-
Ουσιαστικα απο τη στιγμη που ο Schumi θελησει να ανανεωσει το συμβολαιο του εγω τουλαχιστον βλεπω πιο πιθανο το σεναριο να παραμεινει στην ομαδα.Με το ενδεχομενο αν η Τoyota κανει πραματα και θαματα( ) μεσα στο 2006 να παει εκει.Για Red Bull και Renault το βλεπω παρα πολυ χλωμο...Θα δειξει
-
-
Γνωριζοντας πως λειτουργει ο Robertson αποκλειεται να εχει δεσμευτει ο KR απο τωρα. Ακομη και το option με τη Ferrari που λεγεται οτι υπαρχει μαλλον ειναι ανοιχτο και απο τις δυο πλευρες. Α και το οτι ο Weber κινειται για ανανεωση δε λεει πολλα απο μονο του, αυτη ειναι η δουλεια του, να εχει ετοιμες ολες τις εναλλακτικες για τον πελατη του πριν αυτος αποφασισει.
Enigma αυτο του Ghosn για ετησιο review του δινεις βαση; Εγω θα ελεγα οτι ειναι λογια του αερα γιατι αν ισχυουν τοτε το εμπορικο της ομαδας μπορει απο τωρα να υποβαλλει παραιτηση ομαδικα, σοβαρο χορηγο με τετοια προοπτικη στο προγραμμα δεν προκειται να βρουν ποτε.
Απο την αλλη δεν νομιζω οτι ο Flavio θα ασχοληθει με ακριβο οδηγο, ειδικα τωρα που ο Kova ειναι ετοιμος. Αρα Renault out τοσο για KR οσο και για JPM εκτος αν η Telefonica βαλει πολυ το χερι στην τσεπη (δεν αποκλειεται καθολου αυτο συμφωνα με αυτα που μαθαινω αφου τα προιοντα της ακαδημιας της δεν ειναι ακομη ετοιμα).
-
Για το 'αποκλειεται να εχει δεσμευτει ο KR απο τωρα' συμφωνούμε Για τον Schumi δεν υπάρχει άλλη εναλλακτική απο την Ferrari (ούτε RBR ούτε τίποτα). Ή κάθεται στην F1 και στην Ferrari ή φεύγει. ΕΑΝ ο Weber έχει κάνει όντως πρόταση τότε απο την Ferrari δεν θα πουν όχι.
Για τον Ghosn δεν έχω την καλύτερη άποψη. Δεν είναι F1 fan, και το ετήσιο review του δίνω βάση (τόσα έκανε με την Nissan) και δεν λέει λόγια του αέρα. Η Telefonica θέλει τον Monty για να χτυπήσει αγορά Νοτίου Αμερικής και Ισπανόφωνους και Vodafone που της πήρε τον Alonso κλπ
-
Ο χρήστης f1enigma έγραψε:
Δεν είναι F1 fan, και το ετήσιο review του δίνω βάση (τόσα έκανε με την Nissan) και δεν λέει λόγια του αέρα.Λογια του αερα οχι, αλλα υπολογισε αυτο: Εχει να επιβαλει στους επομενους μηνες αρκετες δυσαρεστες αποφασεις ενοψει σχεδιου αναδιαρθρωσης. Σιγουρα το τελευταιο πραγμα που θα ταιριαζε σε τετοια ατμοσφαιρα θα ηταν μια δηλωση για μακροχρονια δεσμευση στην F1, στα ματια του απολυμενου τα εξοδα για αγωνες φανταζουν σκανδαλωδη προκληση.
-
Συνεχίζω να πιστεύω ότι ο Ghosn το εννοεί. Βλέπει τα χρήματα και όλα τα υπολογίζει έτσι. Παρόλο το double στο πρωτάθλημα που πήρε είχαμε πτώση πωλήσεων στην Ισπανία και πολύ μικρή αύξηση πωλήσεων στην Γαλλία λόγω των Megane. Αυτή την στιγμή βλέπει ότι ΔΕΝ βγάζει απο την F1! Το να συνεχίσει η εταιρεία να έχει παρουσία στην F1 είναι κάτι σχεδόν σίγουρο, αλλά με κινητήρες, όχι με ομάδα.
-
'Χτύπα κι'άλλο...
Θα τ' αντέξω' -
βρε παιδια...λετε να εχουμε στο μελλον επιστροφη Williams Renault?
λετε?????
-
Δεν ξερω αν εχει ξαναδημοσιευθει .....
V8, V10, V... στην πίστα και με το νόμο!Έχει βάλει σκοπό να τους τρελάνει ή απλά θέλει να σώσει το πρωτάθλημα του; Ο πρόεδρος της FIA Μαξ Μόσλει λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση - προθεσμία για τους κατασκευαστές που θα έχουν δικαίωμα συμμετοχής στο πρωτάθλημα του 2008 έρχεται εκ νέου στο προσκήνιο με νέες προαναγγελίες.Σύμφωνα με τα όσα είπε στην 'Gazzetta dello Sport' οι ομάδες θα είναι ελεύθερες να επιλέξουν τον κινητήρα που θέλουν, χωρίς να υπάρχει κάποιος περιορισμός.
Από την ημέρα που ανακοινώθηκε πως στο νέο πρωτάθλημα οι V10 θα αντικατασταθούν από τους V8 οι γκρίνιες από τις ομάδες αλλά και από τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού ήταν κάτι παραπάνω από έντονες.
Ο Μόσλει στην προσπάθεια του να... σώσει το πρωτάθλημα κάνοντας το ελκυστικότερο είναι διατεθειμένος να αλλάξει τα πάντα, ακόμα και όσα έφερε στο φως ο ίδιος πριν από λίγο μόλις καιρό.
'Η επιλογή του τύπου του κινητήρα θα είναι ελεύθερη. Θα επιτρέπονται όλα τα είδη των κινητήρων. Ωστόσο, η ποσότητα των καυσίμων που θα καταναλώνει κάθε μονοθέσιο, στον αγώνα, θα είναι προκαθορισμένη και ίδια για όλα τα μονοθέσια.
Ως εκ τούτου νικητής θα αναδεικνύεται εκείνος που κάνει σωστή 'εκμετάλλευση' του καυσίμου. Ο κινητήρας πλέον θα κρίνεται με βάση την κατανάλωσή του', δήλωσε ο ισχυρός άντρας της FIA. '
' -
Μια και αναφερατε το sport24, το rally.gr θα ηθελε να τους ευχαριστησει που:
α) Διαβαζουν τα αρθρα μας
β) Δεν τα αντιγραφουν λεξη - λεξη αλλα προσθετουν αρκετη σαλτσουλαhttp://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0
-
Από f1racing.net
Alonso: Ferrari lost time with Rossi
17 February 2006Two weeks ago Valentino Rossi joined other Formula 1 drivers in Valencia for his third test with Ferrari. Fernando Alonso thinks Ferrari lost valuable time on track for having the MotoGP champion in their car.
'I don't mind at all seeing Rossi in a Ferrari,' Alonso told Spanish newspaper Marca. 'It only means the team is losing time in preparing their cars for the new season.'
Whether or not Rossi could make it in Formula One Fernando Alonso said: 'Since we haven't seen him competing in a race we don't know his true potential. I do think though he could become fifth in a race of score a podium position now and then. But then again, I would also do well in MotoGP if I would take time to practice.'
ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ!
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Από f1racing.netAlonso: Ferrari lost time with Rossi
17 February 2006Two weeks ago Valentino Rossi joined other Formula 1 drivers in Valencia for his third test with Ferrari. Fernando Alonso thinks Ferrari lost valuable time on track for having the MotoGP champion in their car.
