-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Χάρη που μπορώ να βρω εικόνες αυτοκινήτων όπως αυτές που έχεις στην υπογραφή σου?
Συγκεκριμένα, Horizon 1.4, Ascona 1.6, Fiesta MKII 1.3, Delta 1.5, Delta 1.8 και 206 ΧS?Νίκο τις συγκεκριμένες τις έχω φτιάξει εγώ (με Paintshop Pro) από κανονικές φωτογραφίες των αυτοκινήτων.
A OK!
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Από ποικιλία Μερσεντικών πώς πάμε;Mercedes Benz World Racing
(kι άλλα τόσα έχει, αλλά βαριέμαι να φτιάξω screenshots )Για τον Kid που ρώτησε για το MBWR, από άλλο φόρουμ:
Are your opponents' cars too fast or too slow for you?
We have incorporated both a dynamic (DEFAULT setting) and a fixed opponent strength to help you. You can change this setting under 'Options', 'Game options'.
Beginners may find the dynamic opponent strength in World Racing too difficult. This is where your opponents' strength automatically adapts to your current position in the race. If you are lagging behind, your opponents drive more slowly, but if you are leading, they will try to overtake you.
This means that your opponents are always very close to you and if you make a mistake, you can soon find yourself in last place.
If you don't like the idea of that, change to 'fixed' opponent strength.
Here your opponents' levels are fixed and the opposing cars always drive at the level you have fixed, regardless of your position in the race. So give yourself an easier start and enjoy your superiority.Combined with the 'Arcade slider' described below, you can setup World Racing to suit your driving style.
Differences between simulation and arcade.
A210 Evolution
Sim model Accel. 0-60 mph: 8.00 Top speed: 128 mph after 62s
Arcade model Accel. 0-60 mph: 6.00 Top speed: 159 mph after 44s
Derived for 1 person (150lb) (Mercedes brochure details are always based on 2 people (300lb))You can decide what your favorite model looks like in World Racing using the Arcade slider. You will find the Arcade slider under 'Options, Driving Options'.
The simulation model in World Racing uses the technical specifications (engine capacity, transmission, wind resistance, etc.) of the original Mercedes-Benz vehicles. Only the grip has been set slightly higher. With the total simulation model, the cars are somewhat slower because of the wind resistance and the original torque characteristic, but there is more understeer in the series cars generally and they do not corner as quickly.
The cars also 'slide' round corners a little more 'sideways'. The danger threshold is higher in the simulation model for most cars. In addition to the real performance values, the key to the simulation is the tires. The tires are simulated with slip ('flex') and grip, with both set in relation to one another. The danger threshold is much lower with low-profile tires, compared to tires with 185/65, for example.
The further towards Arcade you move the slider, the more noticeable the difference in the major simulation elements.
1.) Increases maximum lateral acceleration and reduces tire slip.
The car is much more responsive and the danger threshold is lower. Faster cornering speeds can be achieved. The braking distance is shortened. This generates so much grip for smaller vehicles that you can only slide using the handbrake. At the maximum arcade setting, you can drive a CLK-DTM with the grip of a Formula 1 racing car or an A190 with the chassis of a CLK-GTR.
2.) Lowers the center of gravity
Combined with 1.), the car becomes even more responsive and the danger threshold even lower.3.) Reduces wind resistance
At the full arcade setting, the cars have no wind resistance at all. Acceleration is dramatically improved, even at speeds of over 60mph, and much higher top speeds can be reached.4.) Increases torque.
Acceleration from 0-60 mph is improved considerably, but acceleration above 60mph and the top speeds are also dramatically improved.With the full arcade setting, all cars can fully exploit the transmission potential. This means that even the smallest A-Class can reach almost 120mph and many of the larger Mercedes-Benz models can hit the 180mph mark on long straights.
Το 2 λένε είναι πολύ καλύτερο, χρησιμοποιεί 200 νομίζω ξεχωριστές παραμέτρους για τη εξομοίωση του κάθε μοντέλου που περιλαμβάνει, συν ότι διαθέτει μια ιδιαίτερα πολύπλοκη μηχανή εξομοίωσης ζημιών (από τρακαρίσματα) και φυσιολογικών φθορών χρήσης (π.χ. λάστιχα, κινητήρες, κλπ).
ΥΓ. Να οδηγήεις CLK-DTM μέσα σε πόλη να τα δεις όλα!!!!
-
-
Σάββα καμια φώτο από φορντ φίεστα ST παίζει??
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Σάββα καμια φώτο από φορντ φίεστα ST παίζει??Δεν το έχει το GT4. Αν θυμάμαι καλά, δεν έχει καθόλου fiesta...
-
-
-
Συγκρίνοντας τις δύο φωτό ....κατά την γνώμη μου η CLK του GT4 είναι σαφώς ομορφότερη από του πισιού....
πιο καλοσχεδιασμένη με πιο ρεαλιστικά γραφικά. -
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Συγκρίνοντας τις δύο φωτό ....κατά την γνώμη μου η CLK του GT4 είναι σαφώς ομορφότερη από του πισιού....
πιο καλοσχεδιασμένη με πιο ρεαλιστικά γραφικά.Ελπίζω να κάνεις πλάκα, έτσι;
Τα ss τα έχω κατεβάσει από 1156x800x32bit που είναι στο παιχνίδι σε 800x600x24bit, για να μην πιάνουν πολύ χώρο (και ώρα) στο άνοιγμα (remember, είμαι με απλή 56άρα PSTN). Ακόμα κι έτσι όμως, είναι η μέρα με τη νύχτα συγκριτικά με τη θολούρα, τη θαμπάδα και τα γωνιάσματα των ακμών στα ss που ποστάρισες από το PS2.
Οι πινακίδες των δρόμων και των καταστημάτων (που στα ss φαίνονται κάπως) μέσα στο παιχνίδι διαβάζονται κανονικότατα.
Κάτσε να σου φτιάξω μερικά ss στις πραγματικές διαστάσεις τους...
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Συγκρίνοντας τις δύο φωτό ....κατά την γνώμη μου η CLK του GT4 είναι σαφώς ομορφότερη από του πισιού....
πιο καλοσχεδιασμένη με πιο ρεαλιστικά γραφικά.Ελπίζω να κάνεις πλάκα, έτσι;
Τα ss τα έχω κατεβάσει από 1156x800x32bit που είναι στο παιχνίδι σε 800x600x24bit, για να μην πιάνουν πολύ χώρο (και ώρα) στο άνοιγμα (remember, είμαι με απλή 56άρα PSTN). Ακόμα κι έτσι όμως, είναι η μέρα με τη νύχτα συγκριτικά με τη θολούρα, τη θαμπάδα και τα γωνιάσματα των ακμών στα ss που ποστάρισες από το PS2.
Οι πινακίδες των δρόμων και των καταστημάτων (που στα ss φαίνονται κάπως) μέσα στο παιχνίδι διαβάζονται κανονικότατα.
Κάτσε να σου φτιάξω μερικά ss στις πραγματικές διαστάσεις τους...
dont know...μιλώ όχι για γραφικά αυτά καθέ αυτά αλλά για το ότι το CLK μοιάζει περισσότερο με το πραγματικό από αυτό του πισιου.
τι ναπω...εμένα μου άρεσε περισσότερο από την pc-CLK.
-
-
Kαλώς τον XBXάκια...
Θα επανέλθω με νέο list από εικόνες στριφτάκηδων ...μέσα στην εβδομάδα.
Δεν είναι απειλή... ...απλά ενημέρωση για όποιον του αρέσουν τα screenshots μου. -
-
Για να τα δεις full-screen τα ss, μόλις ανοίξουν στο Imagashack κάνε κλικ επάνω τους (αν δλδ η ανάλυσή σου είναι μικρότερη της 1152χ864).
Ο χρήστης elteo έγραψε:
dont know...μιλώ όχι για γραφικά αυτά καθέ αυτάαλλά για το ότι το CLK μοιάζει περισσότερο με το πραγματικό από αυτό του πισιου.
τι ναπω...εμένα μου άρεσε περισσότερο από την pc-CLK.
Φανάρι-ΠορτΠαγκάζ-Γρίλια:
Φτερά-Φλας στον καθρέφτη-Χερούλι πόρτας-Τάπα βανζίνης:
Ζάντα-Φτερό-Καθρέφτης:
Ζάντα (ξανά) - Δισκόφρενο:
Φανάρια-Μάσκα-Γρίλια:
Γράμμωση ελαστικών:
Καπώ-Παρμπριζ:
BurnOut
Και φαντάσου ότι το game είναι του 2003 και η κάρτα γραφικών ίσως και παλιότερη (GeForce4 Ti4200/AGP 4x)
-
Πέτρο, αν αυτά τα ss είναι από HDTV κλάφτα Χαράλαμπε... η θολούρα σε όλο της το μεγαλείο
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Πέτρο, αν αυτά τα ss είναι από HDTV κλάφτα Χαράλαμπε... η θολούρα σε όλο της το μεγαλείομε φωτογραφικη μηχανη ειναι.. υπολογισε μονος σου την απωλεια της ποιοτητας
στην τηλεοραση φαινονται αναγλυφα ολα -
Πριν 3 βδομάδες πέτυχα προσφορα στο Carrefour στο Άργος κονσόλα PS2 (slim) με 95 ευρώ . Κάποια στιγμή είχε βγει η προσφορά και στην Αθήνα αλλά σε μία μέρα εξαφανίστηκαν... Αποκτήσαμε έτσι και παιχνιδομηχανή.
Εχτές αγόρασα το GT4 από τον Παπασωτηρίου 25 ευρώ!
Συνολικό κόστος λοιπόν (PS2 και GT4) 120 ευρώ...
Άντε να βάλω και τα 15 ευρώ των δύο βδομάδων που νοίκιασα το παιχνίδι ώστε να το δω πριν το αγοράσω (και κόλλησα).
-
Ο χρήστης Giorgos έγραψε:
Πριν 3 βδομάδες πέτυχα προσφορα στο Carrefour στο Άργος κονσόλα PS2 (slim) με 95 ευρώ . Κάποια στιγμή είχε βγει η προσφορά και στην Αθήνα αλλά σε μία μέρα εξαφανίστηκαν... Αποκτήσαμε έτσι και παιχνιδομηχανή.Εχτές αγόρασα το GT4 από τον Παπασωτηρίου 25 ευρώ!
Συνολικό κόστος λοιπόν (PS2 και GT4) 120 ευρώ...
Άντε να βάλω και τα 15 ευρώ των δύο βδομάδων που νοίκιασα το παιχνίδι ώστε να το δω πριν το αγοράσω (και κόλλησα).
Αν πετύχετε πουθενά καμιά τέτοια προσφορά ξανά, ενημερώστε τον φτωχό πλην τίμιο Kid.
-
λογικα το ps2 θα παει μονιμα στα 99ε πλεον..
αυτη ειναι η στρατηγικη απο japan μερια...
Mε το πλάϊ και όσο πάει! [virtual reality]