Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Χαλαρα καλύτερη η διασκευη από το πρωτοτυπο με τον Τσαρλτον-φασιστα-Ιστον. Επαναλαμβανω αυτο που εγραψα σε αλλο τοπικ. Αν νομιζετε οτι το θεμα ειναι ενας αστροναυτης που πεφτει σε μια χρονοδινη και βρισκεται σε πλανητη πιθηκων είδατε άλλη ταινία...
Αλλο δείχνει κι άλλο λεει ο ποιητής
Εδώ είμαστε να διαβάσουμε και να αλλάξουμε γνώμη!
Η ταινία είναι μια κλασική παραβολή του Μπερτον πανω στο ρατσισμο. Ειναι και παραμυθας ο τύπος και γουσταρει τις ιστοριες του να τις 'ντυνει' με εξωτικο περιβλημα. Σε άλλες εποχες θα μαζευότανε γυρω του τα παιδάκια να τον ακούσουν
Μια χαρα 'άλωση' του Χολιγουντ από μέσα
Δεν ειναι η καλύτερή του (ουτε η χειρότερη), αλλά ειναι από τις πιο χορταστικες στο μάτι και στο τελος (επιτηδες) σε στελνει αδιαβαστο, γιατί δεν του αρεσουν οι φορμες.... Φοβερός!
Μα το βιβλίο ακριβώς αυτό ειναι, μια παραβολή. Και η παλιά βερσιόν κρατά κατα 80% ατόφιο το περιεχόμενό του.
Η εκδοχή του Μπάρτον ήταν μια κλασσική μοντέρνα Χολυγουντιανή υπερπαραγωγή - τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο. Με τίποτα 'άλωση'. Μην τρελενόμαστε κι όλας, πιστεύω πλέον δυστυχώς πως οτι είχε να πει ο Burton το είπε (με αποκορύφωμα τον εκπληκτικό Ψαλιδοχέρη και το θεικό Ed Wood). Μετριότατη ηθοποιία, characterization κ.λ.π. Ειδικά ο Wahlberg ήταν άθλιος - δεν τον 'πίστεψα' ούτε για μια στιγμή ως χαρακτήρα, παρά ως 'καρικατούρα-στερεότυπο'.
Πλάκα είχε πως ο πίθηκος στη νέα εκδοχή που έχει όπλο ειναι ο πατέρας του Thade, που τον παίζει ο... Charlton Heston!
Για το τέλος της ταινίας, μην το ψάχνετε... Αν και προσπαθήσαν να το κάνουν κάπως σαν το βιβλίο, το γ********. Αν θυμάμαι καλά είχε δηλώσει ο Μπάρτον πως ούτε ο ίδιος ούτε οι σεναριογράφοι έχουν εξήγηση γι' αυτό, απλά το έκαναν για να μπορέσουν να σοκάρουν το κόσμο όπως είχε σοκάρει στα 60s το τέλος της ορίτζιναλ ταινίας και να αφήσουν το κόσμο να σκεφτεί κάποια δικιά του εκδοχή (κρίμα βέβαια που αυτό ειναι, 5 χρόνια μετά, αδύνατον).