-
Εχω ενα LC90 3Θ. Εχει έλθει με Σύστημα αναστολής του πίσω διαφορικού(κουμπί στον Πίνακα, Αριστερά του Τιμονιού).
Βλέπω σε καταλόγους να αναφέρεται Kit της ARB για αναστολή και του μπροστινού για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Μέχρι πρίνλίγο καιρό, η ενημέρωση που είχα από την ARB ήταν οτι τα συστήματάτης εφαρμόζονταν μόνο σε άκαμπτους άξονες.
Γνωρίζει κανείς κάτι σχετικό?
Χρειάζονται αλλαγή τα ημιαξόνια? -
Εχω ενα LC90 3Θ. Εχει έλθει με Σύστημα αναστολής του πίσω διαφορικού(κουμπί στον Πίνακα, Αριστερά του Τιμονιού).
Βλέπω σε καταλόγους να αναφέρεται Kit της ARB για αναστολή και του μπροστινού για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Μέχρι πρίνλίγο καιρό, η ενημέρωση που είχα από την ARB ήταν οτι τα συστήματάτης εφαρμόζονταν μόνο σε άκαμπτους άξονες.
Γνωρίζει κανείς κάτι σχετικό?
Χρειάζονται αλλαγή τα ημιαξόνια? -
Εχω ενα LC90 3Θ. Εχει έλθει με Σύστημα αναστολής του πίσω διαφορικού(κουμπί στον Πίνακα, Αριστερά του Τιμονιού).
Βλέπω σε καταλόγους να αναφέρεται Kit της ARB για αναστολή και του μπροστινού για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Μέχρι πρίνλίγο καιρό, η ενημέρωση που είχα από την ARB ήταν οτι τα συστήματάτης εφαρμόζονταν μόνο σε άκαμπτους άξονες.
Γνωρίζει κανείς κάτι σχετικό?
Χρειάζονται αλλαγή τα ημιαξόνια? -
Εδώ και κάποιους μήνες διατείθονται και ARB lockers για αυτοκίνητα με ανεξάρτητη ανάρτηση (ψαλίδια). Το Land Cruiser ήταν ουσιαστικά το πρώτο αυτοκίνητο στο οποίο μπήκε κάτι τέτοιο σε ψαλίδια. Ακολούθησαν το Vitara, το νεό Cherokee και αναμένονται και άλλα.
-
Ο χρήστης chrisp έγραψε:
Εχω ενα LC90 3Θ. Εχει έλθει με Σύστημα αναστολής του πίσω διαφορικού(κουμπί στον Πίνακα, Αριστερά του Τιμονιού).
Βλέπω σε καταλόγους να αναφέρεται Kit της ARB για αναστολή και του μπροστινού για το συγκεκριμένο μοντέλο.
Μέχρι πρίνλίγο καιρό, η ενημέρωση που είχα από την ARB ήταν οτι τα συστήματάτης εφαρμόζονταν μόνο σε άκαμπτους άξονες.
Γνωρίζει κανείς κάτι σχετικό?
Χρειάζονται αλλαγή τα ημιαξόνια?Φιλε αν θες γραψε κατι για το οχημα τα θετικα τα αρνητικα του ποσο καει κτλπ?
-
Tο LC90 είναι στην κατοχή μου από 22/02/2002.
Εχει κάνει μέχρι τώρα περίπου 55.000χμ. Δεν το χρησιμοποιώ εν γένει στις μικρομετακινήσεις εντός πόλης, αλλά για εκδρομές ανα την Ελλάδα. Ετσι θεωρώ οτι έχει περάσει από 50-60% τη ζωή του στην Ασφαλτο και το υπόλοιπο στο χώμα.
Δεν έχει παρουσιάσει μέχρι σήμερα το παραμικρό πρόβλημα.
Για λόγους προσωπικής ικανοποίησης και με αφορμή την όχι αποδεκτή ανάρτηση του πίσω άξονα σε σχέση με τον τρόπο που εγώ οδηγώ, έγινε μία τροποποίηση στην ανάρτηση.
Χρησιμοποιήθηκε (με πρόταση του φίλου Γ. Αθανασίου), κιτ αναρτήσεων της ARB. Ελατήρια ΟΜΕ881ΕΜΠΡ.-ΟΜΕ891ΠΙΣΩ και αμορτισερ Ν91SC ΕΜΠΡΟΣ - Ν86C ΠΙΣΩ.
Τελικά μετά και από τη συμβουλη της ARB αλλάχθηκαν τα ελατήρια και τοποθετήθηκαν τα ΟΜΕ880 - ΟΜΕ890. Η συμπεριφορά τους μετά από 20.000 χμ είναι πολύ καλή τόσο στο δρόμο αλλά κυρίως εκτός δρόμου που η αίσθηση οδοστρωτήρα που αρχικά είχε το αυτοκίνητο βελτιώθηκε ακόμη περισσότερο.
Η αύξηση του ύψους και των διαδρομών επιβάλλει συμβιβασμούς και κάποιες αλλαγές στον τρόπο οδήγησης στο δρόμο. Οι γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης πρέπει να γίνονται με σύνεση και στις κλειστές ανηφορικές στροφές χρειάζεται γκάζι μετά την κορυφή της στροφής ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη πρόσφυση σε όλους τους τροχούς. Ισως ένα κλικ πιο σφικτή συμπίεση θα έδινε overall καλύτερα παοτελέσματα.
Η μικτή κατανάλωση είναι περίπου ίδια με το ΤerranoII που με συνόδευε για 7χρόνια. Κυμαίνεται από 12lt/100 Km -15lt/100km, ανάλογα για πόσο διάστημα ταξειδεύεις με περισσότερα από 160Km.
Στην πόλη είναι από 15-17 lt/100km. Οι τιμές αυτές είναι για χρήση με ελάστικά είτε Mιchelin XTT είτε BF A/T που φοράει τώρα.
Την αναστολή διαφορικού ειδικά μετά την αλλαγή της ανάρτησης την χρησιμοποιώ ολοένα και σπανιότερα μια και ελαττώθηκαν οι περιπτώσεις απώλειας πρόσφυσης.
Είναι ιδιαίτερα πρακτική σε καταστάσεις εξαιρετικά δύσκολες που θεωρείς οτι είναι αδύνατο να περάσει το όχημα. Mε την αναστολή διακόπτεται η λειτουργία του ABS και ξεμπλοκάρει μόνη της μόλις περάσεις τα 8-10 km/h.
Μπροστά δεν έχω τοποθετήσει ακόμη το κιτ της ARB, μια και έχω προγραμματίσει να περιμένω να λήξη η μίσθωση του και η εγγύηση (1 έτος ακόμη). Δεν έχω πάρει απάντηση ακόμη στο κατα πόσο αλλάζουν τα ημιαξόνια εμπρός.
Πιστεύω οτι περιέγραψα συνοπτικά την εμπειρία μου από ένα όχημα που έχει γίνει καλός σύντροφος της οικογένειας τα τελευταία δύο χρόνια. Αν οποιοσδήποτε θέλει μεγαλύτερες λεπτομέρειες, είμαι στη διάθεσή σας. Χ.Π. -
Ο χρήστης chrisp έγραψε:
Tο LC90 είναι στην κατοχή μου από 22/02/2002.
Εχει κάνει μέχρι τώρα περίπου 55.000χμ. Δεν το χρησιμοποιώ εν γένει στις μικρομετακινήσεις εντός πόλης, αλλά για εκδρομές ανα την Ελλάδα. Ετσι θεωρώ οτι έχει περάσει από 50-60% τη ζωή του στην Ασφαλτο και το υπόλοιπο στο χώμα.
Δεν έχει παρουσιάσει μέχρι σήμερα το παραμικρό πρόβλημα.
Για λόγους προσωπικής ικανοποίησης και με αφορμή την όχι αποδεκτή ανάρτηση του πίσω άξονα σε σχέση με τον τρόπο που εγώ οδηγώ, έγινε μία τροποποίηση στην ανάρτηση.
Χρησιμοποιήθηκε (με πρόταση του φίλου Γ. Αθανασίου), κιτ αναρτήσεων της ARB. Ελατήρια ΟΜΕ881ΕΜΠΡ.-ΟΜΕ891ΠΙΣΩ και αμορτισερ Ν91SC ΕΜΠΡΟΣ - Ν86C ΠΙΣΩ.
Τελικά μετά και από τη συμβουλη της ARB αλλάχθηκαν τα ελατήρια και τοποθετήθηκαν τα ΟΜΕ880 - ΟΜΕ890. Η συμπεριφορά τους μετά από 20.000 χμ είναι πολύ καλή τόσο στο δρόμο αλλά κυρίως εκτός δρόμου που η αίσθηση οδοστρωτήρα που αρχικά είχε το αυτοκίνητο βελτιώθηκε ακόμη περισσότερο.
Η αύξηση του ύψους και των διαδρομών επιβάλλει συμβιβασμούς και κάποιες αλλαγές στον τρόπο οδήγησης στο δρόμο. Οι γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης πρέπει να γίνονται με σύνεση και στις κλειστές ανηφορικές στροφές χρειάζεται γκάζι μετά την κορυφή της στροφής ώστε να εξασφαλίζεται καλύτερη πρόσφυση σε όλους τους τροχούς. Ισως ένα κλικ πιο σφικτή συμπίεση θα έδινε overall καλύτερα παοτελέσματα.
Η μικτή κατανάλωση είναι περίπου ίδια με το ΤerranoII που με συνόδευε για 7χρόνια. Κυμαίνεται από 12lt/100 Km -15lt/100km, ανάλογα για πόσο διάστημα ταξειδεύεις με περισσότερα από 160Km.
Στην πόλη είναι από 15-17 lt/100km. Οι τιμές αυτές είναι για χρήση με ελάστικά είτε Mιchelin XTT είτε BF A/T που φοράει τώρα.
Την αναστολή διαφορικού ειδικά μετά την αλλαγή της ανάρτησης την χρησιμοποιώ ολοένα και σπανιότερα μια και ελαττώθηκαν οι περιπτώσεις απώλειας πρόσφυσης.
Είναι ιδιαίτερα πρακτική σε καταστάσεις εξαιρετικά δύσκολες που θεωρείς οτι είναι αδύνατο να περάσει το όχημα. Mε την αναστολή διακόπτεται η λειτουργία του ABS και ξεμπλοκάρει μόνη της μόλις περάσεις τα 8-10 km/h.
Μπροστά δεν έχω τοποθετήσει ακόμη το κιτ της ARB, μια και έχω προγραμματίσει να περιμένω να λήξη η μίσθωση του και η εγγύηση (1 έτος ακόμη). Δεν έχω πάρει απάντηση ακόμη στο κατα πόσο αλλάζουν τα ημιαξόνια εμπρός.
Πιστεύω οτι περιέγραψα συνοπτικά την εμπειρία μου από ένα όχημα που έχει γίνει καλός σύντροφος της οικογένειας τα τελευταία δύο χρόνια. Αν οποιοσδήποτε θέλει μεγαλύτερες λεπτομέρειες, είμαι στη διάθεσή σας. Χ.Π.Mηπως για την καταναλωση υπερβαλεις .ακουω για 30 32 λιτρα και για το πιοβενζινοβορο πιο πολυ και απο το disco μου. Μηπως το χρωμα ειναι ασημι στο οχημα σου?
-
Φίλος που το είχε (και τώρα έχει το καινούργιο) αντίστοιχα νούμερα μου είχε πει οπότε τα δέχομαι. Δηλαδή για πόλη μέχρι 18 κλπ. Τα 30 λίτρα μπορεί να ισχύουν σε πολύ σκληρό εκτός δρόμου που το πιέζεις σταματάς, ψάχνεσαι ξαναδοκιμάζεις κλπ οπότε σε σχέση με τα λίγα χιλιόμετρα που κάνεις η κατανάλωση είναι μεγάλη.
-
Kατ΄αρχήν το αυτοκίνητο είναι ασημί για την ερώτηση του 'discοman'. Εχει στην πίσω πόρτα κεραία V/U ( το callsign δεν το φωνάζει αλλά για τους φίλους είναι sw1jcw) και κολλημένο ένα ιστορικό αυτοκόλητο για τους φίλους που κάνανε πέρισυ το DAKAR.
Σε σχέση με το ζήτημα της κατανάλωσης, ακόμη και σε περιπτώσεις διάσχισης της ορεινής Ελλάδας πάνω από τα βουνά, χωρίς φειδώ στο γκάζι, σπάνια έχω περάσει τα 15 - 17 lit/100km και με 20lt/100km κάνω τους υπολογισμούς μου στη σχεδίαση των ανεφοδιασμών στις εξορμήσεις. Trial επι τούτου ... δεν κάνω.
Πιστέυω οτι έκανα αρκετά τα 11 χρόνια που είχα Vitara και Terano II.
Αν όμως πέσει στο δρόμο μου, το αίμα νερό δεν γίνεται και η εμπειρία δεν ξεχνιέται.
Αλλωστε στο πίσω κάθισμα βρίσκονται πλέον πάντα οι δύο κόρες και συνήθως κουβαλάμε τουλάχιστον ένα ποδήλατο που μας πηγαίνει βόλτες στα μονοπάτια των βουνών, με αρκετή ησυχία που πλέον την έχουμε ανάγκη. -
Ο χρήστης chrisp έγραψε:
Kατ΄αρχήν το αυτοκίνητο είναι ασημί για την ερώτηση του 'discοman'. Εχει στην πίσω πόρτα κεραία V/U ( το callsign δεν το φωνάζει αλλά για τους φίλους είναι sw1jcw) και κολλημένο ένα ιστορικό αυτοκόλητο για τους φίλους που κάνανε πέρισυ το DAKAR.
Σε σχέση με το ζήτημα της κατανάλωσης, ακόμη και σε περιπτώσεις διάσχισης της ορεινής Ελλάδας πάνω από τα βουνά, χωρίς φειδώ στο γκάζι, σπάνια έχω περάσει τα 15 - 17 lit/100km και με 20lt/100km κάνω τους υπολογισμούς μου στη σχεδίαση των ανεφοδιασμών στις εξορμήσεις. Trial επι τούτου ... δεν κάνω.
Πιστέυω οτι έκανα αρκετά τα 11 χρόνια που είχα Vitara και Terano II.
Αν όμως πέσει στο δρόμο μου, το αίμα νερό δεν γίνεται και η εμπειρία δεν ξεχνιέται.
Αλλωστε στο πίσω κάθισμα βρίσκονται πλέον πάντα οι δύο κόρες και συνήθως κουβαλάμε τουλάχιστον ένα ποδήλατο που μας πηγαίνει βόλτες στα μονοπάτια των βουνών, με αρκετή ησυχία που πλέον την έχουμε ανάγκη.Τωρα θα μου πεις οτι ειναι και αυτο που ειδα προσφατα σε dvd του περιοδικου 4χ4 magazine να τρεχει σε διαφορα event απο λεσχες 4χ4
-
ΟΥΠΣ !!!!
ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΕΙΔΗΣΗ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ !!!
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΗ.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΚΤΕΘΕΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΜΕ ΤΟ AUTO, ΑΝ ΚΑΙ (ΑΣ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ 'Χ') ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΟΛΥΒΛΕΠΩ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ ΣΤΑ ΑΓΡΑΦΑ ΜΑΖΙ.ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΣΤΟ LC ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΩ ΤΑ ΠΛΑΪΝΑ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΑΤΣΕΙ ΑΣΧΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΣΧΗΜΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ!
-
Ο χρήστης chrisp έγραψε:
Η μικτή κατανάλωση είναι περίπου ίδια με το ΤerranoII που με συνόδευε για 7χρόνια.Θα σε παρακαλούσα, αν έχεις διαθέσιμο χρόνο, να γράψεις δυο κουβέντες για το TerranoII. Προκειται να το παραγγείλω και το διάστημα συμβίωσης σου μαζί του είναι αρκετά μεγάλο και οι εντυπώσεις σου πέρα από σαφείς θα μου ήταν και πολύτιμες.
Ευχαριστώ
-
TRAVELLER.
Με χαρά και μόλις μπορέσω να ολοκληρώσω μερικές ακόμη απο τις δουλειές μου στο γραφείο θα το κάνω. Πιστεύω όμως οτι δεν πρέπει να βρίσκεται στο συγκεκριμένο θέμα και γιαυτό θα ανοίξω νέο.
Ξαναδές το forum προς το απόγευμα.
Για ειδικότερες ερωτήσεις με βρίσκεις στο :
Land Cruiser 90 - Συστήματα Αναστολής Λειτουργίας Διαφορικών