Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. FIAT FORUM
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 270
    • 271
    • 5 / 271
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    59
    5412
    71623
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pasxos last edited by

      Συμφωνοι σε όσα λες.Όταν είπα για μετατροπές ή παρεμβάσεις δεν εννοούσα σε κινητήρα κλπ...Ακόμα και στην ανάρτηση αν το σκεφτείς,πώς μπορείς να ξέρεις τι ΠΡΕΠΕΙ να βάλεις στο δικό σου;;;Από αναφορές του στυλ:'Μη βάλεις τα Koni είναι σκληρά..Μη βάλεις τα Bilstein τα κίτρινα,βάλε τα κόκκινα..Χαμήλωσέ το καμια 20ρια πόντους μωρε,δε βαριέσαι...' ;;;!
      Όπως είπα και πιο πάνω θέλω να αλλάξω τα πίσω ταμπούρα με δισκόφρενα γιατί δεν έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στο φρενάρισμα του Bravo..Ποιός μου λέει οτι αν κάνω αυτή τη κίνηση δε θα χειροτερέψει η συμπεριφορά του...;;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        charmak66 last edited by

        Ο χρήστης pasxos έγραψε:
        Συμφωνοι σε όσα λες.Όταν είπα για μετατροπές ή παρεμβάσεις δεν εννοούσα σε κινητήρα κλπ...Ακόμα και στην ανάρτηση αν το σκεφτείς,πώς μπορείς να ξέρεις τι ΠΡΕΠΕΙ να βάλεις στο δικό σου;;;Από αναφορές του στυλ:'Μη βάλεις τα Koni είναι σκληρά..Μη βάλεις τα Bilstein τα κίτρινα,βάλε τα κόκκινα..Χαμήλωσέ το καμια 20ρια πόντους μωρε,δε βαριέσαι...' ;;;!
        Όπως είπα και πιο πάνω θέλω να αλλάξω τα πίσω ταμπούρα με δισκόφρενα γιατί δεν έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στο φρενάρισμα του Bravo..Ποιός μου λέει οτι αν κάνω αυτή τη κίνηση δε θα χειροτερέψει η συμπεριφορά του...;;;;

        Εμ....αυτό είναι το δύσκολο της υπόθεσης!

        Θα ήθελα να χαμηλώσει λίγο το κέντρο βάρους (από θέμα εμφάνισης δεν με νοιάζει καθόλου! ), αλλά πάνω από 2, το πολύυυυυ 3 πόντους δεν θα το χαμήλωνα...

        Νομίζω πως για να αποφύγεις οποιοδήποτε πρόβλημα με τα φρένα, βάζεις αυτά του HGT και τελειώνεις! Αν δεν κάνω λάθος, 1400 και 1800 έχουν τους ίδους δίσκους εμπρός διαφέρουν μόνο πίσω. Έτσι έχεις ένα, όσο γίνεται, 'εργοστασιακό' σύστημα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kotetsi last edited by

          Επ! Fiat thread, ε;

          Καλώς σας βρίσκω! Proud owner of a Duna 60 του 1987με 220.000km. Και σαν να μην έφτανε αυτό, ο πατέρας μου έχει ένα Tempra 1.6 SLX του 1994 με 82.000km, πριν από αυτό είχε άλλο Tempra 1.6 SXie του 1991(RIP) και ακόμη πιο πριν ένα 124 του 197x.

          Είναι οικογενειακό το μικρόβιο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            pasxos last edited by

            Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
            Επ! Fiat thread, ε;

            Καλώς σας βρίσκω! Proud owner of a Duna 60 του 1987με 220.000km. Και σαν να μην έφτανε αυτό, ο πατέρας μου έχει ένα Tempra 1.6 SLX του 1994 με 82.000km, πριν από αυτό είχε άλλο Tempra 1.6 SXie του 1991(RIP) και ακόμη πιο πριν ένα 124 του 197x.

            Είναι οικογενειακό το μικρόβιο...

            Μπα,απλά είστε οι αγαπημένοι πελάτες της Φιατ...!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pasxos last edited by

              Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

              Εμ....αυτό είναι το δύσκολο της υπόθεσης!

              Θα ήθελα να χαμηλώσει λίγο το κέντρο βάρους (από θέμα εμφάνισης δεν με νοιάζει καθόλου! ), αλλά πάνω από 2, το πολύυυυυ 3 πόντους δεν θα το χαμήλωνα...

              Νομίζω πως για να αποφύγεις οποιοδήποτε πρόβλημα με τα φρένα, βάζεις αυτά του HGT και τελειώνεις! Αν δεν κάνω λάθος, 1400 και 1800 έχουν τους ίδους δίσκους εμπρός διαφέρουν μόνο πίσω. Έτσι έχεις ένα, όσο γίνεται, 'εργοστασιακό' σύστημα...

