-
Το γνωστό coil pack failure (βλάβη στον πολλαπλασιαστή) για όλα τα turbo μοντέλα του ομίλου κατασκευής 2001 και 2001.
-
Το γνωστό coil pack failure (βλάβη στον πολλαπλασιαστή) για όλα τα turbo μοντέλα του ομίλου κατασκευής 2001 και 2001.
-
Το γνωστό coil pack failure (βλάβη στον πολλαπλασιαστή) για όλα τα turbo μοντέλα του ομίλου κατασκευής 2001 και 2001.
-
Από το in.gr (http://www.in.gr/auto/autoarticle.asp?arcode=6596
' Δεν υπάρχει τίποτε πιο επώδυνο για μια εταιρεία από την κατάρριψη των μύθων που τη συνοδεύουν. Στην περίπτωση του ομίλου Volkswagen η εικόνα της... 'γερμανικής αξιοπιστίας' πλήττεται για μια ακόμη φορά μετά την ανακοίνωση της νέας ανάκλησης η οποία αφορά περισσότερα από 850.000 αυτοκίνητα Audi, Skoda, Seat και Volkswagen, λόγω πιθανών προβλημάτων στο σύστημα ανάφλεξης συγκεκριμένων βενζινοκινητήρων.
Σύμφωνα με πληροφορίες από την εταιρεία, το κόστος της συγκεκριμένης ανάκλησης, η οποία αντιστοιχεί στο ένα έκτο της ετήσιας παραγωγής της Volkswagen, υπολογίζεται ότι υπερβαίνει τα 85 εκατομμύρια ευρώ, αν και το μεγαλύτερο μέρος της δαπάνης αναμένεται να καλυφθεί από τον προμηθευτή του 'προβληματικού' εξαρτήματος.
'Η ανάκληση αυτή δεν θα στοιχίσει 10 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο, υπολογίζουμε το κόστος σε περίπου 100 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο' ανέφερε χαρακτηριστικά άνθρωπος μέσα από το γερμανικό όμιλο, προσθέτοντας ότι το θέμα βρίσκεται υπό συζήτηση με προμηθευτή αναφορικά με οικονομική συμμετοχή του.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, το πρόβλημα αφορά σε μοντέλα της Audi, της Skoda, της Seat και της VW που εξοπλίζονται με κινητήρες βενζίνης 1,8 turbo, V5, V6 και W8, κατασκευής 2001 και 2002, ενώ ορισμένοι από αυτούς έχουν ήδη τοποθετηθεί και σε μοντέλα κατασκευής 2003.
'Η βλάβη του πολλαπλασιαστή ενδεχομένως να επηρεάσει τη λειτουργία του κινητήρα, πρόβλημα το οποίο γίνεται αντιληπτό από την τραχειά λειτουργία του μοτέρ ή την εμφανή μείωση της ισχύος του' αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση του γερμανικού ομίλου.
'Φυσικά αντιμετωπίζουμε ένα πρόβλημα υψηλού κόστους, εφόσον μιλάμε για 850.000 αυτοκίνητα' σχολίασε εκπρόσωπος Τύπου του γερμανικού ομίλου, συμπληρώνοντας: 'Συνομιλούμε με τον προμηθευτή, αλλά πρωτίστως οφείλουμε να διορθώσουμε το πρόβλημα, προς χάρη των πελατών μας και να προμηθευτούμε εγκαίρως τα απαραίτητα εξαρτήματα'. Ωστόσο, ο ίδιος αρνήθηκε να αποκαλύψει την ταυτότητα του προμηθευτή.
Πάντως, οι υπεύθυνοι της Volkswagen δήλωσαν ότι προειδοποιητική ένδειξη στο ταμπλό ενημερώνει τον οδηγό για οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιαστεί, ενώ διαβεβαίωσαν ότι ο γερμανικός όμιλος και οι θυγατρικές του θα επικοινωνήσουν με όλους τους πελάτες τους που ενδεχομένως το αυτοκίνητό τους να έχει πρόβλημα, μόλις είναι διαθέσιμα τα ανταλλακτικά.
Αξίζει να σημειώσουμε, τέλος, ότι τον περασμένο Ιούνιο η Volkswagen ανακάλεσε παγκοσμίως 950.000 μικρά αυτοκίνητα, λόγω προβλημάτων στο σύστημα φρένων, σηματοδοτώντας τη μεγαλύτερη ανάκληση των τελευταίων χρόνων!'
Η διαδικασία της ανάκλησης εξελίσσεται σε αγαπημένο 'σπορ' του ομίλου VAG τα τελευταία χρόνια.
-
υπαρχει ηδη ανοιγμενο topic για το θεμα αυτο στα ''ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ''.
αλλα και να μην υπηρχε δεν νομιζετε οτι εκει θα επρεπε να ανοιχθει;;;;;;
-
Kai emena me xtypise ton perasmeno Maio (einai 2000 V6) kai me 3eskisane $550 giati me balane na alla3w ta kalwdia (to ignition coil mou to dwsane tzaba...). Twra prepei na parw tilefwno tin VW na dw an mporw na parw merika pisw.
-
Κατω, κατω...
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
υπαρχει ηδη ανοιγμενο topic για το θεμα αυτο στα ''ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ''.αλλα και να μην υπηρχε δεν νομιζετε οτι εκει θα επρεπε να ανοιχθει;;;;;;
Αν και δεν άνοιξα εγώ το topic, οφείλω να πω ότι το ζήτημα της ανάκλησης οχημάτων είναι κάτι παραπάνω από ένα τεχνικό θέμα. Επιπλέον, την ενότητα 'Περί αυτοκίνησης' την επισκέπτονται σχεδόν όλοι σε αντίθεση με τα 'Τεχνικά θέματα'. Ένα τέτοιο θέμα είναι καλό να το γνωρίζουν όσο το δυνατόν περισσότεροι.
-
ΩΧ! τετοια να διαβάζω να παθαίνω...γενικά πάντως τα τελευταία δύο χρόνια πολλές ανακλήσεις πχ. Αμερική φόκους κτλ κτλ
-
Ο χρήστης logikos έγραψε:
υπαρχει ηδη ανοιγμενο topic για το θεμα αυτο στα ''ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ''.
αλλα και να μην υπηρχε δεν νομιζετε οτι εκει θα επρεπε να ανοιχθει;;;;;;
Αν και δεν άνοιξα εγώ το topic, οφείλω να πω ότι το ζήτημα της ανάκλησης οχημάτων είναι κάτι παραπάνω από ένα τεχνικό θέμα. Επιπλέον, την ενότητα 'Περί αυτοκίνησης' την επισκέπτονται σχεδόν όλοι σε αντίθεση με τα 'Τεχνικά θέματα'. Ένα τέτοιο θέμα είναι καλό να το γνωρίζουν όσο το δυνατόν περισσότεροι.
ακριβως γιαυτο δημιουργηθηκαν και αλλες ενοτητες .................
ΑΝΆΚΛΗΣΗ VW GROUP ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ 1,8Τ