-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Είναι να τρελαίνεσαι. Γιατί καίει τόσο η C4 χωρίς να είναι πιο βαριά?Γιατί η Κορόλλα είναι ταχύτατη (αλλά θορυβώδης) και πιο οικονομική από όλα?
Χμ... Σάββα μήπως να έριχνες το πινακάκι εδώ: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=13628 ή εδώ: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=10383 ? Οι μετρήσεις ποιανού είναι αλήθεια?
4Τ - τεύχος 423 - Δεκέμβριος 2005 - σελ. 150
-
Το Leon προφανώς είναι το καινούριο, με πιο κοντές σχέσεις από το προηγούμενο, το οποίο το είχα για 'κολατσιό' σε οποιεσδήποτε συνθήκες...
-
elteo ειδα μια c4 σημερα με το κιτρινοχρυσαφι χρωμα πολυ μαματη!!!
εχεις προσθεσει τιποτα στη μασκα εσυ?εχεις πολυ ωραιο ανφας!
-
Ο χρήστης TakisB έγραψε:
Το Leon προφανώς είναι το καινούριο, με πιο κοντές σχέσεις από το προηγούμενο, το οποίο το είχα για 'κολατσιό' σε οποιεσδήποτε συνθήκες...Ναι για το καινούριο ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ μιλάω με τις θεόκοντες σχέσεις.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Λοιπόν έφτιαξα 2 πινακάκια για το 1600 C4 με τις επιδόσεις και την ηχομόνωση του κινητήρα σε σχέση με τους κύριους ανταγωνιστές του στην κατηγορία.Njoy C4-άκηδες!
Eixate anaferei kati gia proairetiko hxomwnotiko gia ton kinhthra. Ayto douleyei? Yparxoun metrhseis?
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Λοιπόν έφτιαξα 2 πινακάκια για το 1600 C4 με τις επιδόσεις και την ηχομόνωση του κινητήρα σε σχέση με τους κύριους ανταγωνιστές του στην κατηγορία.
Njoy C4-άκηδες!
Eixate anaferei kati gia proairetiko hxomwnotiko gia ton kinhthra. Ayto douleyei? Yparxoun metrhseis?
Μετρήσεις δεν έχω. Ηχομονωτικό είναι αλλά μην φανταστείς καμιά extreme λύση.
Μια επένδυση είναι όπως όλες αυτές που υπάρχουν στα αυτοκίνητα. Κοστίζει με εργατικά ~70Ε.Είναι για τα C4 που δεν έχουν καθόλου δηλ όλες οι εκδόσεις πλην της Exclusive & VTS.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Λοιπόν έφτιαξα 2 πινακάκια για το 1600 C4 με τις επιδόσεις και την ηχομόνωση του κινητήρα σε σχέση με τους κύριους ανταγωνιστές του στην κατηγορία.
Njoy C4-άκηδες!
Eixate anaferei kati gia proairetiko hxomwnotiko gia ton kinhthra. Ayto douleyei? Yparxoun metrhseis?
Μετρήσεις δεν έχω. Ηχομονωτικό είναι αλλά μην φανταστείς καμιά extreme λύση.
Μια επένδυση είναι όπως όλες αυτές που υπάρχουν στα αυτοκίνητα. Κοστίζει με εργατικά ~70Ε.Είναι για τα C4 που δεν έχουν καθόλου δηλ όλες οι εκδόσεις πλην της Exclusive & VTS.
Thanks. Mh fantasteis oti exw C4. Typikh periptwsh erwteumenou me to autokinhto eimai. #ereis, apo tous latreis twn gallikwn autokinhtwn pou oneireuontai kapote na kanoun syllogh oxi me ferrari kai lambo alla me CX, XM, DS kai pio monterna opws Avantime h ligotero anamenomena opws Safrane. Na mhn exw kai mia tri8yrh C4 sth syllogh?
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Λοιπόν έφτιαξα 2 πινακάκια για το 1600 C4 με τις επιδόσεις και την ηχομόνωση του κινητήρα σε σχέση με τους κύριους ανταγωνιστές του στην κατηγορία.
Njoy C4-άκηδες!
Eixate anaferei kati gia proairetiko hxomwnotiko gia ton kinhthra. Ayto douleyei? Yparxoun metrhseis?
Μετρήσεις δεν έχω. Ηχομονωτικό είναι αλλά μην φανταστείς καμιά extreme λύση.
Μια επένδυση είναι όπως όλες αυτές που υπάρχουν στα αυτοκίνητα. Κοστίζει με εργατικά ~70Ε.Είναι για τα C4 που δεν έχουν καθόλου δηλ όλες οι εκδόσεις πλην της Exclusive & VTS.
Thanks. Mh fantasteis oti exw C4. Typikh periptwsh erwteumenou me to autokinhto eimai. #ereis, apo tous latreis twn gallikwn autokinhtwn pou oneireuontai kapote na kanoun syllogh oxi me ferrari kai lambo alla me CX, XM, DS kai pio monterna opws Avantime h ligotero anamenomena opws Safrane. Na mhn exw kai mia tri8yrh C4 sth syllogh?
EYΓΕ!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ηχομονωτικό είναι ... κοστίζει με εργατικά ~70Ε.. είναι για τα C4 που
δεν έχουν καθόλου δηλ όλες οι εκδόσεις πλην της Exclusive & VTS.Mα καμία έκδοση δεν έχει από κατασκευής το ηχομονωτικό
(ούτε οι VTS/EXCL), ή μήπως κάνω λάθος? -
Να καλωσορίσω τον mika στην παρέα μας!!!
update Αμελί.
Σήμερα πάτησε πρώτη φορά χώμα η γριούλα κι εγώ το ίδιο σαν οδηγός. Καλοί φίλοι μου δώσαν 4 χωμάτινα 14αρια και βρέθηκα σε ένα κομμάτι που είχαν κλείσει για να στήσουν τα αγωνιστικά τους.
Το πρωί μπήκα επιφυλακτικά μιας και εγώ δεν είχα αμπειρία γρήγορης οδήγσης στο χώμα και δεν ήξερα και η γριούλα αν το αντέχει. Με την ανάρτηση στην 3η σκάλα και τα χωμάτινα απλά η ΒΧ κατάπινε τα πάντα και πάταγε καλά στο δρόμο. Μετά από κάμποσα χιλιόμετρα κατάφεραμε να κινούμε σβέλτα κα να διασκεδάζω με τις πλαγιολισθίσης της γριάς!!φώτο έχω μόνο σταματημένη, θα ανεβάσω αργότερα.
-
Για εξτρά ηχομόνωση στην C4 υπάρχουν τα ηχομονωτικά - αντικλεπτικά τζάμια όπως έχουν οι S-Class και τα Lexus
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Να καλωσορίσω τον mika στην παρέα μας!!!update Αμελί.
Σήμερα πάτησε πρώτη φορά χώμα η γριούλα κι εγώ το ίδιο σαν οδηγός. Καλοί φίλοι μου δώσαν 4 χωμάτινα 14αρια και βρέθηκα σε ένα κομμάτι που είχαν κλείσει για να στήσουν τα αγωνιστικά τους.
Το πρωί μπήκα επιφυλακτικά μιας και εγώ δεν είχα αμπειρία γρήγορης οδήγσης στο χώμα και δεν ήξερα και η γριούλα αν το αντέχει. Με την ανάρτηση στην** 3η σκάλα** και τα χωμάτινα απλά η ΒΧ κατάπινε τα πάντα και πάταγε καλά στο δρόμο. Μετά από κάμποσα χιλιόμετρα κατάφεραμε να κινούμε σβέλτα κα να διασκεδάζω με τις πλαγιολισθίσης της γριάς!!φώτο έχω μόνο σταματημένη, θα ανεβάσω αργότερα.
ρε συ δε θα σπάσει???
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Να καλωσορίσω τον mika στην παρέα μας!!!update Αμελί.
Σήμερα πάτησε πρώτη φορά χώμα η γριούλα κι εγώ το ίδιο σαν οδηγός. Καλοί φίλοι μου δώσαν 4 χωμάτινα 14αρια και βρέθηκα σε ένα κομμάτι που είχαν κλείσει για να στήσουν τα αγωνιστικά τους.
Το πρωί μπήκα επιφυλακτικά μιας και εγώ δεν είχα αμπειρία γρήγορης οδήγσης στο χώμα και δεν ήξερα και η γριούλα αν το αντέχει. Με την ανάρτηση στην 3η σκάλα και τα χωμάτινα απλά η ΒΧ κατάπινε τα πάντα και πάταγε καλά στο δρόμο. Μετά από κάμποσα χιλιόμετρα κατάφεραμε να κινούμε σβέλτα κα να διασκεδάζω με τις πλαγιολισθίσης της γριάς!!φώτο έχω μόνο σταματημένη, θα ανεβάσω αργότερα.
Εσύ έχεις βαλθεί να το ξεκάνεις το αμαξάκι...
-
Ηλία δεν σπάει εύκολα η γριούλα απ' ότι είδα
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Elteo! **sergeant **πράγματι σημαίνει λοχίας - όπως και το σήμα της Citroen !!
Ωπα λοχία σε πιάνω αδιάβαστο
το σήμα της Σιτροέν είναι το ίχνος από ένα είδος γραναζιού που εφηύρε ο Σιτροέν
... το οποίο λέγεται και 'λοχίας' λόγω της ομοιότητάς του με το διακριτικό του αντίστοιχου βαθμού.
Thank you Nikolas !
-
-
-
Απ'όσο γνωρίζω η 3η σκάλα σ'αυτό το αυτοκίνητο (ή και σε οποιοδήποτε με υδροπνευματική) είναι μόνο για μέχρι 60χλμ. και για περιορισμένη χρήση - για πέρασμα κάποιου εμποδίου. Φαντάζομαι ότι η καταπόνηση στην ανάρτηση και κυριως στα top mount θα είναι σημαντική, όπως βέβαια και για τις σφαίρες που θα μειώνεται ο χρόνος ζωής τους...
-
Ο χρήστης sergeant έγραψε:
Απ'όσο γνωρίζω η 3η σκάλα σ'αυτό το αυτοκίνητο (ή και σε οποιοδήποτε με υδροπνευματική) είναι μόνο για μέχρι 60χλμ. και για περιορισμένη χρήση - για πέρασμα κάποιου εμποδίου. Φαντάζομαι ότι η καταπόνηση στην ανάρτηση και κυριως στα top mount θα είναι σημαντική, όπως βέβαια και για τις σφαίρες που θα μειώνεται ο χρόνος ζωής τους...Ναι η 3η σκάλα είναι γι αυτό που λες. Μην ξεχνάς βέβαια ότι δεν μιλάμε για αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης είναι εργαλείο διασκέδασης αλλα και πειραματισμού. Και να χαλάσει και μια σφαίρα δεν είναι και τραγικο το κόστος αγοράς, αν ήταν συμβατικά αμορτισέρ θα ήταν ακριβότερα. Έκανα πάνω από 50 χλμ σε γρήγορους ρυθμούς στο χώμα και οι ανάρτηση δουλευει σωστά ακομα.
Το βάρος του πλέον είναι κάτω απο 900 κιλά, πράγμα που σημαίνει ότι η καταπόνηση είναι μικρότερη. Πριν την επόμενη χωμάτινη εξόρμηση θα πειραματιστώ με τα ρομπότ που ρυθμιζουν το ύψος και να βρω μια ενδιαμεση θέση σε σχέση με την 2η και 3η σκάλα. -
Τι να πω τότε!;
Καλά ράλλυ !!!
CITROËN FORUM