SXOLIO GIA TON ANDREUCCI.....MAKRIA APO TIN ITALIA DEN EXI POLLES ELPIDES.
-
Συγνωμη παιδια που εβαλα το topic εδω αλλα αμα το εβαζα στους ελληνικους αγωνες ισως να μην το εβλεπαν πολλοι.
Στο τευχο Φεβρουαριου των 4τροχων υπηρχε δοκιμη των ελληνικων S 1600.Εγω ειδα οτι το Punto βγηκε μακραν νικητης . Αφου εχει 1.138 κιλα βαρος ειναι πολυ βαρυτερο απο (Corsa, Puma, 106) οπου ειναι απο 980 εως 1.035 κιλα πως βγηκε? Εγω πιστευω πως ειναι καλυτερο λογο ανατρησης στο χωμα , αλλα στην ασφαλτο πως ειναι δυνατον να διαλυει τον ανταγωνισμο με τετοιο βαρος? Εγω ειμαι χαρουμενος διοτι δηλωνω οπαδος του Punto και ειμαι περηφανος αλλα απορω , τοσο καλυτερο ειναι? Μαλιστα στην Ιταλια στο πρωταθλημα S 1600 του 2002 ο Αντρεουσι με Punto
διελυσε τον ανταγωνισμο σε ασφαλτο και χωμα, αλλα ιδιαιτερα στην ασφαλτο.Επομενως το Punto οταν το οδηγει ενας καλος οδηγος μπορει να νικησει ευκολα και το Saxo που θεωρω οτι ειναι ισοδυναμο με το Punto.
Απλως το Saxo εχει καλυτερους οδηγους στην παγκοσμια S 1600 και ετσι νικαει ευκολα. -
Συγνωμη παιδια που εβαλα το topic εδω αλλα αμα το εβαζα στους ελληνικους αγωνες ισως να μην το εβλεπαν πολλοι.
Στο τευχο Φεβρουαριου των 4τροχων υπηρχε δοκιμη των ελληνικων S 1600.Εγω ειδα οτι το Punto βγηκε μακραν νικητης . Αφου εχει 1.138 κιλα βαρος ειναι πολυ βαρυτερο απο (Corsa, Puma, 106) οπου ειναι απο 980 εως 1.035 κιλα πως βγηκε? Εγω πιστευω πως ειναι καλυτερο λογο ανατρησης στο χωμα , αλλα στην ασφαλτο πως ειναι δυνατον να διαλυει τον ανταγωνισμο με τετοιο βαρος? Εγω ειμαι χαρουμενος διοτι δηλωνω οπαδος του Punto και ειμαι περηφανος αλλα απορω , τοσο καλυτερο ειναι? Μαλιστα στην Ιταλια στο πρωταθλημα S 1600 του 2002 ο Αντρεουσι με Punto
διελυσε τον ανταγωνισμο σε ασφαλτο και χωμα, αλλα ιδιαιτερα στην ασφαλτο.Επομενως το Punto οταν το οδηγει ενας καλος οδηγος μπορει να νικησει ευκολα και το Saxo που θεωρω οτι ειναι ισοδυναμο με το Punto.
Απλως το Saxo εχει καλυτερους οδηγους στην παγκοσμια S 1600 και ετσι νικαει ευκολα. -
Συγνωμη παιδια που εβαλα το topic εδω αλλα αμα το εβαζα στους ελληνικους αγωνες ισως να μην το εβλεπαν πολλοι.
