-
Ωχ! Ξύπνησαν! Εκτός αν ζητήσουν κανένα χιλιάρικο+, οπότε ας πέσουν πάλι για ύπνο.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Καλά που μου το θύμισες, να το ρωτήσω και αυτό αύριο που θα είμαι στα κεντρικά... Για να δούμε...Α λες να ισχυει για ολα τα citroen; Κι εγω με κανα 500αρικο ισως να την αγοραζα αν γινετε εκ των υστερων οχι παραπανω...
-
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
AX 1.1Ο υπολογιστής ταξιδιού μου δείχνει:
Μικτό: 15,5L/100 km
Εθνική: 23.1L/100kmΣτην εθνική δείχνει περισσότερα γιατί λόγο αεροτομής απλώστρας έχει ζόρι να φτάσει τα 234km/h και όσο νάνε κάτι καίει παραπάνω.
Σε ό,τι νούμερο έβαλες να πάω την υποδιαστολή μια θέση αριστερά;
Μικτό: 1,55 λίτρα/100 χιλιόμετρα
Εθνική: 2,31 λίτρα/100 χιλιόμετρα...γιατί ζορίζεται να φτάσει τα 23,4km/h λόγω αεροτομής απλώστρας;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
...γιατί ζορίζεται να φτάσει τα 23,4km/h λόγω αεροτομής απλώστρας;γιατι λογω τοσο μεγαλης αεροτομης ο αερας που προσκρουει λιγουργει σαν αεροφρενο αυξανωντας τον συντελεστη οπισθελκουσας. επισης λογω της πισω μεγαλης αεροτομης ανυψωνεται το μπροστινο μερος σε στυλ σουζας πραγμα που αυξανει περισσοτερο την μετωπικη επιφανεια. Επισης λογω της ανυψωσης των μπροστινων τροχων χανουν την προσφυση και γυριζουν τρελα οποτε αυξανεται μεν η ταχυτητα στο στροφομετρο περι τα 300χλμ/ωρα αλλα το αυτοκινητο δεν κινειται οποτε η τελικη ταχυτητα το GPRS με το οποιο εγινε η αυστηρη μετρηση των 234Km/h δεν μπορει να επιτευχθει ευκολα...
-
Ευχαριστω πολυ Χρηστο!!!
Αρχιζω το ψαξιμο...Για καταναλωση: περιπου 7,5lt/100Km πολη
10+lt/100Κμ περιφεριακοι πολης
6-8lt/ 100Km αυτοκινητοδρομο -
Και ο σπαστικός στατιστικομανής ξαναχτυπά:
Σύμφωνα με αυτά που λέτε, με μέση κατανάλωση 9.5lt/100km και 15.000 χλμ το χρόνο βγαίνει:
a) 1300E το χρόνο βενζίνες.
b) 170E τέλη
c) 380Ε ασφάλεια
d) 90E μέσο service (χωρίς βλάβες)
d) Αν αλλάζεις λάστιχα στα 45000 χλμ (κάθε τρία χρόνια), με κόστος 150Ε το ένα (!)
βγαίνει 150*4/3 = 200Ε το χρόνο (αν και πληρώνεται κάθε τριετία).Σύνολο 2140Ε το χρόνο το λιγότερο χωρίς βλάβες.
Τι σημαίνει αυτό...
α) Έτσι φέυγουν 1.. 1,5 ή και 2 μισθοί για μερικούς στην... αυτοκίνηση.
β) Στα 5 χρόνια έχεις ξαναπληρώσει την τοτινή του (μετα 5ετίας) αξίαΘα μου πείς, ότι αυτοκίνητο και να είχες (στην κατηγορία) το ίδιο θα σου εβγαινε...
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Και ο σπαστικός στατιστικομανής ξαναχτυπά:Σύμφωνα με αυτά που λέτε, με μέση κατανάλωση 9.5lt/100km και 15.000 χλμ το χρόνο βγαίνει:
a) 1300E το χρόνο βενζίνες.
b) 170E τέλη
c) 380Ε ασφάλεια
d) 90E μέσο service (χωρίς βλάβες)
d) Αν αλλάζεις λάστιχα στα 45000 χλμ (κάθε τρία χρόνια), με κόστος 150Ε το ένα (!)
βγαίνει 150*4/3 = 200Ε το χρόνο (αν και πληρώνεται κάθε τριετία).Σύνολο 2140Ε το χρόνο το λιγότερο χωρίς βλάβες.
Τι σημαίνει αυτό...
α) Έτσι φέυγουν 1.. 1,5 ή και 2 μισθοί για μερικούς στην... αυτοκίνηση.
β) Στα 5 χρόνια έχεις ξαναπληρώσει την τοτινή του (μετα 5ετίας) αξίαΘα μου πείς, ότι αυτοκίνητο και να είχες (στην κατηγορία) το ίδιο θα σου εβγαινε...
Τι είναι ο πόνος μπρος στα κάλη!
-
ναι κάπου έρχεται και πολύς πόνος,
σκορτσάρισμα στην 1η και 2α ταχύτητα , πλέον μπαίνουν μόνο με πάνω από 2000 στροφές . Το φαινόμενο συμβαίνει μετά από 1 ώρα οδήγησης και όταν ζεστένεται από αλλαγές το σασμάν. Πάμε για λύσιμο σασμάν με ραντεβού ....
-
Ο χρήστης antonisk7# έγραψε:
ναι κάπου έρχεται και πολύς πόνος,σκορτσάρισμα στην 1η και 2α ταχύτητα , πλέον μπαίνουν μόνο με πάνω από 2000 στροφές . Το φαινόμενο συμβαίνει μετά από 1 ώρα οδήγησης και όταν ζεστένεται από αλλαγές το σασμάν. Πάμε για λύσιμο σασμάν με ραντεβού ....
Ωχ ωχ...και ύστερα σου λένε ότι το αμάξι δεν είναι λαχείο. Το δικό μου είναι 1η φουρνιά και μέχρι στιγμής πλην των καπακιών στα αμορτισέρ δεν μου έχει βγάλει τίποτα.
-
παιδια θα ηθελα να ρωτησω κατι. πηρα κατι φρενα και τελικα αποδειχτηκε οτι δεν ηταν απο ξαρα αλλα απο c5. 283...εχουν δε και ανταπτορα για χειροφρενο εμπρος.ετσι το καταλαβαμε οτι κατι δε παει καλα....
εχετε ιδεα αν το c5 2.0 fora 283 ή παραπανω? μου ειπαν οτι εχουν 450 καινουργια δισκοι δαγκανες τακακκια. ειναι αληθεια? -
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Και ο σπαστικός στατιστικομανής ξαναχτυπά:Σύμφωνα με αυτά που λέτε, με μέση κατανάλωση 9.5lt/100km και 15.000 χλμ το χρόνο βγαίνει:
a) 1300E το χρόνο βενζίνες.
b) 170E τέλη
c) 380Ε ασφάλεια
d) 90E μέσο service (χωρίς βλάβες)
d) Αν αλλάζεις λάστιχα στα 45000 χλμ (κάθε τρία χρόνια), με κόστος 150Ε το ένα (!)
βγαίνει 150*4/3 = 200Ε το χρόνο (αν και πληρώνεται κάθε τριετία).Σύνολο 2140Ε το χρόνο το λιγότερο χωρίς βλάβες.
Τι σημαίνει αυτό...
α) Έτσι φέυγουν 1.. 1,5 ή και 2 μισθοί για μερικούς στην... αυτοκίνηση.
β) Στα 5 χρόνια έχεις ξαναπληρώσει την τοτινή του (μετα 5ετίας) αξίαΘα μου πείς, ότι αυτοκίνητο και να είχες (στην κατηγορία) το ίδιο θα σου εβγαινε...
Απίστευτο! Κάθισες και τα υπολόγισες ΟΛΑ.
Πάτνως σχετικά με τα λάστιχα πιστεύω ότι τα 45.000 χλμ είναι πολλά.
Όπως όμως επίσης και τα 150 Ευρώ ανά λάστιχο (αν μιλάμε για 15-16 ίντσες)Θεωρώ ότι λάστιχα είναι για max 30.000 χλμ ή 3 χρόνια (αν όταν τα πήρες ήταν σχετικά καινούργια) όποιο έρθει πρώτο (όπως αναφέρουν πολλές εγγυήσεις )
Τιμή να υπολογίσουμε την 4άδα (για κάποιο καλό σέτ λάστιχα πχ Energy ή Exalto ή κάτι αντίστοιχο σε άλλες φίρμες) απο 350 την 4άδα μέχρι 500 (φίλος αγόρασε προ 1έτους 4άδα 16άρια Exalto για το Golf του 480 Ευρώ). -
Το δικό μου list:
~1100E βενζίνες με 12k χλμ/χρόνο
170E τέλη
600Ε ασφάλεια
120Ε σέρβις
500Ε ελαστικά 205/55/16 κάθε 30.000χλμ -
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Και ο σπαστικός στατιστικομανής ξαναχτυπά:Σύμφωνα με αυτά που λέτε, με μέση κατανάλωση 9.5lt/100km και 15.000 χλμ το χρόνο βγαίνει:
a) 1300E το χρόνο βενζίνες.
b) 170E τέλη
c) 380Ε ασφάλεια
d) 90E μέσο service (χωρίς βλάβες)
d) Αν αλλάζεις λάστιχα στα 45000 χλμ (κάθε τρία χρόνια), με κόστος 150Ε το ένα (!)
βγαίνει 150*4/3 = 200Ε το χρόνο (αν και πληρώνεται κάθε τριετία).Σύνολο 2140Ε το χρόνο το λιγότερο χωρίς βλάβες.
Τι σημαίνει αυτό...
α) Έτσι φέυγουν 1.. 1,5 ή και 2 μισθοί για μερικούς στην... αυτοκίνηση.
β) Στα 5 χρόνια έχεις ξαναπληρώσει την τοτινή του (μετα 5ετίας) αξίαΘα μου πείς, ότι αυτοκίνητο και να είχες (στην κατηγορία) το ίδιο θα σου εβγαινε...
Και να φανταστείς, ότι εγώ κάνω τα διπλάσια χιλιόμετρα ανά έτος, με ασφάλεια 520 ευρώ.
-
Ρε zardoz, αφού σε χαλάει, τι τα ψάχνεις;
Άσ'τα εκεί πέρα ήσυχα...αγχώνεις και τους υπόλοιπους φορουμάδες και μετά δεν τρώνε - κόβουν από τις παντσέτες για να βάλουν βενζίνη!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
ναι κάπου έρχεται και πολύς πόνος,
σκορτσάρισμα στην 1η και 2α ταχύτητα , πλέον μπαίνουν μόνο με πάνω από 2000 στροφές . Το φαινόμενο συμβαίνει μετά από 1 ώρα οδήγησης και όταν ζεστένεται από αλλαγές το σασμάν. Πάμε για λύσιμο σασμάν με ραντεβού ....
Ωχ ωχ...και ύστερα σου λένε ότι το αμάξι δεν είναι λαχείο. Το δικό μου είναι 1η φουρνιά και μέχρι στιγμής πλην των καπακιών στα αμορτισέρ δεν μου έχει βγάλει τίποτα.
Και απο τα μεγαλητερα μαλιστα. Η ΒΧ μας εχει τερματισει 1,5 φορες το κοντερ και τωρα αρχισε να τρηζει!!! Τι αλλο να ζητησω απο αυτο το αμαξι??? (λεμε τωρα...). Σε οικογενιακους φιλους που ειχαν μια ΖΧ ειχαν μιρια προβληματα και τελικα το δωσανε για ενα LANCER (μπλιαχ...). Σε αλλο φιλο του εμεινε ο λεβιες ταχυτητων μιας αλλης ΖΧ στο χερι!!!
Σε γνωστο παλυκαρι (φιλου μου αλλα τεσπα...) που ηταν σκηλιασμενος να παρει την Μ3 με το που την παρελαβε απο την Πατρα στο γυρισμο του εσπασε ... το τιμονι!!!!!
Ειναι να σου κατσει τελικα... -
Παληκάρια, πέσαμε.
Για δείτε αυτό:
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... highlight=Πήγα λοιπόν τη Δευτέρα στη Citroen, δε γνωρίζουν ακόμη κάτι για τα 2 χρόνια επιπλέον εγγύησης (τουλάχιστον όχι στο συνεργείο). Ομως είχα μια ευχάριστη έκπληξη... Βρήκα εκεί τον αγαπητό κύριο που με εξυπηρετούσε όλα αυτά τα χρόνια και πριν την αλλαγή του χρόνου με είχε πάρει τηλέφωνο για να με ενημερώσει ότι θα αποχωρήσει από την εταιρεία. Τελικά το έκανε, πήγε στην καινούρια, απηύδησε με τις βλακείες και τις παρανομίες που του ζητούσαν να κάνει και επέστρεψε.
Μάλλον πάλι για Citroen με βλέπω τελικά...
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Παληκάρια, πέσαμε.Για δείτε αυτό:
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... highlight=Πήγα λοιπόν τη Δευτέρα στη Citroen, δε γνωρίζουν ακόμη κάτι για τα 2 χρόνια επιπλέον εγγύησης (τουλάχιστον όχι στο συνεργείο). Ομως είχα μια ευχάριστη έκπληξη... Βρήκα εκεί τον αγαπητό κύριο που με εξυπηρετούσε όλα αυτά τα χρόνια και πριν την αλλαγή του χρόνου με είχε πάρει τηλέφωνο για να με ενημερώσει ότι θα αποχωρήσει από την εταιρεία. Τελικά το έκανε, πήγε στην καινούρια, απηύδησε με τις βλακείες και τις παρανομίες που του ζητούσαν να κάνει και επέστρεψε.
Μάλλον πάλι για Citroen με βλέπω τελικά...
Σε ποια πήγε και απηυδυσε..; Πεστο μου με pm ή στο MSN.
A ρε Citroen ...για αυτό με φτιάχνεις! -
Δεν καταλαβα καλα... Ηταν καποιος στη citroen δηλαδη και πηγε σε αλλη εταιρεια και εκει του ζητουσαν να κανει 'παρανομιες' και ξαναγυριζει στη citroen;
-
Ακριβώς αυτό.
Σάββα, στο είπα προχθές που μιλούσαμε όλοι μαζί, δε θυμάσαι?
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Ακριβώς αυτό.Σάββα, στο είπα προχθές που μιλούσαμε όλοι μαζί, δε θυμάσαι?
Για στειλε μου κι εμενα σε ποια πηγε να το εχω υποψιν μου...
CITROËN FORUM