-
αμα οπλιζαμε τους κοσμητορες?
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Κατσε, δεν καταλαβα. Θεωρεις 'χουντα' το να μπορει να επεμβει η αστυνομια εντος πανεπιστημιου εφ'οσον το κανει σωστα? Θεωρεις χουντα να υπαρχει η δυνατοτητα (γιατι τωρα δεν παιζει...) να εφαρμοστουν οι νομοι σε τετοιες περιπτωσεις? Τι θεωρεις οτι δημιουργει τοσο ειδικες συνθηκες ωστε το πανεπιστημιο να ειναι τοσο διαφορετικο σεναριο που να κινδυνευει απο τα παραπανω? Και στην τελικη αμα ειναι για να 'προστατευτει η ελευθερια των ιδεων και εργων' ή πως αλλιως το λετε, να μπορουν καποιοι ανενοχλητοι να σκοτωνουν και να βιαζουν, στα cohones μου η ελευθερια των ιδεων. Και μην ακουσω τιποτα για 'αυτοελεγχο' γιατι δεν βλεπω να γινεται αυτο πουθενα...Μιας και εχεις σπουδασει και στην Αγγλια θα σου προτεινω να εξασκησεις λιγο το 'reading comprehension' δεν εγραψα πουθενα οτι θεωρω Χουντα να μπορει να επεμβει η αστυνομια εντος ενος πανεπιστημιου...
Αναφερομουνα ξεκαθαρα σε καποιο χρηστη του forum που εγραφε ξεκαθαρα οτι μας χρειαζετε Χουντα αν ειναι να μας κανει ανθρωπους και αλλα λοιπα ομορφα! (Βεβαια ο ιδιος χρηστης λιγο ποιο κατω ελεγε οτι αυτος δεν χρειαζεται Χουντα για να ειναι ανθρωπος αλλα εννοουσε ολους τους υπολοιπους που συμφωνα με την κριση του χρειαζονται Χουντα για να γινουν 'ανθρωποι'...Και φυσικα η οποια 'Χουντα' θα καθοριζε το ποιος ειναι 'ανθρωπος' ή οχι,ε???ή μηπως αυτο μας διαφευγει).
Περα απο αυτο επειδη Kacey σε γνωριζω ελαχιστα προσωπικα αλλα θυμαμαι ξεκαθαρα ποσο καθετος ησουν αφορα την ικανοντητα των αγαπημενων μας οργανων της ταξης(ναι αυτων που τοσοι εδω μεσα τονισαν οτι ακριβοπληρωνουν...).Σε θυμαμαι απειρες φορες να φωναζεις για την ανικανοτητα τους,τον ασχημο τροπο τους και φυσικα την τροπο που διαχειριζονται την εξουσια που εχουν...Τωρα μαλλον ολα αυτα τα ξεχασες και θελεις τοσο πολυ να μπουν και στην πανεπιστειμιακη κοινοτητα για οποιοδηποτε λογο και να προσφερουν και εκει τις καταπληκτικες τους υπηρεσιες...Ε?
Γενικότερα δυσκολεύομαι να κατανοήσω γιατί χρειαζόμαστε πανεπιστημιακό άσυλο σε μια χώρα σαν την Ελλάδα σήμερα, την στιγμή που η δημοκρατία έχει εδραιωθεί πάνω σε πολύ σταθερές βάσεις.
Υπάρχει περίπτωση να διωχθεί φοιτητής για τις ιδέες του, ή για τα πολιτικά του φρονήματα; Αυτό δεν συμβαίνει ούτε έξω από το άσυλο.
Υπάρχει περίπτωση να υπάρξει καταπίεση στην έρευνα και στην ελεύθερη σκέψη; Έξω από το άσυλο πάντως, δεν παρουσιάζονται τέτοια προβλήματα. Αντίθετα μάλιστα, αυτοί που προσπαθούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους καθίστανται τα μόνιμα θύματα όσων εκμεταλλεύονται το «άσυλο» για να προωθήσουν τις περιθωριακές τους ατζέντες (ή ακόμα και για να τελέσουν παραβάσεις του κοινού ποινικού δικαίου), οι οποίες φυσικά καμία σχέση δεν έχουν με την εκπαίδευση, την έρευνα και τον πολιτισμό, εν τέλει με τις επιστήμες.
Θα μπορούσε κάποιος φίλος από το forum να εξηγήσει με απλά λόγια τι ακριβώς προστατεύει το πανεπιστημιακό άσυλο ΣΗΜΕΡΑ, το οποίο δεν θα μπορούσε να γίνει έξω από αυτό;
Θα παρακαλέσω να αποφύγουμε αναδρομές στο παρελθόν που ουδεμία σχέση έχουν με το σήμερα («για αυτό το άσυλο χύσανε το αίμα τους στο πολυτεχνείο»), απλοϊκούς αφορισμούς («αν καταργηθεί το άσυλο, οι «μπάτσοι» θα εισβάλουν στην κρεβατοκάμαρα μας»), σενάρια επιστημονικής φαντασίας («αν γίνει πάλι δικτατορία, μόνο το άσυλο θα υπάρχει για να προστατεύσει την ελευθερία του λόγου») και αποφθέγματα που δεν έχουν καμία σχέση με το θέμα μας («αυτός που θα θυσίαζε την ελευθερία του χάριν της προσωρινής ασφάλειας δεν αξίζει ούτε ασφαλής ούτε ελεύθερος να είναι»).
Αν κάποιος από τους υπέρμαχους του ασύλου κάνει τον κόπο να απαντήσει σε αυτό το ερώτημα, τότε πιστεύω ότι μπορούμε να συζητήσουμε σοβαρά το αν το άσυλο σήμερα μπορεί να αποτελέσει ασπίδα ενάντια στην εξουσία όταν αυτή υπερβαίνει τα εσκαμμένα, ή αν απλώς είναι η χαρά του εγκληματία και του τεμπέλη. Με πραγματική θλίψη, πιστεύω ότι συμβαίνει το δεύτερο, θα χαρώ πολύ όμως να ακούσω απόψεις που να τεκμηριώνουν το πρώτο.
Τελοσπαντων για να ξαναποιασουμε το θεμα...Απο την αρχη.
Το πανεπιστημιακο ασυλο δεν ειναι ατυπο εθιμο:
*Νόμος 1268/82, άρθρο 2: Ακαδημαϊκές Ελευθερίες & Ακαδημαϊκό Άσυλο.
Παρ. 5 «το πανεπιστημιακό άσυλο καλύπτει όλους τους χώρους των ΑΕΙ και συνίσταται στην απαγόρευση επέμβασης της δημόσιας δύναμης στους χώρους αυτούς, χωρίς την πρόσκληση ή άδεια του αρμοδίου οργάνου των ΑΕΙ…».
