Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CITROËN FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. CITROËN FORUM
    • 1
    • 2
    • 291
    • 292
    • 293
    • 294
    • 295
    • 1082
    • 1083
    • 293 / 1083
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    81
    21660
    222446
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
      Είναι να τρελαίνεσαι. Γιατί καίει τόσο η C4 χωρίς να είναι πιο βαριά?

      Γιατί η Κορόλλα είναι ταχύτατη (αλλά θορυβώδης) και πιο οικονομική από όλα?

      Χμ... Σάββα μήπως να έριχνες το πινακάκι εδώ: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=13628 ή εδώ: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=10383 ? Οι μετρήσεις ποιανού είναι αλήθεια?

      4Τ - τεύχος 423 - Δεκέμβριος 2005 - σελ. 150

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        takisb last edited by

        Το Leon προφανώς είναι το καινούριο, με πιο κοντές σχέσεις από το προηγούμενο, το οποίο το είχα για 'κολατσιό' σε οποιεσδήποτε συνθήκες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          adis4gr last edited by

          elteo ειδα μια c4 σημερα με το κιτρινοχρυσαφι χρωμα πολυ μαματη!!!

          εχεις προσθεσει τιποτα στη μασκα εσυ?εχεις πολυ ωραιο ανφας!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Ο χρήστης TakisB έγραψε:
            Το Leon προφανώς είναι το καινούριο, με πιο κοντές σχέσεις από το προηγούμενο, το οποίο το είχα για 'κολατσιό' σε οποιεσδήποτε συνθήκες...

            Ναι για το καινούριο ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ μιλάω με τις θεόκοντες σχέσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mika_hakkinen last edited by

              Ο χρήστης elteo έγραψε:
              Λοιπόν έφτιαξα 2 πινακάκια για το 1600 C4 με τις επιδόσεις και την ηχομόνωση του κινητήρα σε σχέση με τους κύριους ανταγωνιστές του στην κατηγορία.

              Njoy C4-άκηδες!

              Eixate anaferei kati gia proairetiko hxomwnotiko gia ton kinhthra. Ayto douleyei? Yparxoun metrhseis?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:

                Λοιπόν έφτιαξα 2 πινακάκια για το 1600 C4 με τις επιδόσεις και την ηχομόνωση του κινητήρα σε σχέση με τους κύριους ανταγωνιστές του στην κατηγορία.

                Njoy C4-άκηδες!

                Eixate anaferei kati gia proairetiko hxomwnotiko gia ton kinhthra. Ayto douleyei? Yparxoun metrhseis?

                Μετρήσεις δεν έχω. Ηχομονωτικό είναι αλλά μην φανταστείς καμιά extreme λύση.
                Μια επένδυση είναι όπως όλες αυτές που υπάρχουν στα αυτοκίνητα. Κοστίζει με εργατικά ~70Ε.

                Είναι για τα C4 που δεν έχουν καθόλου δηλ όλες οι εκδόσεις πλην της Exclusive & VTS.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mika_hakkinen last edited by

                  Ο χρήστης elteo έγραψε:

                  Λοιπόν έφτιαξα 2 πινακάκια για το 1600 C4 με τις επιδόσεις και την ηχομόνωση του κινητήρα σε σχέση με τους κύριους ανταγωνιστές του στην κατηγορία.

                  Njoy C4-άκηδες!

                  Eixate anaferei kati gia proairetiko hxomwnotiko gia ton kinhthra. Ayto douleyei? Yparxoun metrhseis?

                  Μετρήσεις δεν έχω. Ηχομονωτικό είναι αλλά μην φανταστείς καμιά extreme λύση.
                  Μια επένδυση είναι όπως όλες αυτές που υπάρχουν στα αυτοκίνητα. Κοστίζει με εργατικά ~70Ε.

                  Είναι για τα C4 που δεν έχουν καθόλου δηλ όλες οι εκδόσεις πλην της Exclusive & VTS.

                  Thanks. Mh fantasteis oti exw C4. Typikh periptwsh erwteumenou me to autokinhto eimai. #ereis, apo tous latreis twn gallikwn autokinhtwn pou oneireuontai kapote na kanoun syllogh oxi me ferrari kai lambo alla me CX, XM, DS kai pio monterna opws Avantime h ligotero anamenomena opws Safrane. Na mhn exw kai mia tri8yrh C4 sth syllogh?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:

                    Λοιπόν έφτιαξα 2 πινακάκια για το 1600 C4 με τις επιδόσεις και την ηχομόνωση του κινητήρα σε σχέση με τους κύριους ανταγωνιστές του στην κατηγορία.

                    Njoy C4-άκηδες!

                    Eixate anaferei kati gia proairetiko hxomwnotiko gia ton kinhthra. Ayto douleyei? Yparxoun metrhseis?

                    Μετρήσεις δεν έχω. Ηχομονωτικό είναι αλλά μην φανταστείς καμιά extreme λύση.
                    Μια επένδυση είναι όπως όλες αυτές που υπάρχουν στα αυτοκίνητα. Κοστίζει με εργατικά ~70Ε.

                    Είναι για τα C4 που δεν έχουν καθόλου δηλ όλες οι εκδόσεις πλην της Exclusive & VTS.

                    Thanks. Mh fantasteis oti exw C4. Typikh periptwsh erwteumenou me to autokinhto eimai. #ereis, apo tous latreis twn gallikwn autokinhtwn pou oneireuontai kapote na kanoun syllogh oxi me ferrari kai lambo alla me CX, XM, DS kai pio monterna opws Avantime h ligotero anamenomena opws Safrane. Na mhn exw kai mia tri8yrh C4 sth syllogh?

                    EYΓΕ!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Z
                      zardoz last edited by

                      Ο χρήστης elteo έγραψε:

                      Ηχομονωτικό είναι ... κοστίζει με εργατικά ~70Ε.. είναι για τα C4 που
                      δεν έχουν καθόλου δηλ όλες οι εκδόσεις πλην της Exclusive & VTS.

                      Mα καμία έκδοση δεν έχει από κατασκευής το ηχομονωτικό
                      (ούτε οι VTS/EXCL), ή μήπως κάνω λάθος?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        obelix last edited by

                        Να καλωσορίσω τον mika στην παρέα μας!!!

                        update Αμελί.

                        Σήμερα πάτησε πρώτη φορά χώμα η γριούλα κι εγώ το ίδιο σαν οδηγός. Καλοί φίλοι μου δώσαν 4 χωμάτινα 14αρια και βρέθηκα σε ένα κομμάτι που είχαν κλείσει για να στήσουν τα αγωνιστικά τους.
                        Το πρωί μπήκα επιφυλακτικά μιας και εγώ δεν είχα αμπειρία γρήγορης οδήγσης στο χώμα και δεν ήξερα και η γριούλα αν το αντέχει. Με την ανάρτηση στην 3η σκάλα και τα χωμάτινα απλά η ΒΧ κατάπινε τα πάντα και πάταγε καλά στο δρόμο. Μετά από κάμποσα χιλιόμετρα κατάφεραμε να κινούμε σβέλτα κα να διασκεδάζω με τις πλαγιολισθίσης της γριάς!!

                        φώτο έχω μόνο σταματημένη, θα ανεβάσω αργότερα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          Για εξτρά ηχομόνωση στην C4 υπάρχουν τα ηχομονωτικά - αντικλεπτικά τζάμια όπως έχουν οι S-Class και τα Lexus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            citastak last edited by

                            Ο χρήστης chrmes έγραψε:
                            Να καλωσορίσω τον mika στην παρέα μας!!!

                            update Αμελί.

                            Σήμερα πάτησε πρώτη φορά χώμα η γριούλα κι εγώ το ίδιο σαν οδηγός. Καλοί φίλοι μου δώσαν 4 χωμάτινα 14αρια και βρέθηκα σε ένα κομμάτι που είχαν κλείσει για να στήσουν τα αγωνιστικά τους.
                            Το πρωί μπήκα επιφυλακτικά μιας και εγώ δεν είχα αμπειρία γρήγορης οδήγσης στο χώμα και δεν ήξερα και η γριούλα αν το αντέχει. Με την ανάρτηση στην** 3η σκάλα** και τα χωμάτινα απλά η ΒΧ κατάπινε τα πάντα και πάταγε καλά στο δρόμο. Μετά από κάμποσα χιλιόμετρα κατάφεραμε να κινούμε σβέλτα κα να διασκεδάζω με τις πλαγιολισθίσης της γριάς!!

                            φώτο έχω μόνο σταματημένη, θα ανεβάσω αργότερα.

                            ρε συ δε θα σπάσει???

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • elteo
                              elteo last edited by

                              Ο χρήστης chrmes έγραψε:
                              Να καλωσορίσω τον mika στην παρέα μας!!!

                              update Αμελί.

                              Σήμερα πάτησε πρώτη φορά χώμα η γριούλα κι εγώ το ίδιο σαν οδηγός. Καλοί φίλοι μου δώσαν 4 χωμάτινα 14αρια και βρέθηκα σε ένα κομμάτι που είχαν κλείσει για να στήσουν τα αγωνιστικά τους.
                              Το πρωί μπήκα επιφυλακτικά μιας και εγώ δεν είχα αμπειρία γρήγορης οδήγσης στο χώμα και δεν ήξερα και η γριούλα αν το αντέχει. Με την ανάρτηση στην 3η σκάλα και τα χωμάτινα απλά η ΒΧ κατάπινε τα πάντα και πάταγε καλά στο δρόμο. Μετά από κάμποσα χιλιόμετρα κατάφεραμε να κινούμε σβέλτα κα να διασκεδάζω με τις πλαγιολισθίσης της γριάς!!

                              φώτο έχω μόνο σταματημένη, θα ανεβάσω αργότερα.

                              Εσύ έχεις βαλθεί να το ξεκάνεις το αμαξάκι...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • O
                                obelix last edited by

                                Ηλία δεν σπάει εύκολα η γριούλα απ' ότι είδα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sergeant last edited by

                                  Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

                                  Elteo! **sergeant **πράγματι σημαίνει λοχίας - όπως και το σήμα της Citroen !!

                                  Ωπα λοχία σε πιάνω αδιάβαστο

                                  το σήμα της Σιτροέν είναι το ίχνος από ένα είδος γραναζιού που εφηύρε ο Σιτροέν

                                  ... το οποίο λέγεται και 'λοχίας' λόγω της ομοιότητάς του με το διακριτικό του αντίστοιχου βαθμού.

                                  Thank you Nikolas !

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    obelix last edited by

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Ο χρήστης chrmes έγραψε:

                                      ΒΑΡΒΑΡΕ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sergeant last edited by

                                        Απ'όσο γνωρίζω η 3η σκάλα σ'αυτό το αυτοκίνητο (ή και σε οποιοδήποτε με υδροπνευματική) είναι μόνο για μέχρι 60χλμ. και για περιορισμένη χρήση - για πέρασμα κάποιου εμποδίου. Φαντάζομαι ότι η καταπόνηση στην ανάρτηση και κυριως στα top mount θα είναι σημαντική, όπως βέβαια και για τις σφαίρες που θα μειώνεται ο χρόνος ζωής τους...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          obelix last edited by

                                          Ο χρήστης sergeant έγραψε:
                                          Απ'όσο γνωρίζω η 3η σκάλα σ'αυτό το αυτοκίνητο (ή και σε οποιοδήποτε με υδροπνευματική) είναι μόνο για μέχρι 60χλμ. και για περιορισμένη χρήση - για πέρασμα κάποιου εμποδίου. Φαντάζομαι ότι η καταπόνηση στην ανάρτηση και κυριως στα top mount θα είναι σημαντική, όπως βέβαια και για τις σφαίρες που θα μειώνεται ο χρόνος ζωής τους...

                                          Ναι η 3η σκάλα είναι γι αυτό που λες. Μην ξεχνάς βέβαια ότι δεν μιλάμε για αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης είναι εργαλείο διασκέδασης αλλα και πειραματισμού. Και να χαλάσει και μια σφαίρα δεν είναι και τραγικο το κόστος αγοράς, αν ήταν συμβατικά αμορτισέρ θα ήταν ακριβότερα. Έκανα πάνω από 50 χλμ σε γρήγορους ρυθμούς στο χώμα και οι ανάρτηση δουλευει σωστά ακομα.
                                          Το βάρος του πλέον είναι κάτω απο 900 κιλά, πράγμα που σημαίνει ότι η καταπόνηση είναι μικρότερη. Πριν την επόμενη χωμάτινη εξόρμηση θα πειραματιστώ με τα ρομπότ που ρυθμιζουν το ύψος και να βρω μια ενδιαμεση θέση σε σχέση με την 2η και 3η σκάλα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sergeant last edited by

                                            Τι να πω τότε!;
                                            Καλά ράλλυ !!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 291
                                            • 292
                                            • 293
                                            • 294
                                            • 295
                                            • 1082
                                            • 1083
                                            • 293 / 1083
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr