-
παίδες..
μη βιαζόμαστε.
το εσωτερικό είναι μια χαρά, απλά είναι μάλλον απλο, συντηρητικό και.. κάπως ψυχρό ίσως..
του 206 ήταν πιο ..ζεστό (ανάθεμα και αν καταλάβετε τί θέλω να πω )
σίγουρα θα το συνηθίσουμε όσο κυκλοφορεί. αλλά όμορφο, δεν είναι. Aπλά μέσα είναι νορμαλ, ενώ έξω ........
και το c2 το συνηθίσαμε. Εγώ προσωπικά, έφαγα νίλα όταν βγήκε το c2, ενώ περίμενα τον αντικαταστάτη του saxo -
sto thema 'sinithias' pos vlepete na pigainei to neo civic?
-
Darklord, μήπως ήθελες να το ποστάρεις στο new civic θέμα;
Αν απλά, νομίζεις ότι ταιριάζει, no problem! Νομίζω ότι η μικρομεσαία κατηγορία έχει και αγοραστές λίγο πιο 'παρωχημένης αντίληψης', οπότε πιστεύω ότι θα δυσκολευτεί να πείσει με τη μία το κοινό, όσον αφορά τη σχεδιαστική του γραμμή. Αν μιλούσαμε για σούπερμινι ή κάτι πιο νενανικής φύσης, θα ήταν πιο εύκολο. Ωστόσο, αν είναι καλό αυτοκίνητο (που θα είναι, μάλλον) πιστεύω ότι θα τα καταφέρει να φέρει το κοινό γούστο στα μέτρα του. Τα κατάφερε το megane II, δεν βλέπω γιατί να μην τα καταφέρει και το νέο civic, ειδικά με τέτοιο εσωτερικό σχεδιασμό (βγάλε με από το playstation)...
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
παίδες..
μη βιαζόμαστε.
το εσωτερικό είναι μια χαρά, απλά είναι μάλλον απλο, συντηρητικό και.. κάπως ψυχρό ίσως..
του 206 ήταν πιο ..ζεστό (ανάθεμα και αν καταλάβετε τί θέλω να πω )
σίγουρα θα το συνηθίσουμε όσο κυκλοφορεί. αλλά όμορφο, δεν είναι. Aπλά μέσα είναι νορμαλ, ενώ έξω ........
και το c2 το συνηθίσαμε. Εγώ προσωπικά, έφαγα νίλα όταν βγήκε το c2, ενώ περίμενα τον αντικαταστάτη του saxoΕΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΙΣΤΕΥΩ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΟΤΙ ΜΕΣΑ-ΕΞΩ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΑΚΙ.ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ,ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΧΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ PUNTO.ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ PUNTO ΞΕΡΝΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΝΗΣΤΕΙΑ!ΓΙΑΤΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ;(CORSA,POLO,C3,C2,MICRA,JAZZ,CLIO,YARIS,IBIZA,SWIFT...).ΤΩΡΑ ΤΟ ΑΝ ΜΑΣ ΠΙΚΡΑΙΝΕΙ ΠΟΥ ΑΠΕΧΕΙ ΑΠΟ ΟΠΛΑ ΤΥΠΟΥ 205-306-106 ΜΗΝ ΤΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ!ΑΝ ΚΑΙ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ BMW ΜΟΥ ΒΑΖΕΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΥΠΟΨΙΕΣ...
-
Το εσωτερικό είναι σίγουρα αναβαθμισμένο σε σχέση με το παρελθόν. Η εξωτερική εμφάνιση όμως με χαλάει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
-
Στην κεντρική κονσόλα, κάτω απο τα χειριστήρια του κλιματιστικού, και δεξιά από το κουμπί του esp έχει μια σχισμή για κάρτα. Αυτό ειναι για εκκίνηση χωρις κλειδι; Παρόλα αυτά, υπάρχει κανονικο κλειδι και κλειδαρια στην κολώνα.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Στην κεντρική κονσόλα, κάτω απο τα χειριστήρια του κλιματιστικού, και δεξιά από το κουμπί του esp έχει μια σχισμή για κάρτα. Αυτό ειναι για εκκίνηση χωρις κλειδι; Παρόλα αυτά, υπάρχει κανονικο κλειδι και κλειδαρια στην κολώνα.Η σχισμή είναι για την simcard του κινητού τηλ.