Παρ. 6 «το όργανο αυτό είναι τριμελές και αποτελείται από τον πρύτανη, ή τον νόμιμο αναπληρωτή του, ανά ένα εκπρόσωπο του διδακτικού ερευνητικού προσωπικού και των φοιτητών. Το όργανο αυτό αποφασίζει μόνο με ομοφωνία όλων των μελών του. Σε περίπτωση διαφωνίας συγκαλείται έκτακτα η Σύγκλητος των ΑΕΙ την ίδια μέρα, προκειμένου να αποφασίσει σχετικά…»
Παρ. 7 «η επέμβαση δημόσιας δύναμης χωρίς την άδεια των αρμοδίων οργάνων των ΑΕΙ επιτρέπεται μόνο, εφόσον διαπράττονται αυτόφωρα κακουργήματα, ή αυτόφωρα εγκλήματα κατά της ζωής». *
Το πιο βασικο ειναι αυτο που γραφει η παραγραφος 7 ΑΝ διαπρατονται αυτοφωρα κακουργηματα ή αυτοφωρα εγκληματα κατα της ζωηςτοτε η δημοσια δυναμη μπορει να επεμβει ΧΩΡΙΣ την αδεια των αρμοδιων οργανων των ΑΕΙ...
Κοινως το επειχηρημα που χρησημοποιηθηκε και ξαναχρησημοποιηθηκε οτι αν γινει φονος,βιασμος κ.λ.π. θα πρεπει να περιμενουμε τον Πρυτανη να αποφασισει ΔΕΝ ισχυει....Σε τετοιες περιπτωσεις ειναι ξεκαθαρα απο τον νομο οτι η αστυνομια μπορει να επεμβει κατευθειαν.
Να ειστε σιγουροι οτι οι φοιτητες ή ο οποιος Πρυτανης ή η Συγκλητος δεν θα ειχαν καμια αντιθεση σε αυτο.Τωρα αν η αστυνομια ΔΕΝ επεμβει φυσικα και φταιει αυτη γιατι ο νομος ειναι ξεκαθαρος για τετοια πραγματα μπορει και πρεπει να επεμβει...(Αν δεν γνωριζουν και δεν εφαρμοζουν αυτοι τονο νομο τοτε... ).
Επειχηρηματα τυπου τους εδιωξες οταν κλαπηκε το laptop θα σε αγνοησουν οταν δολοφονηθει καποιος φοιτητηες ή γενικα καποιος στον χωρο του Πανεπιστημιου δεν στεκουν...Δεν ειναι η αστυνομια φιλαρακι για να σου κρατησει κακια ή να σε 'εκδικηθει' οταν θα την χρειαστεις.Ανθρωποι που πληρωνονται για να γνωριζουν το νομο και να τον επιβαλουν ειναι...
Ολα τα προβληματα που ανεφερθηκαν πιο πριν δεν εχουν αμεση σχεση με το ασυλο και η καταργηση του ή η αρση του με απλουστευμενες(ή ακομα χειροτερα σκοπιμα επιλεγμενες)διαδικασιες δεν αποτελουν βηματα προς την λυση του προβληματος ισα ισα δημιουργουν ακομα πιο περιπλοκες καταστασεις με πολυ ασχημες συννεπιες.
Στο κατω κατω οσο αστειο(ή απαρχεωμενο)αν ακουγεται για καποιους οι οποιες λυσεις ΠΡΕΠΕΙ να ειναι συμφωνες με τις θυσιες που εγιναν απο τον λαο στον δρομο της αποκτησης της πολιτικης του ανεξαρτησιας...Και ας ερθουμε επιτελους στο θεμα μας ουσιαστικα γιατι ειναι σημαντικο το ασυλο???
Πριν πω την 'δικη' μου γνωμη...να παραθεσω ενα κομματι που καλυπτει τα οσα σκεφτομαι σε μεγαλο βαθμο.(Ειναι γραμμενο απο τον Α.Μανιτακη καθηγητη νομικης,αν αυτο του δινει καποιο παραπανω 'κυρος' απο την γνωμη ενος 21χρονου φοιητητη...)
*H προστασία του πανεπιστημιακού ασύλου δεν αποτελεί η ίδια αυτοσκοπό αλλά μέσο που εγγυάται την ελευθερία της έρευνας και της διδασκαλίας, καθώς και την ελεύθερη διακίνηση των ιδεών, χάριν των οποίων και υπάρχει.
H προστασία της στρέφεται κατά πρώτο λόγο κατά της κρατικής εξουσίας και των αυθαίρετων επεμβάσεών της σε όλους τους χώρους, που εκδηλώνονται, ασκούνται, υποστηρίζονται ή πλαισιώνονται οι ακαδημαϊκές ελευθερίες. Στις μέρες μας το πανεπιστημιακό άσυλο δεν προστατεύει, ωστόσο, τους φορείς του μόνον απέναντι στην κρατική εξουσία αλλά και κατά παντός «τρίτου» ιδιώτου, κατά πάσης οργανωμένης ή ανοργάνωτης ομάδας, που αποπειράται να εισβάλει αυθαίρετα στον πανεπιστημιακό χώρο, με σκοπό να παρεμποδίσει, διαταράξει ή κατασκοπεύσει την εκπαιδευτική ή ερευνητική δραστηριότητα του ιδρύματος. Tο πανεπιστημιακό άσυλο δεν παρέχει πάντως «ποινική ασυλία» στους «ενοίκους» της πανεπιστημιακής κοινότητας ούτε απαλλάσσει αυτούς ή «τρίτους», μη μέλη της, από την ποινική ευθύνη όταν διαπράττουν αυτόφωρα κακουργήματα ή αυτόφωρα εγκλήματα κατά της ζωής (άρθρο 2 παρ. 7 του νόμου 1268/1982). Στην τελευταία αυτή περίπτωση, η επέμβαση της δημόσιας δύναμης μπορεί να γίνει και χωρίς την άδεια των πανεπιστημιακών αρχών.*
Αλλα και...
*Eξηγούμαι: Σήμερα το άσυλο δεν εγγυάται μόνον έναν υλικό χώρο κτισμάτων και τεχνολογικών εγκαταστάσεων, αλλά και μία άυλη ή συμβολική σφαίρα ελεύθερης πνευματικής και ερευνητικής ή διδακτικής δραστηριότητας και επικοινωνίας, χωρίς σύνορα και αποκλεισμούς, στην οποία προάγεται και μεταδίδεται ελεύθερα η γνώση και διακινούνται οι ιδέες. H επιστημονική αναζήτηση στη σφαίρα αυτή γίνεται ή πρέπει να γίνεται, χωρίς διοικητικούς καταναγκασμούς, πολιτικές εξαρτήσεις ή ιδιωτικές κερδοσκοπικές προσδοκίες.
