-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Πάντως, θεωρώ ότι τόσο το panda όσο και το picanto είναι πολύ πιο value for money λύσεις, σε σχέση με τα τρίδυμα.
Σωστός
Αλλά είναι σημαντικό να δοκιμάσει τις αυτόματες εκδόσεις και των δύο, και όχι μόνο να
αρκεστεί σε γνώμες. Να τις δοκιμάσει γιατί.... αν δεν έχει ήδη εμπειρία από 'καλό' αυτόματο κιβώτιο, θα έχει την αρχική ευχάριστη
έκπληξη του Panda/KIA και θα συμβιβαστεί νομίζοντας ότι έτσι συμπεριφέρονται τα αυτόματα.
Αν τα είχε συγκρίνει μεταξύ τους ή με κάτι άλλο, θα έβλεπε τις διαφορές... -
παντα!
-
Γενικα Picanto,αλλα δεν γνωρίζω για το αυτοματο του.
Απο τον Μαρτη το παραγγελνω κι εγω ως αντικαταστάτη του Atos. -
Χμ... νομίζω έφτασε η στιγμή του test drive.... για να δούμε
-
Picanto από εμένα φίλε μου! Τα έχει όλα και συμφαίρει!
(σαν το fairy ένα πράμα) -
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
παντα!+3
-
Το μονο προβλημα του (αριστου κατα τα αλλα) Πικαντο ειναι το κιβωτιο (κλασικο 4αρι αυτοματο), το οποιο, συμφωνα με τους πινακες επιδοσεων των 4Τ, ριχνει δραματικα τις επιδοσεις:
Τελικη: 154 (manual)/144 (auto)
0-100: 15,1/17,9
μικτη καταναλωση: 4,9/5,8Οι διαφορες μεταξυ των δυο εκδοσεων ειναι πολυ μεγαλες, τοσο που να μοιαζει το αμαξακι να 'καταστρεφεται' απο το κιβωτιο. Αυτο φυσικα πρεπει να το διαπιστωσει κανεις οδηγωντας (εγω δεν μπορεσα να οδηγησω αυτοματο Πικαντο στη Θεσσαλονικη).
Για το Παντα απλα να επιβεβαιωσω οσα εγραψα στο σχετικο thread: Μετα απο 3 μηνες και (ηδη) 6,5 χιλιαδες χλμ κανενα προβλημα(*). Μεση (πραγματικη) καταναλωση περιπου 6,2 lt/100, με μικτη χρηση. Απο επιδοσεις: Αργα αλλα σταθερα (Το αυτοματο Παντα διατιθεται μονο με τον κινητηρα 1.2 lt).
Συνοψιζω: Πιστευω οτι το Παντα ειναι πιο πληρες αυτοκινητο σε σχεση με Aygo-C1 και πιο ορθολογικη επιλογη σε σχεση με το Πικαντο (στην ΑΥΤΟΜΑΤΗ εκδοση και μονο, λογω κιβωτιου).
() Αν εξαιρεσεις τον παλιο@&$@^ που εσπασε το παραθυρο του συνοδηγου και πηρε το ραδιο-cd! Πληρωνει βεβαια η ασφαλιστικη και ηδη οι ζημιες αποκατασταθηκαν (αναβαθμιστηκε μαλιστα το ηχοσυστημα ), αλλα η αναστατωση και η σταναχωρια οταν το βλεπεις 'λαβωμενο' ειναι μεγαλη. Sorry για το off topic.
-
Πήγα και είδα από κοντά τα: Aygo, Matiz, C1, Picanto και Panda.
Καλύτερη εντύπωση μου έκαναν το Panda και το picanto. Το Matiz μου φάνηκε 'ψεύτικο', το Aygo κάπως ακριβό και με μεγάλο διάστημα αναμονής (κατά καλοκαιράκι μεριά) ενώ το C1 πιο οικονομικό από το aygo αλλά κι αυτό με 3 μήνες αναμονή και 2 χρόνια εγγύηση μόνο. Έχω την αίσθηση ότι η καλύτερη επιλογή αυτή τη στιγμή είναι το Panda (δεδομένου ότι έχει και πολύ καλύτερο αυτόματο κιβώτιο από το picanto). Επιφυλάσσομαι βέβαια και για ένα test drive και για τα 2... -
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Το ξανάπαμε...
KIA: 65 άλογα (στο 1.1), μέγιστη ροπή στις 2810 σαλ
FIAT: 60 άλογα (στο 1.2), μέγιστη ροπή στις 3280 σαλ
Για τα φρένα δεν μιλάμε καν...Picanto 1.1: 65 ΗΡ/5500 - 9,9 kgm/2800 - φρεναρισμα 120-0 = 60,9 μ.
