Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    156 1,9 JTD 140 HP
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 156 1,9 JTD 140 HP
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    16
    79
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      geo62 last edited by

      Εισάγεται η 156 1,9 JTD (Diesel) με τους 140 ΗΡ στην Ελλάδα;
      Φοράει τον νέο κινητήρα 1,9 με ροπή...... σαν 2,5
      Επειδή συντομότατα θα κυκλοφορήσουν τα Diesel και στην Αττική - Θεσσαλονίκη πιστεύω ότι θα δούμε τέτοια αυτοκίνητα.
      Πάσα πληροφορία (αν έλθει, αν μπορεί να αγοραστεί στην Ιταλία και να κυκλοφορεί στην Ελλάδα, αν εισαχθεί τιμή κατά προσέγγιση κ.λ.π.) δεκτή.
      Έκανα ένα μικρό test-drive στην Μπολώνια και έπαθα...... [/img][/list][/code]

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        geo62 last edited by

        Εισάγεται η 156 1,9 JTD (Diesel) με τους 140 ΗΡ στην Ελλάδα;
        Φοράει τον νέο κινητήρα 1,9 με ροπή...... σαν 2,5
        Επειδή συντομότατα θα κυκλοφορήσουν τα Diesel και στην Αττική - Θεσσαλονίκη πιστεύω ότι θα δούμε τέτοια αυτοκίνητα.
        Πάσα πληροφορία (αν έλθει, αν μπορεί να αγοραστεί στην Ιταλία και να κυκλοφορεί στην Ελλάδα, αν εισαχθεί τιμή κατά προσέγγιση κ.λ.π.) δεκτή.
        Έκανα ένα μικρό test-drive στην Μπολώνια και έπαθα...... [/img][/list][/code]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          geo62 last edited by

          Εισάγεται η 156 1,9 JTD (Diesel) με τους 140 ΗΡ στην Ελλάδα;
          Φοράει τον νέο κινητήρα 1,9 με ροπή...... σαν 2,5
          Επειδή συντομότατα θα κυκλοφορήσουν τα Diesel και στην Αττική - Θεσσαλονίκη πιστεύω ότι θα δούμε τέτοια αυτοκίνητα.
          Πάσα πληροφορία (αν έλθει, αν μπορεί να αγοραστεί στην Ιταλία και να κυκλοφορεί στην Ελλάδα, αν εισαχθεί τιμή κατά προσέγγιση κ.λ.π.) δεκτή.
          Έκανα ένα μικρό test-drive στην Μπολώνια και έπαθα...... [/img][/list][/code]

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wantone last edited by

            Ο χρήστης geo62 έγραψε:
            Εισάγεται η 156 1,9 JTD (Diesel) με τους 140 ΗΡ στην Ελλάδα;
            Φοράει τον νέο κινητήρα 1,9 με ροπή...... σαν 2,5
            Επειδή συντομότατα θα κυκλοφορήσουν τα Diesel και στην Αττική - Θεσσαλονίκη πιστεύω ότι θα δούμε τέτοια αυτοκίνητα.
            Πάσα πληροφορία (αν έλθει, αν μπορεί να αγοραστεί στην Ιταλία και να κυκλοφορεί στην Ελλάδα, αν εισαχθεί τιμή κατά προσέγγιση κ.λ.π.) δεκτή.
            Έκανα ένα μικρό test-drive στην Μπολώνια και έπαθα...... [/img][/list][/code]

            Episis stin timi tou 2.5, min to 3exname.