Tα πανεπιστήμιά μας επιδίδονται, τα τελευταία χρόνια, με πρωταγωνιστές τις σχολές κυρίως των εφηρμοσμένων επιστημών, σε έναν τιτάνιο αγώνα επιστημονικής αναζήτησης και έρευνας, συμμετέχοντας σε χρηματοδοτούμενα ερευνητικά και εκπαιδευτικά προγράμματα εθνικού ή διεθνούς επιπέδου. Πολλές από αυτές τις ερευνητικές πανεπιστημιακές δραστηριότητες είναι ανταγωνιστικές επαγγελματικών ενώσεων, ιδιωτικών κέντρων παροχής υπηρεσιών γνώσης ή επιχειρηματικών συγκροτημάτων που δρουν στον τομέα της παιδείας και του πολιτισμού, ενώ άλλες δραστηριότητες εκφεύγουν εντελώς από τη λογική της αγοράς και του κέρδους. Φορείς πάντως ιδιωτικών συμφερόντων, «διαπλεκομένων» ή μη, βλέπουν καχύποπτα τις σύγχρονες ερευνητικές και παιδαγωγικές δραστηριότητες των πανεπιστημίων και επιζητούν ή επιδιώκουν όχι βέβαια την εξαφάνισή τους αλλά τον έλεγχο και την καθυπόταξή τους στους όρους και στους νόμους που επιθυμούν οι ίδιοι.
Yπάρχουν, επομένως, δυνάμεις που έχουν κάθε λόγο να απεργάζονται την ποιοτική υποβάθμιση του πανεπιστημίου, τον ευτελισμό των αξιών της ακαδημαϊκής ελευθερίας και τη καταρράκωση κάθε έννοιας του πανεπιστημιακού ασύλου, έτσι ώστε το πανεπιστήμιο, καχεκτικό και αδύναμο, να γίνει υποχείριο των εξουσιαστών του χρήματος και των εραστών της εξουσίας.*
Και...
Tο πανεπιστήμιο έχει και σήμερα ανάγκη από το πανεπιστημιακό άσυλο, όχι για να κλειστεί στον εαυτό του και να αποκοπεί από την κοινωνία, ούτε για να αποσυνδεθεί από την παραγωγή, με την οποία πρέπει να διατηρεί στενούς δεσμούς, αλλά για να συνδεθεί με την κοινωνία και την παραγωγή από θέση ισχύος και ανεξαρτησίας, έτσι ώστε να μπορεί το ίδιο να καθορίζει τους όρους της έρευνας και προαγωγής της επιστήμης. Eχει ανάγκη από το άσυλο, όπως έχει ανάγκη και από την αυτοδιοίκηση και την οικονομική του αυτοτέλεια, όχι για να προασπίσει τα ανύπαρκτα προνόμια των πανεπιστημιακών δασκάλων του, αλλά για να μπορεί να βρει καταφύγιο η ελεύθερη, χωρίς καταναγκασμούς ή εξαρτήσεις, επιστημονική αναζήτηση, η ανεξαρτησία της γνώμης και της σκέψης, η ελεύθερη παραγωγή και μετάδοση της γνώσης.
Για αυτο λοιπον οι νομοι που ισχυουν για ολους εμας τους υπολοιπους ΔΕΝ πρεπει σε καποιο βαθμο να ισχυουν εκει μεσα...
Οχι για να προστατευουν πρεζακια(πραγματικα ανυπαρκτα δεν ξερω πως δημιουργηθηκε τετοια αποψη...),τους τεμπεληδες(χρειαζεται ο τεμπελης ασυλο?) ή καπους 'ταραξιες'/'μαγκες'/'τσαμπουκαδες' που ικανοποιουνται καταστρεφοντας πραγματα σε τακτα χρονικα διαστηματα...
Σιγουρα καθε πανεπιστημιακη κοινοτητα αποτελει μια μικρογραφια μιας πραγματικης κοινωνιας και φυσικα υπαρχουν οι καλοι,οι κακοι και...οι ασχημοι ομως αυτο σε καμια περιπτωση δεν σημαινει οτι πρεπει να τα ομαδοποιησουμε ολα και να κανουμε γενικευσεις...
Ειναι πολυ μεγαλυτερος ο κινδυνος απο την καταργηση του ασυλου απο τα δηθεν κακοποια στοιχεια που εποφελουνται και προστατευονται απο αυτο...
Αν ακομα διαβαζοντας ολα τα παραπανω και ξεκαθαριζοντας καποια πραγματα υπαρχει καποιος που δεν καταλαβαινει γιατι το ασυλο ειναι χρησιμο ακομα και σημερα ΑΚΟΜΑ και αν αγνοησουμε τις οποιες πολιτικες προεκτασεις του θεματος μιλοντας καθαρα για την ερευνα τι να πω...
Συγνωμη για την μεγαλη απαντηση αλλα παρολα αυτα νιωθω οτι αφησα πραγματα που ηθελα να γραψω απ'εξω...
Υ.Γ:Επειδη παραθεσα αποσπασματα απο τα γραφομενα καποιου εδω ειναι το πληρες link σε περιπτωση που εστ και ακουσια μεταφεροντας συγκεκριμενα κομματια αλλοιωσα το νοημα του αρχικου κειμενου...
http://www.hri.org/E/1996/96-11-16.dir/ ... reece3.htm
-
Το πανεπιστημιακο ασυλο δεν ειναι ατυπο εθιμο ειναι συνταγματικο δικαιωμα:
Νόμος 1268/82, άρθρο 2: Ακαδημαϊκές Ελευθερίες & Ακαδημαϊκό Άσυλο.
Το πανεπιστημιακό άσυλο ΔΕΝ είναι συνταγματικό δικαίωμα, είναι νομοθετικά κατοχυρωμένος θεσμός, όπως φαίνεται καθαρά στο ίδιο σου το κείμενο. Επομένως μπορεί σήμερα να καταργηθεί από 5 βουλευτές που θα τύχει να βρίσκονται στην αίθουσα του κοινοβουλίου την ώρα που θα ψηφιστεί σχετικό νομοσχέδιο.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Το πανεπιστημιακο ασυλο δεν ειναι ατυπο εθιμο ειναι συνταγματικο δικαιωμα:
Νόμος 1268/82, άρθρο 2: Ακαδημαϊκές Ελευθερίες & Ακαδημαϊκό Άσυλο.