Panda 1.2: 60 HP/5000 - 10,4 kgm/2500 - φρεναρισμα 120-0 = 65,1 μ.Πηγη: 4troxoi.gr
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Επιφυλάσσομαι βέβαια και για ένα test drive και για τα 2...Κανενα νεο;
-
Θα ελεγα να μπει στην κουβεντα και το daihatsu,
http://www.daihatsu.gr/cuore_gen.html
Πολυ καλη περιπτωση πιστευω,προσωπικα δεν το προτίμησα γιατι το συνεργείο ειναι μακρια και γιατι με χαλαγε η εμφανιση του
-
Το Cuore πραγματι ειναι αρκετα καλο, ειδικα στους εσωτερικους χωρους. Αλλα:
-Το εσωτερικο του ειναι τελειως 80's. Ειδικα η κονσολα και ο επιλογεας νταλικας, που ξεφυτρωνει απο το δαπεδο και εχει μηκος περιπου μισο μετρο, ειναι για κλαματα.
-Η εκδοση με αυτοματο (κλασικο) κιβωτιο ειναι (νομιζω) πολυ κοντα σε τιμη στο Sirion. -
Ας πώ και γω δυό λόγια αφού πρόσφατα έκανα την ανάλογη έρευνα αγοράς καταλήγοντας στο Panda 1.2 dynamic.
Ως γνωστόν καλοέβλεπα τα τρίδυμα έχοντας όμως μια θεωρητική εικόνα των πραγμάτων.Γιατί μετά την επαφή μαζί τους κατάλαβα αυτό που έχει λεχθεί από πολλούς.Πολλά λεφτά για ''λίγο'' αυτοκίνητο.Εργονομικές ατέλειες(είναι γνωστές τις έχουμε χιλιοαναφέρει),ανύπαρκτη ηχομόνωση,πορτ-μπαγκαζ όχι μόνο μικρό(μικρό έχουν και τα υπόλοιπα) αλλά με αντι-εργονομικό τρόπο φόρτωσης,κάποια πολύ φθηνά πλαστικά θα μπορούσα να τα αποδεχθώ αν γινόταν προκειμένου να επιτευχθεί μια χαμηλή τιμή πώλησης.Αλλά σε αυτά τα χρήματα...
Το Matiz συμπαθητικό αλλά η ποιότητα κατσκευής του δεν με έπεισε και σε τιμή που πλέον δεν είναι πιό χαμηλή από τους υπόλοιπους.
Κατέληξα μάλλον εκεί που καταλήγουν οι περισσότεροι.Panda ή Picanto.
Καλή ποιότητα,καλές τιμές με κορυφαίο εξοπλισμό.
Επέλεξα το Panda γιατί μου αρέσει περισσότερο(ιδιαίτερα το εσωτερικό του είναι εξαιρετικό),έχει πολύ καλή ποιότητα κύλησης,η ροπή από χαμηλά είναι ιδανική για κίνηση στην πόλη,μ' άρεσε πολύ η θέση του επιλογέα,έχει μεγαλύτερο πορτ-μπαγκαζ,έχει δυνατότητα τοποθέτησης επιπλέον αερόσακκων(όταν μεταφέρεις τα παιδιά σου το υπολογίζεις) και καποια γκατζετάκια (υπολογιστή ταξιδιού,city mode στο τιμόνι) -
ποτε θα σου ρθει και τι χρωμα?
-
Μέσα Απριλίου.
Το χρώμα είναι αυτό
Επιλογή της συζύγου εν λευκώ Αφού εγώ αντίστοιχα είχα εν λευκώ την επιλογή του αυτοκινήτου. -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Επιφυλάσσομαι βέβαια και για ένα test drive και για τα 2...
Κανενα νεο;
Τίποτα ακόμα.... έχει παγώσει το θέμα
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Μέσα Απριλίου.
Το χρώμα είναι αυτό
Επιλογή της συζύγου εν λευκώ Αφού εγώ αντίστοιχα είχα εν λευκώ την επιλογή του αυτοκινήτου.ωραιο καλοκαιρινο χρωματακι!
-
Το Azzuro Astrale... δηλαδη αυτο το μπλεδακι, ειναι απο τα ποιο πετυχημενα χρωματα γιατι:
- Δυσκολα φαινονται χτυπηματακια/χαρακιες
- Βρωμαει επισης δυσκολα....
- Δεν βραζει το αμαξι το καλοκαιρι...
- Ειναι ευχαριστο στο ματι....
- Διορθωνεται με σχετικη ευκολια... τα patches ειναι λιγοτερο 'χτυπητα' σε αυτη την αποχρωση.
μιλαω παντα εκ πειρας...
-
Τhanks adis4gr
@Corsair ο βασικός λόγος επιλογής ήταν το λέρωμα(με το μαύρο του Mondeo έχουμε ξεσκιστεί στο πλύσιμο ) αλλά όπως περιγράφεις υπάρχουν κι άλλα πλεονεκτήματα. -
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Το Azzuro Astrale... δηλαδη αυτο το μπλεδακι, ειναι απο τα ποιο πετυχημενα χρωματα γιατι:- Δυσκολα φαινονται χτυπηματακια/χαρακιες
- Βρωμαει επισης δυσκολα....
- Δεν βραζει το αμαξι το καλοκαιρι...
- Ειναι ευχαριστο στο ματι....
- Διορθωνεται με σχετικη ευκολια... τα patches ειναι λιγοτερο 'χτυπητα' σε αυτη την αποχρωση.
μιλαω παντα εκ πειρας...
do you mean that the colour is farting?
-
Να το χρωματάκι σε άλλο αμαξάκι.
Μικρό αυτοκίνητο πόλης