-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
SAVE THE WHALES
http://www.pelicanparts.com/911/911_photo_gallery/macgruer1.jpg
Καληνύχτα και όνειρα γλυκά (και υπερτροφοδοτούμενα).Και οι παπιες ειναι απειλουμενο ειδος:

Καληνυχτα! -
Ti na pei kanis gia tin kaliteri 911 pou exei kataskeuastei pote. H teleia isoropia metaksi tis elafrotitas ton palioteron modelon ke tis dinamis ke praktikotitas ton neon. Borei na emeine stin istoria os i proti 911 me pteriga se morfi ''papias'', alla stin kardia olon ton filon tis autokinisis kathierothike os i kaliteri Porsche gia ton pragmatiko odigo.
Baros ligotero apo 1000 kila ke me ta 210 ipakia tou boxer posefere aploxera epidoseis ke odika xaraktiristika agonistikou epipedou. H sigekrimeni 911 sibiknonei oti simbolizei to onoma tis Porsche: mixanologiki artiotita, taxitita ke kataskeui pou su eggiode oti tha diaskedazeis ke tha diaskedazeis ke tha diaskedazeis......etsi apla respect.
-
SAVE THE WHALES II

http://www.pelicanparts.com/swapmeet_pi ... /Pic74.jpg -
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Ti na pei kanis gia tin kaliteri 911 pou exei kataskeuastei pote.Η ducktail

Εγώ πάντως γιατί νομίζω ότι η καλύτερη 911 yet είναι η 997;
Εκτός αν βάζεις και μια δόση 'νοσταλγίας' μέσα, οπότε πάω πάσο
-
Tea-time!

http://www.pelicanparts.com/swapmeet_pi ... Pic122.jpg
H ουρίτσα αυτή λέγεται tea-tray και είναι χαρακτηριστικό των carrera 3.2 στις sport εκδόσεις.
http://www.pelicanparts.com/swapmeet_pi ... Pic377.jpg
Αυτή είναι η duck-tail χαρακτηριστικό των 2.7RS. Το αυτοκίνητο κατά 99% είναι ρέπλικα. -
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Ti na pei kanis gia tin kaliteri 911 pou exei kataskeuastei pote.
Η ducktail

Εγώ πάντως γιατί νομίζω ότι η καλύτερη 911 yet είναι η 997;
Εκτός αν βάζεις και μια δόση 'νοσταλγίας' μέσα, οπότε πάω πάσο
Και γώ είμαι αυτής της άποψης! Δεν νομίζω στην ιστορία της 911 να βγήκε γενιά που να μην ήταν περισσότερο βελτιωμένη απ' την προηγούμενη.
Εδώ έχουν πει για την πρώτη και 'καλύτερη' 911 ότι ήταν καλό που φορούσε 4άρι κιβώτιο...Μπορεί να έχουν δίκαιο, αλλά η δικιά μου λογική λέει 997!
-
Αλέξανδρε, αν θες διάβασε τον οδηγό που θα βρεις εδώ, για να μη βαραίνουν πολύ οι σελίδες

-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
...Ξέρεις τι γίνεται, δεν μπορώ να τις βάλω αλλού γιατί οι φωτό δει είναι δικές μου και δεν ξέρω αν αυτοί έχουν πρόβλημα να τις χρησιμοποιήσει κάποιος τρίτος σε γκαλερο-site (γιαυτό παραθέτω και το λινκ από κάτω). Μάλλον καλύτερα να βάζω μόνο το λινκ και όποιος θέλει να τις κοιτά από μόνος του, ok?
Στο θέμα μας τώρα...
Λοιπόν, για να μη νομίζετε οτι οι ουρίτσες στην 911 μπήκαν για πλάκα παραθέτω το εξής:
Σε μια G-series Carrera 2.7 (μοιάζει με την άσπρη πιο πάνω) του '74 το max rear lift χωρίς ουρά είναι 276lb (!!!) με τη duck-tail είναι 68(!!!!!!) και με την tea-tray 29lb (!!!!!!!!). -
Η ωραιότερη 911 κατα τη γνώμη μου (αισθητικά πάντα), η 964 turbo:

-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Ti na pei kanis gia tin kaliteri 911 pou exei kataskeuastei pote.
Η ducktail

Εγώ πάντως γιατί νομίζω ότι η καλύτερη 911 yet είναι η 997;
Εκτός αν βάζεις και μια δόση 'νοσταλγίας' μέσα, οπότε πάω πάσο
Simfonoume. Alla akomi ke tora, meta apo tosa xronia, me ti 2.7 RS akoma ke an xasis xrono me to pismatariko ke distropo kibotio, tha afiseis piso oles tis 911 paragogis ektos apo tis turbo ke tis ipoloipes RS.
To autokinito deixnei tromaktika dinato ke se metriseis eixe xriastei 5.6'' gia ta 0-100 ke 15'' gia ta prota 160xlm/ora, para tous periorismous eksetias ton elastikon tis epoxis ke to gegonos oti oi eugeneis dokimastes tis epoxis den eixan piesei ton kinitira sto orio ton strofon tou. An alazame lastixa (simerinon dedomenon) ke fername ke ton Tiff (paradeigma-fanatikos Porschakias) me ligi prosoxi tha borouse na spasei tous parapano xronous.Gia tis simerines 911 den xriazete na poume pola. Pezoun se dikia tous klasi apo mones tous An mu xarizame omos mia opiadipote 911 torini ke tin RS tou '73 xalara tha dialega tou '73.

Sebasmos sto germano.[/img] -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η ωραιότερη 911 κατα τη γνώμη μου (αισθητικά πάντα), η 964 turbo:Πέρα από την κλασσικομανία μου, που επιβάλλει στο αυτοκίνητο χρωμέ πλαίσια παραθύρων καθίσματα χωρίς προσκέφαλα κλπ κλπ νομίζω οτι θα συμφωνήσω ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου, ΙΚΕ. Η turbo II ή 964 turbo ή καλύτερα 965 ( ), ειδικότερα στην έκδοση 3.6 είναι η τελειότερη παραδοσιακή 911 κατά τη γνώμη μου. Σε midnight blue ή polar silver παρακαλώ!
http://www.autofarm.co.uk/pics/sb459.jpg -
Για πολλούς το απόλυτο 911 και οπωσδήποτε ό,τι πιο εντυπωσιακό σε Porsche παραγωγής για τη δεκαετία του '80. Η 930S ή 911 turbo Slantnose (ή Flatnose). 500 κομμάτια παρά αυθεντικά και κάμποσα look-a-likes.
Θαυμάστε την:
http://www.930s.com/image/pl25platz.jpg -
Tá ó÷üëéá ôïõ ôýðïõ 'Ìá êõ-êõ-êõñßáááááá, êé ï ÃéùñãÜêçò Ýêáíå öáóáñßáááááááá, ü÷é ìüíï åãþùùùùùùùùùùùùùùù', ìðïñåßò íá ìïõ ôá óôåßëåéò ìå pm üðùò óå ðáñáêÜëåóá ìéá óåëßäá ðñéí. ÐñïóâëçôéêÜ ó÷üëéá ãéá Üëëïõò ÷ñÞóôåò, óôï åîÞãçóá üôé äåí èá áíå÷ôþ.
ÐÜìå ðßóù óôçí 911.
[Krusenstern]
-
Ο D-Jet κάνει μια φιλότιμη προσπάθεια να ξαναμπεί το thread σε τροχιά. Επιπλέον ο mod σε παρακινεί για διάλογο σε pm.
Το ότι μετά από τόση ώρα επαναφέρεις την κόντρα δημοσίως, δείχνει το λιγότερο σταρχιδισμό
Κρίμα...
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Για πολλούς το απόλυτο 911 και οπωσδήποτε ό,τι πιο εντυπωσιακό σε Porsche παραγωγής για τη δεκαετία του '80. Η 930S ή 911 turbo Slantnose (ή Flatnose). 500 κομμάτια παρά αυθεντικά και κάμποσα look-a-likes.
Θαυμάστε την:
http://www.930s.com/image/pl25platz.jpgH συγκεκριμένη όταν είχε βγεί με είχε ξετρελάνει, μου φαινότανε πολύ πιο όμορφη απο την κανονική (δημοτικό πήγαινα τότε), σήμερα όμως μοιάζει γερασμένη, η απλή 930 φαίνεται πολύ πιο σύγχρονη και αρμονική.
-

Η αγάπη μου

-
Η 993 ποια έτη ήταν στην παραγωγή;
(προσωπικά η χειρότερη εμφανισιακά 911 για μένα)
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
...ÅðéðëÝïí ï mod óå ðáñáêéíåß ãéá äéÜëïãï óå pm.
Ôï üôé ìåôÜ áðü ôüóç þñá åðáíáöÝñåéò ôçí êüíôñá äçìïóßùò, äåß÷íåé ôï ëéãüôåñï óôáñ÷éäéóìüÊñßìá...
Êáé äëä. áõôÜ ðåñß ÁÍÔÉÊÅÉÌÅÍÉÊÏÔÇÔÁÓ ðïõ èá áíáöåñèïýí?
Êáé ãéáôß åðáíáöÝñù êüíôñá äçìïóßùò...forum áõôïêßíçóçò äåí åßíáé áõôü?Ïé 'óõãêñéôéêÝò' óõæçôÞóåéò áðáãïñåýïíôáé?Ï D-Jet êÜíåé ìéá öéëüôéìç ðñïóðÜèåéá íá îáíáìðåß ôï thread óå ôñï÷éÜ.
Äåí èÝëù íá ôï åêôñï÷éÜóù ...åäþ ëïðüí íá äïýìå 'ðüóá áðßäéá âÜæåé ï óÜêïò?' Þ ...ôçí ðñïóöéëÞ ÊÏÔÁ?
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=510 -
[Krusenstern]
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Η 993 ποια έτη ήταν στην παραγωγή;(προσωπικά η χειρότερη εμφανισιακά 911 για μένα)
Ξέρεις τι γίνεται με το 993; Φωτογραφικά 'δεν ξέρεις από που να το πιάσεις'! Στο δρόμο είναι πολύ πιο όμορφο, αν το δεις, και με τη multilink ανάρτηση πίσω κάνει τα 964 να φαίνονται βροντόσαυροι στο δρόμο. Η 993 βγήκε από το τέλος του '93 μεχρι και το '96 (όπως αυτή η targa). Οι τελευταίες ήταν λίγο πιο δυνατές...
Έχω οδηγήσει το t-turbo στο κλασσικό, πλέον, arena red metallic (μπορντώ)... άστα να πάνε, Θέμη!
Porsche 911