-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εγώ ανέφερα τη φήμη (γι' αυτό το τόνισα με bold). Όταν επιλέγεις αυτοκίνητο θέλοντας κάτι 'αξιόπιστο' για να το πουλήσεις αργότερα ευκολότερα, εξετάζεις τη φήμη που έχει στην αγορά. Όχι στον Α και τον Β που την ψάχνει, αλλά στην πλειοψηφία των αγοραστών. Πχ η Alfa του Kyan. O ίδιος ισχυρίζεται ότι είναι αξιόπιστη (και τον πιστεύω), αλλά οι περισσότεροι δεν θα πλησιάσουν το αυτοκίνητο αν το βάλει σε αγγελία. Γι' αυτό η μεταπωλητική αξία μοντέλων συγκεκριμένων εταιρειών πέφτει πολύ γρήγορα και άλλων παραμένη υψηλή.
Γι' αυτό ένα avensis είναι ακριβό και μια laguna δεν την παίρνουν ούτε τσάμπα. Ή ένα corolla το παίρνουν εύκολα, ενώ ένα xsara το ψάχνουν σε 30 σημεία.Κατανοητό αλλά αυτό είναι τυφλοσούρτης που ξαναλέω έχει πάψει να ισχύει.
Εάν κάποιος δεν γνωρίζει να κάνει έρευνα αγοράς είναι 99% σίγουρο ότι θα τον κοροϊδέψουν και στην αγορά μιάς Corolla.Μέσες άκρες συμφωνούμε. Απλά καυτηριάζω αυτήν την προκατάληψη κάτα κάποιων αυτοκινήτων με βάση την χώρα προέλευσης.
- η Ford στην δημοσίευσή σου δεν έχει την φήμη αξιόπιστου...μην τρελαθούμε τελείως...wannabe premium σίγουρα αλλά όχι και καλόφημου.
-
Mε μπέρδεψες λίγο. Θεωρείς τα Ford καλόφημα ή κακόφημα όσον αφορά την αξιοπιστία. Νομίζω ότι είναι από τα σχετικά καλόφημα, αλλά όχι από τα κορυφαία.
-
Ρε παιδιά δεν είναι μόνο θέμα τύχης, όπως τουλάχιστον το παρουσιάζετε. Μόνο θέμα τύχης και όλα τα άλλα ισοδύναμα; Δεν νομίζω.
Το έχω ξαναπεί. Θεωρώ ότι είναι θέμα πιθανοτήτων. Οι εταιρείες έχουν μια φήμη η οποία σαφώς και έχει προέλθει από πραγματικά γεγονότα. Βέβαια, υπάρχει και η λεγόμενη δυσπιστία προς ορισμένες μάρκες λόγω παρελθόντος, χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα ότι είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα.
Υπάρχουν εταιρείες που παράγουν στατιστικά πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα από κάποιες άλλες. Εκεί στηρίζεσαι όταν ελέγχεις αυτόν τον παράγοντα. Δεν υπάρχουν εταιρείες που παράγουν αξιόπιστα αυτοκίνητα που δεν θα πάθουν τίποτα. Αυτό απλά δεν υπάρχει. Εδώ είναι που μπαίνει το θέμα τύχη. Αν είσαι 'τυχερός' και πέσεις σε εκείνο το μικρό ποσοστό προβληματικών την έκανες...
Δείκτης αξιοπιστίας TUV 2006:
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... hlight=tuv -
Θελει προσοχη οταν συγκρινουμε δείκτες απο άλλες χωρες.
Ειναι αποδεδειγμένο ότι πχ αυτα που πανε Γερμανία εχουν καλυτερες προδιαγραφες,και εδω στελνουν τα 'άλλα'.
Κλασσικο παραδειγμα η Alfa Romeo,οπου έξω θεωρειται εταιρειάρα και εδω μονο κάτι κολλημένοι την αγοράζουν. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Mε μπέρδεψες λίγο. Θεωρείς τα Ford καλόφημα ή κακόφημα όσον αφορά την αξιοπιστία. Νομίζω ότι είναι από τα σχετικά καλόφημα, αλλά όχι από τα κορυφαία.Κακόφημα βέβαια...δες τα Fiesta & Maverick.
-
Και όμως, οι περισσότεροι θεωρούν τα Ford αρκετά αξιόπιστα. Κι εγώ δηλαδή, πριν διαβάσω εδώ τις ιστορίες των Fiesta, το ίδιο πίστευα. Όπως και ένας γνωστός μου έμπορος αυτοκινήτων που ρώταγα όταν έψαχνα για αυτοκίνητο (όχι από τον ίδιο - γαλλικά πούλαγε εκείνος ).
-
και οι 4τροχοι προτεινουν το φοκους ως καλυτερο στα μικρομεσαια
..ε ρε γλεντια .καποιος αλλος εχει κανει θεμα για το ΤUV report και εκει βγαινουν οι πορσε πρωτες ..ε ρε γλεντια .
καποιος κανει ('αμφιλεγομενο' emoticon)
Αξιοπιστία και Αξία μεταπώλησης