Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τα πάντα για το Peugeot 206
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Τα πάντα για το Peugeot 206
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 121
    • 122
    • 17 / 122
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    2435
    9483
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannis206 last edited by

      Ο χρήστης Miltellas έγραψε:

      123 milto??????????????
      ξεχνα το.δηλαδη του μακη ποσα ειναι 130?

      Του Μάκη τουλάχιστον 130PS. Τα Ραλλάκια πχ δεν τα παίρνει αλλά τα παλεύει αξιοπρεπώς.
      Βέβαια, δεν νιώθω άνετα να μιλάω με ιπποδυνάμεις αφού δεν έχω δυναμομετρηθεί. Ο Μάκης όμως ήταν σημείο αναφοράς για το Club επειδή το 206 του μαμίσιο είχε δυναμομετρηθεί 119,6PS ή κάπου εκεί στο πιο δοκιμασμένο και φημισμένο δυναμόμετρο της Θεσσαλονίκης. Και το δικό μου με τους εκκεντροφόρους πήρε, αλλά πόσο δεν ξέρω, λίγο πάντως. Επειδή δεν γνωρίζω πόσα PS είχα μαμά, μου αρέσει πειρσσότερο να λέω '120 με 125PS' ή 'περίπου 123PS' που πέφτει κάπου στη μέση (όχι στην ρόδα φυσικά).

      Όταν του Μάκη είχε 119,6 άλογα τον περνούσα με μαμά ολόκληρο.
      Μετά που άρχισε ο μάκης το γαλγάλημα πήρα κεφάλι.
      Πάντος εμένα όταν με ρωτάνε τους λεώ 110 ονομαστικά!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giannis206 last edited by

        Πάντος μπορεί μερικές μπέμπες να τις φεύγετε στις εκκινήσεις αλλά και μια απλή 318 8ν σε ρεπρίζ είναι πολύ καλός αντίπαλος.Οπότε δεν ακούω τίποτα για καμιά 320.Απλά μας πατάει!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alexandros last edited by

          Σημερα ανοιξα με bmw 318is (140hp).Δεν ειχα προβλημα, ουτε μ αυτην.
          Παιδια δεν ειμαι καγκουρας, κοντρακιας, δρακος κ ολα τα συναφη απλα αναφερω τις περιπτωσεις μου. Επισης με πατησανε ενα kalos (turbo πρεπει να ηταν, ειχε αυτοκολλητα 'Daewo μουστακας' και ενα punto sporting turbo.
          Μου κανει εντυπωση που λετε οτι τα BMw μας πατανε.Τι να πω ισως απ την κοντρα μου με το type r που ανεφερα σε αλλο post το pug μου πρεπει να ειναι γυρω στα 300hp τροχο.Μαμα ετσι?
          Αυτα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            miltellas last edited by

            Ο χρήστης GIANNIS206 έγραψε:

            Όταν του Μάκη είχε 119,6 άλογα τον περνούσα με μαμά ολόκληρο.
            Μετά που άρχισε ο μάκης το γαλγάλημα πήρα κεφάλι.
            Πάντος εμένα όταν με ρωτάνε τους λεώ 110 ονομαστικά!!

            Εσύ δεν έχεις νορμάλ 206... Εσύ έχεις ανώμαλο 206! Ψυχανώμαλο μάλλον!
            Πειραγμένο από τη μάνα του... σαν τον οδηγό του...

            Κι απ'ότι βλέπω κι ο Αλέξανδρος... από κοντά!

            Πάντως σε ρεπρίζ η 318 8V μας έχει χαλαρά! Έχουμε θεόμακρο σασμάν...
            Γιάννη, δοκίμασες ξανά την 318 με το σασμάν σου; Αν και η 318 πρέπει να έχει πιο κοντό κι απ'το δικό σου...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pskarm last edited by

              παιδια σε τι ταχυτητες τα κανατε ολα αυτα???
              γιατι πανω απο 150 δεν εχει καμια ελπιδα το 206.
              0-50 ναι θα ειναι εμπρος σιγουρα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pskarm last edited by

                κανοντας ενα προχειρο υπολογισμο μου βγαινει
                12000 πωληση του 206
                3900 σε μελλοντικες μετατροπες - πωληση αυτων που εχω ηδη στα χερια μου π.χ αναρτηση - μελλοντικες βλάβες οπως ιμαντας στα 60+φρενα-

                φτανω στα 15900.
                το φιεστα εχει 16100...
                απο δε συντηρηση τα παραπανω τελη+βενζινες εξισορροπουνται εν μερει απο τα 10χρονια δωρεαν σερβις ...