Το πανεπιστημιακό άσυλο ΔΕΝ είναι συνταγματικό δικαίωμα, είναι νομοθετικά κατοχυρωμένος θεσμός, όπως φαίνεται καθαρά στο ίδιο σου το κείμενο. Επομένως μπορεί σήμερα να καταργηθεί από 5 βουλευτές που θα τύχει να βρίσκονται στην αίθουσα του κοινοβουλίου την ώρα που θα ψηφιστεί σχετικό νομοσχέδιο.
Εχεις δικιο και καλως το τονιζεις γραφτηκε εκ παραδρομης... (δεν ημουν σιγουρος)
Διορθωνω και το αρχικο ποστ για να μην διαβαζει ο κοσμος λαθος πραγματα...Παρολαυτα,και ειλικρινα με καθε καλη διαθεση,διαβαζοντας ολο το ηταν αυτο το πιο σημαντικο πραγμα που ειδες???
-
Mythos_GR (κωστα συνονοματε αν δεν κανω λαθος?)
α) για αυτο ΡΩΤΑΓΑ ΑΝ καταλαβα καλα τι ελεγες
β) οι αποψεις μου για την αστυνομια ειναι γνωστες εδω και πολυ καιρο (και εχουμε γινει κ|@*λος με πολλους εδω μεσα για αυτες). Απευθυνονται ομως κατα κυριο λογο σε ΤΡΟΧΑΙΟΥΣ, και μαλιστα μιας συγκεκριμενης περιοχης, και τον τροπο που κανουν 'την δουλεια τους', ή αν θες και οσους αλλους τραμπουκους συναδελφους τους κανουν τα ιδια αισχη. Αυτο δεν σημαινει οτι μπορω να δεχτω το να μην υπαρχει η δυνατοτητα να εφαρμοστει ο νομος απο τον εναν σωστο μπατσο που θα υπαρχει εκει.
γ) μου λετε οτι σε περιπτωσεις αυτοφωρων εγκληματων το ασυλο καταργειται αυτοματα απο εισαγγελεα χωρις να χρειαζεται να παρουν αδεια απο τους αμεσα ενδιαφερομενους? Τοτε γιατι ρε παιδακια καθε 17 Νοεμβρη το συζηταμε? Γιατι ποτε δεν γινεται κατι τετοιο? Γιατι ανοιχτηκε ενα θεμα που ελεγε με ΤΟΣΗ εκπληξη 'ασφαλιτικο μεσα στο ΕΜΠ' το οποιο μπηκε ακριβως μετα απο ενα τετοιο εγκλημα? Γιατι καθε φορα που γινεται κατι τετοιο ρε παιδια το συζηταμε επι μερες αντι (αν ειναι τοσο απλα τα πραγματα) να πλακωσει η αστυνομια να κανει την δουλεια της?
Μου λετε οτι αν ο νομος εφαρμοστει, τοτε δεν υπαρχει προβλημα. Σοβαρα? Αν εμενα με σκοτωνουν και παρει καποιος τηλ την αστυνομια που περναει απ'εξω ας πουμε και τους το πει, μπορουν να μπουν ΑΜΕΣΑ και να τους σταματησουν? ΟΧΙ. Πρεπει να παρουν αδεια απο εισαγγελεα, ο οποιος δεν θα την δωσει ποτε επειδη θα σκεφτεται τον καθε καφρο φοιτητη, δημοσιογραφο και 'υπερμαχο της ελευθεριας' που θα τον στησει στην γωνια, εμενα στο μεταξυ θα μου λιωνουν το κεφαλι. Ε ευχαριστω δεν θα παρω, στην τελικη να κυκλοφορω και εγω με μια κουμπουρα και αν τυχον μου την παισει κανενας εκει μεσα τον καθαριζω και ειμαστε ολοι οκ?
ΥΓ Και μην ξανακουσω οτι οι φοιτητες δεν κανουν τετοια πραγματα αλλα οτι αλλοι ασχετοι με το πανεπιστημιο επωφελουνται του ασυλου για δικους τους σκοπους. Το τι πολεμοι γινονται πχ σε κομματικες συνελευσεις, το ξερουμε ολοι. Αμα σε καθε τετοιο συμβαν πλακωνε η αστυνομια και τους μαζευε, δεν θα γινοταν καθε φορα τα ιδια...
-
Όχι, απλώς διόρθωσα κάτι.
Με τα υπόλοιπα κατά βάση συμφωνώ, εκτός από το συμπέρασμα που βγάζεις για όσα έγραψε ο Μανιτάκης 'Για αυτο λοιπον οι νομοι που ισχυουν για ολους εμας τους υπολοιπους ΔΕΝ πρεπει σε καποιο βαθμο να ισχυουν εκει μεσα... '.
Οι νόμοι πρέπει να ισχύουν στο ακέραιο παντού. Στο πανεπιστήμιο ισχύει η αρχή της ελεύθερης έκφρασης και μάλιστα ενισχυμένη. Όμως η ελευθερία έκφρασης δεν συνεπάγεται ελευθερία διάπραξης αδικημάτων ή κάλυψη εγκληματιών, αρκετές φορές εξωπανεπιστημιακών. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Όχι, απλώς διόρθωσα κάτι.
Με τα υπόλοιπα κατά βάση συμφωνώ, εκτός από το συμπέρασμα που βγάζεις για όσα έγραψε ο Μανιτάκης 'Για αυτο λοιπον οι νομοι που ισχυουν για ολους εμας τους υπολοιπους ΔΕΝ πρεπει σε καποιο βαθμο να ισχυουν εκει μεσα... '.
Οι νόμοι πρέπει να ισχύουν στο ακέραιο παντού. Στο πανεπιστήμιο ισχύει η αρχή της ελεύθερης έκφρασης και μάλιστα ενισχυμένη. Όμως η ελευθερία έκφρασης δεν συνεπάγεται ελευθερία διάπραξης αδικημάτων ή κάλυψη εγκληματιών, αρκετές φορές εξωπανεπιστημιακών.Aναφερομουνα στην αναγκη των πανεπιστημιακων χωρων για αυτοδοιηκηση και οικονομικη αυτοτελεια και φυσικα την υπαρξη του ασυλου πραγμα,οπως φαινεται ξεκαθαρα και απο το κειμενο,ειναι (ακομα)και σημερα απαραιτητο...
Αυτο εννοουσα απαντωντας απλουστευμενα στο 'γιατι να μην ισχυουν οι νομοι που ισχουν εκτος μεσα στο Πανεπιστημειο'(Στην ουσια δλδ γιατι δεν καταργειται το ασυλο...).
γ) μου λετε οτι σε περιπτωσεις αυτοφωρων εγκληματων το ασυλο καταργειται αυτοματα απο εισαγγελεα χωρις να χρειαζεται να παρουν αδεια απο τους αμεσα ενδιαφερομενους? Τοτε γιατι ρε παιδακια καθε 17 Νοεμβρη το συζηταμε? Γιατι ποτε δεν γινεται κατι τετοιο? Γιατι ανοιχτηκε ενα θεμα που ελεγε με ΤΟΣΗ εκπληξη 'ασφαλιτικο μεσα στο ΕΜΠ' το οποιο μπηκε ακριβως μετα απο ενα τετοιο εγκλημα? Γιατι καθε φορα που γινεται κατι τετοιο ρε παιδια το συζηταμε επι μερες αντι (αν ειναι τοσο απλα τα πραγματα) να πλακωσει η αστυνομια να κανει την δουλεια της?
Κωστα συγνωμη αν δεν ημουν σαφης αρχικα...
Οσο για αυτο που λες ακριβως αυτο πρεπει να αναρωτηθουμε γιατι καθε 17Ν το συγκεκριμενο θεμα παρουσιαζετε ετσι απο τα καναλια,γιατι η αστυνομια δεν κανει 'κατι'...
Και τωρα δεν μιλαω για τραβηγμενες θεωρειες συνομοσιας αλλα απλα πραγματα τα οποια σκοπιμα υπεραπλουστευονται και παρουσιαζονται με συγκεκριμενο τροπο για πολλου διαφορους λογους...
Ενας απο αυτους?Οι φασαριες και οι μαχη 'ψευτο-αναρχικων' και μπατσων βασικα 'πουλαει' και ταυτοχρονα εξυπηρετει και τα οποια συμφεροντα...Μιλαμε για κατι τοσο απλο και βασικο που στην ουσια εντασεται στην καθημερινοτητα των Media...την παραπλανηση της κοινης γνωμης!
Και αυτο γινεται με απολυτη επιτυχια για απ'οτι φαινεται αρκετοι εδω μεσα νομιζουν οτι η καταργηση του ασυλου θα βοηθησει στο προβλημα που δημιουργουν καποιοι συγκεκριμενοι 'ψευτο-αναρχικοι' 2-3 φορες το χρονο και θα καθαρισει τα πανεπιστημια απο βολεμενους,τεμπεληδες φοιτητες που εκμεταλευονται το ασυλο για να κανουν χρηση ουσιων,να κλεβουν και να βιαζουν χωρις τιμωρια...
(Υπερβαλω αλλα ειναι σαφες νομιζω τι εννοω...) -
Πάντως η έστω υποτυπώδης ύπαρξη μερικών υπαλλήλων του AΠΘ με καθήκοντα φύλαξης οδήγησε σχεδόν στην εξαφάνιση των φαινομένων διακίνησης και χρήσης ναρκωτικών στα πάρκα της Πανεπιστημιούπολης. Μπορεί αυτά τα φαινόμενα να μην παρατηρούνται παντού αλλά δυστυχώς συμβαίνουν και βέβαια δεν τα βγάζουμε από το μυαλό μας...
Πάντως το παιδί φαίνεται να πηγαίνει καλύτερα και η αστυνομία έχει τα αποτυπώματα των πλιατσικολόγων...αν θα συλληφθούν αυτό είναι πλέον θέμα της αστυνομίας. Δεν πιστεύω και για την μη σύλληψη τους να φταίει το άσυλο ε? -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Πάντως η έστω υποτυπώδης ύπαρξη μερικών υπαλλήλων του AΠΘ με καθήκοντα φύλαξης οδήγησε σχεδόν στην εξαφάνιση των φαινομένων διακίνησης και χρήσης ναρκωτικών στα πάρκα της Πανεπιστημιούπολης. Μπορεί αυτά τα φαινόμενα να μην παρατηρούνται παντού αλλά δυστυχώς συμβαίνουν και βέβαια δεν τα βγάζουμε από το μυαλό μας...
Πάντως το παιδί φαίνεται να πηγαίνει καλύτερα και η αστυνομία έχει τα αποτυπώματα των πλιατσικολόγων...αν θα συλληφθούν αυτό είναι πλέον θέμα της αστυνομίας. Δεν πιστεύω και για την μη σύλληψη τους να φταίει το άσυλο ε?εισαι σιγουρος γιαυτο? μερα μεσημερι εγω ειδα με τα ματια μου σε μερα με ζεστη εναν τελειωμενο να καπνιζει 'τσιγαρο' μπροστα τη βιβλιοθηκη του απθ....ασε που αυτους τους υπαλληλους εγω τους βλεπω οσο συχνα βλεπω τον αη βασιλη...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Θα μπορούσε κάποιος φίλος από το forum να εξηγήσει με απλά λόγια τι ακριβώς προστατεύει το πανεπιστημιακό άσυλο ΣΗΜΕΡΑ, το οποίο δεν θα μπορούσε να γίνει έξω από αυτό;
Xρήστο εύλογοι οι προβληματισμοί, που θέτεις.
Κατά τη γνώμη μου, το άσυλο είναι κυρίως μία συμβολική κατοχύρωση της ελευθερίας του πνεύματος. Ένας συμβολισμός, που θα αναιρείτο αν υπήρχε αστυνόμευση και περιπολίες. Όσοι υποστηρίζουν την ορθότητα της κατάργησης του ασύλου είναι σαν να λένε 'πρέπει να καταργηθεί και το άσυλο ιδιωτικού χώρου, μπορεί κάποιο μέλος της οικογένειας να παραφερθεί και να σκοτώσει τα υπόλοιπα. Επομένως οφείλουμε να καταργήσουμε το άσυλο και να εγκαταστήσουμε ενόπλους μέσα στο σπίτι σας, προκειμένου να σας προστατεύσουν από ενδεχόμενη εγκληματική ενέργεια'.Είναι γνωστό ότι το άσυλο αυτομάτως αίρεται σε περίπτωση εγκληματικών πράξεων ή εν γένει σοβαρών συμβάντων. Και αίρεται παρουσία εισαγγελέως.
Επομένως αν απλώς τηρείται το γράμμα του νόμου, βάσει του οποίου το άσυλο οφείλει να αρθεί σε αυτές τις περιπτώσεις, δεν υπάρχει κανένα αδιέξοδο.
Αυτό όμως απέχει, από το να καταργηθεί το ίδιο το άσυλο, το οποίο τονίζω δεν υπάρχει για να παράσχει προστασία σε δυνητικούς εγκληματίες και κακοποιά στοιχεία [οι οποίοι μπορούν να δράσουν σε οποιοδήποτε πλαίσιο, η τιμωρία τους εξαρτάται πάντα από την εφαρμογή του νόμου, και ο νόμος υπάρχει], υπάρχει για να μην υπάρξει ούτε μία πιθανότητα διακύβευσης της ελευθερίας της σκέψης και της επιστημονικής έρευνας.Και παρουσία ένστολων οπλοφόρων τμημάτων, που θα διενεργούσαν καθημερινώς περιπολίες ανάμεσα στα κτήρια και πιθανώς μέσα σε αυτά, με την δυνατότητα ανακρίσεων και ελέγχου δεν διασφαλίζεται η ελευθερία της διακίνησης των ιδεών.
Το πανεπιστήμιο είναι ένας χώρος έρευνας και εκπαίδευσης. Τι δουλειά έχει η αστυνομία μέσα σε αυτόν τον χώρο;
Ξαναλέω προς αποφυγή παρεξηγήσεων, το άσυλο μπορεί να αρθεί σε ιδιαίτερες περιπτώσεις.
Αυτό που πρέπει να γίνει είναι ο έλεγχος στην είσοδο των εισερχομένων, ώστε να μπαίνουν στο πανεπιστήμιο μόνο μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας. Όσοι εκτός παν.κοινότητας θέλουν να μπουν, να μην τους απαγορεύεται η είσοδος αλλά να δίνουν τα στοιχεία της ταυτότητάς τους.Ο συμβολισμός ασφαλώς έχει την αξία του, αλλά αυτό πρέπει να γίνεται μέσα σε κάποια λογικά πλαίσια, και δεν μπορεί παρά να υπόκειται σε κάποιες βασικές προτεραιότητες. Δεν μπορεί για παράδειγμα να επιτρέπουμε σε ένα θεσμό, συμβολικής και μόνο αξίας πλέον, να παρεμποδίζει την παραγωγή επιστημονικού έργου στα πανεπιστήμια!
Ούτε μπορεί να γίνεται δεκτή οποιαδήποτε παραβατικότητα στο όνομα της ελευθερίας του ατόμου, μιας ελευθερίας την οποία αναμφισβήτητα σήμερα απολαμβάνουν πολύ περισσότερο όσοι βρίσκονται εκτός ασύλου καθώς αυτοί έχουν την προστασία του νόμου. Αντίθετα, αυτοί που είναι μέσα στο άσυλο πολλές φορές υφίστανται αφόρητες πιέσεις από κύκλους που δια της βίας έχουν επιβάλει την γραμμή που βολεύει αυτούς και μόνο. Για ποια ελευθερία μιλάμε λοιπόν;
Το πανεπιστήμιο είναι όντως ένας χώρος έρευνας και εκπαίδευσης…θεωρητικά!
Στην πράξη… όλοι βλέπουμε ότι τα Ελληνικά πανεπιστημιακά ιδρύματα δεν αποτελούν παρά χώρους στους οποίους υπάρχει μια αέναη διελκυστίνδα μεταξύ των διαφόρων πολιτικών ομάδων. Χώρους στους οποίους η γνώση και η έρευνα περνούν σε δεύτερο (ή τρίτο, ή τέταρτο…) ρόλο, πίσω από τις διεκδικήσεις για τα δικαιώματα των «αγωνιστών» της 17 Νοέμβρη, πίσω από το δικαίωμα στην κατάληψη (και φυσικά στο δικαίωμα να επιβάλεις στους συμφοιτητές σου να χάσουν την χρονιά τους), πίσω από το δικαίωμα στην απόκτηση δωρεάν εξοπλισμού (άπειρα τα κρούσματα κλοπών ελλείψη αστυνομικής παρουσίας), πίσω από το δικαίωμα στον βανδαλισμό και στην καταστροφή δημόσιας περιουσίας και πίσω από το δικαίωμα να τρομοκρατείς όσους δεν συμφωνούν με τις πεποιθήσεις σου, ή τις διεκδικήσεις σου...
Με το χέρι στην καρδιά λοιπόν, φίλε Pai Mei, μπορείς να μου πεις αν ειλικρινά πιστεύεις ότι η έρευνα και η εκπαίδευση θα γινόντουσαν πιο δυσχερείς με μια διακριτική παρουσία της αστυνομίας -ή, έστω, απλά με την δυνατότητα της να επεμβαίνει οποτεδήποτε την καλούν μέσα στον χώρο του πανεπιστημίου;
Η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι η παρουσία της θα επέτρεπε επιτέλους στους φοιτητές που το επιθυμούν να παράγουν απερίσπαστοι επιστημονικό έργο και θα απέτρεπε τα διάφορα άτομα που δεν έχουν σχέση με τις επιστήμες από το να προωθούν τις ατζέντες τους, ή τα μικροσυμφέροντα τους καλυπτόμενοι πίσω από την ασυδοσία που το τωρινό άσυλο τόσο απλόχερα τους προσφέρει.
-
Έχεις δεί τον ΑηΒασίλη?Α να μου τα πείς αυτά από κοντά κάποια στιγμή...
Είναι όντως λίγοι ( 180 είναι διάβασα κάπου, δεν ξέρω μπορεί να φοράνε ξωτικομανδύες και να μην τους βλέπουμε ) αλλά και πάλι η κατάσταση είναι καλύτερη από οτι παλιότερα τουλάχιστον η πλατεία Χημείου δεν είναι πλέον ανοιχτή αγορά ναρκωτικών... -
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Eγω θα πεισθω οτι το ασυλο πρεπει να λειτουργει οπως λειτουργει σημερα αν:-Δω επιτελους μια εκδηλωση συμπαραστασης για τον ατυχο νεο παρομοια με τις εκατονταδες εκδηλωσεις συμπαραστασης (συλαλλητηρια, καταληψεις κλπ)που εχουν γινει στα Πανεπιστημια μας για διαφορα απιθανα εκτος Ελληνικης πραγματικοτητας (Κουρδοι,Τσιαπας,Τουπαμαρος Αγγλοι Γαλλοι Πορτογαλοι κλπ κλπ).
-Δω επιτελους εστω και ΕΝΑΝ παρανομουντα να συλλαμβανεται απο τους ιδιους τους φοιτητες και να παραδιδεται εκει που πρεπει:Στη Δικαιοσυνη.
-Δω τη συντριπτικη πλειοψηφια (οπως λετε) των φοιτητων να σπαει καταληψεις των 5-10 ατομων.
Οσο δεν βλεπω ιχνος αντιδρασης απο τους κατ'εξοχην θεματοφυλακες των Πανεπιστημιακων θεσμων δικαιουμαι να πιστευω οτι το ασυλο υπαρχει μονο και μονο για να προστατευει παρανομους και παρανομουντες μιας και η ελευθερια της σκεψης και των εργων παει περιπατο λογω των καταστροφων στα εργαστηρια και της τρομοκρατιας των λιγων που κανουν καταληψεις εναντι των πολλων.
Ολα τα αλλα που λεμε ολοι μας ειναι απλα αμπελοφιλοσοφιες για να γεμιζουν δυκτιακες σελιδες.
Σημ.:Για τα ΕΑΑΚ εδω τα διαβασα, δεν εχω ιδια αποψη μιας και ειχα την ατυχια (ή μηπως τυχη??) να μην εχω σπουδασει σε Πανεπιστημιο...
Λίγο πολύ πιστεύω και'γω τα ίδια με'σενα. Δηλαδη τι; Χωρίς το άσυλο δεν θα γίνεται 'ελεύθερη διακίνηση ιδεών'; Δεν έχω ταχθεί κατά, μ' αρέσει απλά η ιδέα ότι είμαστε 'ελεύθεροι'. Εκεί που έχω αρχίσει να είμαι κατά είναι οι φοιτητικές παρατάξεις που είναι περισσότερο 'μπουρδέλα φίλων', δηλαδή είναι μπουρδέλα για να βρείς φίλους αντι για να γαμήσεις, η πλάκα είναι πως είμαι ήδη μέλος σε μια παράταξη...Πάντως όσους ΕΑΑΚιτες γνωρίζω είναι πολύ καλά παιδιά...
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Ο συμβολισμός ασφαλώς έχει την αξία του, αλλά αυτό πρέπει να γίνεται μέσα σε κάποια λογικά πλαίσια, και δεν μπορεί παρά να υπόκειται σε κάποιες βασικές προτεραιότητες. Δεν μπορεί για παράδειγμα να επιτρέπουμε σε ένα θεσμό, συμβολικής και μόνο αξίας πλέον, να παρεμποδίζει την παραγωγή επιστημονικού έργου στα πανεπιστήμια!
Ούτε μπορεί να γίνεται δεκτή οποιαδήποτε παραβατικότητα στο όνομα της ελευθερίας του ατόμου, μιας ελευθερίας την οποία αναμφισβήτητα σήμερα απολαμβάνουν πολύ περισσότερο όσοι βρίσκονται εκτός ασύλου καθώς αυτοί έχουν την προστασία του νόμου. Αντίθετα, αυτοί που είναι μέσα στο άσυλο πολλές φορές υφίστανται αφόρητες πιέσεις από κύκλους που δια της βίας έχουν επιβάλει την γραμμή που βολεύει αυτούς και μόνο. Για ποια ελευθερία μιλάμε λοιπόν;
Το πανεπιστήμιο είναι όντως ένας χώρος έρευνας και εκπαίδευσης…θεωρητικά!
Στην πράξη… όλοι βλέπουμε ότι τα Ελληνικά πανεπιστημιακά ιδρύματα δεν αποτελούν παρά χώρους στους οποίους υπάρχει μια αέναη διελκυστίνδα μεταξύ των διαφόρων πολιτικών ομάδων. Χώρους στους οποίους η γνώση και η έρευνα περνούν σε δεύτερο (ή τρίτο, ή τέταρτο…) ρόλο, πίσω από τις διεκδικήσεις για τα δικαιώματα των «αγωνιστών» της 17 Νοέμβρη, πίσω από το δικαίωμα στην κατάληψη (και φυσικά στο δικαίωμα να επιβάλεις στους συμφοιτητές σου να χάσουν την χρονιά τους), πίσω από το δικαίωμα στην απόκτηση δωρεάν εξοπλισμού (άπειρα τα κρούσματα κλοπών ελλείψη αστυνομικής παρουσίας), πίσω από το δικαίωμα στον βανδαλισμό και στην καταστροφή δημόσιας περιουσίας και πίσω από το δικαίωμα να τρομοκρατείς όσους δεν συμφωνούν με τις πεποιθήσεις σου, ή τις διεκδικήσεις σου...
Με το χέρι στην καρδιά λοιπόν, φίλε Pai Mei, μπορείς να μου πεις αν ειλικρινά πιστεύεις ότι η έρευνα και η εκπαίδευση θα γινόντουσαν πιο δυσχερείς με μια διακριτική παρουσία της αστυνομίας -ή, έστω, απλά με την δυνατότητα της να επεμβαίνει οποτεδήποτε την καλούν μέσα στον χώρο του πανεπιστημίου;
Η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι η παρουσία της θα επέτρεπε επιτέλους στους φοιτητές που το επιθυμούν να παράγουν απερίσπαστοι επιστημονικό έργο και θα απέτρεπε τα διάφορα άτομα που δεν έχουν σχέση με τις επιστήμες από το να προωθούν τις ατζέντες τους, ή τα μικροσυμφέροντα τους καλυπτόμενοι πίσω από την ασυδοσία που το τωρινό άσυλο τόσο απλόχερα τους προσφέρει.
Xρήστο, όλα αυτά τα προβλήματα που θέτεις, είναι όντως υπαρκτά. Καμία αντίρρηση επ'αυτού. Όμως, σίγουρα τα προβλήματα αυτά δεν προξενούνται από το θεσμό του ασύλου, ούτε η καταργησή του, θα προκαλούσε την εξάλειψή τους. Είναι προβλήματα, που οφείλονται σε νοοτροπίες και καθεστώτα, που η αστυνόμευση δεν θα έλυνε, δεν θα μπορούσε να λύσει.
Το άσυλο δεν σχετίζεται με τους αιώνιους φοιτητές, τα κομματικά συμφέροντα των παρατάξεων, τη διαπλοκή ανάμεσα σε καθηγητές-φοιτητές-παρατάξεις. Όλα αυτά είναι προβλήματα, που -έχω την πεποίθηση-ότι θα συνέχιζαν να υφίστανται και με την ενδεχόμενη κατάργηση του ασύλου.
Η ελληνική αστυνομία ούτως ή άλλως είναι ανίκανη να επιτελέσει το έργο της ακόμα και στα πλαίσια της ελληνικής κοινωνίας. Πάσχει από ηγεσία και από υπαλληλικό προσωπικό. Τι θα προσέφερε αυτή η αστυνομία στην πανεπιστημιακή κοινότητα; Έχει κανείς την ψευδαίσθηση ότι όλα αυτά τα προβλήματα, θα μπορούσαν να αντιμετωπιστούν; Που έτσι κι αλλιώς, όπως είπα, είναι προβλήματα, που ΔΕΝ λύνονται με την παρουσία αστυνομίας.Και ο θεσμός του ασύλου είναι μεν συμβολικός, αλλά ο συμβολισμός είναι τεράστιας σημασίας. Όπως και ο θεσμός της προεδρευομένης δημοκρατίας.
