Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μ3 vs RS4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μ3 vs RS4
    • 1
    • 2
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 29
    • 30
    • 18 / 30
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    83
    591
    747
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kid last edited by

      Ο χρήστης pad έγραψε:

      Bayrische Motoren Werke Motorsport 3 ist das schnellest unter den zweiten.
      Es gibt keinen zweifel.
      Audi versucht nicht genug.

      Gut gesagt!
      Audi hat noch einen langen Weg.....

      Ε, πρόσεχε τι λες εσύ με το γερμανικό σου χρέπι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        opterios last edited by

        Ο χρήστης Antonio1 έγραψε:
        Φέρτε μια CS ή CSL ότι θέλετε....και βάλτε τα δίπλα στην άσφαλτο σαπούνι της Ελλάδος να δούμε τα ζόρια απέναντι στο RS4.

        Θες να πεις ότι το κριτήριο για το αν ένα αμάξι είναι καλό, είναι η συμπεριφορά του στους δρόμους-σαπούνια της Ελλάδας;

        Τι κάνει στη πίστα με άσφαλτο γυαλόχαρτο το κάθε αμάξι δεν με ενδιαφέρει.

        Καθένας με τα γούστα του. Καμία ένσταση εδώ.

        Αλλά θα με ενδιέφερε πολύ να ξεβρακώνω τέτοιες πισωκούνες με ένα RS4 στα στροφιλίκια του Δομοκού για παράδειγμα.(όσοι έχουν περάσει καταλαβαίνουν τι θέλω να πώ).

        Ασχολίαστο

        Όλοι αγωνιάριδες γίναμε και μας ενδιαφέρουν τα δευτερόλεπτα στη πίστα....Έλεος πια.....

        Τους περισσότερους δε μας ενδιαφέρουν τα δευτερόλεπτα, αλλά η αίσθηση που σου δίνει το καθένα. Άλλη αίσθηση το RS4, άλλη η Μ3. Δεν υποννοώ ότι κάποιο είναι καλύτερο, απλώς είναι διαφορετικά. Εγώ προσωπικά διαλέγω την αρκετά πιο αργή Μ3 (αν υποθέσουμε ότι εξαιρούμε την CSL εδώ) και μπορείς ελεύθερα να με 'ξεβρακώσεις' στο Δομοκό. Δε θα σε εμποδίσω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          Πόσο είπαμε ότι κοστίζει η CSL και το RS4; εκτός κι αν δεν παίζει ούτε το κόστος ρόλο

          Το να προεξοφλούμε την Μ3 V8 ΑΠΟ ΤΩΡΑ, κάτι μου θυμίζει πάντως

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimsabas last edited by

            Δεν είμαστε οδηγοί αγώνων, αλλά επειδή μας αρέσει και το driftάκι και η αμεσότητα στην εκτέλεση των εντολών του οδηγού, για αυτό προτιμούμε τη Μ3. Θα ήθελα πολύ να σε δω στο Δομοκό με ένα RS4.

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kid last edited by

              Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
              Δεν είμαστε οδηγοί αγώνων, αλλά επειδή μας αρέσει και το driftάκι και η αμεσότητα στην εκτέλεση των εντολών του οδηγού, για αυτό προτιμούμε τη Μ3. Θα ήθελα πολύ να σε δω στο Δομοκό με ένα RS4.

              Εγώ σου κάνω?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                antonio1 last edited by

                Η καινούργια τετρακίνηση του RS4 λένε ότι κάνει θαύματα.
                Και κρατάει και κολίδια πετάει άμα γουστάρει ο οδηγός.
                Πάντως αν είχα ένα δυνατό πισωκίνητο δεν θα ήθελα σε καμιά περίπτωση να βρεθεί στο δρόμο μου....(δίνεις τόσα λεφτά για να κάνεις μόνος σου παντιλίκια ή να κερνάς και κανα τσαγάκι???)
                Στους δρόμους της Ελλάδας μιλάω πάντα....γιατί έχω την εντύπωση εδώ κάνουμε τα περισσότερα χιλιόμετρα οι περισσότεροι από μας.
                Άσε να το φέρουν να το κάνουν μια βόλτα και θα διαβάσετε για αίσθηση...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pad last edited by

                  Ο χρήστης lkar έγραψε:
                  Πόσο είπαμε ότι κοστίζει η CSL και το RS4; εκτός κι αν δεν παίζει ούτε το κόστος ρόλο

                  Το να προεξοφλούμε την Μ3 V8 ΑΠΟ ΤΩΡΑ, κάτι μου θυμίζει πάντως

                  Τωρα αυτα γιατι τα εγραψες???
                  Αν κυκλοφορουν ταυτοχρονα Μ3 Ε90 και RS4 γιατι να μην τα συγκρινουμε??
                  Αυτη την στιγμη συγκρινουμε οτι κυκλοφορει,και σε ενα χρονο θα συγκρινουμε παλι οτι ΘΑ κυκλοφορει...
                  Βρισκεις κατι περιεργο?!?!?!?????!!!???
                  .......................

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ο χρήστης pad έγραψε:

                    Πόσο είπαμε ότι κοστίζει η CSL και το RS4; εκτός κι αν δεν παίζει ούτε το κόστος ρόλο

                    Το να προεξοφλούμε την Μ3 V8 ΑΠΟ ΤΩΡΑ, κάτι μου θυμίζει πάντως

                    Τωρα αυτα γιατι τα εγραψες???
                    Αν κυκλοφορουν ταυτοχρονα Μ3 Ε90 και RS4 γιατι να μην τα συγκρινουμε??
                    Αυτη την στιγμη συγκρινουμε οτι κυκλοφορει,και σε ενα χρονο θα συγκρινουμε παλι οτι ΘΑ κυκλοφορει...
                    Βρισκεις κατι περιεργο?!?!?!?????!!!???
                    .......................

                    Μάλλον δεν έχεις καταλάβει φυσικά και θα τα συγκρίνουμε, όπως τα συγκρίνουμε και τώρα. Απλώς όταν δεν συμφέρει τη μία πλευρά η σύγκριση βρίσκουμε τις άπειρες δικαιολογίες για την 'ήττα' (κυβικά, τύπος κιντηήρα, κίνηση μπροστά/πίσω/4x4, λάστιχα κλπ)

                    Η διαφορά τιμής Μ3 CS-RS4 είναι 7-9K ευρώ, υπέρ της CS, ενώ η L είναι αρκετά πιο ακριβή και από τα δύο, 13-15Κ ευρώ περισσότερα από το RS4

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pad last edited by

                      Ο χρήστης lkar έγραψε:

                      Πόσο είπαμε ότι κοστίζει η CSL και το RS4; εκτός κι αν δεν παίζει ούτε το κόστος ρόλο

                      Το να προεξοφλούμε την Μ3 V8 ΑΠΟ ΤΩΡΑ, κάτι μου θυμίζει πάντως

                      Τωρα αυτα γιατι τα εγραψες???
                      Αν κυκλοφορουν ταυτοχρονα Μ3 Ε90 και RS4 γιατι να μην τα συγκρινουμε??
                      Αυτη την στιγμη συγκρινουμε οτι κυκλοφορει,και σε ενα χρονο θα συγκρινουμε παλι οτι ΘΑ κυκλοφορει...
                      Βρισκεις κατι περιεργο?!?!?!?????!!!???
                      .......................

                      Μάλλον δεν έχεις καταλάβει φυσικά και θα τα συγκρίνουμε, όπως τα συγκρίνουμε και τώρα. Απλώς όταν δεν συμφέρει τη μία πλευρά η σύγκριση βρίσκουμε τις άπειρες δικαιολογίες για την 'ήττα' (κυβικά, τύπος κιντηήρα, κίνηση μπροστά/πίσω/4x4, λάστιχα κλπ)

                      Η διαφορά τιμής Μ3 CS-RS4 είναι 7-9K ευρώ, υπέρ της CS, ενώ η L είναι αρκετά πιο ακριβή και από τα δύο, 13-15Κ ευρώ περισσότερα από το RS4

                      Εγω δεν δικαιολογισα την Μ3 πουθενα.
                      Τον rs4 ειναι πολυ καλο αυτοκινητο,και ισως ειναι 'καλυτερο' απο την Μ3!(Ε46)
                      Απλα εγω πιστευω οτι η Ε46 θα με ικανοποιουσε περισσοτερο και θα την επελεγα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        technik last edited by

                        Ας βγεί η Ε90 Μ3 και μετά συζητάμε...

                        Άλλωστε μέχρι τότε μπορεί να υπάρξει καμιά έκδοση RS4+

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Ο χρήστης Antonio1 έγραψε:
                          Πάντως αν είχα ένα δυνατό πισωκίνητο δεν θα ήθελα σε καμιά περίπτωση να βρεθεί στο δρόμο μου....

                          Προφανώς, ποιος θέλει μπροστά του (ή πίσω του ή δεξιά του ή αριστερά του) μια μαούνα;

                          δίνεις τόσα λεφτά για να κάνεις μόνος σου παντιλίκια ή να κερνάς και κανα τσαγάκι???

                          Μια χαρά βολευόμουν με τα παντιλίκια.Τα οποία κάνεις συνήθως μόνος σου. Άντε να σε κοιτάει και κάνας μπάτσος, το πολύ-πολύ . Για αυτό σου λέω, καλύτερα μόνος σου. Δηλαδή πιστεύεις ότι μια Μ3 δεν επαρκεί για να ρίξει πολύ, μα πάρα πολύ τσάι; Και σε RS4 βεβαίως-βεβαίως. Χέρια να υπάρχουν (και ηλεκτρονικά )

                          Άσε να το φέρουν να το κάνουν μια βόλτα και θα διαβάσετε για αίσθηση...

                          Ναι και να γράφουν διθυράμβους από το πρωί μέχρι το βράδυ. Όπως γίνεται με όλα τα νέα μοντέλα... Ας είναι καλά οι Άγγλοι, σιγά μην περιμένουμε τους δικούς μας .

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gskarmou last edited by

                            Ο χρήστης kacey έγραψε:

                            ëÜèïò ãéá äõü ôñßá ðñáãìáôÜêéá
                            1.Áëëü áõôïêßíçôï ç Ì3 ,Üëëï ç M3 CSL(Ðáñáäßäïôáí ìå çìéóëßê êáé åëáöñùìÝíç óå ó÷Ýóç ìå ôçí êáíïíéêÞ)
                            2.Êáé ôá äýï êüöôç óôá 250÷ëì Ý÷ïõí åêôüò áðï ôéò CSL ðïõ ðçãáßíáíå óôïõò êáôü÷ïõò áãùíéóôéêÞò Üäåéáò ,áõôÝò äåí åß÷áí
                            3.Ôï ðñïçãïýìåíï RS4 ìå ôïí 2,7 V6 biturbo 380 áëüãáôùí Þôáí ï ðñáãìáôéêüò ÷ñïíéêÜ áíôáãùíéóôÞò ôçò Ì3 ç ïðïßá óå áíôßèåóç ìå ôçí ðñïêáôï÷ü ôçò äåí âãÞêå óå Ýêäïóç 4èõñþí Þ Station Wagon .........áõôü äåí ôï êáôÜëáâá ðïôÝ éäáßôåñá ìå ôçí Amg íá åßíáé êáé óôá öüñôå ôçò ....áðïöõãÞ áðåõèåßáò áíôéðáñÜèåóçò áðï ôçí bmw ???

                            Ãíùóôá ïëá áõôá, ôï ëáèïò ðïõ åéíáé? Áõôï ðïõ ëåù åéíáé ôá åîçò äõï:

                            á) Áìá óõãêñéíåôáé ôï ïëïêáéíïõñéï êáé ðïëõ ðéï ãñçãïñï óôçí åõèåéá RS4 ìå ôçí (5åôéáò) Ì3, äåí åéíáé êáé ôïóï ìåãáëï êáôïñèùìá íá åéíáé ôï RS4 ðéï ãñçãïñï.

                            â) **áí åðéìåíåôå íá êáíåôå áõôç ôçí óõãêñéóç, åéäéêá áðï ôçí óôéãìç ðïõ ôï RS4 öïñáãå óåìéóëéê (õðïèåôù áõôï åéíáé ôá R rated tires, ç áêïìá ÷åéñïôåñá êáíïíéêá óëéê?) ôïôå íá óõãêñéíåôå ìå ôçí CSL (ðïõ óõíå÷éæåé íá åéíáé ðéï áñãç óôçí åõèåéá), **ðáñ'ïëá áõôá êáíåé 7:50...

                            Õà Áò ðåñéìåíïõìå ôçí êáéíïõñéá Ì3 (V8 ) íá äïõìå ôé ÷ñïíï èá êáíåé (ìå áíôéóôïé÷á ëáóôé÷á) êáé ìåôá îáíáìéëáìå...

                            Óôá Ýíôïíá ôá ëÜèç .....Ðùò ãßíåôáé íá åßíáé ôï Ýíá ðéï ãñÞãïñï áðï ôï Üëëï üôáí õðÜñ÷åé ðåñéïñéóôÞò êáé óôá äýï ?????

                            Ç csl ôï îáíáåßðáìå Þôáí ðåñéïñéóìÝíçò ðáñáãùãÞò , ãéá ðëÞñùò åîïðëéóìÝíá ìïíôÝëá ìéëÜìå !

                            Ôþñá áí ðáßæåé ðñüâëçìá óôï 5åôßá êëð áêïëïõèïýí ôá åîÞò ðáñáäåßãìáôá
                            Maclaren F1
                            Porchse 959
                            Ferrari F40
                            Lamborghini Countach & Diablo
                            êëð êëð
                            ÎÝñåéò ðïëëÜ íåüôåñá ðïõ íá ôá 'ìáæåýïõí '???? ãéáôß åãþ îÝñù åëÜ÷éóôá êáé ôá ðéï ðïëëÜ åßíáé ïé áíôéêáôáóôÜôåò ôïõò ?

                            Ïðüôå üôé ðïõëÜò èá óõãêñéèåß êáé ü÷é ôï ìåëëïíôéêü ãéá íá áðïöýãïõìå ôçí üðïéá áäéêßá !!

                            Ånd áðï ìÝíá, èá ðåñéìÝíù êáé åãþ ôçí íÝá Ì3 ãéá íá äþ ôé øÜñéá èá ðéÜóåé .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kacey last edited by

                              Ο χρήστης lkar έγραψε:

                              Πόσο είπαμε ότι κοστίζει η CSL και το RS4; εκτός κι αν δεν παίζει ούτε το κόστος ρόλο

                              Το να προεξοφλούμε την Μ3 V8 ΑΠΟ ΤΩΡΑ, κάτι μου θυμίζει πάντως

                              Τωρα αυτα γιατι τα εγραψες???
                              Αν κυκλοφορουν ταυτοχρονα Μ3 Ε90 και RS4 γιατι να μην τα συγκρινουμε??
                              Αυτη την στιγμη συγκρινουμε οτι κυκλοφορει,και σε ενα χρονο θα συγκρινουμε παλι οτι ΘΑ κυκλοφορει...
                              Βρισκεις κατι περιεργο?!?!?!?????!!!???
                              .......................

                              Μάλλον δεν έχεις καταλάβει φυσικά και θα τα συγκρίνουμε, όπως τα συγκρίνουμε και τώρα. Απλώς όταν δεν συμφέρει τη μία πλευρά η σύγκριση βρίσκουμε τις άπειρες δικαιολογίες για την 'ήττα' (κυβικά, τύπος κιντηήρα, κίνηση μπροστά/πίσω/4x4, λάστιχα κλπ)

                              Η διαφορά τιμής Μ3 CS-RS4 είναι 7-9K ευρώ, υπέρ της CS, ενώ η L είναι αρκετά πιο ακριβή και από τα δύο, 13-15Κ ευρώ περισσότερα από το RS4

                              απειρες δικαιολογιες τα μειον 70 αλογα και 6.5 κιλα ροπης και τα ημισλικ του RS4 εναντι των απλων δρομισιων της απλης Μ3??? Να δω τι αλλο θα διαβασω εδω μεσα...Τεσπα αυτο που λεμε ειναι οτι η συγκριση ειναι ΑΝΙΣΗ ακριβως για αυτους τους λογους.

                              gskarmou:

                              Ναι, και τα δυο εχουν κοφτη στα 250 αλλα το ενα αυτοκινητο τα πιανει Χ δευτερα πιο γρηγορα απο το αλλο. Αν πραγματικα νομιζεις οτι πιο σημαντικο ειναι οτι εχουν και τα δυο την ιδια τελικη ταχυτητα απο το οτι το RS4 επιταχυνει πολυ πιο γρηγορα μετα απο καθε στροφη, τοτε ισως να πρεπει να σταματησουμε να μιλαμε για αυτοκινητα...Αν ειναι δυνατον. Και μιλαμε για 4.6kg/hp εναντι 3.98kg/hp, τεραστια διαφορα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                gskarmou last edited by

                                Ο χρήστης kacey έγραψε:

                                gskarmou:

                                Íáé, êáé ôá äõï å÷ïõí êïöôç óôá 250 áëëá ôï åíá áõôïêéíçôï ôá ðéáíåé × äåõôåñá ðéï ãñçãïñá áðï ôï áëëï*1. Áí ðñáãìáôéêá íïìéæåéò ïôé ðéï óçìáíôéêï åéíáé ïôé å÷ïõí êáé ôá äõï ôçí éäéá ôåëéêç ôá÷õôçôá áðï ôï ïôé ôï RS4 åðéôá÷õíåé ðïëõ ðéï ãñçãïñá ìåôá áðï êáèå óôñïöç*2, ôïôå éóùò íá ðñåðåé íá óôáìáôçóïõìå íá ìéëáìå ãéá áõôïêéíçôá...Áí åéíáé äõíáôïí. Êáé ìéëáìå ãéá 4.6kg/hp åíáíôé 3.98kg/hp, ôåñáóôéá äéáöïñá*3.

                                1Åäù ìðáßíåé ôï áò ðñüóå÷áí áõôïß ðïõ ôï Ýöôéáîáí,
                                2
                                Ôá êáëÜ ôçò ôåôñáêßíçóçò
                                3*Êáé êÜðïõ åäþ äßíåéò ìüíïò óïõ ôçí åîÞãçóç ãéá ôï ðþò ìéá CSL åßíáé ðéï ãñÞãïñç áðï ôï áïõäé üíôáò ðéï åëáöñéá ,ðéï äõíáôÞ ìå êáëýôåñá öñÝíá êáé ëÜóôé÷á êëð óå ó÷Ýóç ìå ôçí áðëÞ Ì3.

                                Õ.à êïõâÝíôá êÜíïõìå äåí óïõ ôçí ëÝù ïýôå èåùñþ ôçí Ì ìÜðá áëëÜ ãïýóôá åßíáé áõôÜ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Ο χρήστης kacey έγραψε:
                                  απειρες δικαιολογιες τα μειον 70 αλογα και 6.5 κιλα ροπης και τα ημισλικ του RS4 εναντι των απλων δρομισιων της απλης Μ3??? Να δω τι αλλο θα διαβασω εδω μεσα...Τεσπα αυτο που λεμε ειναι οτι η συγκριση ειναι ΑΝΙΣΗ ακριβως για αυτους τους λογους.

                                  gskarmou:

                                  Ναι, και τα δυο εχουν κοφτη στα 250 αλλα το ενα αυτοκινητο τα πιανει Χ δευτερα πιο γρηγορα απο το αλλο. Αν πραγματικα νομιζεις οτι πιο σημαντικο ειναι οτι εχουν και τα δυο την ιδια τελικη ταχυτητα απο το οτι το RS4 επιταχυνει πολυ πιο γρηγορα μετα απο καθε στροφη, τοτε ισως να πρεπει να σταματησουμε να μιλαμε για αυτοκινητα...Αν ειναι δυνατον. Και μιλαμε για 4.6kg/hp εναντι 3.98kg/hp, τεραστια διαφορα.

                                  άνιση σύγκριση;;;

                                  ναι οκ ο διαιτητής φταίει

                                  είτε 'Γερμανία' είτε 'Ιταλία' καμία διαφορά

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kid last edited by

                                    Το RS4 έχει κόφτη στα 250 η Μ3 στα 270.

                                    Οπότε στις τεράστιες ευθείες για δείτε ποιος υπερτερεί..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pad last edited by

                                      Ο χρήστης Kid έγραψε:
                                      Το RS4 έχει κόφτη στα 250 η Μ3 στα 270.

                                      Οπότε στις τεράστιες ευθείες για δείτε ποιος υπερτερεί..

                                      Μην το ξαναπεις αυτοοοοοο....
                                      Το αναλογικο μπορει να δειχνει 270 αλλα το ηλεκτρονικο σταματαει στα 250-255.....το ηλεκτρονικο δειχνει την σωστη τελικη!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kid last edited by

                                        Ο χρήστης pad έγραψε:

                                        Το RS4 έχει κόφτη στα 250 η Μ3 στα 270.

                                        Οπότε στις τεράστιες ευθείες για δείτε ποιος υπερτερεί..

                                        Μην το ξαναπεις αυτοοοοοο....
                                        Το αναλογικο μπορει να δειχνει 270 αλλα το ηλεκτρονικο σταματαει στα 250-255.....το ηλεκτρονικο δειχνει την σωστη τελικη!

                                        Φίλος μου το έχει δει με GPS και στις 2..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pad last edited by

                                          Ο χρήστης Kid έγραψε:

                                          Το RS4 έχει κόφτη στα 250 η Μ3 στα 270.

                                          Οπότε στις τεράστιες ευθείες για δείτε ποιος υπερτερεί..

                                          Μην το ξαναπεις αυτοοοοοο....
                                          Το αναλογικο μπορει να δειχνει 270 αλλα το ηλεκτρονικο σταματαει στα 250-255.....το ηλεκτρονικο δειχνει την σωστη τελικη!

                                          Φίλος μου το έχει δει με GPS και στις 2..

                                          Kid,δεν κανω πλακα......το εχω δει σε 10 -15 Μ3!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kacey last edited by

                                            Τι να κανουμε, εγω εχω μαθει οταν συγκρινω κατι κοιταω να στεκει η συγκριση. Ειδικα για τα λαστιχα, ειναι σαν να μου λες οτι αμα δωσω το αυτοκινητο μου στον Schumacher να κανει χρονο σε μια πιστα και μετα το παρω και του βαλω σλικ και κανω 1-2 δευτερολεπτα κατω, να βγω να λεω οτι ειμαι σχεδον οσο καλος οσο ο Schumacher... Να αναγνωριζετε που ειναι τα προτερηματα του καθε αυτοκινητου. Το RS4 δεν ειναι τοσο πιο γρηγορο επειδη εχει τρομερα καλυτερο στησιμο απο την Μ3 και ξαφνικα η Audi εκανε θαυματα και ανακαλυψε το σπορ στησιμο, αλλα επειδη φοραγε ημισλικ και εχει πολυ περισσοτερο γκαζι. Και ξαναλεω, αμα του βαλεις κανονικα λαστιχα σαν αυτα που φοραει απο το εργοστασιο η αμα δωσεις στην απλη Μ3 τα ιδια σεμισλικ λαστιχα, ποια θα ειναι η διαφορα (επειδη τα λαστιχα ηταν μετατροπη στα εργοστασιακα specs, δεν βγαινει ετσι)?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 18 / 30
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr