-
εγώ θέλω ενα που να θέλει το μεγαλύτερο διάστημα συντήρηση, γιατι καθε 15ωρο με το Parillaκι πλήρωνα αρκετά και δεν το άντεχε η τσέπη του φοιτητή.
Rotax τότε, ειναι αυτόματο ή εχει ταχύτητες?
Σασί με φρένο πίσω ή και με δαγκάνες μπροστά?Αν θέλω να τρέξω και αγώνες σαν rookie τι θα ήταν λογικό/οικονομικό?
-
Ο χρήστης ANGEL13 έγραψε:
Ο Κώστας απ'ότι μου είπε ενδιαφέρεται να αγοράσει τηλεκατευθυνόμενο 1/5!!
Σας τον κλέψαμε!!Κώστα πως και αποφάσησες να αλλάξεις χώρο??
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ δεν είσαι εντάξει είπαμε να μαζεύουμε κόσμο όχι να έχουμε απώλειες.......
Θα έρθεις εσύ Μιχάλη οπότε θα είμαστε πάτσι.........
Είμαι σίγουρος πως οι παλιές αγάπες δεν ξεχνιόνται ποτέ.......για όλους..
οι παλιές αγάπες οντος δεν ξεχνιούνται. Eίπα να κάνω διάλειμμα και μόνο, το καρτ ΚΑΡΤ!!! απλά προσωρινή χρονική στενότητα και αφορμή για αγορά πιο σύγχρωνου εργαλείου (δεν είναι απόφαση αλλά 'ζεστή' σκέψη)
Το 1/5 είναι γιατί 1ον κάποιος φίλος έχει εμπλακή και η παρέα πάντα μετράει και 2ον γιατι .....εχει μοτερ ρυθμίσεις συναγωνισμό γκαζια κ.λ.π.
αντε να τα πούμε και at the pista
-
Ο χρήστης ANGEL13 έγραψε:
Θα έρθεις εσύ Μιχάλη οπότε θα είμαστε πάτσι.........
με πλήγωσες τώρα
αλλά δεν πειράζει αμα προσφέρεις το 'λαικο' καρτακι σου για κανενα γυρω θα μου περάσει νομίζωtm : ελπίζω να τα πουμε απο κοντα συντομα.
-
Ο χρήστης sokos έγραψε:
παιδιά διαβασα τις τελευταίες σελίδες και μου ξαναβάζετε το μικρόβιο
(είχα Tecno Parilla 100cc μικρότερος)Επειδή εχω χάσει κάθε επαφή και φαίνετε το παρεάκι σας ωραίο, τι λεφτά μιλάμε για ενα αξιοπιστο καρτάκι. Τα Rotax εχω ακούσει σκίζουν σε τιμή/απόδοση, αλλα για 2ο χέρι αξίζει ή να πάω για καινούργιο κατευθείαν?
(τραβηξα πολλά με το Parilla και συχτήρησα λίγο να πω την αλήθεια)Είμαι ένας (πανευτυχής) κάτοχος ενός Tecno-Parilla 125cc! Το μοτεράκι είναι παρόμοιο με το Rotax, δεν μου έχει βγάλει ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα (λίγο η μίζα μου τα έχει χαλάσει αλλά όλα φοράνε την ίδια οπότε απλά έπεσα σε περίεργο κομμάτι). Μου έβγαλε ΑΝΕΤΑ 50+ ώρες λειτουργίας και το σέρβις ήταν φθηνό. Σε σχέση με τα Rotax είναι ελααααααχιστα δυνατότερο. Το σασσί έχει μόνο ένα δισκόφρενο και είναι αυτόματο. Για αγώνες, αν αντέχεις οικονομικά, υπάρχουν τα διάφορα Cups και το Παν. Πρ. Καρτ.
Γιατί δεν κοιτάς και τη λύση παλίο αλλά αχρησιμοποίητο καρτ (τουλάχιστον το μοτερ);
Να πω ότι τώρα είναι η κατάλληλη περίοδος για αγορά καρτ καθώς όλοι τα πουλάνε για να πάρουν καινούρια μοντέλα...
-
thanks παιδιά για τα φώτα σας.
τι διαφορές έχει δηλαδή το Parilla 125cc και το Rotax Max 125cc?
Μου ειπαν κοστος σέρβις στο Rotax των 50ωρών κοντά στα 600ε.Σκέφτομαι νέο μοτέρ με καλο-συντηρημένο σασί, τι λέτε?
-
Ο χρήστης sokos έγραψε:
τι διαφορές έχει δηλαδή το Parilla 125cc και το Rotax Max 125cc?Πρακτικά είναι το ίδιο μοτέρ από άλλη εταιρία. Λένε ότι το Parilla έχει ελάχιστα παραπάνω δύναμη (όχι οτι στο επίπεδο που είμαστε είναι σημαντική η διαφορά)
Μου ειπαν κοστος σέρβις στο Rotax των 50ωρών κοντά στα 600ε.
Για τον Parilla έδωσα 250€ και άλλαξα ΚΑΙ την μετάδοση! Επιβεβαίωσέ το και αν ισχύει ΜΑΚΡΙΑ!
Σκέφτομαι νέο μοτέρ με καλο-συντηρημένο σασί, τι λέτε?
Σωστός!!!
-
Nα ρωτήσω κάτι που μάλλον θα ακουστεί γελείο αλλά ξέχασα να το ρωτήσω από κοντά? Πόσα άλογα βγάζει περίπου ένας rotax 125cc??
-
Gyrw sta 33 me 36 hp an 8ymamai kala
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
τι διαφορές έχει δηλαδή το Parilla 125cc και το Rotax Max 125cc?
Πρακτικά είναι το ίδιο μοτέρ από άλλη εταιρία. Λένε ότι το Parilla έχει ελάχιστα παραπάνω δύναμη (όχι οτι στο επίπεδο που είμαστε είναι σημαντική η διαφορά)
Μου ειπαν κοστος σέρβις στο Rotax των 50ωρών κοντά στα 600ε.
Για τον Parilla έδωσα 250€ και άλλαξα ΚΑΙ την μετάδοση! Επιβεβαίωσέ το και αν ισχύει ΜΑΚΡΙΑ!
Σκέφτομαι νέο μοτέρ με καλο-συντηρημένο σασί, τι λέτε?
Σωστός!!!
Ετσι ακριβώς .............εμείς πάντως τα μαστορεύουμαι μόνοι μας οπότε μειώνονται τα έξοδα.
Ιεραρχικά και σε σχέση με τα χρήματα που διαθέτει καποιος.......ολα καινούργια , νεο μοτερ μετχ σασσι, μετχ σασσι μοτερ, παρα πολυ μεταχρ σασσι μοτερ,ρεταλι ............................. βρήσκεις πάντως ΤΑ ΠΑΝΤΑ......και οποτε θέλεις ,αυτή η εποχή είναι καλή για αγορά.
Σε σχέση με την ιπποδύναμη παντως, αν με καθαρό και ρυθμισμένο μοτέρ Rotax βγούν 28 αλογάκια είναι υπερ αρκετά για διασκέδαση, δράση και αγώνες......
-
Angel λές δηλαδή τα 600ε που ζητάει ο Γαλάτσης για σέρβις των 50ωρών μπορεί να γίνει απο εμάς? Το έχετε κάνει και έζησε το μοτεράκι ?
Τι κόστος εχουν τα ανταλλακτικά τότε? -
Να 'μαι κι εγω!!! Απ'οτι βλεπω τον κολλησαμε τον εναν!!! Περασαμε πολυ ωραια αν και δεν καναμε πολυ(εγω τουλαχιστον)μιας και ειχε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ κρυο και τα λαστιχα ηταν φιτιλια!!!Μιλαμε οτι μεχρι και στην ευθεια γυρνουσε.
με τον Αγγελο παιξαμε λιγακι κ πιστευω οτι το ευχαριστηθηκε και αυτος.Πιο πολυ θεαμα προσφεραμε αφου εγω ημουν ολη την ωρα με το πλαϊ και ειχαμε και πολλες προσπερασεις.
Αυτα προς το παρον,Αντε να φτιαξει ο καιρος να ξαναπαμε -
σόρρυ αλλα το έχω πάρει ζεστά και θα σας φλομώσω στις ερωτήσεις τώρα που σας βρήκα
Για τα RM1 τι γνώμη έχετε? φαίνονται αξιοπιστα και σχεδόν αληθινές φόρμουλες με δισκόφρενα μπροστά
-
Ο χρήστης sokos έγραψε:
σόρρυ αλλα το έχω πάρει ζεστά και θα σας φλομώσω στις ερωτήσεις τώρα που σας βρήκαΓια τα DM1 τι γνώμη έχετε? φαίνονται αξιοπιστα και σχεδόν αληθινές φόρμουλες με δισκόφρενα μπροστά
ti ειναι τα DM1?? σαν τα superkart???
-
Ο χρήστης sokos έγραψε:
σόρρυ αλλα το έχω πάρει ζεστά και θα σας φλομώσω στις ερωτήσεις τώρα που σας βρήκαΠάει αυτός. Τον χάνουμε
-
Ο χρήστης sokos έγραψε:
Angel λές δηλαδή τα 600ε που ζητάει ο Γαλάτσης για σέρβις των 50ωρών μπορεί να γίνει απο εμάς? Το έχετε κάνει και έζησε το μοτεράκι ?
Τι κόστος εχουν τα ανταλλακτικά τότε?Mόνος σου δεν θα το κάνεις (τουλάχιστον το 90% από εμάς), αλλά ο Ηλιόπουλος μου ζήτησε 250...
-
Ο χρήστης sokos έγραψε:
σόρρυ αλλα το έχω πάρει ζεστά και θα σας φλομώσω στις ερωτήσεις τώρα που σας βρήκαΓια τα RM1 τι γνώμη έχετε? φαίνονται αξιοπιστα και σχεδόν αληθινές φόρμουλες με δισκόφρενα μπροστά
Πιο αξιόπιστο από την απλή μετάδοση των κλασσικών καρτ αποκλείεται να είναι (χωρίς φυσικά να έχω ακούσει για προβλήματα). Όντως είναι δελεαστική πρόταση (την είχα σκεφτεί και εγώ στην αρχή) αλλά:
- φαίνονται πιο αργά, τουλάχιστον στην Ελλάδα.
- ΕΙΝΑΙ πιο ακριβά σε κόστος κτήσης και συντήρησης.
Χαίρομαι που το έχεις πάρει ζεστά. Αν θέλεις πέρασε και από το άλλο φόρουμ ή/και έλα σε κάποια καρτοσυνάντηση.
-
Ο χρήστης ANGEL13 έγραψε:
Σε σχέση με την ιπποδύναμη παντως, αν με καθαρό και ρυθμισμένο μοτέρ Rotax βγούν 28 αλογάκια είναι υπερ αρκετά για διασκέδαση, δράση και αγώνες......Η ΙΑΜΕ πρέπει δίνει 34 άλογα για το μοτέρ του 2003!!!
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Σε σχέση με την ιπποδύναμη παντως, αν με καθαρό και ρυθμισμένο μοτέρ Rotax βγούν 28 αλογάκια είναι υπερ αρκετά για διασκέδαση, δράση και αγώνες......
Η ΙΑΜΕ πρέπει δίνει 34 άλογα για το μοτέρ του 2003!!!
Και γιαυτό υπάρχουν οι διαφορές,........................ εμ είπα και εγώ πως με περνάει έτσι ο 'νεολαίος'................τόσο καλός είναι ??????????
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
σόρρυ αλλα το έχω πάρει ζεστά και θα σας φλομώσω στις ερωτήσεις τώρα που σας βρήκα
Πάει αυτός. Τον χάνουμε
Θέμη όχι μόνο δεν τον χάνουμε αλλά τον ...............ΒΡΗΚΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!!!!
Και που να κάνει και βόλτα..........................δεν θα ξεκολλάει με τίποταααααααααααααααααααααααααα !!!!!!!!!!!
-
νομιζω το εχουμε ξανασυζητησει, αλλα οπως και να το κανουμε τα 34 αλογα ειναι υπερβολικα πολλα, τη στιγμη που δινουν για περιστροφικα μοτερ 40 αλογα...
RM1, θα ελεγα οχι, εκτος αν θες να συχναζεις σε ασπροπυργο και αφιδνες, μονο.. Εκτος αυτου, αν πας για εκει, θα σου προτεινα να περιμενεις λιγακι να βγουν και αλλα σασσι για τον συγκεκριμενο τον κινητηρα Rotax..
Ειναι αληθεια, ομως, οτι ειναι ακριβο και στα περιφερειακα του...
Για το σερβις των 50 ωρων δε γνωριζα οτι θελει 600 ευρω, να σου πω την αληθεια, αλλα ενδεχομενως το κοστος να βγαινει απο τη διαφορα σε λαδι που ζηταν οι 2 κινητηρες.. Εντωμεταξυ, με μια 'νορμαλ' χρηση (μη κοιτας τον Viper), ενος ανθρωπου που δεν ειναι φοιτητης, αλλα εργαζομενος και με αλλες υποχρεωσεις , οι 50 ωρες φορτωνονται ΠΟΛΥ δυσκολα...
Οπως εχεις καταλαβει, χαιρομαστε να απανταμε σε ερωτησεις!
KARTING :-)))....... ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