'I don't mind at all seeing Rossi in a Ferrari,' Alonso told Spanish newspaper Marca. 'It only means the team is losing time in preparing their cars for the new season.'
Whether or not Rossi could make it in Formula One Fernando Alonso said: 'Since we haven't seen him competing in a race we don't know his true potential. I do think though he could become fifth in a race of score a podium position now and then. But then again, I would also do well in MotoGP if I would take time to practice.'
ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΠΕΣ ΑΛΕΥΡΙ!
...ο πιτσικόκος σε γυρεύει!!! Και... ΜΗ σε πετύχει πουθενά!
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
But then again, I would also do well in MotoGP if I would take time to practice.Δεν πας μια βολτα στα MotoGP ??? Tωρα που δεν θα τρεξει ο Mr. Biaggi χρειαζεται ενας σαν και εσενα Mr. Alonso
-
McLaren sign Red Bull's chief designer
By Jonathan Noble Friday, February 17th 2006, 13:10 GMT
McLaren have boosted their technical line-up with the capture of Red Bull Racing's chief designer Rob Taylor, autosport.com can reveal.
The news, which was exclusively predicted by Autosport magazine earlier this month, comes at a time when the Woking-based outfit were surrounded by rumours of a brain-drain following the departure of Adrian Newey and other leading technical staff.
Taylor, who was the chief designer of Red Bull's RB1, will renew his working partnership with friend Mike Coughlan after they were colleagues at John Barnard's B3 Engineering company and then later Arrows. Taylor switched to Jaguar as chief designer following the collapse of Arrows.
Although there has been no official announcement of the deal, a McLaren spokeswoman confirmed to autosport.com that Taylor would be joining them imminently.
'We can confirm that McLaren have further strengthened their technical team by employing Rob Taylor as senior design team leader,' said the spokeswoman. 'Rob will report to chief designer Mike Coughlan.'
It is not clear when Taylor will join McLaren, as he is currently on gardening leave from Red Bull Racing, but it is thought it will be just after the start of the 2006 season.
Taylor's switch from Red Bull Racing comes at a time when McLaren have lost several senior figures.
As well as Newey's defection, McLaren will lose head of aerodynamics Peter Prodromou later this year to Red Bull Racing as well. The team have also lost ex-chief aerodynamics engineer Nicholas Tombazis, who will join Ferrari next month.
McLaren's F1 CEO Martin Whitmarsh told Autosport recently that the team still had plenty of strength in depth with their technical team.
'When an organisation demonstrates its ability to produce competitive cars it will always get some team members approached by competitors,' he said. 'That's been the case throughout my 17 years at McLaren.
'We still have excellent strength in depth across our engineering structure.'
-
παιδια μπορει να γελατε αλλα η φερραρι δε παει καθολου καλα προς το παρον.εγω βλεπω τη χοντα μπροστα
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
παιδια μπορει να γελατε αλλα η φερραρι δε παει καθολου καλα προς το παρον.εγω βλεπω τη χοντα μπροσταΑυτο που λες ισχυει αυτη την στιγμη,μιας και φαινεται πεντακαθαρα στις δοκιμες που εκαναν αυτη την εβδομαδα στο Sakhir...
Παντως απο αυτα που εχω δει τα τελευταια χρονια,ποτε δεν βιαζομαι να ''ξεγραψω'' τους Ιταλους... -
κανενας μακλαρενικος δε θα υπερασπιστει τον αλονσο???????
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
κανενας μακλαρενικος δε θα υπερασπιστει τον αλονσο???????Στην πυρα ο Alonso...!!!
-
Πιθανή αλλαγη στο track layout του Silversone
Τωρα
η πρόταση
-
Λέτε να δούμε Volkswagen μονοθέσιο!!!
**'Team Schumacher Volkswagen F1' **
Eddie Jordan has claimed that Michael Schumacher could prolong his F1 career by forming his own team and believes that the German may already be in talks with Volkswagen.
FORMULA 1 - Διαφορα ΝΕΑ - ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2006