Ο χρήστης TLG έγραψε:
Ας ξεκινήσουμε πρώτα από τον έλεγχο. Οι σωστοί αυτοκινητιστές πρέπει να πιέσουν για την επιβολή αυστηρών ποινών και γρήγορα σε όσους κλέβουν τους πελάτες, κάνουν επιλεκτικές κούρσες (όχι στα μαύρα μεσάνυχτα, αλλά μέρα μεσημέρι αναλόγως του προορισμού του πελάτη), σου επιβάλλουν τη διπλοκούρσα, δεν δίνουν ρέστα.
Όσο το κύριο συλλογικό όργανό τους λειτουργεί ως καταφύγιο των σκάρτων, τόσο θα την πληρώνουν όλοι αδιακρίτως.
Ειλικρινα συμφωνω με οσα λες , αλλα δυστυχως αν με την υπαρχουσα κατασταση δεν κανεις διπλοκουρσες **δεν θα υπηρχε ταξι να σε εξυπηρετησει **.....
Αυτή η επιμονή των ταξιτζήδων να παρουσιάζουν τη δουλειά τους σα κοινωνικό έργο είναι διασκεδαστική
Παραφράζω αυτό που είπες:
Ειλικρινα συμφωνω με οσα λες , αλλα δυστυχως αν με την υπαρχουσα κατασταση δεν κανεις διπλοκουρσες δεν βγάζεις όσα θα ήθελες να βγάζεις
Οχι ότι είναι κακό αυτό που παράφρασα, αλλά μην τρελλαθούμε τώρα πως οι ταξιτζήδες κάνουν χάρη σε οποιοδήποτε! Μια δουλειά είναι, αν δεν βγαίνουν με 757 ευρώ μηνιαίως να μην την κάνουν. Και το ταξί ΔΕΝ είναι μέσο μαζικής μεταφοράς σε καμία πολιτισμένη χώρα του κόσμου, μισθωμένη ιδιωτική μετακίνηση είναι, επί της ουσίας ισοδύναμο με το ΙΧ.
Ας απαγορευτεί λοιπόν η διπλοκούρσα, ας μπει κόμιστρο αντίστοιχο του χαρακτήρα των ταξί, να μην ανταγωνίζεται δηλαδή το λεωφορείο αλλά το ΙΧ, και τα λέμε πως θα επιζήσουν ΜΟΝΟ οι σοβαροί επαγγελματίες (οι οποίοι ήδη, απ΄ όσο κατάλαβα, ελάχιστα δουλεύουν 'στο δρόμο' αλλά με ραντεβού, ράδιο ταξί κτλ. -και καλά κάνουν οι άνθρωποι).