Στο τευχο Φεβρουαριου των 4τροχων υπηρχε δοκιμη των ελληνικων S 1600.Εγω ειδα οτι το Punto βγηκε μακραν νικητης . Αφου εχει 1.138 κιλα βαρος ειναι πολυ βαρυτερο απο (Corsa, Puma, 106) οπου ειναι απο 980 εως 1.035 κιλα πως βγηκε? Εγω πιστευω πως ειναι καλυτερο λογο ανατρησης στο χωμα , αλλα στην ασφαλτο πως ειναι δυνατον να διαλυει τον ανταγωνισμο με τετοιο βαρος? Εγω ειμαι χαρουμενος διοτι δηλωνω οπαδος του Punto και ειμαι περηφανος αλλα απορω , τοσο καλυτερο ειναι? Μαλιστα στην Ιταλια στο πρωταθλημα S 1600 του 2002 ο Αντρεουσι με Punto
διελυσε τον ανταγωνισμο σε ασφαλτο και χωμα, αλλα ιδιαιτερα στην ασφαλτο.Επομενως το Punto οταν το οδηγει ενας καλος οδηγος μπορει να νικησει ευκολα και το Saxo που θεωρω οτι ειναι ισοδυναμο με το Punto.
Απλως το Saxo εχει καλυτερους οδηγους στην παγκοσμια S 1600 και ετσι νικαει ευκολα. -
Φιλε Χενρι(ή Διονυση αν διαβασα καλα σε αλλο τοπικ) ανοιξες μεγαλο θεμα,αν και μπορει να χει ξανανοιξει...Παντως ειναι λιγο μπερδεμενα τα πραγματα οπως τα παρουσιαζεις!Συμφωνα με τους 4Τ το καλυτερο αυτη τη στιγμη με την εξελιξη που εχει το καθενα ειναι το Πουντο.Ομως να δουμε με τι συγκρινεται.Καταρχην με το 106 που ειναι αλλης φιλοσοφιας, τεχνολογικα πισω και αυτο φαινεται πολυ...Αν και ειμαι φαν του Αρη πιστευω οτι πρεπει να ρισκαρει παντου και παντα για να πλησιασει το Πουντο στο χωμα!
Το Φορντ επισης πισω θεωρητικα αλλα και πρακτικα αφου δεν εχει υποστει την αναγκαια για Ελλαδα εξελιξη.Αντιθετως το Κορσα οντας το πιο σοφιστικε ειναι ηδη κοντα στο Πουντο ενω αν το περιλαβαινε ενας Μαγος θα γινοταν ανικητο και βεβαια το οδηγουσε ενας φερελπις νεος (και οχι περιστασιακα ενας παλαιμαχος ...)
Το Πουντο ειναι βαρυ,πλην ομως δε σπαει...το πολυ βαρος ειναι αποτελε- σμα της ειδικης εξελιξης για τα ελληνικα σπαστηρια.
Τελος κατ εμε αναρτησιακα 'αλλου' βρισκεται το Σαξο και δεν κερδιζει λογω οδηγων.Οι οδηγοι το προτιμουν γιατι ηταν το καλυτερο μεχρι περσι...ενω το Κλιο μαζι με το Κορσα ειναι τα πιο συγχρονα και θα δειξουν...Ξεχασες το-αγνωστη ποσοτητα με καλα δειγματα λογω Μοντε-Ιγκνις και-φυσικα-το 206!!
Εγω παντως θα διαλεγα Κορσα!!! -
Ξέχασες VW Polo, Suzuki Ignis και Peugeot 206.
-
Αγαπητοι φιλοι δεν τα ξεχασα αλλα απλως δεν χορανε τα αλλα τρια ομως εγω εβαλα το Ignis. Φιλε Vatanen που μαλλον εισαι τετοιο στιλ οπως εγω
επειδη εχεις αυτο το ονομα να το πω(?) πιστευω οτι το Saxo ειναι ισοδυναμο η ισως ελαχιστα καλυτερο απο το Punto, αλλα ο Αντρεουσι με Punto πως ειναι δυνατον να διελυσε τον ανταγωνισμο στην Ιταλικη S1600 με ενα αυτοκινητο ισοδυναμο με το Saxo ιδιαιτερα στην ασφαλτο οπου οι Γαλλοι ειναι πολυ καλοι? Τοσο χερας ειναι ο τυπος η μαλλον τοσο καλυτερος απο τον Νταλαβιλα (που ετρεχε με Saxo ) ? -
Ο χρήστης H.Toivonen έγραψε:
Αγαπητοι φιλοι δεν τα ξεχασα αλλα απλως δεν χορανεXωράνε, χωράνε!!!
