηγος του Drive εχει ενα +5/10 χαω προβαδισμα στην εισοδο και ενα -5/10 μειονεκτημα στην εξοδο ενω εδω εχει σαφεστατα μεγαλουτερο προβαδισμα στην εισοδο αλλα το ιδιο μειονεκτημα με τις προηγουμενες φορες στην εξοδο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sjx last edited by

                κάτι δεν κολλάει σε όλα τα παραπάνω Ποτέ δεν εμπιστευόμουνα το drive σε δοκιμές με χρόνους και για μια ακόμα φορά μου φαίνεται οτι ισχύει.

                Κάνει μπαμ ότι έχουμε να κάνουμε με 2 διαφορετικά στυλ οδήγησης αλλά οι ταχύτητες στις στροφές δεν κολλάνε με τον χρόνο που έκανε ο καθένας.
                Περί οδήγησης με κάλυψε ο Miltellas.Αν η διαφορά στον χρόνο ήταν μεγαλύτερη προς τον οδηγό των 4Τ τότε μπορεί να μην τα αμφισβητούσα αλλά να έχουνε 4 δέκατα μόνο στον γύρο,ξαναλέω δεν κολλάει

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • S
                  spiros last edited by

                  τα σημεια μετρησης της ταχυτητας στις στροφες ειναι τα ιδια? Που το ξερεις?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • M
                    meco last edited by

                    Ο χρήστης spiros έγραψε:
                    τα σημεια μετρησης της ταχυτητας στις στροφες ειναι τα ιδια? Που το ξερεις?

                    Ακριβώς...........

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης spiros έγραψε:
                      τα σημεια μετρησης της ταχυτητας στις στροφες ειναι τα ιδια? Που το ξερεις?

                      ελαστικά (τύπος, διάσταση, κατάσταση), συνθήκες πίστας κλπ κλπ

                      Στην πίστα μπορεί το 'fast in-not so fast out' να έχει νόημα (για 2-3 γύρους), αλλά σε δημόσιο δρόμο...

                      Οπότε καλύτερα 'φυλαγμένα' και flat out, παρά να παλεύεις στο εσωτερικό της στροφής

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        krusenstern last edited by

                        Ο χρήστης lkar έγραψε:
                        Οπότε καλύτερα 'φυλαγμένα' και flat out, παρά να παλεύεις στο εσωτερικό της στροφής

                        Aπέκτησες άλογα και έβγαλες γλώσσα ε?
                        Για ρώτα κι εμάς τους αδύναμους

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                          Οπότε καλύτερα 'φυλαγμένα' και flat out, παρά να παλεύεις στο εσωτερικό της στροφής

                          Aπέκτησες άλογα και έβγαλες γλώσσα ε?
                          Για ρώτα κι εμάς τους αδύναμους

                          εσύ είσαι fast in-fast out 😉

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giannis206 last edited by

                            Τα σημεία μέτρησης στις στροφές της πίστας των Σερρών βγαίνουν και με τα Vbox των περιοδικών αλλά και με τους σένσορες της πίστας,οι οποίοι είναι σε σταθερά σημεία.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Πολύ με βοήθησαν τα σχόλια του Miltellas, ευχαριστώ! Νομίζω ότι δικαιολόγησαν και επιβεβαίωσαν μέχρι ένα σημείο τις σκέψεις μου.
                              Επίσης πολύ χρήσιμη η επισήμανση του **GIANNIS206 **για τα προκαθορισμένα σημεία στροφής που πλέον καθιστά τις μετρήσεις σχετικά συγκρίσιμες. Εννοείται ότι άλλη χρονική στιγμή, συνθήκες πίστας και άλλο αυτοκίνητο-λάστιχα είναι περιοριστικοί παράγοντες που όμως δεν μπορούμε να ελέγξουμε και για το λόγο αυτό δεν δίνω και πολλή σημασία στον συνολικό χρόνο γύρου αλλά στέκομαι στις στροφές και στα στοιχεία αυτά που είναι περισσότερο θέμα οδηγού. Θα ήθελα όμως να μπορούσα να δω τους γύρους σε συγκριτικό video όπως αυτά σε παιχνίδια που σου δείχνει το shadow του άλλου.... θα ήταν πολύ εκπαιδευτικό!>Ο χρήστης Aerandir έγραψε:

                              μαλιστα onyx! o αλλος οδηγος εκανε ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ αλλα κατα τη ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ αυτος απο τους 4ΤΡΟΧΟΥΣ ειναι καλυτερος!!! τι ΑΛΛΟ θα ακουσουμε? ...πιστευω οτι η γνωμη σου ειναι ΚΑΘΑΡΑ υποκειμενικη και ....
                              ...Αναρωτιεμαι μηπως ο οδηγος των 4Τ θα μπορουσε να πιεσει και αλλο εκει και δεν το εκανε ....

                              Ξεπερνώ τα γλυκά σου αρχικά σχόλια .... χωρίς να παραξηγώ (αφενός παρεξηγώ δύσκολα και αφετέρου όντως η τοποθέτησή μου είναι υποκειμενική, όπως και η δική σου, όπως και όλων..... και ναι, είμαι biased αφού από παιδάκι με 4Τ και Οδηγώντας έμαθα ότι γενικά καλύτερα να μπαίνεις αργά και να βγαίνεις γρήγορα....) και στέκομαι στα τελευταία σχόλια. Και εμένα μου έκανε έκπληξη το μέγεθος της διαφοράς ταχύτητας εισόδου και πραγματικά αναρωτιέμαι αν ο οδηγός των 4Τ μπορούσε να μπει λίγο πιο γρήγορα σε κάποιες στροφές. Το ότι συνολικά πήγε πιο αργά δεν ξέρουμε πώς βγήκε αφού δεν έχουμε χρόνους για κάθε στροφή από τους 4Τ και όπως είπαμε έχουμε πολλούς αστάθμητους παράγοντες που ίσως καθιστούν το σχολιασμό επί αυτού περιττό. Αν είχαμε και χρόνους θα ξέραμε σίγουρα ποιος κέρδιζε ή έχανε σε αυτές τις στροφές ώστε και να ξέρουμε ποιος τρόπος είναι πιο σωστός για κάθε στροφή αλλά και να υποπτευτούμε τι έκανε στις άλλες.
                              Άλλο που σκέφτηκα είναι κατά πόσον η οδήγηση του D είχε πιο late apex και αν αυτό είναι που δείχνουν οι μεγάλες ταχύτητες εισόδου. Μήπως άραγε αυτό, σε κάποιες στροφές που δεν μετρήθηκαν, δίνει το πλεονέκτημα στο χρόνο γύρου;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                miltellas last edited by

                                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                ...
                                Άλλο που σκέφτηκα είναι κατά πόσον η οδήγηση του D είχε πιο late apex και αν αυτό είναι που δείχνουν οι μεγάλες ταχύτητες εισόδου. Μήπως άραγε αυτό, σε κάποιες στροφές που δεν μετρήθηκαν, δίνει το πλεονέκτημα στο χρόνο γύρου;

                                Παίζει και αυτό. Ραλλύστικο στυλ με περισσότερο late apex που τελικά ξαναμαζεύει κάπως τον χαμένο χρόνο... Ορθή επισήμανση.
                                Ένα βίντεο πράγματι θα ήταν κατατοπιστικό.

                                ...από παιδάκι με 4Τ και Οδηγώντας έμαθα...

                                Δες στην υπογραφή μου.
                                Από παιδί ονειρεύομαι αυτόν τον περίφημο Π.Ο. Και όταν μεγάλωσα αρκετά (στα 36 σήμερα) κατάλαβα πόσο τρομερά δύσκολος αλλά και πόσο ιερός στόχος-πρότυπο είναι...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Y
                                  yianniswalker last edited by

                                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                                  Παραθέτω στοιχεία (ταχύτητα εισόδου-εξόδου, μέγιστη πλευρική επιτάχυνση σε g) όπως δημοσιεύτηκαν στα περιοδικά για τις στροφές (Κ):
                                  Κ1-2: D 99,8-109,2, 1,07 / 4T 98,2-117,6, 1,14
                                  **K5 **D 99,4-84, 1,05 / 4T 74,3-89,6, 1,1
                                  **K10 **D 113,8-98,3, 1,09 / **4T **91,6-96,7, 1,14
                                  **K13 **D 135,9-119,8, 1,08 / **4T **104,9-123,5, 1,07
                                  **Γύρος **D 1:40:05 / **4Τ **1:40:45
                                  **Μέγιστη ταχύτητα **D 180 / **4Τ **179,1

                                  Οι διαφορές στις Κ5 και ειδικά στην Κ13 είναι πολύ μεγάλες.

                                  Υπάρχουν 2 ενδεχόμενα για την Κ13 κατά την άποψή μου.

                                  1. Να μην ήταν οι σένσορες στα ίδια σημεία
                                  2. Ο οδηγός των 4Τ πήγαινε βολτούλα.

                                  Το δεύτερο ενδεχόμενο όμως ψιλοαποκλείεται λόγω των παρόμοιων χρόνων.

                                  Και αυτό διότι δεν μπορεί ο ένας να μπήκε οριακά με 104 και ο άλλο να κατάφερε και να έμεινε στο δρόμο με 135 στην είσοδο...

                                  Είναι και οι συνθήκες και πολλά άλλα.

                                  Δεν μπορούμε να αποκλείσουμε (το αντίθετο...) το ενδεχόμενο μαγειρέματος των χρόνων...

                                  Αυτό όμως που έχω να σημειώσω είναι ότι σχηματίζω την εντύπωση ότι και στις δύο περιπτώσεις δεν μιλάμε για οδηγούς αγώνων και ιδιαίτερα πίστας.

                                  Δεν θα συμφωνήσω ιδιαίτερα με τον Miltellas. Η σωστή οδήγηση είναι μία σε όλες τις περιπτώσεις. Οι οδηγοί ράλλυ είναι αρκετά πίσω σαν τεχνική συγκρινόμενοι με τους οδηγούς πίστας (έχω δει και συγκριτικά μεταξύ Πανιζί και πρωταθλητή FIA GT (ή κάτι παρόμοιο) στο Best Motoring.
                                  Ο Πανιζί παρότι ασφάλτινος οδηγός πήγαινε όλο με τιμονιές και πολύ νευρικά.
                                  Σκεφτείτε ότι ο Loeb που παίρνει κεφάλια έχει πισταδόρικο στυλ οδήγησης (και μάλιστα ελαφρώς υποστροφικό. Δλδ επιδέχεται και βελτίωση... )

                                  Απλά αυτό που έχω καταλάβει είναι ότι τα περιοδικά στην Ελλάδα δεν είναι Best Motoring. Έχουν καλούς οδηγούς οι οποίοι όμως δεν είναι 'ειδικοί' στο θέμα. Εννοείται ότι εξερούνται Μιχελακάκης, Τσάδαρης, Σ.Χ αλλά και πάλι δεν νομίζω ότι μιλάμε για επίπεδο παρόμοιο με το Best Motoring.

                                  Συνεπως οι μετρήσεις έχουν ενδεικτικό χαρακτήρα και δεν είναι απόλυτες. Οι συγκρίσεις δε μεταξύ των μετρήσεων είναι ενδιαφέρουσες αλλά πρακτικά συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.

                                  Και αναφέρω το εξής:
                                  Οι 4Τ έβγαλαν 'σκάρτο' το RX-8, όταν από την περιγραφή της δυναμικής συμπεριφοράς από το συντάκτη ήταν προφανές ότι δεν μπορούσε να προσαρμοσει την οδήγησή του στις απαιτήσεις του αυτοκινήτου και ιδιαίτερα σε δυναμική συμπεριφορά πισωκίνητου.
                                  Στο Best Motoring σχολίαζαν ότι 'κρίμα τέτοιο αμάξι να μην έχει περισσότερη δύναμη'
                                  Από την άλλη το Drive συμφωνεί γενικά περισσότερο με τις κρίσεις του Best Motoring και αυτό για μένα λέει κάποια πράγματα...

                                  Ας μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για ειδικό τύπο και πρέπει να μιλάνε οι ειδικοί και ενυπόγραφα. Όχι απλά κοτσάρωντας ένα 4Τ στο τέλος και ότι πάρει ο χάρος...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    miltellas last edited by

                                    Ο χρήστης YiannisWalker έγραψε:
                                    ... Η σωστή οδήγηση είναι μία σε όλες τις περιπτώσεις. Οι οδηγοί ράλλυ είναι αρκετά πίσω σαν τεχνική συγκρινόμενοι με τους οδηγούς πίστας (έχω δει και συγκριτικά μεταξύ Πανιζί και πρωταθλητή FIA GT (ή κάτι παρόμοιο) στο Best Motoring.
                                    Ο Πανιζί παρότι ασφάλτινος οδηγός πήγαινε όλο με τιμονιές και πολύ νευρικά.

                                    Η σωστή οδήγηση είναι μία φυσικά και ο καλός οδηγός είναι καλός παντού. Στα πλαίσια όμως των συγκρίσεων υπάρχουν πάντα διαφορές προς επισήμανση και εδώ έχουμε σαφείς διαφορές.
                                    Εξαρτάται λοιπόν πού οδηγούμε και τί. Μίλησα για στυλ οδήγησης. Διαφέρει το χώμα από την άσφαλτο, όπως επίσης διαφέρει το γλυστερό οδόστρωμα από την πίστα.

                                    Οδηγοί που έχουν μάθει να οδηγούν με 'χωμάτινο' στυλ δεν μπαίνουν στην πίστα και παίρνουν κεφάλια από τους πιστιάρηδες οδηγούς, ούτε στον ύπνο τους. Και οι πιστιάρηδες οδηγοί δεν έχουν καμία ελπίδα στο χώμα αν δεν αλλάξουν το στυλ τους και να μάθουν να δουλεύουν εκτός γραμμών και ορίων. Χρειάζονται χρόνο και προσαρμογή του στυλ τους στο 'σωστό' στυλ της πίστας ή χώματος ή και του πολύ γλυστερού οδοστρώματος με χιόνια ή και πάγο ανάλογα. Ενδέχεται μάλιστα το νέο στυλ να μην τους αρέσει και να ξαναγυρίσουν στο χώμα ή πίστα ή όπου 'αγαπάνε' περισσότερο.

                                    Αναφέρεσαι σε σύγκριση Πανιζί με πρωταθλητή της FIA GT... Πού συγκρίθηκαν; Σε πίστα, σε άσφαλτο ή σε χώμα; Γιατί δεν συγκρίνανε τον πρωταθλητή GT με τον επίσης πρωταθλητή του WRC Γκρόνχολμ; Και πού να τους συγκρίνουν; Στην πίστα ή στο χώμα; Με τί αυτοκίνητα; Με GT ή με WRC;
                                    Επίσης, γιατί να μην αναφέρουμε την διαφορά Πανιζί στην άσφαλτο που δεν πήγαινε στο χώμα με τίποτα και του Γκρόνχολμ που στο χιόνι είναι βασιλιάς, στο χώμα από τους κορυφαίους και στην άσφαλτο απλά καλός;

                                    Διαφορετικά τα στυλ λοιπόν, που είτε αφορούν τους πάντες είτε τον Λεμπ (που έχει την μοναδικότητα να υιοθετεί σχεδόν ιδανικά το κατάλληλο στυλ), και είναι άτοπη η σύγκριση εάν στοχεύει στο να μας υποδείξει τον καλύτερο οδηγό.

                                    Σκεφτείτε ότι ο Loeb που παίρνει κεφάλια έχει πισταδόρικο στυλ οδήγησης (και μάλιστα ελαφρώς υποστροφικό. Δλδ επιδέχεται και βελτίωση... )
                                    ...

                                    Όσο για το φαινόμενο Λεμπ... Δεν βλέπω πουθενά αποκλειστικά υποστροφικό πιστιάρικο στυλ οδήγησης. Ο άνθρωπος είναι πράγματι φαινόμενο, έχει μάθει τις Xsara απέξω και ανακατωτά (αν και δεν είναι εκεί το θέμα) και οδηγάει ταχύτατα με όλα τα υπαρκτά στυλ. Είναι ατυχές να συγκρίνουμε τον Λεμπ με οποιονδήποτε άλλον οδηγό αγώνων, τουλάχιστον επί του παρόντος. Δεν έχει υπάρξει ξανά οδηγός παγκοσμίου φήμης που να μοιάζει με τον Λεμπ. Με τα υπάρχοντα δεδομένα μοιάζει να είναι τέλειος.

                                    Και όσο για το ότι μπορεί να οδηγάει γρήγορα και υποστροφικά αυτό δεν σημαίνει ότι επιδέχεται βελτίωσης με την έννοια ότι δεν μπορεί να πάει υπερστροφικά (αν εννοείς αυτό). Υπερστροφικά πάει όπου χρειάζεται και το έχει αποδείξει άπειρες φορές κατά την διάρκεια των αγώνων. Η υποστροφική αγωνιστική οδήγηση είναι επίπεδο ανώτερο της υπερστροφικής γιατί απαιτεί μεγιστοποιημένο επίπεδο τεχνικής κατάρτισης ώστε να οδηγάς υποστροφικά και αλάνθαστα (η υπερβολή στην υποστροφή είναι καταστροφική ενώ στην υπερστροφή σώζεται). Γι αυτό και οι περισσότεροι οδηγοί αγώνων προτιμούν την ασφάλεια της υπερστροφής. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη δυσκολία από τους οδηγούς αγώνων από το να δαμάσουν την υποστροφή, γι αυτό και όλοι οι οδηγοί αγώνων προτιμούν το υπερστροφικό στήσιμο του αυτοκινήτου. Εδώ μην αρχίσουμε ατυχείς αντιπαραθέσεις με το δικό μας καθημερινό αγαπημένο στυλ οδήγησης (υπερστροφικό-υποστροφικό) γιατί υπάρχουν και αυτοί που δεν θέλουν την υπερστροφή επειδή απλά την φοβούνται και προτιμούν την υποστροφή που με ένα αφημα του γκαζιού σε επαναφέρει στην ασφάλεια (η υπερβολή εδώ είναι άγνωστος τόπος).

                                    Αυτό το μοναδικό χαρακτηριστικό (υποστροφική αγωνιστική οδήγηση) το είχε και ο Σουμάχερ κάτι που τον ανέδειξε σε επίσης οδηγό-φαινόμενο πολλάκις παγκόσμιο πωταθλητή (που λογικό είναι κάποτε αυτή η απόδοση να πάρει την κατιούσα). Υπόψιν, ότι το χαρακτηριστικό όσων κατέχουν καλά την υποστροφή είναι ότι οδηγούν πολύ καλά στο βρεγμένο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pskarm last edited by

                                      μιλτο μη παιρνεις ορκο για το λοεμπ...
                                      απο οτι εχει αποδειχτει το αμαξι του-ξαρα- ειναι ετη φωτος μπροστα απο ανταγωνισμο...
                                      ακομα θυμαμαι ενα αρθρο στο r&d για τις διαγωνιες αντιστρεπτικες που χρησιμοποιει η ξαρα και τις οποιες πρωτοεφαρμοσε η σιτροεν στο zx που ετρεχε στο ντακαρ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • Y
                                        yianniswalker last edited by

                                        Τους είχα δει σε άγνωστη και για τους δύο 'πίστα' (ο Θεός να την κάνει).

                                        Κάτι χειρότερο από τα 'δικά μας' Μέγαρα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          miltellas last edited by

                                          Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                          μιλτο μη παιρνεις ορκο για το λοεμπ...
                                          απο οτι εχει αποδειχτει το αμαξι του-ξαρα- ειναι ετη φωτος μπροστα απο ανταγωνισμο...
                                          ακομα θυμαμαι ενα αρθρο στο r&d για τις διαγωνιες αντιστρεπτικες που χρησιμοποιει η ξαρα και τις οποιες πρωτοεφαρμοσε η σιτροεν στο zx που ετρεχε στο ντακαρ...

                                          Ναι, φυσικά! Για κανέναν από αυτούς τους οδηγούς δεν παίρνω όρκο. Είμαι πολύ 'μικρός' για να τους κρίνω...
                                          Το αμάξι του είναι, ο Λεμπ είναι, καί τα δύο είναι, ό,τι και να είναι πάντως πρόκειται για συνδυασμό 'φαινόμενο'.
                                          Θα φανεί πιστεύω! Και για τον Σουμάχερ πολλά λέγαμε παλιά (κι εγώ μαζί) αλλά μας πήρε τα σκαλπ, οπότε τί να λέμε πάλι...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            pskarm last edited by

                                            ΘΑ μπορουσε καποιος να παραθεσει στοιχεια και για τα μεγαρα????

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr