-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Irrelevant για αυτό το αυτοκίνητοΤο ξέρω, για να δημιουργήσω εντυπώσεις το 'πα.
-
Ε, όσο να 'ναι, κάποια σημασία έχει.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ε, όσο να 'ναι, κάποια σημασία έχει.Στα 1700 κιλά, τα 80-90 δεν νομίζω ότι κάνουν τόσο μεγάλη διαφορά..
Βέβαια, όταν κηνυγάς χρόνο όλα παίζουν τον ρόλο τους..
-
Αν τα 80-90 κιλά αντιπροσωπεύουν ένα 5% επί του συνολικού βάρους, για δες πόσο είναι το 5% στα 7.58 .
-
Από γέφυρα-γέφυρα κάνει 8'17' στο βίντεο πάντως. Κάτω από την πρώτη περνάει στο 0'16' του βίντεο και κάτω από τη δεύτερη στο 8'33'. Σε καμμία περίπτωση δεν είναι κάτω από 8 λεπτά ο αυτός ο γύρος.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Από γέφυρα-γέφυρα κάνει 8'17' στο βίντεο πάντως. Κάτω από την πρώτη περνάει στο 0'16' του βίντεο και κάτω από τη δεύτερη στο 8'33'. Σε καμμία περίπτωση δεν είναι κάτω από 8 λεπτά ο αυτός ο γύρος.Και γω το πρόσεξα αυτό που λες αλλά υπέθεσα ότι έχει και δεύτερη γέφυρα στην ευθεία..Μάλλον όμως έχεις δίκιο..
Από την ίδια πηγή..
-
Στις φωτό που δείχνεις είναι ο οδηγός με κράνος και είναι καταμεσήμερο μιας ηλιόλουστης μέρας. Στο βίντεο ο οδηγός δε φοράει κράνος και μέχρι να τελειώσει ο γύρος, έχει νυχτώσει (Συνοδηγός: 'Άντε Frank νυχτώσαμε...' ).
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Στις φωτό που δείχνεις είναι ο οδηγός με κράνος και είναι καταμεσήμερο μιας ηλιόλουστης μέρας. Στο βίντεο ο οδηγός δε φοράει κράνος και μέχρι να τελειώσει ο γύρος, έχει νυχτώσει (Συνοδηγός: 'Άντε Frank νυχτώσαμε...' ).Η πηγή είναι στα ολλανδικά και δεν καταλαβαίνω γρι..
http://www.8200rpm.com/forum/read.php?f ... 41&t=16841 για του λόγου το αληθές..Με P Zero Corsa έκανε τον 7.58. Έχω την εντύπωση ότι αυτά είναι τα πρώτης τοποθέτησης στο RS4..
-
Κουκλί είναι πάντως το άτιμο σε αυτό το μπλεδάκι . Μέχρις εκεί όμως .
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
H CSL å÷åé 7.50 óôï Ring. Ôï 8:22 ôçò áðëçò Ì3 åéíáé ìå êáíïíéêá ëáóôé÷á äñïìïõ (ëáóôé÷á ðñùôçò ôïðïèåôçóçò óôçí Ì3 ôïôå ôá ContiSportContact2, ï÷é êáé ïôé êáëõôåñï ãéá ðéóôá...) åíù ôï 7:58 ôïõ RS4 åéíáé ìå R rated ëáóôé÷á (óåìéóëéê ç áêïìá êáé êáíïíéêá áãùíéóôéêá óëéê, äåí îåñù áêñéâùò ôé öïñáãå). Áí óêåöôïõìå ïôé ïé ÷ñïíïé áðï Bedford Autodrome (áããëéêï Evo, ôåõ÷ïò áõôïõ ôïõ ìçíá):Audi RS4: 1:28.60
M3 CS: 1:29.80(ï÷é êáé áó÷çìá ãéá åíá áõôïêéíçôï ðïõ åéíáé ðïëõ ðéï áñãï óôçí åõèåéá...), ôïôå êáôáëáâáéíïõìå áðï ðïõ ðñïçëèå ôï 7:58 êáé ôá 24 äåõôåñïëåðôá äéáöïñáò .
Á êáé ðïõ'óôå, ôï Evo (ãíùóôï ãéá ôéò ïäçãéêåò ôïõ áíçóõ÷éåò êáé ôçí öéëïóïöéá ðïõ å÷åé) ëååé ïôé êáé ðáëé ç Ì3 CS êáëõôåñï áõôïêéíçôï. Áëëá äåí ðåéñáæåé, áò ðåñéìåíïõìå ôçí êáéíïõñéá Ì3 ðïõ èá å÷åé ôï éäéï ãêáæé, íá äïõìå ôé ÷ñïíï èá êáíåé óôï Ring ìå óåìéóëéê...Ùò ôïôå íáé ôï ïëïêáéíïõñéï RS4 åéíáé ðéï ãñçãïñï (áëëá ï÷é êáëõôåñï, óõìöùíá ìå ôçí ãíùìç ïóùí ôá å÷ïõí óõãêñéíåé...) áðï ôï áõôïêéíçôï 5åôéáò ôï ïðïéï åé÷å ùò óêïðï íá îåðåñáóåé...
ëÜèïò ãéá äõü ôñßá ðñáãìáôÜêéá
1.Áëëü áõôïêßíçôï ç Ì3 ,Üëëï ç M3 CSL(Ðáñáäßäïôáí ìå çìéóëßê êáé åëáöñùìÝíç óå ó÷Ýóç ìå ôçí êáíïíéêÞ)
2.Êáé ôá äýï êüöôç óôá 250÷ëì Ý÷ïõí åêôüò áðï ôéò CSL ðïõ ðçãáßíáíå óôïõò êáôü÷ïõò áãùíéóôéêÞò Üäåéáò ,áõôÝò äåí åß÷áí
3.Ôï ðñïçãïýìåíï RS4 ìå ôïí 2,7 V6 biturbo 380 áëüãáôùí Þôáí ï ðñáãìáôéêüò ÷ñïíéêÜ áíôáãùíéóôÞò ôçò Ì3 ç ïðïßá óå áíôßèåóç ìå ôçí ðñïêáôï÷ü ôçò äåí âãÞêå óå Ýêäïóç 4èõñþí Þ Station Wagon .........áõôü äåí ôï êáôÜëáâá ðïôÝ éäáßôåñá ìå ôçí Amg íá åßíáé êáé óôá öüñôå ôçò ....áðïöõãÞ áðåõèåßáò áíôéðáñÜèåóçò áðï ôçí bmw ??? -
Για εκατοστη φορα το ξαναλεω......Μ3 οεο!!!!!!!
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Ãéá åêáôïóôç öïñá ôï îáíáëåù......Ì3 ïåï!!!!!!!aóå Ýðáèá overdose áðï 2-3 Ì3 ðïõ ôá äïêéìÜæáíå áðï óõíåñãåßï êáé ðåñíïýóáí áðï óçìåßï ðïõ åß÷á ðïëý êáëÞ ïðôéêÞ êáé .....ç÷çôéêÞ êÜëõøç ìç÷Üíçìá ôïõ 'üîù áðï äþ '
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
H CSL εχει 7.50 στο Ring. Το 8:22 της απλης Μ3 ειναι με κανονικα λαστιχα δρομου (λαστιχα πρωτης τοποθετησης στην Μ3 τοτε τα ContiSportContact2, οχι και οτι καλυτερο για πιστα...) ενω το 7:58 του RS4 ειναι με R rated λαστιχα (σεμισλικ η ακομα και κανονικα αγωνιστικα σλικ, δεν ξερω ακριβως τι φοραγε). Αν σκεφτουμε οτι οι χρονοι απο Bedford Autodrome (αγγλικο Evo, τευχος αυτου του μηνα):
Audi RS4: 1:28.60
M3 CS: 1:29.80(οχι και ασχημα για ενα αυτοκινητο που ειναι πολυ πιο αργο στην ευθεια...), τοτε καταλαβαινουμε απο που προηλθε το 7:58 και τα 24 δευτερολεπτα διαφορας .
Α και που'στε, το Evo (γνωστο για τις οδηγικες του ανησυχιες και την φιλοσοφια που εχει) λεει οτι και παλι η Μ3 CS καλυτερο αυτοκινητο. Αλλα δεν πειραζει, ας περιμενουμε την καινουρια Μ3 που θα εχει το ιδιο γκαζι, να δουμε τι χρονο θα κανει στο Ring με σεμισλικ...Ως τοτε ναι το ολοκαινουριο RS4 ειναι πιο γρηγορο (αλλα οχι καλυτερο, συμφωνα με την γνωμη οσων τα εχουν συγκρινει...) απο το αυτοκινητο 5ετιας το οποιο ειχε ως σκοπο να ξεπερασει...
λάθος για δυό τρία πραγματάκια
1.Αλλό αυτοκίνητο η Μ3 ,άλλο η M3 CSL(Παραδίδοταν με ημισλίκ και ελαφρωμένη σε σχέση με την κανονική)
2.Και τα δύο κόφτη στα 250χλμ έχουν εκτός απο τις CSL που πηγαίνανε στους κατόχους αγωνιστικής άδειας ,αυτές δεν είχαν
3.Το προηγούμενο RS4 με τον 2,7 V6 biturbo 380 αλόγατων ήταν ο πραγματικός χρονικά ανταγωνιστής της Μ3 η οποία σε αντίθεση με την προκατοχό της δεν βγήκε σε έκδοση 4θυρών ή Station Wagon .........αυτό δεν το κατάλαβα ποτέ ιδαίτερα με την Amg να είναι και στα φόρτε της ....αποφυγή απευθείας αντιπαράθεσης απο την bmw ???Γνωστα ολα αυτα, το λαθος που ειναι? Αυτο που λεω ειναι τα εξης δυο:
α) Αμα συγκρινεται το ολοκαινουριο και πολυ πιο γρηγορο στην ευθεια RS4 με την (5ετιας) Μ3, δεν ειναι και τοσο μεγαλο κατορθωμα να ειναι το RS4 πιο γρηγορο.
β) αν επιμενετε να κανετε αυτη την συγκριση, ειδικα απο την στιγμη που το RS4 φοραγε σεμισλικ (υποθετω αυτο ειναι τα R rated tires, η ακομα χειροτερα κανονικα σλικ?) τοτε να συγκρινετε με την CSL (που συνεχιζει να ειναι πιο αργη στην ευθεια), παρ'ολα αυτα κανει 7:50...
ΥΓ Ας περιμενουμε την καινουρια Μ3 (V8 ) να δουμε τι χρονο θα κανει (με αντιστοιχα λαστιχα) και μετα ξαναμιλαμε...
-
Τα λάστιχα που φόραγε το RS4 όταν έγραψε χρόνο στο Ring είναι τα P Zero Corsa Asimmetrico (ενώ μπορούν να μπουν και ως λάστιχα πρώτης τοποθέτησης και τα P Zero Rosso), και τα δύο είναι λάστιχα τα οποία είναι σχεδιασμένα και για πίστα αλλά και για καθημερινή οδήγηση σε όλες τις συνθήκες, δηλαδή καμία σχέση με το λάστιχο της CSL.
Επίσης η CSL είναι ένα όπλο πίστας, που έρχεται ελαφρωμένη, διαφορετικό σύστημα φρένων από την M3 την απλή, ζάντες πανάλαφρες, βελτιωμένο κινητήρα, λάστιχα semi-slick.. Βγάλες διακόσια κιλά από το RS4, βάλτου semi slick και τότε σύγκρινε το με την CSL.
Αντίστοιχα λάστιχα της Μ3 (V8 ) όταν βγει, θα είναι τα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης..
-
Dimitri
Pio pano egrapses
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Με P Zero Corsa έκανε τον 7.58. Έχω την εντύπωση ότι αυτά είναι τα πρώτης τοποθέτησης στο RS4..
Ta opoia einai semi-slick alla road legal
Ta idia forouse h M3 CSLPantos den katalabeno giati analoneste sta deuterolepta sto Ring h se alles pistes.
Den milame gia Caterham VS Westfield. -
P Zero Corsa Asimmetrico.
-
Gia des kala to description
Ο χρήστης Pirelli έγραψε:
Zero Corsa System has been developed for powered super sports cars producers and enthusiasts who take their car on the race track, whether for 'track days' or 'club racing', allowing them to maximise their cars performance.Einai Road legal semi-slick lastixa, focused gia pista.
Opos kai ta Yokoham A048, ta Toyo R888 kai polla alla...Allo ta P Zero Rosso
kai allo to P Zero Corsa
-
Άσε μας ρε Νίκο. Όλο μας δείχνεις φωτογραφίες από ημισλίκ, από την άλλη όμως, τόσους μήνες παλεύεις να σκοτώσεις μια τετράδα Toyo T1R ! Εφτάψυχα είναι τα ρημάδια;
-
Από το λινκ που παρέθεσα πιο πάνω
The P Zero Corsa Asimmetrico, homologated in size 255/35ZR19, was born on the race track but is designed for both the road and the track. It ensures extreme performance in the dry, as well as in the wet, total grip when cornering, accelerating and breaking.
Νίκο δεν βλέπω πουθενά να αναφέρεται ότι είναι semi slick. Πάντως το ότι αναφέρεται η CS και η GT3 μάλλον με πείθουν ότι έχεις δίκιο.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Άσε μας ρε Νίκο. Όλο μας δείχνεις φωτογραφίες από ημισλίκ, από την άλλη όμως, τόσους μήνες παλεύεις να σκοτώσεις μια τετράδα Toyo T1R ! Εφτάψυχα είναι τα ρημάδια;E na min deikso ston mirko KID tin diafora anamesa sta lastixa.
Min nomizei oti exoun to idio grip, sport road tyres me ta P Zero CorsaOso gia ta Toyo, ta pisw einai etoima gia petama.
Kati mou leei oti auto to Savatto tha pethanoun...
Μ3 vs RS4