-
ΑΠο το http://www.in.gr
photo: http://www.in.gr/auto/news/images/big/a ... 704_01.jpg
Μπορεί η κατηγορία των supermini να μην είχε μέχρι πρόσφατα πολλούς 'γρήγορους' εκπροσώπους, αυτό όμως φαίνεται ότι αλλάζει σιγά σιγά. Μία-μία οι αυτοκινητοβιομηχανίες ετοιμάζουν τις κορυφαίες εκδόσεις των supermini τους. Έτσι μετά τη Renault, με το Clio Sport των 172 ίππων, την Peugeot με το 206 GTi των 180 ίππων, αλλά και τη Ford με το αναμενόμενο Fiesta ST150, έφτασε η ώρα της Opel για να παρουσιάσει το δικό της GTi.
Έτσι μετά τα Astra και Zafira που δέχθηκαν την φροντίδα του Opel Performance Centre και απέκτησαν τα διακριτικά του -OPC- στο αμάξωμά τους, η γερμανική εταιρεία -και φυσικά το βρετανικό παράρτημά της, η Vauxhall, ετοιμάζουν την υπερτροφοδοτούμενη έκδοση του δημοφιλούς Corsa, βαδίζοντας στα χνάρια του πρώτου Corsa GTE (Nova στην Αγγλία). Το κορυφαίο Corsa θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Παρισιού το Σεπτέμβριο, ενώ λίγο αργότερα -τον Οκτώβριο- θα δώσει το παρόν στην έκθεση του Birmingham. Το Corsa GSi, όπως ονομάζεται -τουλάχιστον προς το παρόν- θα διατίθεται αποκλειστικά σε τρίθυρη έκδοση, με τις αναμενόμενες επεμβάσεις στην εξωτερική του εμφάνιση -τροχοί μεγαλύτερης διαμέτρου και αεροδυναμικά βοηθήματα.
Για την ώρα γνωστή έχει γίνει μόνο η ισχύς του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα, που θα αποδίδει τουλάχιστον 150 ίππους και όχι η χωρητικότητά του, -η οποία πιθανολογείται στα 1.6 λίτρα- ενώ οι τιμές πώλησης του μοντέλου αναμένεται να ξεκινούν από τα 22.500 ευρώ. Το Corsa GSi θα κατασκευάζεται στο Russelheim, από τους 'ειδικούς' της OPC -που ευθύνεται για τις αγωνιστικές δραστηριότητες της Opel επί ευρωπαϊκού εδάφους- και εκτός από τον ισχυρό κινητήρα, θα διαθέτει βελτιωμένα φρένα και αναρτήσεις.
Στο εσωτερικό του αναμένεται να τοποθετηθούν τα όργανα και ο πολυτελής διάκοσμος του Astra Turbo, ενώ ο χρόνος άφιξής του στις εκθέσεις της Opel δεν έχει ακόμη διευκρινισθεί. Πληροφορίες από τα ενδότερα της εταιρείας αναφέρουν ότι οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν μάλλον 12 μήνες μετά την παρουσίασή του, αλλά κανείς δεν μπορεί να είναι πλέον σίγουρος για τον ρυθμό παρουσίασης των μοντέλων με τον ανταγωνισμό που επικρατεί.
Gabriel
Chicago, IL
2001 Acura CL Type S
2001 Lexus RX 300[ Αυτό το μήνυμα διορθώθηκε από: gavriil1 στις 21-05-2002 21:11 ]
-
ΑΠο το http://www.in.gr
photo: http://www.in.gr/auto/news/images/big/a ... 704_01.jpg
Μπορεί η κατηγορία των supermini να μην είχε μέχρι πρόσφατα πολλούς 'γρήγορους' εκπροσώπους, αυτό όμως φαίνεται ότι αλλάζει σιγά σιγά. Μία-μία οι αυτοκινητοβιομηχανίες ετοιμάζουν τις κορυφαίες εκδόσεις των supermini τους. Έτσι μετά τη Renault, με το Clio Sport των 172 ίππων, την Peugeot με το 206 GTi των 180 ίππων, αλλά και τη Ford με το αναμενόμενο Fiesta ST150, έφτασε η ώρα της Opel για να παρουσιάσει το δικό της GTi.
Έτσι μετά τα Astra και Zafira που δέχθηκαν την φροντίδα του Opel Performance Centre και απέκτησαν τα διακριτικά του -OPC- στο αμάξωμά τους, η γερμανική εταιρεία -και φυσικά το βρετανικό παράρτημά της, η Vauxhall, ετοιμάζουν την υπερτροφοδοτούμενη έκδοση του δημοφιλούς Corsa, βαδίζοντας στα χνάρια του πρώτου Corsa GTE (Nova στην Αγγλία). Το κορυφαίο Corsa θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Παρισιού το Σεπτέμβριο, ενώ λίγο αργότερα -τον Οκτώβριο- θα δώσει το παρόν στην έκθεση του Birmingham. Το Corsa GSi, όπως ονομάζεται -τουλάχιστον προς το παρόν- θα διατίθεται αποκλειστικά σε τρίθυρη έκδοση, με τις αναμενόμενες επεμβάσεις στην εξωτερική του εμφάνιση -τροχοί μεγαλύτερης διαμέτρου και αεροδυναμικά βοηθήματα.
Για την ώρα γνωστή έχει γίνει μόνο η ισχύς του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα, που θα αποδίδει τουλάχιστον 150 ίππους και όχι η χωρητικότητά του, -η οποία πιθανολογείται στα 1.6 λίτρα- ενώ οι τιμές πώλησης του μοντέλου αναμένεται να ξεκινούν από τα 22.500 ευρώ. Το Corsa GSi θα κατασκευάζεται στο Russelheim, από τους 'ειδικούς' της OPC -που ευθύνεται για τις αγωνιστικές δραστηριότητες της Opel επί ευρωπαϊκού εδάφους- και εκτός από τον ισχυρό κινητήρα, θα διαθέτει βελτιωμένα φρένα και αναρτήσεις.
Στο εσωτερικό του αναμένεται να τοποθετηθούν τα όργανα και ο πολυτελής διάκοσμος του Astra Turbo, ενώ ο χρόνος άφιξής του στις εκθέσεις της Opel δεν έχει ακόμη διευκρινισθεί. Πληροφορίες από τα ενδότερα της εταιρείας αναφέρουν ότι οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν μάλλον 12 μήνες μετά την παρουσίασή του, αλλά κανείς δεν μπορεί να είναι πλέον σίγουρος για τον ρυθμό παρουσίασης των μοντέλων με τον ανταγωνισμό που επικρατεί.
Gabriel
Chicago, IL
2001 Acura CL Type S
2001 Lexus RX 300[ Αυτό το μήνυμα διορθώθηκε από: gavriil1 στις 21-05-2002 21:11 ]
-
ΑΠο το http://www.in.gr
photo: http://www.in.gr/auto/news/images/big/a ... 704_01.jpg
Μπορεί η κατηγορία των supermini να μην είχε μέχρι πρόσφατα πολλούς 'γρήγορους' εκπροσώπους, αυτό όμως φαίνεται ότι αλλάζει σιγά σιγά. Μία-μία οι αυτοκινητοβιομηχανίες ετοιμάζουν τις κορυφαίες εκδόσεις των supermini τους. Έτσι μετά τη Renault, με το Clio Sport των 172 ίππων, την Peugeot με το 206 GTi των 180 ίππων, αλλά και τη Ford με το αναμενόμενο Fiesta ST150, έφτασε η ώρα της Opel για να παρουσιάσει το δικό της GTi.
Έτσι μετά τα Astra και Zafira που δέχθηκαν την φροντίδα του Opel Performance Centre και απέκτησαν τα διακριτικά του -OPC- στο αμάξωμά τους, η γερμανική εταιρεία -και φυσικά το βρετανικό παράρτημά της, η Vauxhall, ετοιμάζουν την υπερτροφοδοτούμενη έκδοση του δημοφιλούς Corsa, βαδίζοντας στα χνάρια του πρώτου Corsa GTE (Nova στην Αγγλία). Το κορυφαίο Corsa θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Παρισιού το Σεπτέμβριο, ενώ λίγο αργότερα -τον Οκτώβριο- θα δώσει το παρόν στην έκθεση του Birmingham. Το Corsa GSi, όπως ονομάζεται -τουλάχιστον προς το παρόν- θα διατίθεται αποκλειστικά σε τρίθυρη έκδοση, με τις αναμενόμενες επεμβάσεις στην εξωτερική του εμφάνιση -τροχοί μεγαλύτερης διαμέτρου και αεροδυναμικά βοηθήματα.
Για την ώρα γνωστή έχει γίνει μόνο η ισχύς του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα, που θα αποδίδει τουλάχιστον 150 ίππους και όχι η χωρητικότητά του, -η οποία πιθανολογείται στα 1.6 λίτρα- ενώ οι τιμές πώλησης του μοντέλου αναμένεται να ξεκινούν από τα 22.500 ευρώ. Το Corsa GSi θα κατασκευάζεται στο Russelheim, από τους 'ειδικούς' της OPC -που ευθύνεται για τις αγωνιστικές δραστηριότητες της Opel επί ευρωπαϊκού εδάφους- και εκτός από τον ισχυρό κινητήρα, θα διαθέτει βελτιωμένα φρένα και αναρτήσεις.
Στο εσωτερικό του αναμένεται να τοποθετηθούν τα όργανα και ο πολυτελής διάκοσμος του Astra Turbo, ενώ ο χρόνος άφιξής του στις εκθέσεις της Opel δεν έχει ακόμη διευκρινισθεί. Πληροφορίες από τα ενδότερα της εταιρείας αναφέρουν ότι οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν μάλλον 12 μήνες μετά την παρουσίασή του, αλλά κανείς δεν μπορεί να είναι πλέον σίγουρος για τον ρυθμό παρουσίασης των μοντέλων με τον ανταγωνισμό που επικρατεί.
Gabriel
Chicago, IL
2001 Acura CL Type S
2001 Lexus RX 300[ Αυτό το μήνυμα διορθώθηκε από: gavriil1 στις 21-05-2002 21:11 ]
-
Καλά τώρα μπορεί να παραξενευτείτε που το ξέθαψα αυτό,αλλά αυτό είναι το πρώτο τόπικ στο φόρουμ,ή υπάρχουν και παλιότερα μη προσβάσιμα;
-
Η κατηγορία των σουπερμίνι είχε πάντα αρκετά γρήγορα αυτοκίνητα. Μην ξεχνάμε τα FIAT Uno Turbo (1300 και 1400 κ.εκ.), Renault 5 GT Turbo (1400 κ.εκ.), Autobianchi Y10 Turbo (1050 κ.εκ.), FIAT Punto GT (1400 κ.εκ.), Daihatsu Charade GT-ti (νομίζω 1000 κ.εκ. ή κάπου εκεί), FIAT Punto HGT (το σημερινό, στα 1800 κ.εκ.), τα VW Polo GTI και 1400 100PS (τα προηγούμενα, γιατί το σημερινό είναι πρόωρα γηρατειά), το Seat Ibiza Cupra, αλλά και τις 1400άρες εκδόσεις του με τα 101 άτια - αλλά και πιο πριν, το Ibiza SXi με τα 1500 κυβικά και τον κινητήρα-διαμάντι System Porsche, ή και τα Clio ΙΙ στα 1400 και 1600 κυβικά, αλλά και το Clio Williams, και το 1.8 16v, τα σαξόραλλα... Κάποιοι νομίζω ξεχνάνε πολύ εύκολα.
-
Όχι,άλλο ήθελα να πω.Δε σχολιάζω το θέμα που μιλάει για τα γρήγορα μικρά,απλά ρωτάω αν είναι το πρώτο του φόρουμ από περιέργεια.Πήγα 19 σελίδες πίσω και το πρώτο ήταν αυτό.Πέρυσι καλοκαίρι γράφτηκε
-
Ο χρήστης makinen έγραψε:
Όχι,άλλο ήθελα να πω.Δε σχολιάζω το θέμα που μιλάει για τα γρήγορα μικρά,απλά ρωτάω αν είναι το πρώτο του φόρουμ από περιέργεια.Πήγα 19 σελίδες πίσω και το πρώτο ήταν αυτό.Πέρυσι καλοκαίρι γράφτηκεΑρχισα να γραφω για θεματα 'περι αυτοκινησης' ακομη πριν η ενοτητα ανηξει. Τοτε που το φορουμ ειχε μονο αγωνιστικες ενοτητες. Το ζητησα απο τον κ. Τρακουσελλη (την υπαρξη ενοτητας 'περι αυτοκινητιστικων νεων') και η ενοτητα 'περι αυτοκινησης' διμηουργηθηκε.
-
Πωπωπω παλαιότητα!
Παππούυυυυυυυυυ!
Επιτελους υπερτροφοδοτηση στα 1600 κ.ε. κανει την αγορα ενδι