              Ok και πες ότι αποφασίζεις να βάλεις του hgt,τη μετατροπή πού την κάνεις;;Σε 'μάστορα' δικό σου,στην αντιπροσωπεία;;Είναι σίγουρο ότι θα ξέρουν;; Αν (όπως εγώ) θέλεις να αλλάξεις τα ταμπούρα με δισκόφρενα,λογικά θα θέλει ρύθμιση η ανάρτηση..Πού λοιπόν;;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                corsair last edited by

                Παντως ετσι πληροφοριακα σχετικα με το κοπανημα, ειδα μια μικρη βελτιωση ειδικα σε συνθηκες κινησης στην πολη βαζοντας αμορτισερ λαδιου αεριου (kayaba excell-g).

                Οσον αφορα τα Exalto2 θα πω +1 και γω... εξασφαλιζουνε καλα επιπεδα κρατηματος, καλη αντοχη στην γομα μετα απο 8 μηνες, και ειναι μαλακα λαστιχα βοηθωντας στην αποροφηση κραδασμων... αν και στα εντονα μπασιματα στις στροφες μαγουλιαζουν λιγακι..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  charmak66 last edited by

                  Ο χρήστης corsair έγραψε:

                  Οσον αφορα τα Exalto2 θα πω +1 και γω... εξασφαλιζουνε καλα επιπεδα κρατηματος, καλη αντοχη στην γομα μετα απο 8 μηνες, και ειναι μαλακα λαστιχα βοηθωντας στην αποροφηση κραδασμων... αν και στα εντονα μπασιματα στις στροφες μαγουλιαζουν λιγακι..

                  Που να δεις τι κάνανε τα μαμά Dunlop sp-κάτι... Χάλι μαύρο!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • F
                    face last edited by

                    αν λες για τα sp6000 είναι όντως τραγικά..

                    φορούσα στο stilo τα goodyear f1 και τωρα φοράω προσωρινά ta sp6000 και έπαθα πλάκα με το πόσο μαγουλιάζουν...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pasxos last edited by

                      Και εγώ τα Goodyear F1 έβαλα πριν μερικές εβδομάδες από λαστιχά που μου τα πρότεινε έναντι των Dunlop sp6000 τα οποία πουλούσε και ο ίδιος...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        face last edited by

                        Ο χρήστης pasxos έγραψε:
                        Και εγώ τα Goodyear F1 έβαλα πριν μερικές εβδομάδες από λαστιχά που μου τα πρότεινε έναντι των Dunlop sp6000 τα οποία πουλούσε και ο ίδιος...

                        ευχαριστημένος??

                        εγω τρελάθηκα..το μόνο κακό είναι ότι μετα απο 25000 βγαίνουν off..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pasxos last edited by

                          Ο χρήστης face έγραψε:

                          Και εγώ τα Goodyear F1 έβαλα πριν μερικές εβδομάδες από λαστιχά που μου τα πρότεινε έναντι των Dunlop sp6000 τα οποία πουλούσε και ο ίδιος...

                          ευχαριστημένος??

                          εγω τρελάθηκα..το μόνο κακό είναι ότι μετα απο 25000 βγαίνουν off..

                          Πριν από αυτά φορούσα τα Potenza τα οποία αργούσαν μεν να ζεσταθούν ώστε να νιώσεις σωστά το αυτοκίνητο,αλλά όταν είχαν πλέον ζεσταθεί το αμάξι δεν ξεκόλλαγε..Τώρα με τα Goodyear τα έχω περίπου 500 χλμ και χωρίς να είμαι απόλυτα εξοικειωμένος μαζί τους μου φαίνονται πολύ καλά.Σκληρότερα πλαϊνά από τα προηγούμενα με ΠΑΡΑ πολύ καλή συμπεριφορά στη βροχή.Γενικά είμαι μέχρι τώρα ικανοποιημένος και πιστεύω ότι η αγορά τους άξιζε..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • F
                            face last edited by

                            απλα και αυτα το ζεσταματακι τους το θέλουν...

                            ένας φίλος λαστιχάς πάντως λέει πως έχουν απο τα πιο σκληρά πλαινα..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              johnnypatras last edited by

                              charmak66, μαύρο είναι το δικό μου.

                              Οι ζάντες είναι οι μαμά, διαφέρουν ελαφρώς από του Sporting. Επίσης, το HGT mk2b μπροστά έχει δίσκους φαρδύτερης διαμέτρου από το Sporting (284mm το HGT, 257mm το Sporting) Στην photo φαίνεται η διαφορετική ζάντα και τα μεγαλύτερα φρένα :

                              Αν θες πάντως πίσω φρένα από HGT, δεν χρειάζεται όλος ο άξονας, τα ακραξόνια μόνο και είσαι ΟΚ.pasxos, γιατί να χρειάζεται ρύθμιση της ανάρτησης;

                              Για τα ελαστικά, μάλλον αναφέρεστε στα Dunlop SP 2000, πρώτης τοποθέτησης συνήθως. ΑΘΛΙΑ, στα 19.000χλμ. τα αντικατέστησα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • C
                                charmak66 last edited by

                                Ο χρήστης johnnypatras έγραψε:
                                charmak66, μαύρο είναι το δικό μου.

                                Οι ζάντες είναι οι μαμά, διαφέρουν ελαφρώς από του Sporting. Επίσης, το HGT mk2b μπροστά έχει δίσκους φαρδύτερης διαμέτρου από το Sporting (284mm το HGT, 257mm το Sporting) Στην photo φαίνεται η διαφορετική ζάντα και τα μεγαλύτερα φρένα :

                                Για τα ελαστικά, μάλλον αναφέρεστε στα Dunlop SP 2000, πρώτης τοποθέτησης συνήθως. ΑΘΛΙΑ, στα 19.000χλμ. τα αντικατέστησα.

                                Μάλιστα! Γι' αυτό εχουμε και διαφορετικό οφσετ! Το 1400 έχει ΕΤ33 ενώ το 1800 ΕΤ37 ή 38!

                                Μήπως ξέρεις και καρέ;

                                Τα πρώτης τοποέτησης κάνουν μόνο για πλαϊνά σε βάρκα και τίποτε άλλο!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  montecarlo last edited by

                                  Ο χρήστης johnnypatras έγραψε:

                                  Για τα ελαστικά, μάλλον αναφέρεστε στα Dunlop SP 2000, πρώτης τοποθέτησης συνήθως. ΑΘΛΙΑ, στα 19.000χλμ. τα αντικατέστησα.

                                  Εμένα ήρθε με Pirelli 3000 που στα 30.000 χλμ είναι ακόμα σαν καινούργια...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • P
                                    pasxos last edited by

                                    Ο χρήστης johnnypatras έγραψε:
                                    pasxos, γιατί να χρειάζεται ρύθμιση της ανάρτησης;

                                    Δεν ξέρω,έτσι μου είχαν πει όταν είχα ρωτήσει... Δηλαδή εκτός από την αλλαγή από ταμπούρα σε δισκους τί άλλο χρειάζεται..;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      johnnypatras last edited by

                                      Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                                      Μάλιστα! Γι' αυτό εχουμε και διαφορετικό οφσετ! Το 1400 έχει ΕΤ33 ενώ το 1800 ΕΤ37 ή 38!

                                      Μήπως ξέρεις και καρέ;

                                      Τα πρώτης τοποέτησης κάνουν μόνο για πλαϊνά σε βάρκα και τίποτε άλλο!

                                      Το καρέ είναι 4x98.

                                      Montecarlo κι ενός φίλου μου το mk2b Sporting με αυτά τα Pirelli που λες ήρθε. Μέσα 2003 το πήρε, ίσως τότε το έδιναν με αυτά τα ελαστικά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        johnnypatras last edited by

                                        Ο χρήστης pasxos έγραψε:

                                        pasxos, γιατί να χρειάζεται ρύθμιση της ανάρτησης;

                                        Δεν ξέρω,έτσι μου είχαν πει όταν είχα ρωτήσει... Δηλαδή εκτός από την αλλαγή από ταμπούρα σε δισκους τί άλλο χρειάζεται..;;

                                        Αλλαγή ρύθμισης ανάρτησης μου ακούγεται κουφό έως...πολύ κουφό!!

                                        Ακριβώς δεν γνωρίζω τι πρέπει να γίνει, αυτό που ξέρω είναι πως δεν χρειάζεται αλλαγή όλου του πίσω άξονα, μόνο των άκρων. Ίσως πρέπει να ρωτήσεις κάποιον μηχανικό για τις λεπτομέρειες. Ή όποιος γνωρίζει εδώ ας μας διαφωτίσει σχετικά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης johnnypatras έγραψε:

                                          pasxos, γιατί να χρειάζεται ρύθμιση της ανάρτησης;

                                          Δεν ξέρω,έτσι μου είχαν πει όταν είχα ρωτήσει... Δηλαδή εκτός από την αλλαγή από ταμπούρα σε δισκους τί άλλο χρειάζεται..;;

                                          Αλλαγή ρύθμισης ανάρτησης μου ακούγεται κουφό έως...πολύ κουφό!!

                                          Ακριβώς δεν γνωρίζω τι πρέπει να γίνει, αυτό που ξέρω είναι πως δεν χρειάζεται αλλαγή όλου του πίσω άξονα, μόνο των άκρων. Ίσως πρέπει να ρωτήσεις κάποιον μηχανικό για τις λεπτομέρειες. Ή όποιος γνωρίζει εδώ ας μας διαφωτίσει σχετικά.

                                          Aλλαγη ρυθμισης της αναρτησης γιατι να χρειαζεται;Ακομα και το ποσοστο φρεναρισματος για τον πισω αξονα ρυθμιζεται αυτοματα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            esykas last edited by

                                            Καλή επιτυχία
                                            εγώ έπαιξα πολύ από το 98 έως το 2000 με ένα uno 1300 τούρμπο και τώρα γλυκοκοιτάζω το Grade
                                            Y.Γ. άντε να δούμε πως θα πάει με τα 95 άλογα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 5 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr