-
Δεν ήξερα ότι υπήρχε τετράπορτη Facel Vega, μήπως έχεις καμία φωτογραφία;
-
H μαύρη στο πρώτο πλάνο. Δεν είναι κι ό,τι καλύτερο. Περιμένω η motorbase να διορθώσει τη χαζομάρα της, γιατί η σελίδα της Excellence βγάζει για φωτό ένα Ford Sierra!
Ιδού το λήμμα στο Wikipedia:
-
Και μερικά επιπλέον (στα Γαλλικά...).
-
-
Πανέμορφες! Ευχαριστώ για τις φωτογραφίες!
-
Οφείλω να ομολογήσω πως είναι ένα από τα λίγα Γαλλικά αυτοκίνητα που θα ήθελα να είχα στο γκαράζ μου
-
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Οφείλω να ομολογήσω πως είναι ένα από τα λίγα Γαλλικά αυτοκίνητα που θα ήθελα να είχα στο γκαράζ μουΛοιπόν αυτή σε μεταλλικό γαλάζιο και ειδωμένη από την αριστερή της μεριά την είχα στο παιχνίδι με τα χαρτιά σούπερατού ή όπως λεγότανε και ήταν από τα αγαπημένα μου.
Μια άλλη μάρκα που μου αρέσει πολύ (ήταν και το καλύτερο σε ποιότητα αυτοκινητάκι μου με ελαστικά λάστιχα) είναι η ελβετική(!) Monteverdi (νομίζω έχουμε ξαναμιλήσει για αυτήν παλιότερα).
-
Λοιπόν δείτε αυτο το thread! Είναι ένας τύπος που ο πατέρας του έχει ένα MGC, πρόκειται να το αναπαλεώσει και να του βάλει έναν V8 Rover κινητήρα...
http://www.supercars.net/PitLane?viewTh ... &tID=68293
-
Δεν υπάρχει κανένα νόημα να κάνει αυτήν τη μετατροπή. Το MGC είχε διαφορετικές μπροστινές αναρτήσεις από το MGB (με ράβδους στρέψης αντί για ελικοειδή ελατήρια), για να μπορέσει να μπει το μακρύ εξακύλινδρο μοτέρ. Ο V8 της Rover (που προερχόταν από την Buick) που φόραγαν το MGB V8 και το MGB GT V8 ήταν κοντύτερος κι έτσι οι εμπρόσθιες αναρτήσεις των MGB και MGB V8 ήταν ίδιες (με διαφορετικά όμως αμορτισέρ και ελατήρια, λόγω μεγαλύτερου βάρους του V8). Θα χρειαστεί πολύ ματσακόνι.
Πιο λογικό είναι να το αναπαλαιώσει, να αλλάξει καρμπυρατέρ κι εκκεντροφόρο στον εξακύλινδρο και να τον φτάσει στα 200 άλογα (απολύτως εφικτό για τέτοιου κυβισμού μοτέρ) και να ρυθμίσει σωστά τις αναρτήσεις, ιδίως τις μπροστινές, προκειμένου να εξαλείψει την υποστροφή που χαρακτήριζε το εν λόγω αυτοκίνητο.
-
Ενδιαφέρον site για τους φίλους των κλασσικών αυτοκινήτων!
-
Και η αφίσα καταπληκτική!
http://www.retromobile.fr/sommaire/photos/affiche2006_haute_def.pdf -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Δέστε εδώ για τις ουρίτσες των 911:
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... &start=165να και άλλες δύο ωραίες φωτός
http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gI ... 059171&l=d
http://www.supercars.net/Pics?vpf2=y&gI ... 059171&l=c -
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
http://www.wreckedexotics.com/newphotos/exotics/misc_20060210_001.shtmlhttp://www.wreckedexotics.com/newphotos ... _002.shtml
-
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
To χειρότερο που ξέρω είναι αυτό:
17-9-2004
'Porsches Pulverized by TrainA clutch of classic Porsches got pulverized on Sunday, the Associated Press reports, when the car carrier transporting them got whacked by a train. The accident happened when the carrier got high-centered on railroad tracks, the driver trying to extract it before the train rolled by. A freight train struck the carrier at 3:45 p.m. near the Ventura County Fairgrounds. Lt. David Wilson from the Ventura police department told the AP the driver escaped without injury, but that the vintage Porsches 'are close to totaled, if not totaled,' Wilson said. 'The train center-punched the trailer carrying the cars and split the trailer in half, and the cars went flying,' he told the news service.'
http://www.thecarconnection.com/Shopper ... A7526.html
3 speedster έγιναν κομμάτια...
-
Ξέρει κανείς λεπτομέρεις για 930 αρχές δεκαετίας 90; Ένας φίλος μου θέλει να αγοράσει τέτοιο αυτοκίνητο και ρωτάει.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ξέρει κανείς λεπτομέρεις για 930 αρχές δεκαετίας 90; Ένας φίλος μου θέλει να αγοράσει τέτοιο αυτοκίνητο και ρωτάει.Τι θέλει να μάθει συγκεκριμένα (αν και 930 έβγαιναν μέχρι το 1989);
-
Θέλει να πάρει ένα από τα τελευταία μοντέλα (δεν ήξερε ότι σταμάτησε το 89) και θέλει να δώσει 30.000 για την αγορά και 30.000 για την ανακαίνιση σε τελείως αυθεντικό μοντέλο.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Θέλει να πάρει ένα από τα τελευταία μοντέλα (δεν ήξερε ότι σταμάτησε το 89) και θέλει να δώσει 30.000 για την αγορά και 30.000 για την ανακαίνιση σε τελείως αυθεντικό μοντέλο.30K στην Ελλάδα λίγο δύσκολο... και 30Κ για ανακαίνιση;
Την έχει βρει ή ψάχνει να βρει; Και γιατί 930 συγκεκριμένα (είναι πολύ πιο δύσκολο για πρώτο πόρσε από ένα 'απλό' 3.2). Αν του αρέσει απλά για την εμφάνιση (γιατί από έπιδόσεις ένα EVO είναι 2 φορές πιο γρήγορο) γιατί δεν παίρνει καλύτερα μια εργοστασιακή 3.2 SE (turbo-look);
ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