Feb 18, 2006, 8:39 AM

Ο χρήστης TLG έγραψε:

Δεν είμαι ταξιτζής αλλά έχω κολλητό φίλο ταξιτζή και μου 'χει πει 2-3 πράγματα. Να ρωτήσω τον nasos/156ti.

  • Κάποιοι ταξιτζήδες λένε ότι δεν βγαίνουν οικονομικώς εάν δεν κάνουν επιλογή κούρσας ώστε να κόψουν και να ράψουν τα δρομολόγια στα μέτρα τους. Εγώ ερωτώ: πόσα ταξί σηκώνει η ελληνική αγορά και πόσα υπάρχουν; Εάν, π.χ., υπήρχαν τα μισά ταξί τότε το κάθε ταξί δεν θα είχε διπλάσια πελατεία, άρα και διπλάσια είσπραξη;

Aκριβως , η αναλογια των ταξι στην Αθηνα ειναι μεγαλυτερη απο αυτη στη Νεα Υορκη ....
Αλλα δυστυχως ειναι αλλο κακο που δημιουργησε το κρατος ...

To κακό του κράτους είναι πως, με την πίεση ταξιτζήδων όπως ο nasos/156ti (που καλά κάνουν βέβαια και προασπίζουν τα συμφέροντά τους και τις επενδύσεις τους, αλλά δουλειά του κράτους είναι να προσπίζει το δημόσιο συμφέρον), δεν καταργεί αυτή την ηλιθιότητα με τις άδειες και δεν ανοίγει το επάγγελμα. Να μπουν μέσα εταιρίες κτλ. Ετσι δουλεύουν τα ταξί στη Νέα Υόρκη