-
Το Renault συνεχιζει να εχει μην απενεργοποιουμενο συστημα ευνουχισμου!? Αν ναι, το αυτοκινητο πρεπει πραγματικα να ειναι πιο οδηγοκεντρικο απ'τα υπολοιπα! Βεβαια, την ιδια εντυπωση εχω και απ'τον Αγγλικο ειδικο τυπο που το θεωρει πιο hardcore εναντι των υπολοιπων...
Οσον αφορα την δυναμη που ανεφερε καποιος παραπανω, θεωρω οτι ο χρονος στην πιστα οφειλεται περισσοτερο στο στησιμο αλλα και στα πολυ δυνατα φρενα του εναντι των υπολοιπων GTi παρα στην δυναμη του κινητηρα του...
Τελος η τιμη παιζει φυσικα το ρολο της και το μονο σιγουρο ειναι οτι πολυ δυσκολα θα διεθετα τα παραπανω χρηματα, ειδικα στην περιπτωση που το esp δεν απενεργοποιητε πληρως!
ps: η ψηφος μας παει σε αυτο που θεωρουμε καλυτερο, πιο ολοκληρωμενο, καλυτερο value for money? Γιατι θα απαντουσα διαφορετικα σε καθε μια απ'τις παραπανω ερωτησεις...
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Το θέμα είναι ότι το Megane RS στον 1.5 χρόνο περίπου που κυκλοφορεί δεν έχει καταφέρει να γίνει δημοφιλές και αυτό λέει πολλά πράγματα... ! Βέβαια γιά να είμαστε δίκαιοι σε αυτό πιστεύω το αδικεί η τσιμπημένη τιμή του ...
και το φοκους RS ειχε (υποτιθετε) τσιμπημενη τιμη αλλα τρεχανε και δεν προλαβαινανε.....
To Focus RS, όμως, εκτός από αδιαμφισβήτητα αμαξάρα, ήταν και συλλεκτική έκδοση. Και οι συλλεκτικές εκδόσεις, ακόμα και Nissan Sunny 1.3 WRC να βγει, δυσεύρετο θα γίνει.
Για το Megane RS, ανατρέξτε στον ξένο Τύπο. Στην Ελλάδα, είναι πολλά τα μειονεκτήματά του...
Athanasie, πρώτος εγώ διεκδικώ την αποκλειστικότητα! Άντε, μην απολύσω τον Θέμο!
Πάντως, δεν ξέρω ποιο από τα 4 θα έπαιρνα...το καθένα έχει τη χάρη του, νομίζω...Ωραίο δίλημμα (ή τετράλημμα να το πω; ) πάντως...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Πάντως, δεν ξέρω ποιο από τα 4 θα έπαιρνα...το καθένα έχει τη χάρη του, νομίζω...Ωραίο δίλημμα (ή τετράλημμα να το πω; ) πάντως...'Ετσι, έτσι....
Έτσι λοιπόν για της ατόπου διπλοσυνεπαγωγής και αναγωγής (πςςςς!) έχουμε και λέμε:
- Έξω το Astra απο αισθητικής και μόνο άποψης
- Έξω το Megane λόγω τιμής
και μένουμε στο δίλημμα Gti-St
To GTi είναι μάλλον πιο ολοκληρωμένο με το DSG και είναι και δίλιτρο. Το ST είναι εντυπωσιακό (είχα πάθει πλάκα στην έκθεση το Νοέμβρη) αλλά ο 2,5άρης μάλλον του κόβει πωλήσεις πάρα την πολύ καλή τιμή του. Και τα 4 βέβαια βλέπω να έχουν μικρές διαφορές σε επιδόσεις, στο δικό μου οδηγικό επίπεδο βεβαίως.
Θέλω λοιπόν ST, αλλά ψηφίζω GTi σαν πιο ολοκληρωμένη πρόταση. -
παρατηρησεις :
- τρομαξα οταν ειδα 2,4 κρεμαγιερα στο φοκους (κυκλος στροφης 11,7 μετρα).... ατσααααα
- χαλαστηκα που κανενα μαλλον δεν εχει ενα πρεπον τιμονι, ενα τιμονι οπως πρεπει κυριολεκτικα να εχει ενα σπορ (ερωτηματικα ????) αυτοκινητο........ φυσικα μιλαω απο θεμα αισθησης
- τελικα το φοκους ST (mk2) ειναι χειροτερο απο το mk1.......γκρινιαζανε για το πρωτης γενιας οτι δεν εχει γκαζι...... βαλανε γκαζι στο δευτερης γενιας αλλα απο οτι φαινεται εχασε την μαγεια του προγονου.....κριμα
- δεν περιμενα κατι καλυτερο απο το κατα που εχουν για το αστρα..... μαλλον φωναζε πριν ακομη πατησει ποδι στους δρομους....
- εντυπωσιαστηκα απο τις κατανομες βαρους..... το φοκους αν και με μεγαλυτερο κινητηρα εχει την καλυτερη.....καλη φαση
- τι να υποθεσω για το 0-100 του φοκους??? ψαχνει να βρει απεγνωσμενα προσφυση???
- καπου διαβασα για τρομερη προσφυση του μεγκαν των μπροστινων τροχων.....δεν λεω, λογικα κανανε δουλεια τα γαλακια αλλα 235 λαστιχο φοραει παιδες.....
εχουμε καταντησει να χαρακτηριζουμε sport hatchback καθε αμαξι που διαφοροποιειτε απο το μικρο του αδερφο δινοντας του HEMO να πιει, φορωντας το πιο σκληρα ποδια και τεραστια παπουτσια..... (18αρια σε ολους??? {στο γκολφ ειναι εξτρα}
υπενθυμιση : το ταπερ φοραει 17αρα και 205 λαστιχο..... οι διαφορες ας επεξεργαστουν στο μυαλο του καθενος.... - γιατι μετρησανε τον θορυβο με 4η σχεση στο κιβωτιο??? ποιος ταξιδευει εθνικη με 4η και 120???
- 362 λιτρα ο χωρος αποσκευων του φοκους??? που πηγαν 20 λιτρα???
- το τρωνε το φαι τους παντως και οι 4τους...... ολοι τα πλησιαζουν τα 1,400 κιλα.... ποσο ειπαμε εχει το ταπερ???? κοντα 200 κατω???
- αν βαλω στο μυαλο μου τα λειτουργικα εξοδα αυτων των αυτοκινητων μαλλον θα καταντησω
για πλακα ομως θα ηθελα να μαθω τιμη για ενα μονο λαστιχο........ - τελικα υποστρεφει το γκολφ??? θα μεινω με την απορια , μεχρι να το οδηγησω....
- απο οτι φαινεται ωραιος ο κινητηρας του οπελ αλλα τελικα μαλλον αχρηστος ειναι......(το ειπε και ο κλαρξον)
- μετα το πεταμενο γκολφ 4 , αναδειξαμε το γκολφ 5 βασιλεια της κατηγοριας ........με τρελαααααααα
- 1,200 ευρο για το πορτοκαλι χρωμα???? παμε καλα???
- 10 αεροσακους για το μεγκαν ........ προς τους κατοχους : βαλτε μικτη ασφαλεια γιατι αν φταιτε σε ενα υποτιθεμενο τρακαρισμα (μακρια απο εμας) θα
- θελω να δω το λεον κουπρα......
- η μπλε ηλεκτρικ φετα στο ταμπλο του αστρα ειναι για γελια....... (δινουν και δερματινο σαλονι στανταρ)
- οι 4 τροχοι δεν ακουσανε ακομη την πληροφορια που λεει : VW + some money ===>>>+2 χρονια εγγυηση???
-
Για τα λάστιχα, popol@re:
Σκέψου ότι 225/45 17 που κυκλοφορεί αρκετά (το φοράνε πολλά μοντέλα), έχει 700 ευρώ η τετράδα michelin pilot sport ενώ τα αντίστοιχα goodrich πάνε στα 580. Τα 18αρια που λογικά, είναι πιο δευσεύρετα, μάλλον ανεβαίνει η ταρίφα...
Η διαφορά με το type-R δεν είναι μόνο το (ίσως) καλύτερο στήσιμο, αλλά η αποδιδόμενη ροπή στους εμπρός τροχούς...Όταν το Honda δίνει 18,6 και τα άλλα πάνε πάνω από 30 κιλά, είναι προφανές ότι δεν έχουν τον ίδιο απαραίτητο κύκλο πρόσφυσης.[/img]
-
Πάντως την τέχνη δεν την ξεχασαν οι Γάλλοι και ετσι το MEGANE RS βαφτίζεται το 'Ουίλιαμς'
στα μικρομεσαία. ...................από εμένα τουλάχιστο!! -
@NickNT προφανώς ισχύουν τα περισσότερα απ' αυτά που περιγράφεις.Αλλά αυτές οι συζητήσεις δεν έχουν τη λογική να δούμε ποιό αυτοκίνητο θα αγοράσουμε(τουλάχιστον οι περισσότεροι),αλλά κάτι σαν τη συζήτηση μετά το ντέρμπυ Oλυμπιακός-Παναθηναικός.Κάποιοι υποστηρίζουν αυτές τις ομάδες με κριτήρια εξ ίσου άσχετα ή εξ ίσου σχετικά και τα αλληλοχώνουν μπαίνουν στη συζήτηση και οι ουδέτεροι ΑΕΚτζήδες, Παοκτζήδες και η κουβέντα ανάβει.
@funky θέλω αποδείξεις για την πατρότητα του θέματος που διεκδικείς απ' τον popol@ro. -
Εντυπωσιακότατο το Focus. Ψήφος στο Megane όμως, παρότι το Gti είναι πολύ καλή πρόταση κι αυτό.
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
παρατηρησεις :20 παρατηρήσεις ο ποπολάρος; χάλασε το παιδί
-
και μπαινω στο θρεντ και τι βλεπουν τα καστανα ματακια μου???????????????????νουμερακια απο συγκριτικο τεστ που εχει μεσα της παναγιας τα ματια...τα αυτοκινητα τα ειχαμε δει στον πλαταμωνα με τον funky και εμενε να δουμε τι γινεται στα μπακαλοτεφτερα!
η μονη ειδικη συνθηκη που ειχε το τεστ ηταν οτι γινοταν στην ελλαδα! και απευθυνεται στον μαγκα τον καραμπουζουκλη τον ελληνα που δεν του πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες...
και ως εκ θαυματος μεγκαν????? this can't be λεω σε απταιστη αγγλοσαξωνικη...
γενικα το μεγκαν εχει εκμαιευσει καλα σχολια απο τον ξενο τυπο και τα ασχημα σχολια στο ελαντα εχουν να κανουν με τη τιμη του, με τον κωλο του, με το σανγκουινι του χρωμα και με αλλες ποικιλες λεπτομερειες...απ'οτι φαινεται το renaultsport ειναι βαρυ διακριτικο...απο τη στιγμη που μπαινει αυτο,πολλοι πρεπει να ανησυχουν!
το γκολφ οντως υστερει σε δυναμη απο τα υπολοιπα και μαλλον θα επρεπε
να ειναι εφοδιασμενο με καποιο προγραμμα petran design για να σταθει καλυτερα στο τεστ...εμφανισιακα χανει σε σχεση με τα αλλα 3...το αστρα opc ειναι εμφανισιμο, πολυ δυνατο αλλα δεν εχει παρει και βραβεια για το πως στεκεται στο δρομο οταν εχει να αντιμετωπισει στροφες και αυτο μου φαινεται πολυ φυσιολογικο...δε παυει ομως να ειναι πυραυλος!
το φοκους μου εκανε εντυπωση! what the hell did go wrong????? δε περιμενα να μεινει πισω ενω εχει δυναμη, κυβισμο και ενα καλο πλαισιο ηδη δοσμενο! το οτι μενει πισω δε σημαινει οτι η φορντ δεν εκανε καλη δουλεια, ισως να ηταν προσανατολισμενη σε αλλο στυλ γρηγορης βολτας! εμενα μου αρεσει, εχει αρκετα καλη τιμη, δειχνει πολυ καλυτερο οπτικα απο το ανοσιουργημα του φοκους ΙΙ family edition...
γενικα στα τεστ λιγα δεκατα η ενα δευτερο δε μου κανουν εντυπωση αφου προεχει η αισθηση και ας φτασω και 8 δεκατα αργοτερα! το μεγκαν, συμφωνα με τα ολιγα που εχω διαβασει, τα κανει και τα 2....δυστυχως ειναι ρενω....
-
Μέχρι να βγεί Focus RS και Leon Cupra...
GTI._
-
εγω εχω μια διαφορετικη προσεγγιση:
αν θες κατι πολιτισμενο, γρηγορο, ποιοτικο, καλα εξοπλισμενο, αυτοκινητο δλδ που τις καθημερινες μπορεις να πηγαινεις στη δουλεια σου, το Σ/Κ να ταξιδευεις 'αερα' και να μπαινεις και μια στο τοσο στην πιστα, παιρνεις Golf, που δειχνει να τα κανει ολα αυτα πολυ καλα.
αν θες κατι που να προσφερει περισσοτερα στη γρηγορη οδηγηση ειτε στο δρομο ειτε στην πιστα, επαιρνες Type-R, κανοντας βεβαια και καποιους συμβιβασμους σε εξοπλισμο και ανεση.
τωρα τα υπολοιπα πραγματικα νομιζω οτι μπαινουν καπου αναμεσα απο αυτα τα 2, οποτε δεν ξερω γιατι πρακτικα να τα επιλεξει καποιος?
κατα τα αλλα το Μεγκαν ειναι ευχαριστη εκπληξη, οπως εκπληξη δυσαρεστη ομως ειναι και η τιμη του, ενω το Φοκους δυστυχως δεν φαινεται να ειναι ολα αυτα που υποσχονταν.
-
Μήπως αναφέρει κατανάλωση το άρθρο;
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Το θέμα είναι ότι το Megane RS στον 1.5 χρόνο περίπου που κυκλοφορεί δεν έχει καταφέρει να γίνει δημοφιλές και αυτό λέει πολλά πράγματα... ! Βέβαια γιά να είμαστε δίκαιοι σε αυτό πιστεύω το αδικεί η τσιμπημένη τιμή του ...
και το φοκους RS ειχε (υποτιθετε) τσιμπημενη τιμη αλλα τρεχανε και δεν προλαβαινανε.....
Eίχε όμως και συλλεκτική αξία, μιάς και ήταν limited edition, και τελικά έγινε έστω και υπό αυτούς τους περιορισμούς δημοφιλές... ! Το θέμα είναι ότι το Megane ΔΕΝ κυκλοφορεί, άρα και ΔΕΝ υπάρχει ενδιαφέρον γι' αυτό από το αγοραστικό κοινό, και εδώ αξίζει κανείς να δώσει ερμηνείες ...
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Το θέμα είναι ότι το Megane RS στον 1.5 χρόνο περίπου που κυκλοφορεί δεν έχει καταφέρει να γίνει δημοφιλές και αυτό λέει πολλά πράγματα... ! Βέβαια γιά να είμαστε δίκαιοι σε αυτό πιστεύω το αδικεί η τσιμπημένη τιμή του ...
και το φοκους RS ειχε (υποτιθετε) τσιμπημενη τιμη αλλα τρεχανε και δεν προλαβαινανε.....
Eίχε όμως και συλλεκτική αξία, μιάς και ήταν limited edition, και τελικά έγινε έστω και υπό αυτούς τους περιορισμούς δημοφιλές... ! Το θέμα είναι ότι το Megane ΔΕΝ κυκλοφορεί, άρα και ΔΕΝ υπάρχει ενδιαφέρον γι' αυτό από το αγοραστικό κοινό, και εδώ αξίζει κανείς να δώσει ερμηνείες ...
ερμηνεια????? υπαρχει εξηγηση! δε χρειαζεται να ερμηνευσουμε τιποτα...
-
Κάτι διάβασα για εμφάνιση. Ορίστε μερικά οπίσθια:
-
Ο πισινός του Megane, στην 'κακή' έκδοση, μ'αρέσει!
Για τη θέση της εξάτμισης στο Οπελ και τι συνειρμούς φέρνει, τα έχουμε ξαναπεί ε???
-
1.ΤΟ ST δεν φτάχτηκε για πίστα(εν αναμονή του RS-300HP ,layout τετρακίνησης),απλά είναι ένα γρήγορο focus.Πραγματικά πιστευω ότι δεν ασχολήθηκαν και πάρα πολύ μαζί του.Αυτό φαίνεται και από την έτοιμη λύση του κινητήρα αλλά και από την ενασχόληση του team rs με την εσπευσμένη παρουσίαση του focus wrc.(τρέχω και δεν προφταίνω)Επιπλέον, η εξέλιξη του προηγούμενου rs ήταν ζημιογόνα για την FORD παρότι ενίσχυσε την εικόνα της(ζούμε σε δύσκολους καιρούς) και απλώς για το καινούργιο ST δεν διάθεσε τα χρήματα.
2. Το TYPE R καλό αλλά συνέχεια πρέπει να εισαι σε ψηλες στροφές, εξοπλισμος μηδεν ,ποιότητα μέτρια-γενικά πάλιωσε(το καινούργιο έρχεται).
3.Το MEGANE προσωπικά μου είναι αδιάφορο όπως μαλλον και σε αρκετο κοσμο γιατι δεν βλέπω να πουλα ικανοποιητικά. Άσε που το τιμόνι…
4.Τώρα το GOLF καλό είναι, αλλά λίγο καλύτερο τιμόνι και επιπλέον από πότε έγινε σπορ η VW?ΤΕΛΙΚΑ ΠΕΡΙ ΟΡΕΞΕΩΣ…………
-
To καλό είναι πως πολλά ακριβότερα (φτερούγες excluded) ή 'σπορ' αυτοκίνητα θα βλέπουν (για λίγο) και τα 4 οπίσθια
-
μεγκαν μe κλασσικο πωπο shake that booty!!!!το κιτ (michael where are you?) που φοραει το αναδεικνυει σε συνδυασμο με τις ζαντες 18 ιντσων τρινιτρον...αλλοι ξερνανε οταν το βλεπουν και αλλοι τη βρισκουν...
το αστρα ειναι ετσι και αλλιως ομορφο και στις απλες εκδοσεις του...
το γκολφ.....καμια σχεση με το 4αρι, πολυ καλυτερο αλλα στην εκδοση gti ειναι το πιο διακριτικο-συντηρητικο απο τα 4 της δοκιμης...το λευκο ειναι το πιο ομορφο απο αυτα που εχω δει μεχρι τωρα!
το φοκους!!!!!! ευτυχως δε πολυθυμιζει την απλη εκδοση την οποια προσωπικα δε συμπαθω καθολου σε οτι αφορα τη σχεδιαση της! με μπροστινα, πισινα και πλαινα ειναι ομορφο και με το χρωμα πορτοκαλι τριπλης επιστρωσης
ειναι σεχυ! και τα 1200 βεβαια δεν ειναι και λιγα αλλα τι να κανουμε?
FOCUS ST vs ASTRA OPC vs MEGANE SPORT vs GOLF GTi