-
Ο χρήστης H.Toivonen έγραψε:
Αγαπητοι φιλοι δεν τα ξεχασα αλλα απλως δεν χορανε τα αλλα τρια ομως εγω εβαλα το Ignis. Φιλε Vatanen που μαλλον εισαι τετοιο στιλ οπως εγω
επειδη εχεις αυτο το ονομα να το πω(?) πιστευω οτι το Saxo ειναι ισοδυναμο η ισως ελαχιστα καλυτερο απο το Punto, αλλα ο Αντρεουσι με Punto πως ειναι δυνατον να διελυσε τον ανταγωνισμο στην Ιταλικη S1600 με ενα αυτοκινητο ισοδυναμο με το Saxo ιδιαιτερα στην ασφαλτο οπου οι Γαλλοι ειναι πολυ καλοι? Τοσο χερας ειναι ο τυπος η μαλλον τοσο καλυτερος απο τον Νταλαβιλα (που ετρεχε με Saxo ) ?Ξεχνάς ό,τι όλα αυτά που λες αφορούν περσινά αποτελέσματα και μιλάς μόνο για Ιταλικό πρωτάθλημα και όχι γαι άλλα πρωταθλήματα, ή για JWRC.Από το rally RAC του 2002 όπου νίκησε στην άτυπη κατάταξη ο Simon Jean Joseph με το CLIO, φάνηκε ό,τι το CLIO είναι το καλύτερο αυτή τη στιγμή S1600 και μάλιστα μακράν του δεύτερου.Το παραπάνω επιβεβαιώθηκε και στο φετεινό MONTE όπου το αυτοκίνητο κέρδισε και την τυπική και την άτυπη κατάταξη.Μόνο το ταλέντο του Carlsson μπορεί να σταματήσει τα CLIO φέτος.
Αλλά και πέρσι να θες να πάμε θυμίσου το CLIO, τι χρόνους έγραψε στο Ακρόπολις στην πρώτη του εμφάνιση στο πρωτάθλημα.Αλλά και στην Ιταλία να πάμε θυμίσου τις επιδόσεις του Longi με το CLIO όταν δεν έμενε από μοτέρ, την κυριότερη ασθένεια νεότητας που παρουσίασε το CLIO.
Τα αποτελέσματα του σήμερα, μάλλον σε διαψεύδουν φίλε Henri -
ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ S1600 ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ CLIO ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ...
ΟΙ ΑΣΙΑΤΕΣ THΣ SUZUKI ΕΡΙΞΑΝ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ IGNIS, ΚΑΝΟΥΝ ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ, ΚΑΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΜΟΝΤΕ ΙΣΩΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΤΗΣ...Ο ANDREUCCI ΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ DALLAVILLA...ΤΟ PUNTO ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ EINAI ΠΙΟ ΑΠΟ ΤΟ CLIO KAI ΤΟ SAXO...
ΤΟ ΜΑΚΡΑΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ S1600 ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ PUMA...
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Αγαπητοι φιλοι δεν τα ξεχασα αλλα απλως δεν χορανε τα αλλα τρια ομως εγω εβαλα το Ignis. Φιλε Vatanen που μαλλον εισαι τετοιο στιλ οπως εγω
επειδη εχεις αυτο το ονομα να το πω(?) πιστευω οτι το Saxo ειναι ισοδυναμο η ισως ελαχιστα καλυτερο απο το Punto, αλλα ο Αντρεουσι με Punto πως ειναι δυνατον να διελυσε τον ανταγωνισμο στην Ιταλικη S1600 με ενα αυτοκινητο ισοδυναμο με το Saxo ιδιαιτερα στην ασφαλτο οπου οι Γαλλοι ειναι πολυ καλοι? Τοσο χερας ειναι ο τυπος η μαλλον τοσο καλυτερος απο τον Νταλαβιλα (που ετρεχε με Saxo ) ?Ξεχνάς ό,τι όλα αυτά που λες αφορούν περσινά αποτελέσματα και μιλάς μόνο για Ιταλικό πρωτάθλημα και όχι γαι άλλα πρωταθλήματα, ή για JWRC.Από το rally RAC του 2002 όπου νίκησε στην άτυπη κατάταξη ο Simon Jean Joseph με το CLIO, φάνηκε ό,τι το CLIO είναι το καλύτερο αυτή τη στιγμή S1600 και μάλιστα μακράν του δεύτερου.Το παραπάνω επιβεβαιώθηκε και στο φετεινό MONTE όπου το αυτοκίνητο κέρδισε και την τυπική και την άτυπη κατάταξη.Μόνο το ταλέντο του Carlsson μπορεί να σταματήσει τα CLIO φέτος.
Αλλά και πέρσι να θες να πάμε θυμίσου το CLIO, τι χρόνους έγραψε στο Ακρόπολις στην πρώτη του εμφάνιση στο πρωτάθλημα.Αλλά και στην Ιταλία να πάμε θυμίσου τις επιδόσεις του Longi με το CLIO όταν δεν έμενε από μοτέρ, την κυριότερη ασθένεια νεότητας που παρουσίασε το CLIO.
Τα αποτελέσματα του σήμερα, μάλλον σε διαψεύδουν φίλε HenriΦιλε Θοδωρη ο Jean Joseph ειναι πολυ καλυτερος οδηγος και νικαει ευκολα διοτι ξερει να το παει καλυτερα το αυτοκινητο.Για την Ιταλια θα διαφωνησω μαζι σου διοτι ο Αντρεουσι ηταν μακραν μπροστα και η δευτερη θεση στο Μιλε Μιλια λεει παρα πολλα και μαλιστα αυτη εγινε και μπροστα απο το Impreza WRC του Λεσνικοφ ενω ο Νταλαβιλα ηταν 3 λεπτα πισω. Οσο για φετος ο Ligato με Punto βγηκε στην τριτη θεση γενικης στο Μοντε και μαλιστα μετα απο ατυχιες.Ο Baldacci βγηκε 8ος αλλα οι χρονοι του ηταν εξαιρετικοι και αμα δεν επερνε ποινη δυο λεπτων και δεν εχανε σε μια ειδικη 12 λεπτα λογο κιβωτιου ισως ηταν πρωτος.Ο Galli με Punto στο Μοντε του 2002 ηταν 2 λεπτα μπροστα αλλα εγκετελειψε λογο μηχανικου προβληματος. Εγω δεν ειπα οτι το Clio ειναι κακο και πιστευω οτι ειναι καλο. Και σε παρακαλω δηλωσε οτι εισαι οπαδος του Clio οπως εγω για το Punto απο την αρχη.
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΤΟ ΜΑΚΡΑΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ S1600 ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ PUMA...
Εχεις δίκιο και αυτό γιατί το βάρος έχει πέσει στο Fiesta που θα παρει μέρος του χρόνου! Τα Puma που πέρνουν μέρος στο JWRC είναι ημί-εργοστασιακά. Τα κατεβάζει ο Chris Birbeck της Racing Promotions και όχι η Ford Rallye Sport...
Οσο για το ελληνικό δεν αποτελεί σημείο σύγκρισης, μια που ο Ταζ δεν έχει, λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων, το χρόνο που χρειαζεται για να εξελίξει και να εξερευνήσει οδηγικά αυτό το αυτοκίνητο! Παντως φέτος θα παρουσιαστει καλύτερο απο πέρσι.... -
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
ΤΟ ΜΑΚΡΑΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ S1600 ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ PUMA...
Εχεις δίκιο και αυτό γιατί το βάρος έχει πέσει στο Fiesta που θα παρει μέρος του χρόνου! Τα Puma που πέρνουν μέρος στο JWRC είναι ημί-εργοστασιακά. Τα κατεβάζει ο Chris Birbeck της Racing Promotions και όχι η Ford Rallye Sport...
ΤΑ ΜΙΣΑ PUMA TA ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ Η RACING PROMOTIONS ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΙΣΑ Η ΙΤΑΛΙΚΗ ASTRA...TO AYTOKINHTO EINAI ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΔΥΝΑΜΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ FEGHALI ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ...ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ FIESTA ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΠΡΙΝ ΤΟ 2004...
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΤΑ ΜΙΣΑ PUMA TA ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ Η RACING PROMOTIONS ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΙΣΑ Η ΙΤΑΛΙΚΗ ASTRA...TO AYTOKINHTO EINAI ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΔΥΝΑΜΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ FEGHALI ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ...ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ FIESTA ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΠΡΙΝ ΤΟ 2004...Συμφωνω για Astra... Όσο για το Ford RallyConcept όπως θέλουν να το οναμάζουν θα είναι έτοιμο σε μορφή KitCar γύρω στο Αυγουστο, ενω το S1600 ελπίζουν να κάνει πρεμιέρα στο επόμενο Monte!!!
-
SXOLIO GIA TON ANDREUCCI.....MAKRIA APO TIN ITALIA DEN EXI POLLES ELPIDES.
-
Ο χρήστης H.Toivonen έγραψε:
Αγαπητοι φιλοι δεν τα ξεχασα αλλα απλως δεν χορανε τα αλλα τρια ομως εγω εβαλα το Ignis. Φιλε Vatanen που μαλλον εισαι τετοιο στιλ οπως εγω
επειδη εχεις αυτο το ονομα να το πω(?) πιστευω οτι το Saxo ειναι ισοδυναμο η ισως ελαχιστα καλυτερο απο το Punto, αλλα ο Αντρεουσι με Punto πως ειναι δυνατον να διελυσε τον ανταγωνισμο στην Ιταλικη S1600 με ενα αυτοκινητο ισοδυναμο με το Saxo ιδιαιτερα στην ασφαλτο οπου οι Γαλλοι ειναι πολυ καλοι? Τοσο χερας ειναι ο τυπος η μαλλον τοσο καλυτερος απο τον Νταλαβιλα (που ετρεχε με Saxo ) ?Ξεχνάς ό,τι όλα αυτά που λες αφορούν περσινά αποτελέσματα και μιλάς μόνο για Ιταλικό πρωτάθλημα και όχι γαι άλλα πρωταθλήματα, ή για JWRC.Από το rally RAC του 2002 όπου νίκησε στην άτυπη κατάταξη ο Simon Jean Joseph με το CLIO, φάνηκε ό,τι το CLIO είναι το καλύτερο αυτή τη στιγμή S1600 και μάλιστα μακράν του δεύτερου.Το παραπάνω επιβεβαιώθηκε και στο φετεινό MONTE όπου το αυτοκίνητο κέρδισε και την τυπική και την άτυπη κατάταξη.Μόνο το ταλέντο του Carlsson μπορεί να σταματήσει τα CLIO φέτος.
Αλλά και πέρσι να θες να πάμε θυμίσου το CLIO, τι χρόνους έγραψε στο Ακρόπολις στην πρώτη του εμφάνιση στο πρωτάθλημα.Αλλά και στην Ιταλία να πάμε θυμίσου τις επιδόσεις του Longi με το CLIO όταν δεν έμενε από μοτέρ, την κυριότερη ασθένεια νεότητας που παρουσίασε το CLIO.
Τα αποτελέσματα του σήμερα, μάλλον σε διαψεύδουν φίλε HenriΦιλε Θοδωρη ο Jean Joseph ειναι πολυ καλυτερος οδηγος και νικαει ευκολα διοτι ξερει να το παει καλυτερα το αυτοκινητο.Για την Ιταλια θα διαφωνησω μαζι σου διοτι ο Αντρεουσι ηταν μακραν μπροστα και η δευτερη θεση στο Μιλε Μιλια λεει παρα πολλα και μαλιστα αυτη εγινε και μπροστα απο το Impreza WRC του Λεσνικοφ ενω ο Νταλαβιλα ηταν 3 λεπτα πισω. Οσο για φετος ο Ligato με Punto βγηκε στην τριτη θεση γενικης στο Μοντε και μαλιστα μετα απο ατυχιες.Ο Baldacci βγηκε 8ος αλλα οι χρονοι του ηταν εξαιρετικοι και αμα δεν επερνε ποινη δυο λεπτων και δεν εχανε σε μια ειδικη 12 λεπτα λογο κιβωτιου ισως ηταν πρωτος.Ο Galli με Punto στο Μοντε του 2002 ηταν 2 λεπτα μπροστα αλλα εγκετελειψε λογο μηχανικου προβληματος. Εγω δεν ειπα οτι το Clio ειναι κακο και πιστευω οτι ειναι καλο. Και σε παρακαλω δηλωσε οτι εισαι οπαδος του Clio οπως εγω για το Punto απο την αρχη.
Ναι, αλλά το θέμα Διονύση δεν είναι να υποστηρίξουμε την μάρκα που συμπαθούμε, αλλά να ειμαστε όσο και περισσότερο αντικειμενικοί μπορούμε και εν τέλει να ευχαριστιόμαστε από την πρόοδο του σπορ.Αν ήθελες να καταθέσεις έναν ύμνο για το Punto μπορούσες να το κάνεις στα ίσια και όχι να κρύβεσαι πίσω από άλλους τίτλους.Όσο για μένα είναι γνωστό ό,τι αγαπώ τα RENAULT, αλλά και τον AURIOL συμπαθώ και δεν κολώνω να πω ό,τι σέρνεται και μας απογοητεύει.Μακριά από μένα το ποτήριον του στείρου φανατισμού!
-
TA FETINA APOTELESMATA TU JO-JO DEN PREPI NA TA LAVUME IPOSPIN DIOTI TREXI XORIS TUS KANONISMUS TON S1600 STA LASTIXA (PERSI ETREXE VASI AFTON ASXETA AN DEN ITAN IPOXREOMENOS) ALLA KE PALI KAMIA SXESI PUNTO ME CLIO TO CLIO INE MAKRAN KALITERO TU PUNTO TOSO SE XOMA OSO KE SE ASFALTO.....THA TO DIAPISTOSUME EXALOU (CARLSSON EPITREPONTOS)
TA SUZUKI KANANE ALMATA PROODU KE DEN NOMIZO NA INE POLI MAKRIA APO TA CLIO... I EPIDOSI TU VILLE-PENTI STO ONTE TO EPIVEVEONI AFTO....
EPISIS TO KENURIO EVOLUTION TIS POLO DIXNI ARKETA DINATO KE KATA TI GNOMI MU MIA KE AN SIGRINUME TIN EPIDOSI TU KOSTI PERSIKE FETOS IPARXI MEGALI DIAFORA.
-
Ο χρήστης Greg έγραψε:
TA FETINA APOTELESMATA TU JO-JO DEN PREPI NA TA LAVUME IPOSPIN DIOTI TREXI XORIS TUS KANONISMUS TON S1600 STA LASTIXA (PERSI ETREXE VASI AFTON ASXETA AN DEN ITAN IPOXREOMENOS)Από που το ξέρεις αυτό, πως φέτος δεν χρησιμοποιεί τα ίδια λάστιχα ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
TA FETINA APOTELESMATA TU JO-JO DEN PREPI NA TA LAVUME IPOSPIN DIOTI TREXI XORIS TUS KANONISMUS TON S1600 STA LASTIXA (PERSI ETREXE VASI AFTON ASXETA AN DEN ITAN IPOXREOMENOS)
Από που το ξέρεις αυτό, πως φέτος δεν χρησιμοποιεί τα ίδια λάστιχα ?
mu to exi pi ekprosopos tis VW sto WRC ke sta canaria pu itan sto monte.
-
.[/quote]Ναι, αλλά το θέμα Διονύση δεν είναι να υποστηρίξουμε την μάρκα που συμπαθούμε, αλλά να ειμαστε όσο και περισσότερο αντικειμενικοί μπορούμε και εν τέλει να ευχαριστιόμαστε από την πρόοδο του σπορ.Αν ήθελες να καταθέσεις έναν ύμνο για το Punto μπορούσες να το κάνεις στα ίσια και όχι να κρύβεσαι πίσω από άλλους τίτλους.Όσο για μένα είναι γνωστό ό,τι αγαπώ τα RENAULT, αλλά και τον AURIOL συμπαθώ και δεν κολώνω να πω ό,τι σέρνεται και μας απογοητεύει.Μακριά από μένα το ποτήριον του στείρου φανατισμού![/quote]
Φιλε Θοδωρη δεν κρυβομαι πισω απο τιτλους και λεω πως υποστηριζω το
Punto. Ειμαι αντικειμενικος και δεν πιστευω να ειδες να αμφισβητησα το Clio!!! Εγω λεω πως το Punto ειναι εξαιρετικο αλλα σε καμια περιπτωση δεν αμφισβητω το Clio αλλα οπως και να το κανουμε το Punto εχει αποδηξει την ταχυτητα του πολλες φορες και αυτο δεν μπορει να μην το πω. -
Ο χρήστης Greg έγραψε:
TA FETINA APOTELESMATA TU JO-JO DEN PREPI NA TA LAVUME IPOSPIN DIOTI TREXI XORIS TUS KANONISMUS TON S1600 STA LASTIXA (PERSI ETREXE VASI AFTON ASXETA AN DEN ITAN IPOXREOMENOS)
Από που το ξέρεις αυτό, πως φέτος δεν χρησιμοποιεί τα ίδια λάστιχα ?
mu to exi pi ekprosopos tis VW sto WRC ke sta canaria pu itan sto monte.
Ρώτησα ένα 'contact' στη FIA και μου είπε πως ο S J-J είναι συνήθως 'S1600' και όχι 'Α/6 - Kit Car' (παρότι έχει τη δυνατότητα, επειδή το αυτοκίνητο έχει δελτίο αναγνώρισης και ως Kit Car, ενώ πχ. το Suzuki είναι μόνο S1600) και πως έτσι ήταν και στο Μόντε, περιλαμβανομένων των ελαστικών.
Εδώ που τα λέμε, αν η Renault θέλει να εξελίξει το Clio ως S1600 αλλά και να αποδείξει ενδεχομένως πως είναι το καλύτερο, δεν έχει νόημα να χρησιμοποιεί άλλα λάστιχα. Για να κερδίσει τι, την Α/6 ? Πιο σημαντικό για αυτούς δεν είναι να κερδίζουν όλους τους S1600 με ίδιες συνθήκες (λάστιχα, περιορισμοί στο αυτοκίνητο), πλην της ηλικίας του οδηγού ?
- topic:timeago_later,13 days
-
Ο Carlsson με Suzuki πηγαινε εξαιρετικα οπως και ο Tirabacci με Clio.
Ο Ligato με Punto τα πηγαινε πολυ καλα κερδισε την 6-7 ειδικη και
ηταν στην 2 θεση αλλα μετα εχασε μεσα σε 4 ειδικες 8 λεπτα
λογο προβληματος στον κινητητρα και εγκατελειψε.