                τελικα θα το κρατησω το ρημαδι το 206 και μεχρι καλοκαιρι θα εχω εκκεντρ-προγραμμα+21αρες πισω+ισως αξονα rc+283φρενα ............
                και αν με ολα αυτα δε πεσω κατω απο 1.16.0 στα μεγαρα με τα κωλοχανκοοκ θα το πεταξω κατευθειαν απο τον ισθμο.

                ελπιζω απλα να το μετανιωσω και να μην το σκυλομετανιωσω!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  miltellas last edited by

                  Γι αυτό σε πάω ρε Παναγιώτη... Σαν να βλέπω εμένα στον καθρέπτη!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    giannis206 last edited by

                    Ο χρήστης Miltellas έγραψε:

                    Όταν του Μάκη είχε 119,6 άλογα τον περνούσα με μαμά ολόκληρο.
                    Μετά που άρχισε ο μάκης το γαλγάλημα πήρα κεφάλι.
                    Πάντος εμένα όταν με ρωτάνε τους λεώ 110 ονομαστικά!!

                    Εσύ δεν έχεις νορμάλ 206... Εσύ έχεις ανώμαλο 206! Ψυχανώμαλο μάλλον!
                    Πειραγμένο από τη μάνα του... σαν τον οδηγό του...

                    Κι απ'ότι βλέπω κι ο Αλέξανδρος... από κοντά!

                    Πάντως σε ρεπρίζ η 318 8V μας έχει χαλαρά! Έχουμε θεόμακρο σασμάν...
                    Γιάννη, δοκίμασες ξανά την 318 με το σασμάν σου; Αν και η 318 πρέπει να έχει πιο κοντό κι απ'το δικό σου...

                    Πειραγμένο??
                    Μπα δεν νομίζω....χα χα χα!!
                    Όχι γιατί δεν υπάρχει εκείνη η BMW αλλά η νέα 320 με τα 150!!Που μας χαιρετά και πάλι!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      memsound last edited by

                      Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                      κανοντας ενα προχειρο υπολογισμο μου βγαινει
                      12000 πωληση του 206
                      3900 σε μελλοντικες μετατροπες - πωληση αυτων που εχω ηδη στα χερια μου π.χ αναρτηση - μελλοντικες βλάβες οπως ιμαντας στα 60+φρενα-

                      φτανω στα 15900.
                      το φιεστα εχει 16100...
                      απο δε συντηρηση τα παραπανω τελη+βενζινες εξισορροπουνται εν μερει απο τα 10χρονια δωρεαν σερβις ...

                      τελικα θα το κρατησω το ρημαδι το 206 και μεχρι καλοκαιρι θα εχω εκκεντρ-προγραμμα+21αρες πισω+ισως αξονα rc+283φρενα ............
                      και αν με ολα αυτα δε πεσω κατω απο 1.16.0 στα μεγαρα με τα κωλοχανκοοκ θα το πεταξω κατευθειαν απο τον ισθμο.

                      ελπιζω απλα να το μετανιωσω και να μην το σκυλομετανιωσω!

                      απλά ... όπως είπε και ο Μίλτος....

                      αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!
                      τρελό κόλλημα το 206 τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        giannis206 last edited by

                        Τρελό δεν θα πει τίποτα!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pskarm last edited by

                          χαχα επειδη ειστε εσει βλαμενα με κατατασετε και εμενα εκει...

                          βασικα χρειαζομαι πλεον δευτερο αμαξι. ηδη κοιταω σιγα σιγα για κανα σαξο 1.1 με αρκουδα.
                          ειδαλως με εβλεπα να παιρνω το φιεστα και να εκανα και σε αυτο τουτο...

                          υ.γ εχω και αλλες δυο τοπ.
                          η μια με 7 50αρια τσιμεντα στο πορτ παγκαζ και η αλλη 2 τετραμετρα μαδερια στην οροφη...αλλα βαριεμαι να βρω που ειναι.
                          ολα τα λεφτα στη φωτο ειναι η απορημενη φατσα του φιλου-συναδελφου μηχανικου που προσπαθουσε να καταλαβει τι εχω κανει...
                          20 2μετρες βεργες καπου 200κιλα πανω στα δερματα.κατσε καλα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alexandros last edited by

                            Κολλημα το 206, κολλημα!!
                            Guys απ την ημερα που λυθηκαν ολα τα προβληματακια που ειχα εχω αρχισει να το γουσταρω ολο κ πιο πολυ!
                            Κ να σας πω κ κατι?Εχουμε 206??Ε ειμαστε οι πιο γρηγοροι!!(θα θελα..!!!)
                            Τελικα, λεμε τωρα, κ λαχειο να κερδιζα το pug(αν συνεχισει ετσι καλα) δεν θα το πουλαγα.Θα επαιρνα καποιο supercar αλλα το 206 θα το κανα μπομπα super 1600, ετσι για να παιρνω τα βουνα..εξαλλου δεν θα χα προβλημα με την υπερκαταναλλωση 100αρας (βαρυποδαρος...).
                            Συμφωνειτε ετσι?
                            Λιονταρακι...αλογακι, το πιασατε το υπονοουμενο, ετσι?

                            Με την μπεμπα κ γενικα με οποιοδηποτε σεβαστο απο πλευρας ιπποδυναμης sedan φυσικα δεν εχουμε ελπιδες μετα τα 100-120χλμ ελεω αεροδυναμικης.Ομως μεχρι εκει μετραει το βαρος.Και αν ειχαμε κ κανενα πιο κοντο σαζμαν...
                            Παντως αν πειραξω το μοτερ (οχι τα περιφερειακα) το πρωτο που θα βαλω θα ειναι ενα κορωνοπηνιο, ασ πουμε απο 106 xsi (14/60) γιατι το γραναζωμα παει πολυυυ ψηλα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pskarm last edited by

                              16/65 με το 14/60 θα θες ενα τεποζιτο τη μερα...
                              μεγαλη αυξηση της καταναλλωσης και ταλαιπωρια στο ταξιδι...
                              απλα απο οτι θυμαμαι υπαρχουν με μικρους και μεγαλους δορυφορους.ψαξε το και αλλου....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                alexandros last edited by

                                Nαι εμας το διαφορικο φορα τους μεγαλους δορυφορους.
                                Στο ταξιδι και στην καταναλωση μπορει κ να κανω τα στραβα ματια, αρκει η ροπη που 'κατεβαινει' στους τροχους να ειναι μεγαλυτερη!!
                                Βεβαια ειναι λυση προχειρη κ οικονομικη αφου κατα τη δικια μου αποψη το μαμα σαζμαν δεν ειναι μονο μακρυ αλλα εχει κ μετρια κλιμακωση, αφου πχ η δευτερα παραειναι μακρια σε σχεση με την κανονικη πρωτη.
                                Οποτε θα υπερκοντυνει μεν η πρωτη, η δευτερα θα ερθει στα ισα της αλλα μεταξυ τους παλι η κλιμακωση θα ειναι χασμα...

                                Οποτε προτεινω (στον εαυτο μου...??) ολοκληρο σχεσατο σαζμαν με διαφορικο περιορισμενης ολισθησης ... καλο ε??

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pskarm last edited by

                                  εγω παντως μια φορα πετυχα εθνικη 1.4 16ν με 13/59 και εξατμιση(τελικο) και ηταν αδυνατο να τον περασω.130-160 μαζι μετα θα περναγα εμπρος λιγο αλλα δεν ειχε χωρο.

                                  ποσο σιγουρος εισαι οτι εχουμε μεγαλους δορυφορους?οεο?
                                  και αν ναι εχεις ακουσει τι μεγαλο μανικι ειναι να ξεπρεσαρεις απο δικο μας και να βαλεις στο αλλο κορωνοπηνιο?δε ξερω απο αυτα αλλα εμενα οταν ακουω για τετοια στο σαζμαν μου φευγω μακρυα.ισως λογω ασχετοσυνης και καχυποψιας...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                    γιατι πανω απο 150 δεν εχει καμια ελπιδα το 206.
                                    0-50 ναι θα ειναι εμπρος σιγουρα

                                    0-50 δεν έχεις μεγάλες διαφορές ότι ιπποδύναμη και να έχεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      miltellas last edited by

                                      Μάλιστα...
                                      Κανας λογικός εδώ μέσα;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        giannis206 last edited by

                                        Εγώ!!!

                                        Υ.Γ
                                        και μην ξανακούσω για πιστόνια....Ξέρεις εσυ!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          s3 last edited by

                                          Πανο, βαλε καμια Φ20 απο αυτα που κουβαλας για ραβδους!

                                          αν και αυτα στη φωτο τα κοβω για 14αρια ή 16ρια!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alexandros last edited by

                                            ποσο σιγουρος εισαι οτι εχουμε μεγαλους δορυφορους?οεο?

                                            To ξερω γιατι πριν 1-2 μηνες ημουν ετοιμος να φορεσω ενα.Ειχα παει μαλιστα στο liolio να το βαλουμε αλλα μολις εμαθα το κοστος τοποθετησης και μαζι με το γεγονος του οτι επρεπε να ξεπρεσαρει την μαμα κορωνα καθως και να κανει μπιλιες το σαζμαν ωστε να φορεσει στον νεο δευτερευοντα αξονα τα γραναζια..το ξανασκεφτηκα σοβαροτερα!!
                                            Μαλιστα αν η κορωνα ειναι μεταχειρισμενη κ εχει πρεσσαριστει-ξεπρεσσαριστει πανω απο 1-2 φορες υπαρχει σημαντικος κινδυνος να ξεπρεσσαριστει απο μονη της σε καποιο ζορι που θα υποστει...οποτε το αφησα και οταν εχω τα φραγκα θα αγορασω μια καινουρια για να χω το κεφαλι μου ησυχο.Το κοστος των ανταλλακτικων μιας καινουριας κορωνας και ενος καινουριου δευτ.αξονα ανερχεται στα 650-700Ε περιπου και το κοστος εργασιας-τοποθετησης περιπου στα 250-300Ε.
                                            Αξιζει ομως, η αισθηση που σου δινει ειναι οτι οδηγεις ενα αμαξι με 5kgm παραπανω ροπη..Αξιζει η θυσια της τελικης για χαρη της επιταχυνσης που ομως δεν ειναι κ τοσο εμφανες με δεδομενη ιπποδυναμη μιας και με το μαμα κορωνοπηνιο ειναι αδυνατο να φορτωσει η πεμπτη στον κοφτη οπου το αμαξι βγαζει θεωρητικα περιπου 235+χλμ.Ετσι καπου στις 6000-6200 που φτανει η πεμπτη στο δικο μου εχω το πολυ 210χλμ τελικης και αυτο σε κατηφοριτσα.Ομως με το κοντυτερο κορωνοπηνιο η πεμπτη θα φορτωνει ανετα μεχρι τον κοφτη οπου θα βγαζει 200-205 χλμ.Οποτε νομιζω αξιζει.
                                            Οποιος ενδιαφερεται παντως να δει τις διαφορες που θα χουν ολες οι σχεσεις οσον αφορα τα χλμ που βγαζουν παιζοντας με κορωνοπηνια αλλα κ σχεσεις ταχυτητων εχω φτιαξει εγω ενα προγραμματακι visual basic σε περιβαλον excess.Αρκει να ξερει κανεις τις σχεσεις μεταδοσης καθε ταχυτητας,τη σχεση του διαφορικου καθως και τη διασταση του ελαστικου του.Απο κει κ περα μπορει να δει τα χλμ καθε ταχυτητας παιζοντας με σχεσεις κορωνας-πινιον ή αλλαζοντας βημα στους τροχους (διαφορετικης διαστασης λαστιχα δηλαδη).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 17 / 122
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr