Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    HYUNDAI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. HYUNDAI FORUM
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 186
    • 187
    • 9 / 187
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    91
    3730
    60493
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Τι κωδικό λάθους έδειξε; Μπορεί να μην είναι αυτή η βλάβη αλλά έχεις κάποια κατεύθυνση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης manosk έγραψε:
        Άναψε το λαμπάκι του Engine Check στο Accent.

        Πήρα τλφ στο συνεργείο και μου είπαν ότι μπορεί να είναι μπουζοκαλώδια, αν ρετάρει (δεν ρετάρει νομίζω, αλλά θα το προσέξω καλύτερα), ή το air-flow (η πιο συνηθισμένη ζημιά για τα accent ως το 2004 που άλλαξε το σύστημα), το οποίο κοστίζει 310 ευρώπουλα.

        Επίσης υπάρχει περίπτωση να φταίει η βενζίνη, οπότε με συμβούλευσαν να αδειάσω το τεπόζιτο (με χρήση, όχι να τη ρουφήξω με αντλία), να γεμίσω από 'ασφαλές' βενζινάδικο, να βγάλω τον θετικό πόλο της μπαταρίας για μερικά λεπτά και να τον συνδέσω μετά. Αν σβήσει η ένδειξη, είναι εντάξει το air-flow. Για να δούμε.

        Μάνο , καθάρισε πρώτα με ένα καθαριστικό το air-flow και την πεταλούδα.
        Αν δεν σβήσει το λαμπάκι πήγαινε να στο βάλουν στο διαγνωστικό να δεις τι βλάβη βγάζει.
        Αν χρειαστεί air-flow κοίταξε εδώ http://www.bosch-automotive.com/ecat-online/
        αν θυμάμαι καλά είναι το ίδιο με τα AR 145 και μπορείς να το βρεις εύκολα πιο φθηνά ... ακόμα και μεταχειρισμένο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manosk last edited by

          Μετά από 5 μέρες χωρίς internet ( ) διάβασα το μήνυμα. Τι καθαριστικό να χρησιμοποιήσω; Κάνει καθαρό οινόπνευμα ή βενζίνη;
          Θα δοκιμάσω πρώτα να βγάλω τον πόλο και βλέπουμε. Μετά πάω για συνεργείο και διαγνωστικό. Το πρόβλημα είναι ότι αυτόν τον καιρό έχει πλακώσει πολλή δουλειά και δεν προλαβαίνω.
          Ευχαριστώ γαι τη βοήθεια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • L
            leonp last edited by

            Ακόμα και να σβήσει το λαμπάκι, ο κωδικός του λάθους βρίσκεται στη μνήμη. Μη βγάλεις το πόλο της μπαταρίας πριν να διαβάσεις το κωδικό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • R
              rethimno01 last edited by

              Ο χρήστης leonp έγραψε:
              Ακόμα και να σβήσει το λαμπάκι, ο κωδικός του λάθους βρίσκεται στη μνήμη. Μη βγάλεις το πόλο της μπαταρίας πριν να διαβάσεις το κωδικό.

              Πως τον διαβάζουν;

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • L
                leonp last edited by

                Στα καινούρια αυτοκίνητα οι κατασκευαστές δεν θεωρούν ότι οι κάτοχοι των αυτοκινήτων πρέπει να ξέρουν τους κωδικούς των βλαβών που εμφανίστηκαν. Η διάγνωση γίνεται μόνο με scanner, στο συνεργείο ή αν έχεις αγοράσει δικό σου.

                Στα παλαιότερα αυτοκίνητα υπάρχει μια διαδικασία (στο δικό μου βραχυκυκλώνεις ένα βύσμα) και μετράς πόσες φορές αναβοσβήνει το λαμπάκι ελέγχου (π.χ. 14 = 1 μακρύ, 4 κοντά).

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • M
                  manosk last edited by

                  Τελικά το λαμπάκι έσβησε μόνο του, χωρίς αποσύνδεση πόλου κλπ.
                  Μπήκε νέα βενζίνη από καλό βενζινάδικο ΒΡ και μετά από λίγο η 'βλάβη' εξαφανίστηκε.
                  Τελευταία φορά έβαλε βενζίνη η γυναίκα μου κάπου στη Γρηγορίου Λαμπράκη προς Νίκαια-Κορυδαλλό μεριά. Η περιοχή αυτή, μαζί με τη Θηβών, όπως φαίνεται στη λίστα του Υπουργείου Ανάπτυξης, είναι ναρκοπέδιο. Όσο μπορείτε, αποφεύγετέ τη.
                  Ευχαριστώ για τις συστάσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • M
                    megane98hp last edited by

                    Ειναι συνηθησμενο σε Accent αυτο το φενομενο οσο περιεργο και αν ακουγεται. Τις πιο πολλες φορες σβηνει μονο του. Κατι παθαινει ο εγκεφαλος και γινεται μια μικρη ...επανασταση.
                    Ισως πηγες να βαλεις μπροστα 3-4 φορες απανωτά χωρις να περιμενεις να σβησουν τα λαμπακια γιαυτο εγινε οτι εγινε.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • M
                      manosk last edited by

                      Μπα, μάλλον δεν ήταν αυτό. Έβαλα μπρος κανονικά (η μπαταρία είναι ακόμα ΟΚ μετά από σχεδόν 4 χρόνια και δεν μας κάνει κόλπα στην εκκίνηση) και άναψε το λαμπάκι. Το ότι παρέμεινε αναμμένο το λαμπάκι για 2-3 μέρες που καταναλώναμε τη βενζίνη και έσβησε μόνο του μετά το άδειασμα του τεπόζιτου και το νέο γέμισμα από ασφαλές βενζινάδικο, νομίζω πως αποδεικνύει ότι έφταιγε το καύσιμο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • A
                        agodeo last edited by

                        Απέκτησα ένα Accent τον Απρίλιο του 2005 και αντιμετωπίζω (ακόμα) το εξής πρόβλημα. Όταν το αυτοκίνητο επιταγχύνει τραβάει λίγο δεξιά. Το έκανα θέμα στο φόρουμ για τα τεχνικά θέματα και σκάσανε κάτι απαντήσεις του τύπου ότι είναι φυσιολογικό εξαιτίας των ημιαξονίων (το ένα είναι μεγαλύτερο από το άλλο) και κάτι τέτοια. Η πλάκα είναι ότι το είχα πάει στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο στα πρώτα 1200 χλμ και μου είχαν κάνει έλεγχο και ευθυγράμμιση και αφού δεν βρήκαν τίποτα μου είχαν πει το ίδιο πράγμα. Φταίει λέει η διαφορά στο μήκος των ημιαξονίων και μεταδίδεται η κίνηση με τέτοιο τρόπο που τραβάει λίγο δεξιά. (Κουράζω αλλά καταλήγω). Εάν έχετε παρόμοιο πρόβλημα μην τους πιστέψετε. Έστειλα mail στην Hyundai Hellas και με πήρε σήμερα τηλέφωνο κάποιος προϊστάμενος και μου είπε ότι δεν ισχύουν αυτά τα πράγματα και να το ξαναπάω και θα μιλήσει μαζί τους. Με σκίσανε. Δεν περίμενα απάντηση. Τελικά έχουμε καλό αντιπρόσωπο.. Θα έχετε νέα για το πρόβλημα (άμα γουστάρετε) υο συντομότερο. Εγώ από την αρχή φοβόμουν πρόβλημα από χτύπημα ή (με το συμπάθειο) ξεκώλιασμα στις μεταφορτώσεις.. ξέρω ότι οι μάγκες που τα βγάζουνε από τα πλοία και τις νταλίκες τα σκίζουνε.. Όποιος έχει παρόμοιο πρόβλημα ας το αναφέρει να δούμε τι γίνεται..

                        Υ.Γ. Πόσο πάει το πρώτο ΄σερβις?? Είμαι στα 14200 και φρικάρησα που διάβασα κάπου πιο πίσω ότι για Getz πλήρωσε με δικά του λάδια πάνω από 120 Ευρώ.. Και δεν θα είναι και δικά μου τα λάδια!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • M
                          manosk last edited by

                          Πάει καιρός πια, αλλά για λάδια-3 φίλτρα (βενζίνης, λαδιού, αέρα)-τακάκια πρέπει να έπαιρναν κάπου τόσα. Τα ίδια παίρνουν και οι περισσότερες εταιρείες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • C
                            cyclopas last edited by

                            Μπηκα εδω ως πρων ιδιοκτητης Accent 3d 2000.Διαβασα για τα διαφορα προβληματα και ειπα να γραψω και εγω αυτα που ειχα. Τα πρωτα 2000χλμ το εστρωσα προσεκτικα,αλλα μετα ειμουν κανιβαλος μπορω να πω.Το αυτοκινητο εκανε στα απονα χερια μου 50000χλμ 'δημοσιογραφικα' χιλιομετρα με πολλλυ στροφιλικι,πααααρα πολυ χειροφρενο και γενικως το αμαξακι αν ειχε στομα θα μ'εβριζε ολη μερα!! Απο την αλλη τα σερβις γινονταν με προσωπικη παρακολουθηση των μηχανικων(αλλοτε με το καλο,αλλοτε με φωνες) και εκανα οτι μπορουσα για να το διατηρω σε τελεια κατασταση απο ολες τις πλευρες.
                            Το AFM μου καηκε και μενα στα 45000χλμ αλλα η αιτια ηταν οι φιλτροχοανες που χρησημοποιουσα και το υπερβολικο λαδι που τις εβαζα.Παρολα αυτα μου το αλλαξαν στην εγγυηση!
                            Η πρωτη ζημια που μου εβγαλε ηταν κατεστραμενο σασμαν στις 18000χλμ,λογω σπασμενης φουρκετας.Αλλαχτηκε ολο το σασμαν στην εγγυηση μαζι με δισκο-πλατω και στο καινουργιο εγινε παλι επισκευη στο συστημα της φουρκετας.
                            Εφαγα μια ηττα απο αυτο μπορω να πω...Μετα μου αλλαξαν την τροχαλια του στροφαλου γιατι ειχε οβαλισμο.Σε αλλο σερβις βρεθηκε και ενα αρπαγμενο ρουλεμαν τροχου,και αυτο εγγυηση.
                            Απο καποιο σημειο και μετα καταλαβαινα οτι τα βεντιλατερ λειτουργουσαν χωρις λογο και το δοχειο υπερχειλισης του νερου ηταν μονιμα βρεγμενο...
                            Εχοντας παντα τα ματια μου στα οργανα και ειδικα στης θερμοκρασιας ξερω με σιγουρια οτι το αυτοκινητο μου δεν ανεβασε ΠΟΤΕ θερμοκρασια.Και ομως ειχε καψει φλαντζα.....
                            Αυτη την ηττα δεν μπορεσα να την αντεξω και το πουλησα τελικα!! Να σημειωσω οτι η επισκευη της φλαντζας εγινε στην εγγυηση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              http://clubs.pathfinder.gr/accent

                              1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • M
                                manosk last edited by

                                Αξιώθηκα σήμερα (3 μήνες μετά ) να πάω στην αντιπροσωπεία να δουν γιατί ανάβει το λαμπάκι check engine. Δυστυχώς επιβεβαιώθηκε ο φόβος μου: ήταν το air flow. Κουστουμάκι: 310 ευρώ!!!
                                Δεν το πλήρωσα, θα ψάξω να βρω μεταχειρισμένο air-flow και βλέπουμε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Νέα κόλπα.
                                  Πήγα σε ηλεκτρολογείο με διαγνωστικό. Σοβαρό διαγνωστικό σαν ντουλάπα, όχι το μαντζαφλάρι χειρός που χρησιμοποίησαν στην αντιπροσωπεία.
                                  Είδαν καυσαέρια, μέτρησαν κάτι άλλα και διαπίστωσαν ότι το air-flow είναι εντάξει. Ούτε ρετάρει το αμάξι, ούτε καίει παραπάνω, τίποτα.
                                  Δηλαδή έλεγαν μπαρούφες στην αντιπροσωπεία; Απ' ό,τι κατάλαβα, ο εγκέφαλος άναψε το λαμπάκι check engine επειδή κάτι παίχτηκε με το air-flow. Ίσως ήταν κακή βενζίνη, ίσως ποιος-ξέρει-τι. Ο έλεγχος περιορίστηκε στο τι είπε ο εγκέφαλος και μόνο, χωρίς να εξεταστεί κάτι άλλο. Βέβαια δεν μου είπαν 'Άλλαξέ το τώρα!', αλλά ότι μπορώ να κυκλοφορώ με το πρόβλημα (?) ώσπου να δω ότι ρετάρει η μηχανή ή ότι καίει πολλή βενζίνη. Θα έπρεπε πάντως να το ελέγξουν καλύτερα πιστεύω.
                                  Τέλος πάντων, το accentάκι δείχνει να είναι καλά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • K
                                    krusenstern last edited by

                                    Το θέμα μεταφέρεται στο 'Κατασκευαστές και μοντέλα', όπως όλα τα forum συγκεκριμένων κατασκευαστών πλέον!

                                    [moderator]

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • M
                                      manosk last edited by

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • N
                                        nasos-abt last edited by

                                        φιλε μου επειδη δουλευα καποτε στην χιΟΥΝΤΑΙ Ελλας θα σου πω οτι δεν τα σκιζουν μονο στα λιμανι,αλλα και στα PDI τα Ατος τα πηγαιναν μαλλιοκουβαρα πχ.
                                        οπως και σχεδον σε ολες τις προετοιμασιες αυτοκινητου για παραδοση τα σκιζουν,σε καθε εταιρεια.περιμενεις απο εταιρεια αυτοκινητου να παραδεχθει λαθη?εξαιρετικα σπανιο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          manosk last edited by

                                          Ευτυχώς είναι γερά μηχανάκια.
                                          Πάλι μου ανάβει το λαμπάκι, αλλά χωρίς ρεταρίσματα. Μάλλον θα υποχρεωθώ να το φτιάξω κάποια στιγμή. Ήδη το αμάξι μπήκε στον 5ο χρόνο χωρίς να βγάλει τίποτα άλλο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            patro last edited by

                                            και το δικο μας συμπληρωνει 60.000 5χρονια με minor problems στα παραθυρα.

                                            ενα απο τα πισω μετα απο ατελειωτες πλαγιολισθησεις στις..αλυκες
                                            κανει γκουπ οταν κατεβαινει αλλα λειτουργει ακομα απο το καλοκαιρι με το γκουπ.(συνεβη αμεσως μετα το 'ραλλυ' μαλλον λογω στιγμιαιας στρεβλωσης του αμαξωματος )

                                            το παραθυρο του συνοδηγου τωρα χαλασε πριν λιγες μερες και ανεβαινει πολυ σιγα απο το χειριστηριο του συνοδηγου , κανονικα με το χειριστηριο του οδηγου και καθολου με το συναγερμο.ξερω οτι φταινε οι μαλακες οι φιλοι μου και αλλοι βεβαια που τους φωναζω να μην κοπανανε την πορτα αλλα νααααααααα .
                                            οχι αυτο δε θα το φτιαξω και θα κλειδωνω και τα παραθυρα κλειστα οπως μου αρεσει να τους κοπει το τσιγαρο αλλα οταν φωναζει ο πατροξ δε τον ακουει κανεις.και επιπλεον δε το ξαναδινω σε κανενα.
                                            (τουλαχιστον παρολο που ειναι χαλασμενα δουλευουν και δε χρειαζονται αμεσο σερβις)

                                            αααα και κατι αλλο, λιγο πριν μπει το ΑΒS κανει ενα τικ τικ τικ σαν ABS αλλα δε σου κλοτσαει το ποδι αμα πατησεις κι αλλο τοτε μπαινει το ΑΒς.
                                            δηλαδη σου λεει 'εισαι στο οριο μη φρεναρεις πιο δυνατα θα μπει το ΑΒς'
                                            τοχω μαθει και το χρησιμοποιω.οντως γιαυτο το λογο ειναι? ή κανει κατι αλλο?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 186
                                            • 187
                                            • 9 / 187
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr