-
Επιτέλους το πήραμε και, αν και δεν το πολυοδηγήσαμε ακόμη,
ιδού η πρώτη αναφορά μου ως σπαστικού ανταποκριτή για το picanto:Μοντέλο: ΚΙΑ picanto 1.1 EX full 2AB, AC, 4ηλεκτρικά παράθυρα, ABS/EBD, 4 δισκόφρενα,
5 ζώνες 3ων σημείων, προβολείς ομίχλης μπρος/πισω, SONY RCD, immob/κεντρ. κλείδωμα.Προσφορά ΚΙΑ: Δερμάτινο σαλόνι
Δώρο αντιπροσώπου: Συναγερμός (cobra) ογκομετρικός, πατάκια.Θετικά:
-
O dealer, αν και παραγγελία, συνεπέστατος στην παράδοση και στο τί παραδόθηκε.
-
Το δερμάτινο σαλόνι της Connoly είναι όλα τα λεφτά. Πολύ προσεγμένο, έχει τρία χρόνια
γραπτή εγγύηση και η διχρωμία σου φτιάχνει τη διάθεση -
O αερόσακος του συνοδηγού απενεργοποιείται με το κλειδί, άσχετα αν δεν το λένε στο
site (και περιέργως δεν το αναφέρει στο manual). -
Ορατότητα πολύ καλή, τζάμια μεγάλα (και πίσω) σε σύγκριση με αρκετό απ' τον ανταγωνισμό
που φτιάχνει μεγάλες πόρτες και μικρά τζάμια. Τεράστιοι καθρέφτες. -
H ρεζέρβα είναι κανονική, o χώρος της εκτός από τα εργαλεία χώρεσε πυροσβεστήρα, φαρμακείο
τρίγωνα κλπ. Το πορτ μπαγκαζ έτσι μένει εντελώς άδειο για χρήση
΄ -
Έχει σημείο εκκίνησης στην κλειδαριά 'ACCessories' που ενεργοποιεί 'μερικά' ηλεκτρικά
χαμηλής κατανάλωσης (πχ φώτα θέσης, όχι πορείας ούτε κλιματισμό κλπ) οπότε μπορείς να
ακούς μουσική ενώ περιμένεις στο παρκινγκ. Δεν χρειάζεται να πας στη θέση 'ΟΝ' που είναι
λιγο πρίν την εκκίνηση (βλ yaris, focus) -
Ο συναγερμός δώρο (Cobra) είναι αξιοπρεπής, οι αισθητήρες σεμνά ψηλά στα κολωνάκια και
όχι στο ταμπλώ. Αν απενεργοποιήσεις και ΔΕΝ μπείς ενεργοποιείται μόνος του μετά από λίγο! -
Στην πόλη είναι πολύ ήσυχο, ακούγεται λιγότερο από το ZX μου, το Yaris, το Focus
(τουλάχιστο αυτά μπορώ να συγκρίνω επειδή έχω πρόσβαση).
Αρνητικά:
-
Αν είσαι κοντός οδηγός (όπως η γυναίκα μου 1.50), τα προσκέφαλα πίσω μειώνουν την
ορατότητα. -
Τα πατάκια πίσω έχουν πολύ μυστήριο σχήμα. Αμφιβάλλω αν μπορείς να ταιριάξεις μή
εργοστασιακά πατάκια όταν χαλάσουν -
Στο ταμπλώ δεν υπάρχει φωτεινή ένδειξη για τα φώτα πορείας, μόνο για τη μεγάλη σκάλα.
-
Στο ταμπλώ υπάρχει ένδειξη για θερμοκρασία (χαμηλή/υψηλή) αλλά όχι θερμόμετρο.
-
Το υδραυλικό τιμόνι πολύ μαλακό στις υψηλές ταχύτητες.
-
Η τάπα του ρεζερβουάρ, παρότι ανοίγει από μέσα θα προτιμούσα να κλειδώνει. Εχει και
ενα σπαστικό κορδόνι για να μη τη χάνεις, αναρωτιέμαι πόσο θα ζήσει το κορδόνι αυτό. -
Το footrest δίπλα στο συμπλέκτη είναι γκρί (όπως το πάτωμα) αλλά δεν καλύπτεται από
το πατάκι εκεί και λερώνει.
Μόλις το στρώσω, θα ακολουθήσει και δεύτερη αναφορά...
-
-
Αντε καλοταξιδο
-
Καλοτάξιδοςο μικρός Κορεάτης!!!
Αναμένουμε πλήρη αναφορά!
-
Καλοταξιδο,μαλλον θα ακολουθησω κι εγω μεσα στον Μάρτη.
-
Zardoz,καλοτάξιδο
Όταν μπορέσεις(σύντομα άν γίνεται ),δώσε στοιχεία για κατανάλωση κυρίως αστικό κύκλο. -
Λοιπόν...
H KIA αναφέρει:
- αστικός κύκλος 6.1 lt/100km
- εκτός πόλης 4.3 lt/100km
- μικτό 4.9 llt/100km
(αυτά ξέρετε μετριούνται με οδηγό 45 κιλά, χωρίς βάρος, βενζίνη, ρεζέρβα κλπ).
Στις μετρήσεις των γερμανικών περιοδικών αναφέρουν:
80-100km/h: 5.2 lt/100km
120-140km/h: 6.8 lt/100km
Πόλη: 7.3 lt/100km
Μικτό (60% πόλη, 20% 80-100 και 20% 120-140): 6.8 lt/100kmΈγώ έχοντας κάνει μόνο 220χλμ (είναι άστρωτο ακόμη) μέτρησα
7.7 lt/100 αποκλειστικά πόλη.
Το θεωρώ μεγαλούτσικο και ελπίζω να καλυτερέψει...
Μόλις κάνω 1000χλμ θα σας πώ το τελικό νούμερο (ελπίζω).
-
Είναι νωρίς ακόμα. Περίμενε και θα ηρεμήσει. Την δε άνοιξη, θα είσαι στην καλύτερη φάση του, no a/c, no cold start.
-
Επιτέλους Μετά από λίγο καιρό, κάνω και την δεύτερη αναφορά για το picanto που ήδη
έχει κάνει 500χλμ πόλης.Μοντέλο: ΚΙΑ picanto 1.1 EX full 2AB, AC, 4ηλεκτρικά παράθυρα, ABS/EBD, 4 δισκόφρενα,
5 ζώνες 3ων σημείων, προβολείς ομίχλης μπρος/πισω, SONY RCD, immob/κεντρ. κλείδωμα.
Προσφορά ΚΙΑ: Δερμάτινο σαλόνι. Δώρο αντιπροσώπου: Συναγερμός cobra ογκομετρικός,πατάκια.Παραθέτω ΞΑΝΑ ΟΛA τα θετικά/αρνητικά, σημειώνω με bold ότι είναι 'νέα' εκτίμηση
Θετικά:
-
O dealer, αν και παραγγελία, συνεπέστατος στην παράδοση και στο τί παραδόθηκε.
-
Το δερμάτινο σαλόνι της Connoly είναι όλα τα λεφτά. Πολύ προσεγμένο, έχει τρία χρόνια
γραπτή εγγύηση και η διχρωμία σου φτιάχνει τη διάθεση -
O αερόσακος του συνοδηγού απενεργοποιείται με το κλειδί, άσχετα αν δεν το λένε στο
site (και περιέργως δεν το αναφέρει στο manual) - ίσως κάποιος κανονισμός τους το επέβαλε. -
Ορατότητα πολύ καλή, τζάμια μεγάλα σε σύγκριση με αρκετό απ' τον ανταγωνισμό
που φτιάχνει μεγάλες πόρτες και μικρά τζάμια. Τεράστιοι καθρέφτες. -
H ρεζέρβα είναι κανονική, o χώρος της εκτός από τα εργαλεία χώρεσε πυροσβεστήρα, φαρμακείο
τρίγωνα κλπ. Το πορτ μπαγκαζ έτσι μένει εντελώς άδειο για χρήση (αν και μικρό)
΄ -
Έχει σημείο εκκίνησης στην κλειδαριά 'ACCessories' που ενεργοποιεί 'μερικά' ηλεκτρικά
χαμηλής κατανάλωσης (πχ φώτα θέσης, όχι πορείας ούτε κλιματισμό κλπ) οπότε μπορείς να
ακούς μουσική ενώ περιμένεις στο παρκινγκ. Δεν χρειάζεται να πας στη θέση 'ΟΝ' που είναι
λιγο πρίν την εκκίνηση (βλ yaris, focus) -
Ο συναγερμός δώρο (Cobra) είναι αξιοπρεπής, οι αισθητήρες σεμνά ψηλά στα κολωνάκια και
όχι στο ταμπλώ. Αν απενεργοποιήσεις και ΔΕΝ μπείς ενεργοποιείται μόνος του μετά από λίγο! -
Στην πόλη είναι πολύ ήσυχο, ακούγεται λιγότερο από το ZX μου, το Yaris, το Focus
(τουλάχιστο αυτά μπορώ να συγκρίνω επειδή έχω πρόσβαση). Το ρελαντί δεν ακούγεται
καθόλου, νομίζεις ότι έχει.. σβήσει -
Οι υαλοκαθαριστήρες έχουν... ροδέλλα ρύθμισης ταχύτητας (εκτός από τις σκάλες!).
Ούτε που το είχα παρατηρήσει, το διάβασα στο manual. Είναι ιδιαίτερα χρήσιμο στην πόλη
όταν σιγοβρέχει, πχ τους έβαλα στη 1η σκάλα με τη ροδέλλα στο ελάχιστο και ίσα που
κινιόντουσαν. Και πάλι αυτό δεν το λένε στο web site -
Χωρά 3 επιβάτες πίσω λόγω πλάτους (ΚΙΑ:1595 έναντι 1525-ATOS, 1495-ΜΑΤΙΖ, 1570-PANDA)
-
Ως τώρα μέτρησα κατανάλωση 7.5lt/100χλμ MONO ΠΟΛΗ. Δεν είναι τόσο μικρή όσο
διαφημίζουν (η συμβαίνει γιατί μεταφέρω και κόσμο), ίσως καλυτερέψει μετά το στρώσιμο. -
Τα 4 δισκόφρενα είναι όλα τα λεφτά. Τα χρειάστηκα σε φρενάρισμα και έπαθα πλάκα
με το πόσο σύντομα σταματά το αυτοκίνητο, θα έλεγα ανατριχιαστικά. Παιδιά δεν παίζεται!
Αρνητικά:
-
Αν είσαι κοντός οδηγός (όπως η γυναίκα μου 1.50), τα προσκέφαλα πίσω μειώνουν την
ορατότητα. update: τελικά βγαίνουν τα προσκέφαλα (το μεσαίο είναι το σπαστικό) -
Τα πατάκια πίσω έχουν πολύ μυστήριο σχήμα. Αμφιβάλλω αν μπορείς να ταιριάξεις μή
εργοστασιακά πατάκια όταν χαλάσουν -
Στο ταμπλώ δεν υπάρχει φωτεινή ένδειξη για τα φώτα πορείας, μόνο για τη μεγάλη σκάλα.
-
Στο ταμπλώ υπάρχει ένδειξη για θερμοκρασία (χαμηλή/υψηλή) αλλά όχι θερμόμετρο.
-
Το υδραυλικό τιμόνι πολύ μαλακό στις υψηλές ταχύτητες.
-
Η τάπα του ρεζερβουάρ, παρότι ανοίγει από μέσα θα προτιμούσα να κλειδώνει. Εχει και
ενα σπαστικό κορδόνι για να μη τη χάνεις, αναρωτιέμαι πόσο θα ζήσει το κορδόνι αυτό. -
Το footrest δίπλα στο συμπλέκτη είναι γκρί (όπως το πάτωμα) αλλά δεν καλύπτεται από
το πατάκι εκεί και λερώνει.
7.Όταν περνάς από νερά, τα νερά που πιτσιλάνε τους πίσω θόλους κάνουν θόρυβο που
περνά στην καμπίνα (ο θόρυβος, όχι τα νερά ). Είναι κάπως ενοχλητικό, αλλά καθώς
οι θόλοι αναμένεται να καλυφθούν από 'πουρί' αναμένεται να ησυχάσει (ήδη άρχισε).8.**Αν βγάλεις την ζώνη του οδηγού απρόσεχτα (πετώντας την δηλαδή), 'χτυπάει' στην
επένδυση της πόρτας με τέτοια δύναμη που κάνει σημαδάκια. Θέλει προσοχή. H γυναίκα
μου δεν το προσέχει όμως **9.H 'γρύλλια' πλένεται δύσκολα η άτιμη, θέλει μυστήριο σφουγγάρι για να μπεί 'μέσα'
στις χαραμάδες. Γκρρρ -
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
- Τα 4 δισκόφρενα είναι όλα τα λεφτά. Τα χρειάστηκα σε φρενάρισμα και έπαθα πλάκα
με το πόσο σύντομα σταματά το αυτοκίνητο, θα έλεγα ανατριχιαστικά. Παιδιά δεν παίζεται!
Δεν αμφιβάλλω ότι φρενάρει καλά, αλλά έχω την εντύπωση ότι οι δίσκοι πίσω πιο πολύ βοηθάνε στα συχνά φρεναρίσματα (όπου τα ταμπούρα ζεσταίνονται και αχρηστεύονται), παρά στην απόσταση ακινητοποίησης.
- Τα 4 δισκόφρενα είναι όλα τα λεφτά. Τα χρειάστηκα σε φρενάρισμα και έπαθα πλάκα
-
- Ως τώρα μέτρησα κατανάλωση 7.5lt/100χλμ MONO ΠΟΛΗ. Δεν είναι τόσο μικρή όσο
διαφημίζουν (η συμβαίνει γιατί μεταφέρω και κόσμο), ίσως καλυτερέψει μετά το στρώσιμο.
Οι καταναλώσεις των κατασκευαστών γίνονται στο εργαστήριο, ποτέ και κανένας δεν τις πετυχάινει. Απλά υπάρχουν για να δωθεί ένα σχετικό μέγεθος για σύγκριση μεταξύ μοντέλων.
Σπύρος
- Ως τώρα μέτρησα κατανάλωση 7.5lt/100χλμ MONO ΠΟΛΗ. Δεν είναι τόσο μικρή όσο
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
......................
Προσφορά ΚΙΑ: Δερμάτινο σαλόνι. Δώρο αντιπροσώπου: Συναγερμός cobra ογκομετρικός,πατάκια.-
Το δερμάτινο σαλόνι της Connoly είναι όλα τα λεφτά. Πολύ προσεγμένο, έχει τρία χρόνια
γραπτή εγγύηση και η διχρωμία σου φτιάχνει τη διάθεση -
O αερόσακος του συνοδηγού απενεργοποιείται με το κλειδί
-
Ως τώρα μέτρησα κατανάλωση 7.5lt/100χλμ MONO ΠΟΛΗ. Δεν είναι τόσο μικρή όσο
διαφημίζουν (η συμβαίνει γιατί μεταφέρω και κόσμο), ίσως καλυτερέψει μετά το στρώσιμο.
Αρνητικά:
-
Τα πατάκια πίσω έχουν πολύ μυστήριο σχήμα. Αμφιβάλλω αν μπορείς να ταιριάξεις μή
εργοστασιακά πατάκια όταν χαλάσουν -
Το υδραυλικό τιμόνι πολύ μαλακό στις υψηλές ταχύτητες.
-
Η τάπα του ρεζερβουάρ, παρότι ανοίγει από μέσα θα προτιμούσα να κλειδώνει. Εχει και
ενα σπαστικό κορδόνι για να μη τη χάνεις, αναρωτιέμαι πόσο θα ζήσει το κορδόνι αυτό.
8.**Αν βγάλεις την ζώνη του οδηγού απρόσεχτα (πετώντας την δηλαδή), 'χτυπάει' στην
επένδυση της πόρτας με τέτοια δύναμη που κάνει σημαδάκια. Θέλει προσοχή. H γυναίκα
μου δεν το προσέχει όμως **9.H 'γρύλλια' πλένεται δύσκολα η άτιμη, θέλει μυστήριο σφουγγάρι για να μπεί 'μέσα'
στις χαραμάδες. Γκρρρ-
Το δέρμα θέλει ειδική περιποίηση κάθε εξάμηνο με πέρασμα ειδικής κρέμας. Μην το ξεχνάς για να το χαρείς πολύ καιρό.
-
Μη βάλεις παιδί μπροστά χωρίς να τον απενεργοποιήσεις. Πολύ επικίνδυνο.
-
Μια χαρά είναι η κατανάλωση. Θα μπορούσε να είναι 1 λ. χαμηλότερη, αλλά σιγά.
-
Για τα πατάκια: ψαλίδι.
-
Το τιμόνι είναι φτιαγμένο για πόλη. Λογικό να είναι ελαφρύ.
-
Δεν ανοίγει με τίποτα, παρά μόνο με λοστό. Ούτε κλειδαριά γλιτώνει αν το βάλει σκοπό κάποιος να το ανοίξει. Πολύ βολικό το άνοιγμα από μέσα.
-
Βρες κάποιο ειδικό προστατευτικό για την αγκράφα της ζώνης, πουλάνε τα καταστήματα ειδών αυτοκινήτων.
-
Ύφασμα συνθετικού δέρματος για τέτοιες ψιλοδουλειές.
-
-
Το παραγγείλαμε σήμερα σε κόκκινο,
ΚΙΑ picanto LUX 1.0,με ABS,δισκοφρενα μπρος-πισω,air condition,έναν αερόσακο και φυσικα υδραυλικο τιμόνι (υπαρχουν νεα αυτοκινητα χωρις υδραυλικο;).Εχει 3 χρονια εγγύηση.
Αντι για το δέρμα που τσουρουφλαει τα χαμηλομέρια το καλοκαιρι, προτιμήσαμε να παρουμε κεντρικό κλείδωμα και τριγωνο&πυροσβεστήρα&φαρμακειο.
8540Ε ειναι η τιμη του χωρις πινακίδες-τελη-ασφαλεια,πολυ ελκυστικη θα ελεγα.Αν καποιος θελει δευτερο αεροσακο,δερματα,clima,μεταλλικο χρώμα κτλ η τιμη ανεβαινει,άσκοπα κατα την γνώμη μου.
Σε περιπου 10 μερες ειπαν οτι θα το εχουμε..
-
με γεια!
-
Ας παίρνατε τουλάχιστον τον δεύτερο αερόσακο, νομίζω ότι ανεβάζει αρκετά την ευκολία μεταπώλησης. Καλοτάξιδο!
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
8540Ε ειναι η τιμη του χωρις πινακίδες-τελη-ασφαλεια, πολυ ελκυστικη θα ελεγα. Αν καποιος θελει
δευτερο αεροσακο,δερματα,clima, μεταλλικο χρώμα κτλ η τιμη ανεβαινει, άσκοπα κατα την γνώμη μου.Καλοτάξιδο και το δικό σου/σας. Και κόκκινο ΟΠΩΣ του πρέπει!
Η τιμή 8540 που πήρες είναι καλή. To δικό μας κόκκινο 1.1lt EX FULL με δερμάτινο, κεντρικό, 4 ηλεκτρικά,
προβολείς, όλα στο χρώμα του αυτοκινήτου, συναγερμό και 2ο αερόσακο μας βγήκε 1200Ε περισσότερα.Αν τα 1200Ε τα δείς μόνα τους δεν είναι λίγα χρήματα, αλλά από την άλλη με 1200 έχεις 100cc
παραπάνω, όλα τα καλούδια και ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΟ 2ο αερόσακο. Αν είχε την έκδοση με τους 4εις αερόσακους
θα την παίρναμε.Πάλι καλοτάξιδο.
edit: Α! ναι! και ξέχασα. Μετά από λίγο θα πιάσεις τον εαυτό σου να θέλει να οδηγεί μόνο το 'μικρό'
Εγώ δήθεν το πήρα για την σύζηγο - αλλά έχει τόση πλάκα και οικονομία που δεν πηγαίνουμε πιά πουθενά
μέσα στην πόλη με το 'μεγάλο' -
Εκδοση με 4 αεροσακους να την βλεπεις στον εφιαλτη σου,να πεσεις σε κανα πεζοδρόμιο και να ανοιξουν και μετα να θες 4-5 χιλιαρικα για να τους ξαναβαλεις.Δεν πιστευω στην ασφαλεια που υποτιθεται οτι προσφερουν.
Για τα 100 κυβικα παραπανω δεν ξερω αν αξιζει,πληρωνεις παραπανω Τ.Κ. αν δεν απατώμαι ενω σε δύναμη δεν νομιζω οτι υπαρχει ορατη διαφορα.
Εχω κι ενα μικρο με 200 αλογα γενικα γουσταρω τα μικρα.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Εκδοση με 4 αεροσακους να την βλεπεις στον εφιαλτη σου,να πεσεις σε
κανα πεζοδρόμιο και να ανοιξουν και μετα να θες 4-5 χιλιαρικα για να
τους ξαναβαλεις. Δεν πιστευω στην ασφαλεια που υποτιθεται οτι προσφερουν.Φίλε tiger το έχω ξανακάνει post σε άλλο forum αλλά θα το ξανασουμάρω:
Η αδερφή του κουμπάρου μου τράκαρε (έχει καιρό τώρα) όχι με υπερβολική
ταχύτητα αλλά τράκαρε ζόρικα με κάτι εντελώς μη κινητό .
Ως τώρα έχει (είχε) δώσει 30.000Ε σε βίδες, τιτάνια και εγχειρίσεις,
τα οποία το ΤΕΒΕ ούτε κατά διάνοια δεν καλύπτει.Εμείς έχουμε 2 παιδιά και χρειάζομαστε γενικώς τους αερόσακους. Αν και δεν
θα πηγαίνουμε ταξίδια με το μικρό, όταν έχεις οικογένεια καλό είναι να τους
έχεις (βλ παραπάνω). Όταν μάλιστα αντικαταστήσω και το μεγάλο αυτοκίνητο,
θα πάρω το λιγότερο έξι αερόσακους και ας κάνουν όσο θέλουν (βλ παραπάνω).Δυστυχώς το picanto δεν είχαν κάν στο καράβι έκδοση με πλευρικούς.
Κάθε πλευρικός αερόσακος στην KIA (ρώτησα) κάνει 250Ε για αντικατάσταση.
Σε 5 χρόνια δεν ξέρω πόσο θα κάνουν φυσικά - αν βρίσκονται κιόλλας.Για τα κυβικά, το δερματινο, προβολείς κλπ συμφωνώ ότι δεν είναι απαραίτητα.
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Εκδοση με 4 αεροσακους να την βλεπεις στον εφιαλτη σου,να πεσεις σε
κανα πεζοδρόμιο και να ανοιξουν και μετα να θες 4-5 χιλιαρικα για να
τους ξαναβαλεις. Δεν πιστευω στην ασφαλεια που υποτιθεται οτι προσφερουν.Φίλε tiger το έχω ξανακάνει post σε άλλο forum αλλά θα το ξανασουμάρω:
Η αδερφή του κουμπάρου μου τράκαρε (έχει καιρό τώρα) όχι με υπερβολική
ταχύτητα αλλά τράκαρε ζόρικα με κάτι εντελώς μη κινητό .
Ως τώρα έχει (είχε) δώσει 30.000Ε σε βίδες, τιτάνια και εγχειρίσεις,
τα οποία το ΤΕΒΕ ούτε κατά διάνοια δεν καλύπτει.Εμείς έχουμε 2 παιδιά και χρειάζομαστε γενικώς τους αερόσακους. Αν και δεν
θα πηγαίνουμε ταξίδια με το μικρό, όταν έχεις οικογένεια καλό είναι να τους
έχεις (βλ παραπάνω). Όταν μάλιστα αντικαταστήσω και το μεγάλο αυτοκίνητο,
θα πάρω το λιγότερο έξι αερόσακους και ας κάνουν όσο θέλουν (βλ παραπάνω).Δυστυχώς το picanto δεν είχαν κάν στο καράβι έκδοση με πλευρικούς.
Κάθε πλευρικός αερόσακος στην KIA (ρώτησα) κάνει 250Ε για αντικατάσταση.
Σε 5 χρόνια δεν ξέρω πόσο θα κάνουν φυσικά - αν βρίσκονται κιόλλας.Για τα κυβικά, το δερματινο, προβολείς κλπ συμφωνώ ότι δεν είναι απαραίτητα.
Καλά τα λες zardoz αλλά ακόμα κυκλοφορείς με το ΖΧ...
Καλό είναι να ξεκινούσες από το μεγάλο που θα πηγαίνεις την οικογένεια
ταξίδια και μετά από το πόλης. -
Πάλι μεταφορά του thread από το 'τεχνικά'
Ερώτηση λοιπόν
Δοκίμασα στο PICANTO να ανοίξω τα καπάκια για τα πίσω ηχεία και
ομολογώ ότι δεν τα κατάφερα, αν και δεν τα ζόρισα πολύ:Έχω μια υποψία ότι ανοίγουν μαζί με όλο το καπάκι της ταπετσαρίας
αλλά το θεωρώ απίθανο, γιατί το καπάκι έχει ένα σωρό βίδες που
καλύπτονται με τάπες.Ξέρει κανείς τίποτε ?
Δεν θέλω να το διαλύσω και να αρχίσουν οι τριγμοί.
-
Τί ακριβώς θέλεις να κάνεις? Η ταπετσαρία της πόρτας πάντως βγαίνει πολύ εύκολα και σε καμία περίπτωση δέν θα έχεις τριγμούς.
KIA PICANTO, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ!!!