-
Γιατί τα πράγματα ποτέ δεν είναι όπως δείχνουν.
ΑΚολουθεί απόσπασμα απο το http://www.autopress.grΔώστε ιδιαίτερη προσοχή στο ότι αυτοι που κατηγορήθηκαν για την ταλαιπωρία και το μποτιλιάρισμα στην αττική οδό ήταν και πάλι οι πολίτες-οδηγοί και όχι ο κρατικός μηχανισμός και το μισοτελειωμένο έργο.
*'Το Autopress χρονομέτρησε το πρωί της Κυριακής (02/02) τη διαδρομή από την είσοδο της Αττικής Οδού, στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας έως την έξοδο για το Μαρκόπουλο. Τα αποτελέσματα διαψεύδουν τους κρατικούς φορείς και εκθέτουν την υπουργό Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, Βάσω Παπανδρέου.
Από τον κόμβο της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας έως τον κόμβο Δ. Πλακεντίας ο χρόνος που απαιτήθηκε ήταν 34΄, αφού τα έργα εκεί δεν έχουν τελειώσει και οι τρεις λωρίδες κυκλοφορίας, γίνονται μετά από μερικά χιλιόμετρα, μία. Έτσι, παρουσιάζεται το φαινόμενο του 'λαιμού του μπουκαλιού' και τα νεύρα χιλιάδων οδηγών δοκιμάζονται σοβαρά. Από τον πρώτο κόμβο Δ. Πλακεντίας έως τον κόμβο Γλυκών Νερών, οπότε και οι λωρίδες γίνονται και πάλι τρεις, απαιτούνται 12΄. Από τον κόμβο των Γλυκών Νερών έως και το αεροδρόμιο απαιτούνται ακόμη 6΄, ενώ αν ο οδηγός θέλει να κατευθυνθεί προς το Μαρκόπουλο απαιτείται ακόμη ένα λεπτό για να βγει από την Αττική Οδό.
Συμπέρασμα: Μπορεί από την Αττική Οδό να ανακοινώθηκε ότι, για το σύνολο της διαδρομής απαιτούνται 16΄... Μπορεί αρμόδιες κυβερνητικές πηγές να υποστηρίζουν ότι απαιτούνται 25΄... Μπορεί η Βάσω Παπανδρέου να έχει το χαμόγελο ικανοποίησης - ίδιο με εκείνο του προκατόχου της Κώστα Λαλιώτη... Μπορεί να υποστηρίζουν ότι το έργο παραδόθηκε νωρίτερα... Η ουσία είναι ότι το συγκεκριμένο κομμάτι του έργου δεν είναι έτοιμο και ο χρόνος που απαιτείται - για να γνωρίζουν κιόλας οι υπεύθυνοι - είναι 53 λεπτά της ώρας. Όσο για τη... δικαιολογία που ανακάλυψαν οι ούτως ή άλλως υποστηρικτές της κυβέρνησης, έστω κι αν αυτή έχει άδικο, είναι ότι... πολλοί κάτοικοι της πρωτεύουσας επέλεξαν να 'γνωρίσουν την Κυριακή (02/02) την Αττική Οδό και γι' αυτό δημιουργήθηκε το πρόβλημα'...'*
-
Γιατί τα πράγματα ποτέ δεν είναι όπως δείχνουν.
ΑΚολουθεί απόσπασμα απο το http://www.autopress.grΔώστε ιδιαίτερη προσοχή στο ότι αυτοι που κατηγορήθηκαν για την ταλαιπωρία και το μποτιλιάρισμα στην αττική οδό ήταν και πάλι οι πολίτες-οδηγοί και όχι ο κρατικός μηχανισμός και το μισοτελειωμένο έργο.
*'Το Autopress χρονομέτρησε το πρωί της Κυριακής (02/02) τη διαδρομή από την είσοδο της Αττικής Οδού, στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας έως την έξοδο για το Μαρκόπουλο. Τα αποτελέσματα διαψεύδουν τους κρατικούς φορείς και εκθέτουν την υπουργό Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, Βάσω Παπανδρέου.
Από τον κόμβο της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας έως τον κόμβο Δ. Πλακεντίας ο χρόνος που απαιτήθηκε ήταν 34΄, αφού τα έργα εκεί δεν έχουν τελειώσει και οι τρεις λωρίδες κυκλοφορίας, γίνονται μετά από μερικά χιλιόμετρα, μία. Έτσι, παρουσιάζεται το φαινόμενο του 'λαιμού του μπουκαλιού' και τα νεύρα χιλιάδων οδηγών δοκιμάζονται σοβαρά. Από τον πρώτο κόμβο Δ. Πλακεντίας έως τον κόμβο Γλυκών Νερών, οπότε και οι λωρίδες γίνονται και πάλι τρεις, απαιτούνται 12΄. Από τον κόμβο των Γλυκών Νερών έως και το αεροδρόμιο απαιτούνται ακόμη 6΄, ενώ αν ο οδηγός θέλει να κατευθυνθεί προς το Μαρκόπουλο απαιτείται ακόμη ένα λεπτό για να βγει από την Αττική Οδό.
Συμπέρασμα: Μπορεί από την Αττική Οδό να ανακοινώθηκε ότι, για το σύνολο της διαδρομής απαιτούνται 16΄... Μπορεί αρμόδιες κυβερνητικές πηγές να υποστηρίζουν ότι απαιτούνται 25΄... Μπορεί η Βάσω Παπανδρέου να έχει το χαμόγελο ικανοποίησης - ίδιο με εκείνο του προκατόχου της Κώστα Λαλιώτη... Μπορεί να υποστηρίζουν ότι το έργο παραδόθηκε νωρίτερα... Η ουσία είναι ότι το συγκεκριμένο κομμάτι του έργου δεν είναι έτοιμο και ο χρόνος που απαιτείται - για να γνωρίζουν κιόλας οι υπεύθυνοι - είναι 53 λεπτά της ώρας. Όσο για τη... δικαιολογία που ανακάλυψαν οι ούτως ή άλλως υποστηρικτές της κυβέρνησης, έστω κι αν αυτή έχει άδικο, είναι ότι... πολλοί κάτοικοι της πρωτεύουσας επέλεξαν να 'γνωρίσουν την Κυριακή (02/02) την Αττική Οδό και γι' αυτό δημιουργήθηκε το πρόβλημα'...'*
-
Γιατί τα πράγματα ποτέ δεν είναι όπως δείχνουν.
ΑΚολουθεί απόσπασμα απο το http://www.autopress.grΔώστε ιδιαίτερη προσοχή στο ότι αυτοι που κατηγορήθηκαν για την ταλαιπωρία και το μποτιλιάρισμα στην αττική οδό ήταν και πάλι οι πολίτες-οδηγοί και όχι ο κρατικός μηχανισμός και το μισοτελειωμένο έργο.
*'Το Autopress χρονομέτρησε το πρωί της Κυριακής (02/02) τη διαδρομή από την είσοδο της Αττικής Οδού, στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας έως την έξοδο για το Μαρκόπουλο. Τα αποτελέσματα διαψεύδουν τους κρατικούς φορείς και εκθέτουν την υπουργό Περιβάλλοντος, Χωροταξίας και Δημοσίων Έργων, Βάσω Παπανδρέου.
Από τον κόμβο της εθνικής οδού Αθηνών - Λαμίας έως τον κόμβο Δ. Πλακεντίας ο χρόνος που απαιτήθηκε ήταν 34΄, αφού τα έργα εκεί δεν έχουν τελειώσει και οι τρεις λωρίδες κυκλοφορίας, γίνονται μετά από μερικά χιλιόμετρα, μία. Έτσι, παρουσιάζεται το φαινόμενο του 'λαιμού του μπουκαλιού' και τα νεύρα χιλιάδων οδηγών δοκιμάζονται σοβαρά. Από τον πρώτο κόμβο Δ. Πλακεντίας έως τον κόμβο Γλυκών Νερών, οπότε και οι λωρίδες γίνονται και πάλι τρεις, απαιτούνται 12΄. Από τον κόμβο των Γλυκών Νερών έως και το αεροδρόμιο απαιτούνται ακόμη 6΄, ενώ αν ο οδηγός θέλει να κατευθυνθεί προς το Μαρκόπουλο απαιτείται ακόμη ένα λεπτό για να βγει από την Αττική Οδό.
Συμπέρασμα: Μπορεί από την Αττική Οδό να ανακοινώθηκε ότι, για το σύνολο της διαδρομής απαιτούνται 16΄... Μπορεί αρμόδιες κυβερνητικές πηγές να υποστηρίζουν ότι απαιτούνται 25΄... Μπορεί η Βάσω Παπανδρέου να έχει το χαμόγελο ικανοποίησης - ίδιο με εκείνο του προκατόχου της Κώστα Λαλιώτη... Μπορεί να υποστηρίζουν ότι το έργο παραδόθηκε νωρίτερα... Η ουσία είναι ότι το συγκεκριμένο κομμάτι του έργου δεν είναι έτοιμο και ο χρόνος που απαιτείται - για να γνωρίζουν κιόλας οι υπεύθυνοι - είναι 53 λεπτά της ώρας. Όσο για τη... δικαιολογία που ανακάλυψαν οι ούτως ή άλλως υποστηρικτές της κυβέρνησης, έστω κι αν αυτή έχει άδικο, είναι ότι... πολλοί κάτοικοι της πρωτεύουσας επέλεξαν να 'γνωρίσουν την Κυριακή (02/02) την Αττική Οδό και γι' αυτό δημιουργήθηκε το πρόβλημα'...'*
-
Πολύ σωστά αυτά.Και απλά κάτω από τη γενική κατακραυγή και για να ανεβάσουν τη δημοτικότητα μετά τις 'πλημμύρες' παρέδωσαν εσπευσμένα ένα μισοτελειωμένο δρόμο που τελικά δεν κάνει ότι υπόσχεται.
Θα μπορούσες βέβαια να το βάλεις αυτό σε κάποιο προϋπάρχον θέμα για την Αττική οδό,καθώς έχουν ήδη δημιουργηθεί τρία.Φιλικά πάντα και χωρίς κακή διάθεση,απλά έκανα μια υπόδειξη.
Να ΄σαι καλά. -
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Πολύ σωστά αυτά.Και απλά κάτω από τη γενική κατακραυγή και για να ανεβάσουν τη δημοτικότητα μετά τις 'πλημμύρες' παρέδωσαν εσπευσμένα ένα μισοτελειωμένο δρόμο που τελικά δεν κάνει ότι υπόσχεται.
Θα μπορούσες βέβαια να το βάλεις αυτό σε κάποιο προϋπάρχον θέμα για την Αττική οδό,καθώς έχουν ήδη δημιουργηθεί τρία.Φιλικά πάντα και χωρίς κακή διάθεση,απλά έκανα μια υπόδειξη.
Να ΄σαι καλά.Η αλήθεια έιναι πως το σκέφτηκα αλλα ήθελα να δώσω έμφαση αυτή την φορά όχι στο ότι το έργο δεν είναι τελειωμένο και σωστό (ποιο είναι άλλωστε) αλλα στο ότι και πάλι το κράτος και τα καταραμένα ΜΜΕ για άλλη μια φορά κατηγόρησαν τον έρημο έλληνα οδηγό/πολίτη που απο περιέργεια και μόνο ύστερα απο 1 εβδομάδα και πλέον συνεχή προπαγάνδα και βομβαρδισμο απο τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες για το πόσο θα αλλάξει η ζωή του απο την μια μέρα στη αλλη, ξεκίνησε να πάει να δεί τί ειναι τελος πάντων αυτό το τρομερό και φοβερό έργο. Κατήντησε να ταλαιπωρείται και να στριμώχνεται λές και ήταν στο κέντρο της αθήνας σε καθημερινή ώρα αιχμής. Το δέ εξοργιστικό ...αυτός είναι και πάλι ο φταίχτης.
Η πλάκα είναι πως αυτό που αναφέρει το συγκεκριμένο κείμενο είναι πέρα για πέρα αληθές διότι το άκουσα σήμερα απο συναδέλφους να το αναφέρουν. Η πλάκα είναι επίσης πως οι περισσότεροι ήρθαν αργότερα απο οτι συνήθως στην δουλειά τους διότι πίστεψαν πως θα έφταναν μέσω αττικής οδού νωρίτερα.
-
Πάντως σήμερα εκανα 25 λεπτά από την είσοδο της Κηφισίας στην Παιανία. Πρίν εμπαινα από τον Γέρακα και εκανα 40 λεπτά περίπου.Βέβαια αυτό πρέπει να το δω σε βάθος χρόνου.
Πάντως συνάδελφοι μου παρατήρησαν ότι η Μεσογείων ήταν άδεια!Συγκυρία? -
Αυτό που δε βλέπω να έχει επισημανθεί πουθενά είναι το θέμα της σήμανσης. Εκεί που είχαμε όλοι βαρεθεί να βλέπουμε ταμπέλες για Ελ.Βενιζέλο, τώρα που δώσαμε γρήγορα-γρήγορα το νέο κομμάτι, ξεχάσαμε να βάλουμε τις ταμπελίτσες για Ποτάμι/Ελευσίνα!!!
Στη λ.Πεντέλης υπάρχει μία μικρή ταμπέλα αμέσως πριν την είσοδο στην Αττική Οδό.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Πάντως συνάδελφοι μου παρατήρησαν ότι η Μεσογείων ήταν άδεια!Συγκυρία?Μάλλον όχι ...αυτοί θα πήγαν και νωρίτερα στις δουλειές τους τελικά !
-
Ο χρήστης Jeep-akias έγραψε:
Πάντως συνάδελφοι μου παρατήρησαν ότι η Μεσογείων ήταν άδεια!Συγκυρία?
Μάλλον όχι ...αυτοί θα πήγαν και νωρίτερα στις δουλειές τους τελικά !
Λές?
Οντως σήμερα στο Τμήμα μου σχεδόν όλοι ηρθαν πιο νωρίς!
(πήρες το pm που σου έστειλα?) -
Κι αυτός ο χριστιανός στην Παιανία πήγε να κάνει τα γραφεία?
Χάθηκε το κέντρο που έχει και Μετρό? -
Ο χρήστης mm55 έγραψε:
Κι αυτός ο χριστιανός στην Παιανία πήγε να κάνει τα γραφεία?
Χάθηκε το κέντρο που έχει και Μετρό?Ma, apokentrwsi de einai to zitoumeno??
-
Ο χρήστης mm55 έγραψε:
Κι αυτός ο χριστιανός στην Παιανία πήγε να κάνει τα γραφεία?
Χάθηκε το κέντρο που έχει και Μετρό?Εγώ τώρα το μόνο που έχω να πω είναι... ΖΗΤΩ Η ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ !!!
-
Για μισό λεπτό ρε παιδιά, γιατί μπερδέυτηκα. Το κείμενο που έχετε βάλει στην αρχή και το διάβασα, τα χώνει κανονικά στην κυβέρνηση, στην Παπανδρέου, στην Αττική Οδό, σε όλους. Και λεει στο τέλος ότι ενώ είναι εκτεθειμένη η υπουργός (όπως έχει επισημάνει παραπάνω) βγήκαν ορισμένα Μέσα Ενημέρωσης και τα ρίχνουν στον κόσμο. Με λίγα λόγια αυτοί στο Autopress ουσιαστικά τα χώνουν στην κυβέρνηση, τα χώνουν και στα άλλα Μέσα Ενημέρωσης. Και απ' ότι λέτε εσείς (εγώ δεν έχω άποψη γιατι δεν πήγα τις τελευταίες μέρες στην Αττική Οδό) λένε ακριβώς την αλήθεια, όπως ακριβώς έχει συμβεί. Και εσείς τους τη λέτε; Τελικά τι ζητάμε από ένα Μέσο Ενημέρωσης;
- Αν δεν κατάλαβα καλά ζητώ συγγνώμη, αλλά από τα όσα γράψατε, αυτό κατάλαβα ότι κάνετε.
-
Διαφημιση που δημοσιευτηκε σημερα σε εφημεριδα μας λεει οτι για να διανυσουμε την αποσταση Μεταμορφωση-Αεροδρομιο χρειαζομαστε 14 λεπτα της ωρας. Επισης αν καταλαβαινω καλα μας λεει οτι η αποσταση αυτη ειναι 30 km.
QUIZ: Με ποσα km/h πρεπει να πηγαινουμε για να διανυσουμε αυτη την αποσταση σε 14' οπως μας λενε ; (υποθετουμε οτι ο δρομος ειναι αδειος απο κινηση.) -
Ο χρήστης icet έγραψε:
Διαφημιση που δημοσιευτηκε σημερα σε εφημεριδα μας λεει οτι για να διανυσουμε την αποσταση Μεταμορφωση-Αεροδρομιο χρειαζομαστε 14 λεπτα της ωρας. Επισης αν καταλαβαινω καλα μας λεει οτι η αποσταση αυτη ειναι 30 km.
QUIZ: Με ποσα km/h πρεπει να πηγαινουμε για να διανυσουμε αυτη την αποσταση σε 14' οπως μας λενε ; (υποθετουμε οτι ο δρομος ειναι αδειος απο κινηση.)**128,57km/h **μέση ταχύτητα...
Χμμ... κοντερίστικα 120 όσο και το όριο! -
Ο χρήστης icet έγραψε:
Διαφημιση που δημοσιευτηκε σημερα σε εφημεριδα μας λεει οτι για να διανυσουμε την αποσταση Μεταμορφωση-Αεροδρομιο χρειαζομαστε 14 λεπτα της ωρας. Επισης αν καταλαβαινω καλα μας λεει οτι η αποσταση αυτη ειναι 30 km..Αυτό νομίζω είναι το χειρότερο, ότι διαφημίζυον με ολοσέλιδες καταχωρήσεις τα 14 λεπτά, ενώ δεν έχει τελειώσει ακόμη.
Επίσης το ποτάμι στην άνοδο του έχει ασφυκτικά μεγαλύτερη κίνηση αφού όλο και περισσότεροι το επιλέγουν για να βγουν στην Ατικκή Οδό.
Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι έχουμε πνιγεί τόσο πολύ στα αυτοκίνητα που χρειάζονται καμμιά 10αρια Αττικές για να σωθούμε. Μέχρι να γίνουν βέβαια αυτές θα έχουν πάλι πνιγεί...
Πρέπει ωστόσο να υπάρχουν έργα υποδομής στις εισόδους και εξόδους της Αττικής, που γίνεται το έλα να δεις.
Ο χρόνος θα δείξει αν σε απόλυτους χρόνους είναι ταχύτερη ή όχι.[/quote] -
Πολυ σωστο οτι ειναι τεραστια χαζομαρα τους που διαφημιζουν τους χρονους για τις διαδρομες απο τωρα που ειναι μισοτελειωμενος ο δρομος, αλλα οπως πρεπει να καταλαβουμε ολοι χρειαζεται και λιγη κατανοηση αφου το εργο δεν ειναι ακομα ολοκληρωμενο. Οταν τελειωσει οι χρονοι αυτοι θα ειναι πραγματικοι... Προς το παρον μπορει να εξυπηρετει μικρο αριθμο οδηγων (μονο στο συγκεκριμενο κομματι παντα, ετσι?) αλλα και παλι απο το τιποτα.... νομιζω λιγους μηνες ακομη κρατει μπορουμε να κανουμε για να γλιτωσουμε απο την ταλαιπωρεια... (Μεσογειων ΑΔΕΙΑ???????? Ποιος, που, ποτε και γιατι??? )
-
Τελικά το κράξιμο έχει αποτελέσματα. Διαβάστε:
http://www.autopress.gr/dnews/show.asp?ID=2435
Πως σας φαίνεται;
-
Petro Πολυ σωστα, παιρνεις Αριστα αλλα πιο οριο ειναι 120 οταν σε αρκετα σημεια ακομη εχουν οριο 80 και 60 ;
Eπισης συμφωνω και εγω οτι εχουμε πνιγει στα αυτοκινητα ομως αναρωτηθηκατε ποτε γιατι τη δεκαετια του '70 δεν ειχαμε τοσο μεγαλο κυκλοφοριακο προβλημα αν και δεν υπηρχαν οι δρομοι που υπαρχουν τωρα;
Μα φυσικα γιατι τα αυτοκινητα τοτε ηταν τοσο ακριβα που ηταν αρκετα δυσκολο για τον Ελληνα πολιτη να αγορασει ενα. Γι'αυτο το λογο το αυτοκινητο εγινε ''ονειρο θερινης νυκτος''.
Αρα Κυριοι Αρμοδιοι ,για να λυσουμε το κυκλοφοριακοΑΥΞΗΣΤΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 100%
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΧΟΡΗΓΕΙΤΕ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΙΕΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
ΜΕΙΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ
ΑΥΞΗΣΤΕ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ
ΑΥΞΗΣΤΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΣΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΙΝΗΣΕΩΣ
ΔΩΣΤΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΝΟΥΣ ΓΙΑ ΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΤΡΟΥΜΦ
ΑΝΟΙΞΤΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ-ΤΡΥΠΕΣ-ΣΠΗΛΙΕΣ
ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΣΑΣ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.
-
Ο χρήστης icet έγραψε:
ΑΥΞΗΣΤΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 100%
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΧΟΡΗΓΕΙΤΕ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΙΕΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
ΜΕΙΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ
ΑΥΞΗΣΤΕ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ
ΑΥΞΗΣΤΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΣΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΙΝΗΣΕΩΣ
ΔΩΣΤΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΠΟΝΟΥΣ ΓΙΑ ΚΛΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΤΡΟΥΜΦ
ΑΝΟΙΞΤΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ-ΤΡΥΠΕΣ-ΣΠΗΛΙΕΣ
ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΣΑΣ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.
ΕΕΕΕΕΕ????
Τώρα αυτά τα εννοείς ή κάνεις black humor ????
Η αττική οδός της κοροϊδίας και της ταλαιπωρίας.