            Profanws an afisoun na kykloforisoun tetoia aytokinita stin Ellada 8a einai kali agra gia aytous pou kanoun polla xiliometra afou to diesel einai ftino.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gtz last edited by

              Ο χρήστης agisd έγραψε:

              Εισάγεται η 156 1,9 JTD (Diesel) με τους 140 ΗΡ στην Ελλάδα;
              Φοράει τον νέο κινητήρα 1,9 με ροπή...... σαν 2,5
              Επειδή συντομότατα θα κυκλοφορήσουν τα Diesel και στην Αττική - Θεσσαλονίκη πιστεύω ότι θα δούμε τέτοια αυτοκίνητα.
              Πάσα πληροφορία (αν έλθει, αν μπορεί να αγοραστεί στην Ιταλία και να κυκλοφορεί στην Ελλάδα, αν εισαχθεί τιμή κατά προσέγγιση κ.λ.π.) δεκτή.
              Έκανα ένα μικρό test-drive στην Μπολώνια και έπαθα...... [/img][/list][/code]

              Episis stin timi tou 2.5, min to 3exname.

              Profanws an afisoun na kykloforisoun tetoia aytokinita stin Ellada 8a einai kali agra gia aytous pou kanoun polla xiliometra afou to diesel einai ftino.

              Και ποιός σου είπε οτι θα συνεχίσει να είναι φτηνό αμα γεμίσει ο τόπος ντήζελ αυτοκίνητα;;;
              Στη χώρα μας μπορεί να το δείς και ακριβότερο απο τη V-power Racing των 100 οκτανίων...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • I
                io9 last edited by

                Επειδή είχα οδηγήσει την 156 1.9JTD για μια εβδομάδα στην Ιταλία και την 156 1.8 για 3 μέρες στην Ελλάδα, έχω να πω ότι η αίσθηση του βενζινοκινητήρα είναι μοναδική απόλαυση.

                Επίσης για τις τιμές που λέτε, να σημειώσω ότι στην Αυστραλία το diesel είναι πιο ακριβό από τη βενζίνη!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  skullone last edited by

                  Πάντοτε οι κινητήρες της Alfa Romeo φημίζονταν για την πολύ καλή απόκρισή τους και για την άψογη αίσθηση που δίνουν στον οδηγό. Ο 1800άρης που αναφέρεις μάλιστα ταιριάζει γάντι στις διαστάσεις και το βάρος του οχήματος, με αποτέλεσμα η απόλαυση να είναι εγγυημένη.

                  Ακριβότερο το ντήζελ στην Αυστραλία απ'όσο η βενζίνη; Αυτό μου φαίνεται κάπως παράξενο. Το φορολογούν παραπάνω;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • I
                    io9 last edited by

                    Ο χρήστης skullone έγραψε:
                    Πάντοτε οι κινητήρες της Alfa Romeo φημίζονταν για την πολύ καλή απόκρισή τους και για την άψογη αίσθηση που δίνουν στον οδηγό. Ο 1800άρης που αναφέρεις μάλιστα ταιριάζει γάντι στις διαστάσεις και το βάρος του οχήματος, με αποτέλεσμα η απόλαυση να είναι εγγυημένη.

                    Ακριβότερο το ντήζελ στην Αυστραλία απ'όσο η βενζίνη; Αυτό μου φαίνεται κάπως παράξενο. Το φορολογούν παραπάνω;

                    Ναι θέμα φορολογίας είναι απ'οτι μου έλεγαν και εκεί.
                    Πάντως απ'ότι βλέπω και στους 4Τ Φεβρουαρίου το ίδιο ισχύει και στην Ελβετία και στην Μ.Βρετανία.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      skullone last edited by

                      Μήπως προσπαθούν οι κυβερνήσεις να καλύψουν τη χασούρα που προκύπτει εξαιτίας του συνδυασμού χαμηλής κατανάλωσης και χαμηλού κόστους, αναιρώντας το δεύτερο πλεονέκτημα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        titsataki last edited by

                        Εν ΗΠΑ το πετρελαιο ειναι περιπου οσο και η απλη αμολυβδη. Και φυσικα μια και οι αποστασεις ειναι πολυ μεγαλυτερες η εξοικονομιση ειναι αρκετα καλη. Το μονο προβλημα ειναι οτι οι περιβαντολογοι κανουν τα αδυνατα δυνατα να το σκοτωσουν (ιδιως στην Καλιφορνια). (και φυσικα στα αυτοκινητα οχι στα φορτηγακια που καλυπτονται απο αλλη νομοθεσια )

                        Νικος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skullone last edited by

                          Α, έχετε κι εκεί χαζούς που λένε - καθ'υπαγόρευσιν προφανώς... - ότι το ντίζελ ρυπαίνει πιο πολύ από τη βενζίνη; Αν θυμάμαι καλά, από άρθρο του Setright, κάτι τέτοιοι θέσπισαν τις πρώτες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων, χωρίς καμία μελέτη, αυθαίρετα, μόνο και μόνο για να περιορίσουν τις εισαγωγές Ευρωπαϊκών αυτοκινήτων. Και κάτι τέτοιοι ήταν που βάλανε και τις γελοίες προδιαγραφές για το ύψος και το είδος των προβολέων, των προφυλακτήρων... Και αναλόγως γελοίος ήταν και ο Ralph Nader με το υποχονδριακό πόνημά του 'Unsafe At Any Speed'.

                          Αυτοί οι οικολογούντες (γιατί, λόγω ημιμάθειας την οποία πλασάρουν για αυθεντία, δεν είναι σωστοί οικολόγοι) είναι επικίνδυνοι και δεν πρέπει να εισακουστούν. Ελπίζω να επικρατήσουν οι σοβαρές φωνές, κι αυτοί οι αντι-ντιζελικοί να καταντήσουν το ίδιο φαιδροί μ'αυτούς που πιστεύουν στην Επίπεδη Γη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgetabs last edited by

                            Ο χρήστης io9 έγραψε:

                            Πάντοτε οι κινητήρες της Alfa Romeo φημίζονταν για την πολύ καλή απόκρισή τους και για την άψογη αίσθηση που δίνουν στον οδηγό. Ο 1800άρης που αναφέρεις μάλιστα ταιριάζει γάντι στις διαστάσεις και το βάρος του οχήματος, με αποτέλεσμα η απόλαυση να είναι εγγυημένη.

                            Ακριβότερο το ντήζελ στην Αυστραλία απ'όσο η βενζίνη; Αυτό μου φαίνεται κάπως παράξενο. Το φορολογούν παραπάνω;

                            Ναι θέμα φορολογίας είναι απ'οτι μου έλεγαν και εκεί.
                            Πάντως απ'ότι βλέπω και στους 4Τ Φεβρουαρίου το ίδιο ισχύει και στην Ελβετία και στην Μ.Βρετανία.

                            Ειδικά για την Ελβετία που την γνωρίζω αρκετά καλά, η τιμή του Ντήζελ είναι ανάμεσα στην τιμή της αμόλυβδης των 95 και της αμόλυβδης των 98 οκτανίων (εκεί δεν είδα πουθενά την VPower ή την 99+).

                            Παρόλα αυτά, πέρσι που υπολογίζαμε διάφορα κόστη για αγορά αυτοκινήτου (όταν αντικατασταθεί το εκεί Σιβίκ) καταλήξαμε στο ότι, παρόλο που το καύσιμο είναι ακριβότερο, έχεις αισθητή εξοικονόμηση χρημάτων στα γεμίσματα, άσε που τρέχεις στο βενζινάδικο λιγότερες φορές! (γλιτώνεις σκοτούρες, χρόνο, νεύρα κλπ)

                            Μειονέκτημα; Κάθε φορά που γεμίζεις πρέπει να έχεις πλαστικά γάντια (σε πολλά βενζινάδικα εκεί τα δίνουν τσάμπα μιας χρήσης), αλλιώς τα χέρια σου θα γεμίσουν λαδούρα από την αντλία (εκεί βάζεις μόνος σου...)

                            Όμως σε όλες τις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ που πήγα (Γερμανία, Αυστρία, Ιταλία) το ντήζελ είναι φτηνότερο της βενζίνης, με την Γερμανία μάλιστα να προσφέρει πετρέλαιο στους οδηγούς φορτηγών ΑΚΟΜΑ φτηνότερα σε συγκεκριμένα πρατήρια (λίγο είναι να βάζουν 800-1000 λίτρα σε κάθε γέμισμα;; Πελάαααατες μου!!! )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              titsataki last edited by

                              Ο χρήστης skullone έγραψε:
                              Α, έχετε κι εκεί χαζούς που λένε - καθ'υπαγόρευσιν προφανώς... - ότι το ντίζελ ρυπαίνει πιο πολύ από τη βενζίνη; Αν θυμάμαι καλά, από άρθρο του Setright, κάτι τέτοιοι θέσπισαν τις πρώτες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων, χωρίς καμία μελέτη, αυθαίρετα, μόνο και μόνο για να περιορίσουν τις εισαγωγές Ευρωπαϊκών αυτοκινήτων. Και κάτι τέτοιοι ήταν που βάλανε και τις γελοίες προδιαγραφές για το ύψος και το είδος των προβολέων, των προφυλακτήρων... Και αναλόγως γελοίος ήταν και ο Ralph Nader με το υποχονδριακό πόνημά του 'Unsafe At Any Speed'.

                              Αυτοί οι οικολογούντες (γιατί, λόγω ημιμάθειας την οποία πλασάρουν για αυθεντία, δεν είναι σωστοί οικολόγοι) είναι επικίνδυνοι και δεν πρέπει να εισακουστούν. Ελπίζω να επικρατήσουν οι σοβαρές φωνές, κι αυτοί οι αντι-ντιζελικοί να καταντήσουν το ίδιο φαιδροί μ'αυτούς που πιστεύουν στην Επίπεδη Γη.

                              Δεν εχω ιδεα αν ξερουν τι τους γινεται, αλλα βαλανε το επιπεδο εκπομπης ρυπων σε τετοιο επιπεδο που κανενα πετρελαιοκινητο δεν τα εκπληρει. (στην Καλιφορνια παντοτε). Πολλες πολιτειες ειναι ετοιμες να αντιγραψουν την Καλιφορνια.

                              Νικος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mirage last edited by

                                Aπό το αμερικάνικο CAR AND DRIVER

                                The Daily Auto Insider

                                Mercedes-Benz to Offer Diesel in U.S.
                                February 11, 2003
                                Page 1 of 1

                                Mercedes-Benz says it will again offer a diesel-powered car in the U.S. market. Starting in 2004, the company will begin selling the E320 CDI, a more fuel-efficient diesel version of its E-Class sedan.

                                Mercedes said in a statement that the new diesel engine is 'quiet and impressively fuel-efficient, while achieving lower exhaust emissions than previous diesels.'
                                The turbocharged six-cylinder powerplant will use electronic fuel injection, which was considered technically impossible on a diesel until only a few years ago, Mercedes said. CDI stands for 'common-rail' diesel injection — a term denoting the fuel line loop supplying constant fuel pressure to each of the six solenoid injector valves.

                                The use of electronic fuel injection means that the E320 CDI engine can be cleaner, quieter and more powerful than conventional mechanically-injected diesel powerplants, according to Mercedes. Diesel engines inherently produce 30 percent lower carbon dioxide emissions and significantly lower carbon monoxide than gasoline engines, but historically, diesels have produced more oxides of nitrogen and soot, known as particulates.
                                However, with precise electronic control of fuel delivery and an oxidation catalyst, the E320 CDI can pass current 45-state emissions standards, Mercedes claims.

                                When low-sulfur diesel fuel becomes available in the U.S. around 2007, Mercedes-Benz engineers are optimistic that the CDI diesel can meet emissions standards in all 50 states

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  skullone last edited by

                                  Ο χρήστης titsataki έγραψε:

                                  Δεν εχω ιδεα αν ξερουν τι τους γινεται, αλλα βαλανε το επιπεδο εκπομπης ρυπων σε τετοιο επιπεδο που κανενα πετρελαιοκινητο δεν τα εκπληρει. (στην Καλιφορνια παντοτε). Πολλες πολιτειες ειναι ετοιμες να αντιγραψουν την Καλιφορνια.

                                  Νικος

                                  Αναρωτιέμαι... Γιατί άραγε; Μήπως έχουμε να κάνουμε με ένα νέο ρεύμα προστατευτισμού της αγοράς, εν όψει μάλιστα και της ρήξης που κυοφορείται στις Ευρωαμερικανικές σχέσεις;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    titsataki last edited by

                                    Ο χρήστης mirage έγραψε:
                                    Aπό το αμερικάνικο CAR AND DRIVER

                                    The Daily Auto Insider

                                    Mercedes-Benz to Offer Diesel in U.S.
                                    February 11, 2003
                                    Page 1 of 1

                                    Mercedes-Benz says it will again offer a diesel-powered car in the U.S. market. Starting in 2004, the company will begin selling the E320 CDI, a more fuel-efficient diesel version of its E-Class sedan.

                                    Mercedes said in a statement that the new diesel engine is 'quiet and impressively fuel-efficient, while achieving lower exhaust emissions than previous diesels.'
                                    The turbocharged six-cylinder powerplant will use electronic fuel injection, which was considered technically impossible on a diesel until only a few years ago, Mercedes said. CDI stands for 'common-rail' diesel injection — a term denoting the fuel line loop supplying constant fuel pressure to each of the six solenoid injector valves.

                                    The use of electronic fuel injection means that the E320 CDI engine can be cleaner, quieter and more powerful than conventional mechanically-injected diesel powerplants, according to Mercedes. Diesel engines inherently produce 30 percent lower carbon dioxide emissions and significantly lower carbon monoxide than gasoline engines, but historically, diesels have produced more oxides of nitrogen and soot, known as particulates.
                                    However, with precise electronic control of fuel delivery and an oxidation catalyst, the E320 CDI can pass current 45-state emissions standards, Mercedes claims.

                                    When low-sulfur diesel fuel becomes available in the U.S. around 2007, Mercedes-Benz engineers are optimistic that the CDI diesel can meet emissions standards in all 50 states

                                    45 πολιτειες. Γιατι υπαρχουν 5 πολιτειες με την Καλιφ που εχουν τα πιο ζορικα επιπεδα ρυπων.

                                    Νικος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      titsataki last edited by

                                      Ο χρήστης skullone έγραψε:

                                      Δεν εχω ιδεα αν ξερουν τι τους γινεται, αλλα βαλανε το επιπεδο εκπομπης ρυπων σε τετοιο επιπεδο που κανενα πετρελαιοκινητο δεν τα εκπληρει. (στην Καλιφορνια παντοτε). Πολλες πολιτειες ειναι ετοιμες να αντιγραψουν την Καλιφορνια.

                                      Νικος

                                      Αναρωτιέμαι... Γιατί άραγε; Μήπως έχουμε να κάνουμε με ένα νέο ρεύμα προστατευτισμού της αγοράς, εν όψει μάλιστα και της ρήξης που κυοφορείται στις Ευρωαμερικανικές σχέσεις;

                                      Μπα εγω νομιζω οτι παντα προσπαθουν να καθυστερησουν το χαμηλωμα των εκπομπων ρυπων. Αλλα ποιος ξερει. Τα φορτηγα που πουλανε πουλιουνται κατα 25-30% με πετρελαιο (αλλα βεβαια δεν εχουν την ιδια νομοθεσια)

                                      Ν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • First post
                                        Last post
                                      • 1 / 1
                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΕΛΛΑΔΑ
                                        • ΚΟΣΜΟΣ
                                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • TEST
                                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                      • VIDEO
                                        • 4TTV
                                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CANDID CAMERA
                                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΛΕΞΙΚΟ
                                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • FORMULA 1
                                        • WRC
                                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4T CLASSIC
                                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                      • ΑΓΟΡΑ
                                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • CLASSIC
                                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                      • MENU
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                      • ΚΟΚ

                                      logo footer

                                      coty











                                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                      • ΑΓΩΝΕΣ
                                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                      • CLASSIC
                                      • ΤΙΜΕΣ
                                      • VIDEO
                                      • FORUM
                                      4T FORUM
                                      4T LIBRARY
                                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                      Powered by nxcode.gr