Ορισμένοι, θα αντιπροτείνουν -επειδή ο θεσμός είναι συμβολικός, μιλάω για το 'προεδρευομένη', την επάνοδο του Τέως. Η δημοκρατία θα ήταν βασιλευομένη, και στην ουσία μπορεί και να μην άλλαζε τίποτα πέραν της ονομασίας του πολιτεύματος. Οι συμβολισμοί έχουν όμως την σημασία τους. Κανείς δεν μπορεί να παραγνωρίσει την ολέθρια συμβολή του Τ. στα ελληνικά πράγματα, επομένως ο συμβολισμός του 'βασιλευομένου', θα ήταν ένα τραγικό πισωγύρισμα, θα αποδείκνυε ότι ο ελληνικός λαός ξεχνά.
Η δημοκρατία, όπως και το άσυλο, όπως και η απεργία, πέραν της θεσμικής τους ή της συνταγματικής τους ισχύος είναι σύμβολα, που έχουν κατακτηθεί μέσω αγώνων. Και εννοείται ότι η αξία τους δεν είναι μόνο συμβολική.Η επιστημονική έρευνα Χρήστο, πιστεύω ναι, ότι θα παρεμποδιζόταν αμά τη καταργήση του πανεπιστημιακού ασύλου. Ή έστω θα υπήρχαν περισσότερες πιθανότητες να δυσχερανθεί. Και δεν συμφωνώ με την άποψη, ότι ο θεσμός του ασύλου δυσχεραίνει την έρευνα στα πανεπιστήμια. Πώς τεκμηριώνεται αυτό; Η έρευνα εξαρτάται από τους ερευνητές, τα κονδύλια, τη διαχειρισή τους, τις βιβλιοθήκες, το πνεύμα της έρευνας, τους καθηγητές.
Οι φοιτητές που έχουν μάθει το πρώτο πράγμα, που πρέπει να διδάσκεται σε κάθε πανεπιστήμιο του κόσμου, το πώς πρέπει να σκέφτεται κανείς λογικά δηλ. [το οποίο φυσικά μπορεί να μάθει κανείς κι εκτός παν/μίου], και οι οποίοι επιθυμούν να συμβάλουν στην έρευνα, θα το κάνουν.
Τα κομματόσκυλα επίσης δικαιούνται να τρέχουν απο δω κι απο κει, να διοργανώνουν πάρτι και να ασχολούνται με την πάρτη τους. Δικαίωμά τους είναι από τη στιγμή που δεν ενοχλούν κανέναν.
Και ξαναλέω για τρίτη φορά, ότι σε περίπτωση ανομίας, ο νόμος πρέπει να εφαρμόζεται, η αστυνομία και οι εισαγγελείς να παρεμβαίνουν, να σχηματίζεται δικογραφία, και οι ένοχοι να παραπέμπονται σε δίκη.
Το αν αυτό δεν γίνεται σήμερα, δεν μπορούμε να το χρεώνουμε στο άσυλο.
Ο νόμος είναι σαφής και έχει προβλέψει για όλες αυτές τις περιπτώσεις.
Και εν κατακλείδι, ακόμα και αν καταργηθεί το άσυλο, ας είμαστε σίγουροι ότι τίποτα δεν θα αλλάξει ως προς αυτό. Οι βαρβαρότητες θα συνεχιστούν, τα φαινόμενα απαξιώσης του πανεπιστημίου επίσης.
Αλλά θα έχει προστεθεί και μία αστυνόμευση, που και θα έχει καταργήσει το συμβολικό του ασύλου, και θα επιτηρεί ένοπλη και θα ανακρίνει ανθρώπους που παράγουν σκέψη, και ενδεχομένως θα αναπτύξει και τη δικιά της ασυδοσία, όπως με πολλή μεγάλη ευχέρεια κάνει στα πλαίσια της ελληνικής κοινωνίας. -
Συμφωνω απολυτα με τα παραπανω...
Οσον αφορα κατα ποσο το ασυλο ειναι σημαντικο για την ερευνα το ανεφερα εκτεταμενα στο προηγουμενο μου ποστ αλλα μαλλον πηγε... (Ισως εφταιγε που ηταν μεγαλο τι να πω... )
-
Επειδή αναρωτιόταν ο φίλος KRIEZA αν θα γίνει πορεία ή έστω εκδήλωση συμπαράσταστης για τον φοιτητή να σας ενημερώσω οτι έγινε σήμερα πορεία στις 13:00.
-
http://www.apogevmatini.gr/pages/11.html
Κατά την γνώμη μου, ένα βήμα προς την σωστή κατεύθυνση.
-
asdfghb
-
Υπό κατάληψη το κεντρικό κτίριο του Πανεπιστημίου Αθηνών
Υπό κατάληψη τελεί το κεντρικό κτίριο του Πανεπιστημίου Αθηνών, μετά από εκδήλωση υπέρ της αποφυλάκισης του Σάββα Ξηρού, το βράδυ της Πέμπτης.
Ομάδα νεαρών πραγματοποίησε το απόγευμα της Πέμπτης εκδήλωση υπέρ των δικαιωμάτων των κρατουμένων στις φυλακές Κορυδαλλού, στον χώρο των Προπυλαίων του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Σύμφωνα με την εφημερίδα Το Βήμα, με την ολοκλήρωση της εκδήλωσης, οι νεαροί παραβίασαν τις πόρτες του κτιρίου και πραγματοποίησαν κατάληψη.
Oι πρυτανικές Αρχές του Ιδρύματος ήρθαν σε επαφή με τους καταληψίες, οι οποίοι τους διαβεβαίωσαν ότι δεν θα προκαλέσουν φθορές στο εσωτερικό του κτιρίου.
Η κατάληψη του Πανεπιστημίου Αθηνών δεν είχε λήξει έως αργά το βράδυ της Πέμπτης, ενώ πιθανολογείται ότι θα συνεχιστεί και την Παρασκευή.
-
-
Ποιος τους γαμεί τώρα και τους Ξηρούς και τους 'γενναίους' της 17Ν... Περίμεναν να ΠΕΣΕΙ η χούντα για να την πολεμήσουν...
Αυτούς - και τους υποστηρικτές τους - είναι να τους βάζεις στην πλατεία Συντάγματος με μια ταμπέλα από πάνω 'κοιτάτε κάτι τζάμπα μάγκες, κάτι σούργελα ολκής' και να τους φασκελώνουν ως κι οι κουκουβάγιες.
Ασφαλιτικο μεσα στο ΕΜΠ!