-
Ο χρήστης birdienumnum έγραψε:
Στην κεντρική κονσόλα, κάτω απο τα χειριστήρια του κλιματιστικού, και δεξιά από το κουμπί του esp έχει μια σχισμή για κάρτα. Αυτό ειναι για εκκίνηση χωρις κλειδι; Παρόλα αυτά, υπάρχει κανονικο κλειδι και κλειδαρια στην κολώνα.
Η σχισμή είναι για την simcard του κινητού τηλ.
Είναι τεράστια για να είναι για simcard....
-
Simcard δεν είναι, γιατί υπάρχει και στην έκδοση με το απλό ηχοσύστημα, χωρίς το σύστημα πλοήγησης και κινητό. Μάλλον θήκη για κάρτες είναι.
-
4,03 και αυτό, ε; Τι διάολο, τους βολεύει τόσο αυτός ο αριθμός; Ξέρω 5 μοντέλα που έχουν 4,03 μήκος!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
4,03 και αυτό, ε; Τι διάολο, τους βολεύει τόσο αυτός ο αριθμός; Ξέρω 5 μοντέλα που έχουν 4,03 μήκος!Σε λίγο στους αυτοκινητιστικούς κύκλους ο αριθμός 4,03 θα θεωρείται 'στρογγυλό' νούμερο
-
'One size fits all'
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
4,03 και αυτό, ε; Τι διάολο, τους βολεύει τόσο αυτός ο αριθμός; Ξέρω 5 μοντέλα που έχουν 4,03 μήκος!Μήπως το προορίζουν για WRC?
-
...και 3,95 να ήταν, θα φορούσε ένα προφυλακτήρα και θα έμπαινε στο πρωτάθλημα! Όπως έκανε ο προκάτοχος!
Ξέρω εγώ, ρε παιδιά, είμαι περίεργος να δω την επόμενη γενιά (τους late-comers) της κατηγορίας.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
...και 3,95 να ήταν, θα φορούσε ένα προφυλακτήρα και θα έμπαινε στο πρωτάθλημα! Όπως έκανε ο προκάτοχος!Ξέρω εγώ, ρε παιδιά, είμαι περίεργος να δω την επόμενη γενιά (τους late-comers) της κατηγορίας.
τους βλέπεις ήδη... (Megane, Stilo, 307, Corolla κλπ)
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Simcard δεν είναι, γιατί υπάρχει και στην έκδοση με το απλό ηχοσύστημα, χωρίς το σύστημα πλοήγησης και κινητό. Μάλλον θήκη για κάρτες είναι.Δίκιο έχεις , είναι θήκη για κάρτες (πάρκινγκ, διοδίων, κ.τ.λ.). Νόμιζα ότι λέγατε για την πάνω σχισμή.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
τους βλέπεις ήδη... (Megane, Stilo, 307, Corolla κλπ)Αυτά δεν θα μεγαλώσουν με τη σειρά τους;
Το πρόβλημα είναι ότι ενώ οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιθυμούν οικονομίες κλίμακας, ανεβάζουμε συνέχεια τον πήχη στην ποικιλία των διαθέσιμων μοντέλων. Φτιάχνουμε δηλαδή fully customized κατηγορίες (με ανάλογη αύξηση στο κόστος), ενώ την ίδια στιγμή θέλουμε μείωση κόστους η οποία έρχεται με κοινές πλατφόρμες και κοινά μηχανικά μέρη. Αλλάζουν τα πράγματα στο προσκήνιο και δεν βλέπω καλά πολλές βιομηχανίες και joint ventures...
-
H πρόταση της Pug για την νέα κατηγορία ράλλυ S2000 θα είναι το 207 και θα παρουσιαστεί στη Γενεύη.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
H πρόταση της Pug για την νέα κατηγορία ράλλυ S2000 θα είναι το 207 και θα παρουσιαστεί στη Γενεύη.Στην μπάντα....ΘΑ ΣΑΣ ΦΑΩΩΩΩΩ!
-
Αντε και WRC
Peugeot 207 2006