Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τα πάντα για το Peugeot 206
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Τα πάντα για το Peugeot 206
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 121
    • 122
    • 15 / 122
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    2435
    8753
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      memsound last edited by

      Ο χρήστης pskarm έγραψε:
      σκεψου το νοσοκομειακο στο χαντακ και με τα αλαρμ παντα αναμενα απο το bas ετσι για να μη ξεχνιομαστε.....

      μανθουκο ξερεις οτι κανω πλακα εεεεεεεε?
      υ.γ δε ξαναπαμε μεγαρα??θα εχω στρωσει και χανκοοκ και θα σε φαωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

      Αν δεν βάλω ανάρτηση και αντιστρεπτικές δεν υπάρχει λόγος σύγκρισης.
      Μέσα στα Μέγαρα η μαμά ανάρτηση/αντιστρεπτικές είναι εντελώς 'εκτός τόπου και χρόνου'... τα έβλεπες άλλωστε.

      οπότε ...μια χαρά ορεκτικό θα γίνω...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        miltellas last edited by

        Ο χρήστης S3 έγραψε:

        Παιδια ηθελα να ρωτησω ...

        τα στενα ελατηρια τι διαμετρο πρεπει να εχουν για 206??
        τα πιατελα-σπειρωματα ειναι διαφορετικα απο του 106?

        Νομιζω ιδια με του 106 αλλα ας επιβεβαιωσει καποιος!
        Και αυτο γιατι νομιζω πως το ελατηριο της πεζω σπορτ εχει ιδια διαμετρο με του 206.

        Δεν γνωρίζω. Αν σκέφτεσαι να βάλεις από 106... ούτε να το σκέφτεσαι!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pskarm last edited by

          λοιπον μανθο μεχρι του αγιου @#%@τσου ανημερα εγω θα εχω βαλει εκκεντρφορους 106 με προγραμμα εσυ αναρτηση και θα παμε μεγαρα να φαμε τις μπουκλες μας γιατι εκει που θα εχουμε καρακαυλωσει θα ερθει κανα στημενο 106 θα μας περασει απο πανω σα σταματημενους και μετα θα αρχισουμε τις φιλοσοφικες συζητησεις τυπου δεν ειχα πιιεση στα λαστιχα δεν ειχα φαει καλα το βραδυ - με πονα το δεξι μου κλπ κλπ...

          αχ και θελει να παμε μαζι μεγαρα ο λεφ...ρε δε σφαξανε!!!!!!!!!!!!!!

          ειδικα τωρα που τον εχω τσιτα με το σπριντ χεχεχε

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            miltellas last edited by

            Ο χρήστης pskarm έγραψε:
            ... δεν ειχα φαει καλα το βραδυ...

            Εγώ έχω προσέξει ότι και να φας καλά το βράδυ πάλι χάνεις... Επιβαρύνεις την αναλογία κιλών ανά ίππο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pskarm last edited by

              Βεβαια ο λευτερης δυσκολο να μπορει να με ακολουθησει μεγαρα καθως το μπουρδελακι του συνεχως θα μενει απο κατι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alexandros last edited by

                Εγω παντως στους 6 μηνες συμβιωσης με το pug μου και στα 15.000km που του εχω κανει μονο ικανοποιημενος δεν ειμαι...ειμαι στο οριο να το πουλησω!!!Γιατι? Απολογισμος :
                Στα 8.000km οι ταχυτητες θελαν τρισαγιο για να κουμπωσουν.Βγηκε off το δισκοπλατο.Προβληματικο απ τη μανα του μου ειπαν στην peugeot και φυσικα αλλαχτηκε στην εγγυηση.Χαλαστηκα ομως...
                Στα 12.000km το μοτερ χτυπουσε κατα τις εκκινησεις-επιβραδυνσεις κτλ.Αλλαχτηκαν οι πανω βασεις της μηχανης κ η κατω του σαζμαν...Εγγυηση κ αυτες αλλα χαλαστηκα ακομη πιο πολυ...
                Στα 14.000km ο θορυβος-χτυπημα ακουγεται ακομη μεσα στο engine bay μονο οταν ειναι κρυο...δεν μπορουν να βρουν τι ειναι...επ ευκαιριας αλλαζουμε κ την βαλβιδα κανιστρου (ανακυκλωσης αναθυμιασεων) η οποια εχει βγει επισης off...
                Καταρα το κωλοσαζμαν που ειδικα τις κρυες μερες-νυχτες οταν βαζεις ταχυτητα νοιωθεις σα να το σκοτωνεις..Ελεος πια,ενα σαζμαν δεν μπορει να 'παιζει' στην αγορα μετα απο 10+ χρόνια απ τη εξελιξη του κ ποσο μαλιστα οταν η peugeot υποστηριζει εντονα το 'παθος στην οδηγηση'. Στην peugeot τοσο βαρεμαρα εχει πεσει που δεν μπορουν να εξελιξουν ενα συγχρονο σαζμαν??
                Εχετε ακουσει τριζονι??Εγω ετσι το φωναζω το pug μου.Ε λοιπον δεν εχω ξαναακουσει αμαξι να τριζει τοσο πολυ.Αφου πλεον εχω χασει τον προσανατολισμο μου.Αυτο ο τριγμος απο που ερχεται??Ωππ αυτος??Ελα μωρε με τους δρομους που χουμε τι θες να κανει?Αληθεια??Το χιλιογ...μενο atos με 80.000km μιας φιλεναδας η οποια δεν εχει αφησει λακουβα για λακουβα (οχι σαν εμενα που κανω σλαλομ) κ γενικα το λυπασαι το αμαξακι μολις δεις πως του φερεται δεν κανει κιχ.Ουτε τριγμους ουτε προβληματα!Κ μη μου πειτε ε τοτε παρε atos, γιατι απ το να γλυτωσω ολα αυτα που χω παθει, ναι θα το επαιρνα!Δεν ξερω αλλα στο αυτοκινητο γενικα απαιχθανομαι τους τριγμους.Δεν τους αντεχω, ειναι ικανοι με με κανουν να παραβλεψω οτι καλο μπορει να χει το αμαξι κ να το ξαποστειλω...!!
                E λοιπον μετα πως να ευχαριστηθεις το στριψιμο που με μαμα setup και λαστιχα δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο.Αντιθετα στα πολλα xlm και στις ανοιχτες καμπες μου δινει τρομερη ανασφαλεια μιας κ δεν κραταει καθολου.Το golfaki που ειχα πριν πιο καλα εμπαινε.Βεβαια δεν μπορω να μην αναγνωρισω κ κατι καλο: την καποιες φορες επικινδυνη υπερστροφη αλλα και την καλη συμπεριφορα σε κλειστα κομματια.Μονο ομως σε κλειστα κομματια!!.Γιατι στα ανοιχτα ουτε τιμονι εχω, ουτε πατημα σωστο.Το νιωθω σαν να μην ασκουν οι τροχοι το καταλληλο φορτιο στον δρομο, σαν να σηκωνεται και να ελαφρενει, προφανως κακης αεροδυναμικης στις ψηλες ταχυτητες και ελατηριων αμορτησερ.
                Κ μην ξεχνιομαστε, οι τριγμοι πανταχου παρων.Στριβεις σβελτα κ νομιζεις οτι θα διαλυθει το πλαισιο...
                Ξεκιναω το πρωι για τη δουλεια κ αμεσως μου χαλαει η διαθεση.
                Κ το αστειο της υποθεσης ειναι πως το προσεχω σαν τα ματια μου.Να το καλοστρωσω, να του βαλω την καλη τη βενζινουλα του, να αποφυγω οσες λακουβες μπορω, να περιμενω να ζεσταθει καλα το μοτερ πριν το σκισω, οπως και μετα το σκισιμο να τ αφησω αναμενο να 'ηρεμησει' που λενε κ τα μαστορια.Κ γενικα οι γνωστοι μου με δουλευουν με τη τοσο καλομεταχειρηση που του κανω.
                Απ οτι φαινεται ειμαι μεγαλος γκαντεμης με το συγκεκριμενο pug...ολο ευχομαι να ειχα διαλεξει τοτε εκεινο το κοκκινο fiesta s που ζαχαρωνα αλλα με κερδισε το παθος που δεν ειχα ποτε rallye κατι που τοσο παντα ηθελα.Ομως η εμπειρια μου πια με προσταζει: μακρυα απο peugeot!!!
                Tα γραψα μπας κ ξεσκασω λιγακι...

                Ο απογοητευμενος Αλεξανδρος..
                pskarm ξερεις ποιος ειμαι.Περιμενω γι αυτο που λεγαμε!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostas-1970 last edited by

                  Ο χρήστης αλεξανδρος έγραψε:
                  Εγω παντως στους 6 μηνες συμβιωσης με το pug μου και στα 15.000km που του εχω κανει μονο ικανοποιημενος δεν ειμαι...ειμαι στο οριο να το πουλησω!!!Γιατι? Απολογισμος :
                  Στα 8.000km οι ταχυτητες θελαν τρισαγιο για να κουμπωσουν.Βγηκε off το δισκοπλατο.Προβληματικο απ τη μανα του μου ειπαν στην peugeot και φυσικα αλλαχτηκε στην εγγυηση.Χαλαστηκα ομως...
                  Στα 12.000km το μοτερ χτυπουσε κατα τις εκκινησεις-επιβραδυνσεις κτλ.Αλλαχτηκαν οι πανω βασεις της μηχανης κ η κατω του σαζμαν...Εγγυηση κ αυτες αλλα χαλαστηκα ακομη πιο πολυ...
                  Στα 14.000km ο θορυβος-χτυπημα ακουγεται ακομη μεσα στο engine bay μονο οταν ειναι κρυο...δεν μπορουν να βρουν τι ειναι...επ ευκαιριας αλλαζουμε κ την βαλβιδα κανιστρου (ανακυκλωσης αναθυμιασεων) η οποια εχει βγει επισης off...
                  Καταρα το κωλοσαζμαν που ειδικα τις κρυες μερες-νυχτες οταν βαζεις ταχυτητα νοιωθεις σα να το σκοτωνεις..Ελεος πια,ενα σαζμαν δεν μπορει να 'παιζει' στην αγορα μετα απο 10+ χρόνια απ τη εξελιξη του κ ποσο μαλιστα οταν η peugeot υποστηριζει εντονα το 'παθος στην οδηγηση'. Στην peugeot τοσο βαρεμαρα εχει πεσει που δεν μπορουν να εξελιξουν ενα συγχρονο σαζμαν??
                  Εχετε ακουσει τριζονι??Εγω ετσι το φωναζω το pug μου.Ε λοιπον δεν εχω ξαναακουσει αμαξι να τριζει τοσο πολυ.Αφου πλεον εχω χασει τον προσανατολισμο μου.Αυτο ο τριγμος απο που ερχεται??Ωππ αυτος??Ελα μωρε με τους δρομους που χουμε τι θες να κανει?Αληθεια??Το χιλιογ...μενο atos με 80.000km μιας φιλεναδας η οποια δεν εχει αφησει λακουβα για λακουβα (οχι σαν εμενα που κανω σλαλομ) κ γενικα το λυπασαι το αμαξακι μολις δεις πως του φερεται δεν κανει κιχ.Ουτε τριγμους ουτε προβλημα!
                  E λοιπον μετα πως να ευχαριστηθεις το στριψιμο(σιγα το στριψιμο με μαμα setup και λαστιχα) κ την οδηγηση.Ξεκιναω το πρωι για τη δουλεια κ αμεσως μου χαλαει η διαθεση.
                  Κ το αστειο της υποθεσης ειναι πως το προσεχω σαν τα ματια μου.Να το καλοστρωσω, να του βαλω την καλη τη βενζινουλα του, να αποφυγω οσες λακουβες μπορω, να περιμενω να ζεσταθει καλα το μοτερ πριν το σκισω, οπως και μετα το σκισιμο να τ αφησω αναμενο να 'ηρεμησει' που λενε κ τα μαστορια.Κ γενικα οι γνωστοι μου με δουλευουν με τη τοσο καλομεταχειρηση που του κανω.
                  Απ οτι φαινεται ειμαι μεγαλος γκαντεμης με το συγκεκριμενο pug...ολο ευχομαι να ειχα διαλεξει τοτε εκεινο το κοκκινο fiesta s που ζαχαρωνα αλλα με κερδισε το παθος που δεν ειχα ποτε rallye κατι που τοσο παντα ηθελα.Ομως η εμπειρια μου πια με προσταζει: μακρυα απο peugeot!!!
                  Tα γραψα μπας κ ξεσκασω λιγακι...

                  Ο απογοητευμενος Αλεξανδρος..
                  pskarm ξερεις ποιος ειμαι.Περιμενω γι αυτο που λεγαμε!

                  Φίλε αλεξανδρε, διαβασε και λιγακι στο θεματικη ενοτητα για ford περι fiesta και θα δεις τι γινεται και εκει απο προβληματα μυρια οσα....ειναι θεμα λαχειου τελικα τι θα σου ξημερωσει με τα αυτοκινητα ετσι οπως εχει γινει η κατασταση

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    s3 last edited by

                    Αλεξανδρε σε συμπονω, κι εγω εχω ξενερωσει λιγο με το 206.
                    Εντωμεταξυ, μολις γυρισα απο την αντιπροσωπεια της ford.
                    Παιδια, αρρωστησα με το focus ST.

                    Τι πραμα ειναι τουτο?
                    Το κιβωτιο του, ειναι απιστευτο.
                    Κλακ και κουμπωμα, θεεικο με κοντες διαδρομες και αισθηση αλλο πραμα.
                    Το ιδιο και το φιεστα.
                    Τελικα στη ford φτιαχνουν κιβωτια οχι σαν κατι αλλους

                    Εντωμεταξυ το fiesta S με την εκπτωση ερχεται 14.000 ενω το ST στα 16.000

                    Ετσι μου ρχεται να παω να το κλεισω το ρημαδι το fiesta St, αλλα δισταζω λιγο που ειναι 2000 cc.
                    Σορρυ για το οφφ τοπικ!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      miltellas last edited by

                      Εγώ προτείνω στους διαμαρτυρόμενους να πάρουν το Ford Fiesta να ησυχάσουν. Το δικό μου το 206 δεν είναι όπως τα δικά σας. Λέτε να έχω Fiesta;

                      Από κει και πέρα...
                      Βγάζει προβλήματα το 206 από τη μάνα του; Ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος. Σε όλες τις μάρκες συμβαίνει αυτό. Αυτά που μας είπες είναι ψιλά γράμματα. Δεν έχεις δει τίποτα ακόμη...

                      Ναί, το Fiesta έχει καλύτερο σασμάν, πολύ καλύτερο. Αλλά όχι ότι χαλιέμαι με του 206, μία χαρά το πηδάω με την TRP εντός του. Και με αλλαγές εν ριπή, σχεδόν καρφωτές. Αμφιβάλλω αν θα άντεχε περισσότερο άλλο σασμάν. Λειτουργικό σασμάν δεν σημαίνει και ανθεκτικό στην σκληρή χρήση ή στις γρήγορες αλλαγές. Όχι ότι του 206 το σασμάν θα αντέξει και πολύ με την κωλοβαλβολίνη που του βάζουνε. TRP λέγεται η λύση σου.
                      Σκαλώνει στα κρύα; TRP πάλι! Αυτά δεν τα ξέρουν οι μηχανικοί.
                      Αλλά πρέπει να έχεις όρεξη για να ασχοληθείς με αυτά τα πράγματα, αφού πρώτα μουτζώσεις δια παντός τους άχρηστους της αντιπροσωπείας που δεν έχουν λύσεις για σένα... Αλλιώς κάνε υπομονή και φιλοσοφία ή πούλα το!

                      Αλέξανδρε... Ακούς τριγμούς; Νιώθεις ότι θα διαλυθεί το πλαίσιο; Με προβληματίζεις! Υπερβολές και ιδιοτροπίες σου μήπως; Τα εννοείς πάντως αλλιώς γιατί να τα πεις;!
                      Αλλά ρε παιδί, δεν σε καταλαβαίνω, απεχθάνεσαι μέχρις άκρων τους τριγμούς και δεν αγοράζεις Toyota; Ή έστω ένα άλλο γιαπωνέζικο; Περιοδικά δεν διαβάζεις; Δεν ρώτησες κανέναν; Ποιός σου είπε ότι το 206 έχει γιαπωνέζικη ποιότητα;
                      Δεν φταίει το αυτοκίνητο, εσύ αγόρασες λάθος!
                      Εκτός κι αν εγώ έχω γιαπωνέζικο 206... Γιατί όλα αυτά που λες για μένα δεν ισχύουν. Ίσως γιατί δεν με απασχολούν. Φοράω ADVAN και δεν ακούω ούτε το μοτέρ... Τί τριγμούς μου λες τώρα...;
                      Αλλά να έχεις παράπονο και για το πλαίσιο; Στρεβλώνει λες, γι αυτό τρίζει;
                      Αν έτσι πιστεύεις, όντως, καλύτερα πούλα το 206, αλλιώς πάει χαμένο!

                      Μου θυμίζεις έναν φίλο που είχε Alfa Romeo 156 1.6. Έκανε το 'λάθος' να πάρει από τις πρώτες το 1998. Αγανάκτησε και την πούλησε. Αγόρασε το Golf GTI 1.8T. Πολύ γκάζι... Από ποιότητα... παρόμοιο! Χαζοπροβλήματα... πάρε νά'χεις. Οδηγική συμπεριφορά; Σαφώς κατώτερη της 156! Και τέλος πάντων, η γνώμη του; 'Μίλτο, έκανα μεγάλη μλκία που πούλησα την 156!' Γεγονός!

                      Δεν είναι όλοι σε θέση να εκτιμήσουν ένα ίδιο αυτοκίνητο. Περί ορέξεως λοιπόν, ουδείς λόγος.
                      Πάρε το Fiesta λοιπόν για να δεις και την δική του γεύση! Μια χαρά αυτοκίνητο είναι. Ειδικά το 2λιτρο... Κάτσε καλά! Και στρίβει και γκαζώνει! Και στην καλύτερη τιμή της αγοράς! Γιατί όχι;
                      Μου αρέσει να στέκομαι στα καλά ενός αυτοκινήτου αλλά και στις ιδιοτροπίες του, και όχι σώνει και καλά να σταθεί το αυτοκίνητο στα καλά μου ή στις ιδιοτροπίες μου. Εμείς προσαρμοζόμαστε, το αυτοκίνητο όχι εκτός κι αν του ρίξουμε γνώση και χρήμα. Μπορούμε να το προσαρμόσουμε (μέχρι ένα σημείο) αλλά θέλει και πολύ όρεξη, ανάλογη δουλειά-χρόνο και μαζί παραπανίσια λεφτά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pskarm last edited by

                        αλεξ αν τα βαλεις κατω θα δεις οτι για να κανεις το 206 να σκοτωνει θες λεφτα.
                        φτανεις χαλαρα τα 16αγορα+3-4ακομα
                        οποτε πουλα το τωρα που ειναι νωρις χασε 2000ευρω και αει στα κομματια πες. αν το κρατησεις θες 1500αναρτηση και αλλα 2000 για μοτερ περιπου.
                        μετα θα εχεις ενα αμαξι δολοφονο ομως,..
                        απο αναρτηση θα τριβουν τα ματια τους οι μισοι στη πιστα και απο μοτερ θα εισαι 135-140αλογα και θα πηγαινεις λιιιιιιγο καλυτερα απο μαμα ραλλυ.
                        παραππανω αυτο το αμαξι δε παει θελει πολλα λεφτα και καταντα υπερβολη ...
                        οσο για τριγμους κυνηγα τους στη πεζο αν και οταν βαλεις αναρτηση...παλι τα ιδια θα ειναι
                        για σαζμαν αλλαξε βαλβολινες
                        για ασταθεια κανε ευθυγραμμιση.το 206 ειναι απιστευτα σταθερο εθνικη ακομα και μαμα...
                        αχ μου φαινεται οτι θα αρχισω να νοικιαζω δικο μου....

                        υ.γ μιλτο μετα απο πολυ φισοσοφια και συζητηση τελικα κατεληξα οτι θελουμε αξονα και 21 μαζι....εγω ηδη αρχισα ψαξιμο...

                        υ.γ σπυρο φιεστα st με 16????????????????????????εισαι σιγουρος?
                        το οδηγησες....γιατι φιλος που το εχει οταν μπηκε δικο μου μουρμουραγε

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          s3 last edited by

                          Ναι Πανο, το fiesta St εχει μεχρι τελος του μηνα εκπτωση 3597 euro.
                          Παω στην εκθεση γιατι εχω εκει φιλαρακι πωλητη.
                          Δεν το οδηγησα, αλλα θα γινει και αυτο οταν φερουν μοντελο στην εκθεση.
                          Πιστευω ειναι Η ευκαιρια για οποιον σκεφτεται να παρει supermini 1600ρι.
                          Με 1000-2000 ευρω παραπανω παιρνει το ST.

                          Στο θεμα μας τωρα, ποια ειναι η γνωμη σας αναμεσα σε:
                          Εκκεντροφορους ραλλύ + προγραμμα VS εκκεντροφορους Μπουμπη(256-252/8,7) +προγραμμα.

                          Δε με ενδιαφερει το κοστος, δλδ δεν το θεωρω σημαντικο αν το ενα ερθει 200 ευρω παραπανω πχ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            petros last edited by

                            Παιδιά όποιος μιλά για αστάθεια με πολλά σε καμπές, μάλλον οδηγεί άλλο αυτοκίνητο. Το 206 στρίβει όπως έρχεται με ΠΑΡΑ πολλά (ανοικτές καμπές των 160-170 χαω το 1.6 τις έχει πασατέμπο).

                            Αν τώρα αναφερόμαστε στην ευαισθησία της ουράς, το μόνο που έχω να πω είναι ότι όντως -αν δεν το ξέρεις- τρομάζει! Αλλά μη μασήσετε, αφήσετέ τη να φύγει, το αυτοκίνητο (χωρίς φρένα στη στροφή) δεν πρόκειται να γυρίσει με καμία Παναγία. Θα τρομάξει πιθανώς τον 'αρχάριο', αλλά απλώς θα κλείσει την πορεία του - ακόμη και με άτσαλους χειρισμούς.

                            Και επιτέλους: ΟΙ ΤΡΙΓΜΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΥΠΟΝΟΟΥΝ ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ. ΕΛΕΟΣ!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              miltellas last edited by

                              Ο χρήστης pskarm έγραψε:

                              υ.γ μιλτο μετα απο πολυ φισοσοφια και συζητηση τελικα κατεληξα οτι θελουμε αξονα και 21 μαζι....εγω ηδη αρχισα ψαξιμο...

                              Έπεσαν οι τιμές για 21χιλ ράβδους! Μπες και διάβασε στο site της PS!
                              Από την άλλη μην αγχώνεσαι και πολύ που δεν έχουμε άξονα RC.
                              Παρηγορήσου με το γεγονός ότι τα πρώτα αγωνιστικά 206 είχαν τον δικό μας άξονα. Άρα δεν είναι και για πέταμα, έτσι;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                pskarm last edited by

                                MILTO
                                ΦΙΕΣΤΑ ST ΜΕ 16400.....POSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA????

                                EIMAI STO TSAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

                                SPYRO AKOYSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

                                MPLE ME KATO RIGES MONO....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  popol-ros last edited by

                                  Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                  MILTO
                                  ΦΙΕΣΤΑ ST ΜΕ 16400.....POSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA????

                                  EIMAI STO TSAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

                                  SPYRO AKOYSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

                                  MPLE ME KATO RIGES MONO....

                                  αργησες να το παρεις χαμπαρι........

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pskarm last edited by

                                    mexri παρασκευη...προλαβαινω

                                    υ.γ μιλτο τι επεσε??ακομα 140 η μια εχουν....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      miltellas last edited by

                                      Εγώ έχω πρόβλημα με την Ford και την ποιότητα των μοντέλων της. Πρέπει να φέρνει πολλά ελαττωματικά γιατί 2 στους 2 γνωστούς μου έχουν προβλήματα και ο ένας προχωράει και σε δικαστήρια. Ειδικά αυτά τα λιπαντικά της Motorcraft που σου επιβάλλει να χρησιμοποιείς μου προκαλούν ανατριχίλα. Group III λιπαντικά και αν ακολουθείς τα service της Ford ενώ το πλακώνεις το μοτέρ δεν θα βγάλει εύκολα τα 100000χλμ. Φίλος μου (κολλητός) με Focus πάει για επισκευή λόγω υπερβολικής κατανάλωσης λιπαντικού (>1lt στα 1000χλμ!) στα 80000χλμ... Άσε που αν θέλεις να παίξεις με ανάρτηση (που θα θέλεις) τέρμα οι φτηνές επιλογές... Κι ούτε υπάρχουν οι άπειρες λύσεις που δίνει PS.
                                      Και όσο για τα 16400Ε ακούγονται ωραία, αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι οι νόμοι της αγοράς συνεχίζουν να ισχύουν και ότι πληρώνεις παίρνεις. Κάπως θα πρέπει να κονομήσει κι η Ford... Δεν είναι φιλανθρωπικό ίδρυμα!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        giannis206 last edited by

                                        Πάντος παιδιά όπως έτυχε να έχει προβλήματα με το 206 του...ένα είναι σίγουρο!!!Ότι μπορεί να μάθει πολλά μηχανολογικά,ηλεκτρολογικα,και διάφορα άλλα!!

                                        Και σε εμένα μια φίσα δεν κουμπωνε καλά και αλλάξανε ότα ηλεκτρικά του κινητήρα!Δεν χαλάστηκα όμως!!Είχα και όφελος....πήρε παράταση η εγγύηση.

                                        Τώρα σε όποιον αρέσει το Ford αν έχει το κομπόδεμα ας το πάρει!!Εδώ θα είμαστε και θα λέει διάφορα......

                                        Φιλικά πάντα!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alexandros last edited by

                                          κοιταξε petros οταν κατεβαινω τη ραμπα του γκαραζ και το αμαξι τριζει σαν διαολος ειναι καθαρα απο στρεβλωση του σασι!
                                          Τωρα επειδη με αποπειρατε εχω να πω οτι το pug το αγορασα επειδη γουσταρα τα οσα ειχα ακουσει περι οδηγικης συμπεριφορας κτλ.Ισως να τα παραλεγανε, ισως να τα υπερεκτιμησα, ίσως ειμαι υπερβολικος, ισως μου φαινεται οτι τριζει επειδη ειχα golf ισως το δικο μου να ειναι προβληματικο.Δεν ξερω.Το αμαξι μου δεν παει χαμενο, τουλαχιστον για την τωρινη του κατασταση προσπαθω να το ευχαριστηθω οσο μπορω.Αλλα ολα αυτα που γινονται με χαλανε ρε γαμωτο...
                                          Θα δοκιμασω την elf και motorkote και θα δω τι παιζει με το σαζμαν.
                                          Αν δεν βγαλει τιποτα σοβαρο ακομη, θα το κρατησω γιατι εμφανισιακα κ 'υπερστροφικα' μ αρεσει πολυ θα κοιταξω να βαλω αυτα που χουμε ολοι πολυσυμφωνησει για αναρτηση κ μετα βλεπουμε...

                                          Ρε παιδια οσοι ειστε απο αθηνα δεν θελετε την κυριακη πχ να βρεθουμε καπου να τα πουμε κ απο κοντα, να δουμε ο καθενας τα προβληματα κ τις βελτιωσεις του αλλου?Τι λετε για την κυριακη κατα τις 17:00 or so στο parking του do it στη βαρκιζα??Πειτε ρε!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            miltellas last edited by

                                            Ο χρήστης αλεξανδρος έγραψε:
                                            κοιταξε petros οταν κατεβαινω τη ραμπα του γκαραζ και το αμαξι τριζει σαν διαολος ειναι καθαρα απο στρεβλωση του σασι!
                                            ...

                                            Δεν το συζητάω! Αναφέρεσαι στο ισχυρότερο σημείο των γαλλικών αυτοκινήτων και ειδικότερα των χατσμπακ! Έχουν την μικρότερη στρέβλωση σασί από όλους τους κατασκευαστές μαζικής παραγωγής (εδώ προστέθηκε η Ford τα τελευταία χρόνια και συνυπάρχει και η Alfa Romeo - κοινό σημείο η σπορ οδηγική συμπεριφορά ακόμη και σε μοντέλα με ήπιο χαρακτήρα).
                                            Και είχες και Golf, που αν ανεβάσουμε την μία ρόδα σε πεζοδρόμιο δεν ανοίγει τουλάχιστον η μία πόρτα, ούτε και το καπό. Δοκιμασμένο και γνωστό ειδικά στους λαστιχάδες που συνηθίζουν να σηκώνουν τα αυτοκίνητα μονόπλευρα με τον γρύλλο. Ισχύει για όλα τα VW πλην του τελευταίου Golf που απλά δεν το έχω διασταυρώσει-εξακριβώσει.

                                            Βρίσκω καλή ιδέα να συναντηθείς με τα παιδιά για να τα πείτε από κοντά και να βοηθηθείς ώστε να ξεμπερδευτείς όπου χρειάζεσαι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 15 / 122
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr