-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Πράγματι το σκέφτομαι και εγώ αρκετά ΖΧ αντί για ΑXΔεν άκουσα; Τι είπες ότι θα κάνεις;
Για πες το πάλι... one more time... -
Em δεν τα λένε αυτά!!!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
πρόεδρε συχνά σε βλέπω στο φόρουμ...έχει νετ η 135 πλέον;Να ρωτήσω ψάχνω ΒΧ 1.6L για αγορά σε πολύ καλή κατάσταση. Τι τιμές θεωρούνται λογικές;
Δεν αντικαθιστώ την C4 προς θεού απλά επεκτείνω την γκάμα..
Είσαι σίγουρος ότι θέλεις την 1.6? Ο 1.6 ήταν ο πιο ράθυμος σε λειτουργία κινητήρας της σειράς XU. Να φανταστείς, όταν κάποια εποχή είχαμε μια 1.6 Millesime (την είδα και σε γκρι χθες), μου άρεσε πολύ λιγότερο από την 1.4, η οποία φαινόταν σαφώς πιο 'ζωντανή'.
Το ίδιο ισχύει και για τα ΖΧ, ενδεικτικό είναι ότι η 1.6 είχε χειρότερο 0-100 από την 1.4, ενώ σε τελική δεν είχαν μεγάλη διαφορά.
-
Νικόλα άλλαξε το πλάνο ...τώρα με την 159 2.2 του πατέρα θα έχω με κάτι να ασχοληθώ.
Πάντως ένα ZX, BX θα το χτυπήσω μελλοντικά...μάλλον ένα ZX.
-
Τελικά κατέληξε στην 159? Αντε, καλοτάξιδη! Θέλω βόλτα όταν τη στρώσετε!
-
Aγαπητοί συνφορουμίτες Citroenάκηδες Μετά το Mondeo η οικογένεια θα χρειαστεί κι ένα μικρό, αποκλειστικά για αστική χρήση.Καθ' ότι στό Mondeo η επιλογή αφέθηκε σε μένα,στο μικρό η επιλογή θα είναι της γυναίκας μου. Υποψήφια τα C1 και 107.Καθ' ότι η διαφορά στο 5θ με τον πλήρη εξοπλισμό είναι μόλις 200 ευρώ(10200 το C1,10.400 το 107) θα ήθελα να μου πείτε την εμπειρία σας απ' την Citroen και τους λόγους που θα έπρεπε να την διαλέξω απ' την αδερφή σας Peugeot.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Τελικά κατέληξε στην 159? Αντε, καλοτάξιδη! Θέλω βόλτα όταν τη στρώσετε!Υeap...δες εδώ λεπτομέρειες του έξτρα εξοπλισμού και της τιμής της.
έτσι ακριβώς θα είναι :
Eλπίζω να με συγχωρήσουν οι Σιτροενάκηδες.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
πρόεδρε συχνά σε βλέπω στο φόρουμ...έχει νετ η 135 πλέον;
Να ρωτήσω ψάχνω ΒΧ 1.6L για αγορά σε πολύ καλή κατάσταση. Τι τιμές θεωρούνται λογικές;
Δεν αντικαθιστώ την C4 προς θεού απλά επεκτείνω την γκάμα..
Είσαι σίγουρος ότι θέλεις την 1.6? Ο 1.6 ήταν ο πιο ράθυμος σε λειτουργία κινητήρας της σειράς XU. Να φανταστείς, όταν κάποια εποχή είχαμε μια 1.6 Millesime (την είδα και σε γκρι χθες), μου άρεσε πολύ λιγότερο από την 1.4, η οποία φαινόταν σαφώς πιο 'ζωντανή'.
Το ίδιο ισχύει και για τα ΖΧ, ενδεικτικό είναι ότι η 1.6 είχε χειρότερο 0-100 από την 1.4, ενώ σε τελική δεν είχαν μεγάλη διαφορά.
σε αυτο το μοτερ δεν παιζει να αλαχθει το καπακι με αυτο του VTS?
Παντος εχω ακουσει οτι πραγματι αυτο το μοτερ απλα δεν επρεπε να βγει, καθως το 1.4 ηταν πιο ζωντανο. Οσο για το τελευταιο σας το υπογραφω -
1600 με 90 άλογα τι να σας κάνει ρε παιδιά...λογικό είναι!
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Το ίδιο ισχύει και για τα ΖΧ, ενδεικτικό είναι ότι η 1.6 είχε χειρότερο
0-100 από την 1.4, ενώ σε τελική δεν είχαν μεγάλη διαφορά.Στο 1ο διαφωνώ. Έχω το ΖΧ 1.6, και είχα (πάει πιά) οδηγήσει πολύ και το 1.4. Η διαφορά
στην δύναμη φαίνεται, ειδικά όταν βάλεις και 4 άτομα μέσα με τα μπαγκάζια τους.
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ, άσε που (μη ρωτάς γιατί, Γάλλοι είναι αυτοί), φοράνε
διαφορετικό κιβώτιο ταχυτήτων (το 1.6 αυτό που... δεν χαλάει).Στην τελική ταχύτητα συμφωνώ δεν έχουν ουσιαστική (εως καμία) διαφορά. Αλλά σάμπως τα
σημερινά έχουν ? όταν από 186 πας σε 195. Είναι διαφορά αυτή (9 χλμαω!). -
Άσχετη ερώτηση παιδιά. Έχω το C2 και φοράω 15άρες ζάντες (τασια). Θέλω να βάλω ζάντες αλουμινίου αλλά επειδή δεν μου αρέσουν οι 15άρες που έχει η σιτροεν θέλω να βάλω τις 16άρες που φοράει το VTS. Γίνετε? Ποιές επιπτώσεις θα έχει στο αυτοκίνητο?Μείωση επιτάχυνσης?? Καλύτερο κράτημα?? Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης pie13 έγραψε:
Άσχετη ερώτηση παιδιά. Έχω το C2 και φοράω 15άρες ζάντες (τασια). Θέλω να βάλω ζάντες αλουμινίου αλλά επειδή δεν μου αρέσουν οι 15άρες που έχει η σιτροεν θέλω να βάλω τις 16άρες που φοράει το VTS. Γίνετε? Ποιές επιπτώσεις θα έχει στο αυτοκίνητο?Μείωση επιτάχυνσης?? Καλύτερο κράτημα?? Ευχαριστώ.Εχω κι εγώ ένα C2 1.4 VTR...
Τι να το κάνεις βρε pie αν δεν έχεις γκάζια;;
Θα δείχνει ωραίο, αλλά όταν θα πατάς γκάζι θα ΄ρίχνεις καντήλια που δεν πάει...
Αλλωστε κι ετσι τραίνο είναι το αμάξι...
Κράτα τα λεφτά σου να βάλεις κανά 'πρόγραμμα' ! -
Πάει ο elteo, θα μετακομίσει σε άλλο forum!
Καλορίζικη! Καλοταξιδη!
Πρεπει να είναι απίθανο αμάξι. Δυστηχως η Σιτροεν, παρόλο που συμμετεχει σε αγώνες, ποτε δεν εχει δωσει στο κοινό της ένα sport αυτοκίνητο....Για το καπάκι του VTS να μπει στον XU , δεν νομίζω ότι αξίζει - και να γίνεται...
Καλύτερα παίρνεις όλον τον κινητήρα...ο οποίος είναι και ο καλύτερος που έχει βγάλει μέχρι τώρα...
Ο παλιός ο 1.6 - τον είχαμε σε μια ΖΧ Aura 1.6 - είναι ο πιο μπουκωμένος και απολιτιστος κινητηρας που εχω δει σε αμαξι !!!
-
Ξέρεις γιατι? Το πήγα εχθές και μου είπανε ότι θέλω καινούργιες ζάντες επειδή είναι στραβωμένες του κερατά(5μήνες το χρόνο σε νησί....)! Οπότε μιας που θα δώσω λευτά...!...Γι'αυτό το λέω. Θα χάσω ακόμα περισσότερο γκάζι ε? Βασικά ανύπαρκτο είναι το γκάζι αλλά ΟΚ! χεχε !
-
Ο χρήστης pie13 έγραψε:
Ξέρεις γιατι? Το πήγα εχθές και μου είπανε ότι θέλω καινούργιες ζάντες επειδή είναι στραβωμένες του κερατά(5μήνες το χρόνο σε νησί....)! Οπότε μιας που θα δώσω λευτά...!...Γι'αυτό το λέω. Θα χάσω ακόμα περισσότερο γκάζι ε? Βασικά ανύπαρκτο είναι το γκάζι αλλά ΟΚ! χεχε !Ενα παραπάνω...σκέψου τι θα πάθεις με τις 16' αλουμινίου...
Ευχαριστώ serg.
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Το ίδιο ισχύει και για τα ΖΧ, ενδεικτικό είναι ότι η 1.6 είχε χειρότερο
0-100 από την 1.4, ενώ σε τελική δεν είχαν μεγάλη διαφορά.Στο 1ο διαφωνώ. Έχω το ΖΧ 1.6, και είχα (πάει πιά) οδηγήσει πολύ και το 1.4. Η διαφορά
στην δύναμη φαίνεται, ειδικά όταν βάλεις και 4 άτομα μέσα με τα μπαγκάζια τους.
ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ, άσε που (μη ρωτάς γιατί, Γάλλοι είναι αυτοί), φοράνε
διαφορετικό κιβώτιο ταχυτήτων (το 1.6 αυτό που... δεν χαλάει).Στην τελική ταχύτητα συμφωνώ δεν έχουν ουσιαστική (εως καμία) διαφορά. Αλλά σάμπως τα
σημερινά έχουν ? όταν από 186 πας σε 195. Είναι διαφορά αυτή (9 χλμαω!).Τα ίδια ισχύουν και τα Xsara Mk I. Ο 1.6 λόγω ροπής δείχνει να κινεί το αμάξι ποιο άνετα με full φορτίο δεν ξέρω με απόλυτα νούμερα τι γίνεται σαν αίσθηση μιλάω. Να σημειώσω οτι δεν είναι ο XU αλλά ο TU. Πάντως είναι τραχύς κινητήρας στην λειτουργία του δεν γουστάρει τις ψηλές στροφές σαν κλασσικός 8βάλβιδος ( πάνω από τις 5500 στροφές είναι μάλλον ανούσιο να τον πιέσεις ) αλλά χαμηλά τραβάει εξαιρετικά, ενώ στο δικό μου έχω παρατηρήσει οτι συντονίζει λίγο κάτω απο τις 4000 στροφές και μετά ο θόρυβος πέφτει. Τι σημαίνει αυτό οτι δεν μπορείς να πάς στο ταξίδι με πολύ ώρα με 135 αλλά με 140 στο ταχύμετρο Εν κατακλείδι αυτό το μοτέρ έπρεπε να είχε φύγει από την γκάμα της εταιρείας από το 1997 που βγήκε η Xsara...Η τεχνογνωσία υπήρχε....
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
1600 με 90 άλογα τι να σας κάνει ρε παιδιά...λογικό είναι!Ναι αλλά η μέγιστη ροπή αποδίδετε απο τις 2600 στροφές !
Μιλάω βέβαια για τον XU που φοράει το Xantia και όχι τον TU των ZX, Xsara IΦαντάσου ότι ειδικά απο όταν του έβαλα και ένα ελευθερο φίλτρο μπορείς να έχεις μια χαρά επιτάχυνση χωρίς πειράκια και μπουκώματα με 3η στο κιβώτιο και 1300-1400 στροφές. Ούτε diesel να ήταν.
-
Άσχημη μερα για την Αμελί σήμερα.
Την πήγα βουνο στα χωματα να ξεμουδιάσει και είχαμε την στιγμη μας! Σε μια δεξια με λασπες έσπασε το διαφορικο , μου δίπλωσε και αφού ακούμπησα στην πλαγια δεξια στον δρομο τουμπάρησα. Ευτυχως είμουν δεμενος μετις 4ρων σημειων και δενεπαθα τιποτα. Η ΒΧ έπαθε λιγη ζημιά που επισκευαζεται ευκολα. -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Άσχημη μερα για την Αμελί σήμερα.
Την πήγα βουνο στα χωματα να ξεμουδιάσει και είχαμε την στιγμη μας! Σε μια δεξια με λασπες έσπασε το διαφορικο , μου δίπλωσε και αφού ακούμπησα στην πλαγια δεξια στον δρομο τουμπάρησα. Ευτυχως είμουν δεμενος μετις 4ρων σημειων και δενεπαθα τιποτα. Η ΒΧ έπαθε λιγη ζημιά που επισκευαζεται ευκολα.τι να πω...
αφού είσαι καλά εσύ τότε σύντομα και η ΒΧ θα είναι έτοιμη -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Άσχημη μερα για την Αμελί σήμερα.
Την πήγα βουνο στα χωματα να ξεμουδιάσει και είχαμε την στιγμη μας! Σε μια δεξια με λασπες έσπασε το διαφορικο , μου δίπλωσε και αφού ακούμπησα στην πλαγια δεξια στον δρομο τουμπάρησα. Ευτυχως είμουν δεμενος μετις 4ρων σημειων και δενεπαθα τιποτα. Η ΒΧ έπαθε λιγη ζημιά που επισκευαζεται ευκολα.Κρίμα ρε Χρηστάρα. Αφού εσύ δεν έπαθες τίποτα όλα καλά. Στα σίδερα να είναι οι ζημιές είναι τα μόνα που φτιάχνονται
CITROËN FORUM