Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 314
    • 315
    • 30 / 315
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    141
    6287
    155378
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      popol-ros last edited by

      που το λεει ρε παιδια να το δοκιμασω και εγω????
      αν πετυχει μετα μπορεις να ξαναβαλεις τον βομβητη οπως ηταν στην αρχη???

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        enginekiller last edited by

        Για να μην ψαχνω το post σου γραφω πως το ειχα αποθηκευσει:

        Απενεργοποίηση ηχητικής προειδοποίησης (beeper) ζωνών ασφαλείας σε Toyota Corolla E123

        1. Κάθεστε στη θέση του οδηγού. Πρέπει οπωσδήποτε να κάθεται και κάποιος στη θέση του συνοδηγού
        2. Αφήνετε την πόρτα του οδηγού ανοιχτή (ισως αυτό δεν είναι απαραίτητο)
        3. Γυρίζετε το διακόπτη της μίζας στο ΟΝ
        4. Πατάτε το κουμπί του χιλιομετρητή ώστε να δείχνει ODO (όχι trip A ή B) και τον αφήνετε
        5. Πατάτε ξανά το κουμπί του χιλιομετρητή, συνεχόμενα όμως αυτή τη φορά. Καθώς το πατάτε βάζετε το αυτοκίνητο μπροστά. Εξακολουθείτε να πατάτε το κουμπί.
        6. Από τη στιγμή που εκκινεί ο κινητήρας μετράτε 14 δευτερόλεπτα
        7. Βάζετε τη ζώνη ασφαλείας
          Ο χιλιομετρητής δείχνει b-on. Πατάτε το κουμπί για να αλλάξει σε b-off
        8. Περιμένετε μέχρι ο χιλιομετρητής να δείξει πάλι ODO

        φανταζομαι οτι ΑΝ δουλεψει και ξανθες να το βαλεις απλως αλλαζεις το 8.

        Δεν ξερω αν περιμενα αρκετα στο 9...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          meco last edited by

          Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
          αν πετυχει μετα μπορεις να ξαναβαλεις τον βομβητη οπως ηταν στην αρχη???

          Ναι μπορείς... Εγώ για αυτό το δοκίμασα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            syele last edited by

            Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
            Για να μην ψαχνω το post σου γραφω πως το ειχα αποθηκευσει:

            Απενεργοποίηση ηχητικής προειδοποίησης (beeper) ζωνών ασφαλείας σε Toyota Corolla E123

            1. Κάθεστε στη θέση του οδηγού. Πρέπει οπωσδήποτε να κάθεται και κάποιος στη θέση του συνοδηγού
            2. Αφήνετε την πόρτα του οδηγού ανοιχτή (ισως αυτό δεν είναι απαραίτητο)
            3. Γυρίζετε το διακόπτη της μίζας στο ΟΝ
            4. Πατάτε το κουμπί του χιλιομετρητή ώστε να δείχνει ODO (όχι trip A ή B) και τον αφήνετε
            5. Πατάτε ξανά το κουμπί του χιλιομετρητή, συνεχόμενα όμως αυτή τη φορά. Καθώς το πατάτε βάζετε το αυτοκίνητο μπροστά. Εξακολουθείτε να πατάτε το κουμπί.
            6. Από τη στιγμή που εκκινεί ο κινητήρας μετράτε 14 δευτερόλεπτα
            7. Βάζετε τη ζώνη ασφαλείας
              Ο χιλιομετρητής δείχνει b-on. Πατάτε το κουμπί για να αλλάξει σε b-off
            8. Περιμένετε μέχρι ο χιλιομετρητής να δείξει πάλι ODO

            φανταζομαι οτι ΑΝ δουλεψει και ξανθες να το βαλεις απλως αλλαζεις το 8.

            Δεν ξερω αν περιμενα αρκετα στο 9...

            Δηλαδή θες να πεις ότι σου έβγαλε το b-on / b-off και δεν το κατάφερες;

            Ναι όποτε θες μπορείς να τα ξαναβάλεις.
            Κούμπωμα χρειάζεται μόνο του οδηγού

            Εγώ πάντως το έκανα 3-4 φορές μέχρι να πιάσει. Δεν έχω δοκιμάσει να τα ξαναβάλω

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              enginekiller last edited by

              Οχι δεν μου το εβγαλε. Εβαλα τη ζωνη μου και περιμενα να εμφανιστει αλλα τιποτα! Εβαλα και τις δυο ζωνες ταυτοχρονα μπροστα αλλα παλι τιποτα. Παραπανω εννοουσα οτι δεν ξερω ποση ωρα επρεπε να περιμενω στο 8 και οχι στο 9. Βασικα περιμενα καμια 10αρια δευτερα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                ippokratis last edited by

                ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ
                ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΩΡΑ
                ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΑ 66,000ΧΛΜ ΠΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΑ ΜΕ COROLLA
                1.4(3D) ΑΚΟΜΑ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 100ΧΛΜ
                ΗΜΕΡΗΣΙΩΣ ΣΤΟ ΚΑΡΟΔΡΟΜΟ ΛΑΡΙΣΑΣ-ΒΟΛΟΥ ΠΑΛΑΙΑ ΕΘΝΙΚΗ
                ΜΕΣΑ ΣΕ 2,5ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ
                ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΘΤΕ ΑΠΟ ΤΡΙΓΜΟΥΣ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ
                ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΩΝ
                ΑΠΟ ΤΑ43,000ΧΛΜ ΤΟ ΧΑΜΗΛΩΣΑ ΜΕ ΑΡΕΧ 4ΠΟΝΤΟΥΣ ΕΛΑΤΗΡΙΑ
                ΚΑΙ ΤΟΥ ΦΟΡΕΣΑ16'ΖΑΝΤΕΣ ΟΖ ΜΕ ΛΑΣΤΗΧΑ 205/50/16ΠΙΛΟΤ ΕΧΑΛΤΟ
                ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΡΙΝ ΣΕ ΚΡΑΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΤΙΜΟΝΙ ΚΑΙ ΣΕ ΦΡΕΝΑ ΜΟΘ ΑΡΕΣΕΙ ΠΛΕΟΝ ΠΟΛΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΟ ΣΤΑ ΣΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΚΟΨΕΙΚΑΘΟΛΟΥ ΤΟ ΑΜΑΞΙ
                ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΙΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΜΑΞΙ ΑΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ

                ΎΓ. LEXUS=ΤΟΥΟΤΑ=ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ
                ΤΑ 'ΚΑΛΑ' ΤΗΣ TOYOTA
                ΘΥΜΗΘΗΤΕ ΤΟ ΝΕΟ Ιs250 θΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΛΜΑ ΓΙΑ ΤΗ LEXUS
                KAΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • E
                  enginekiller last edited by

                  Οι προτεινομενες πιεσεις στο yaris μας σε 175/75 R14 λαστιχα ηταν 26/26. Τωρα που εβαλα 185/60 ποσο πρεπει να βαλω;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    trackler last edited by

                    πρεπει να εχεις κανει ενα λαθακι καθως το γιαρις δεν φοραγε ποτε λαστιχο με προφιλ 75 αλλα 65.επισης οι πιεσεις που αναφερεις μου φαινονται λιγες.εγω τουλαχιστον ειχα 28-29 πισω και 30 μπροστα.και στα μαμα λαστιχα και στα 185/60-14 μετα και τωρα στα 185/55-14 που εχω.εκτος αν θες πολυ ανεση οποτε δεν σε νοιαζει το κρατημα γιατι με τοσο μικρη πιεση το λαστιχο μαγουλιαζει ευκολα και δεν κραταει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      enginekiller last edited by

                      Ναι εκανα λαθος εννοουσα 175/65 R14. Οσο για την πιεση το βιβλιο του αυτοκινητου ελεγε 26/26! Δεν ηταν δικια μου επιλογη! Εσυ που ειδες οτι θελει τέτοια πιεση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        trackler last edited by

                        Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                        Εσυ που ειδες οτι θελει τέτοια πιεση.

                        στο δρομο.με τετοια πιεση που λες το αυτοκινητο ψαχνεις να το βρεις στις στροφες.αν θυμαμαι καλα το βιβλιο αναφερει την πιεση σε μια μοναδα που ειναι καπως ετσι 'kpa'.και εχει το νουμερο 26 η 260.δεν θυμαμαι καλα.μηπως μπερδευεσαι με αυτο?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          enginekiller last edited by

                          Τοτε ποια ειναι η αντιστοιχη πιεση σε psi; Δεν ειχα προσεξει οτι ειναι αλλη μοναδα και δεν το εχω εδω τωρα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            argyrismm last edited by

                            ksjahfjskdaf

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              billlllll last edited by

                              Γεια σου φίλε Αργύρη!

                              Ο χρήστης Argyrismm έγραψε:
                              Λοιπόν, εγώ θέλω να πω δυο τρία πραγματάκια...

                              B) στις πολύ αρχικές σελίδες αυτού του forum αναφέρεται ότι τα παράθυρα των συναγερμών των toyota δεν κλείνουν γιατί έχουν πρόβλημα μπαταρίας. Αν τα παράθυρα δουν πρόβλημα στο κλείσιμο τότε δεν θα κλείσουν. Είναι αυτόματα... Αν συνατήσουν εμπόδιο ανοίγουν προς τα κάτω. Για φανταστείτε να πατήσετε το κουμπί του συναγερμού και να μην κλείσουν τα παράθυρα...

                              Δηλαδή όλα τα αυτοκίνητα που κλείνουν τα παράθυρα με τηλεχηρισμό πως το ξεπερνάν αυτό το πρόβλημα...?

                              Δ) με όλο το θάρρος, σιγά μην είδατε χαλασμένο δίσκο συμπλέκτη, πλατώ, κιβώτιο και διαφορικό σε κορόλλα.

                              Εκτός από το δικό μου σε άλλα 3 Ε12 φίλων-γνωστών μου και σε αντιπροσωπεία που δουλεύει φίλος επιβεβαιώνει πως έχουν πάει αρκετά με σπασμένο διαφορικό.

                              Αυτά τα οποία χάλασαν την παράδοση είναι τα καινούργια, τα Ε12, με τον ρημάδη τον ημιάκαμπτο άξονα, την χειρότερη ανάρτηση που υπάρχει.

                              Υπάρχουν και χειρότερες αναρτήσεις από τον ημιάκαμπτο και την πίσω ανάρτηση του E12 κοίτα εδώ --> http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=14187&postdays=0&postorder=asc&start=0

                              Προσωπικά μετά την τοποθέτηση της ανάρτησης στο βρωμοΕ12corolla μου είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος από το πως στρίβει, με μόνο μείον για μένα την αρκετά ξερή-μονοκόμματη αντίδραση του ημιάκαπτου στις κάθετες ανωμαλίες του δρόμου... α... και το ότι δε μπορείς να παίξεις με κάμπερ στους πίσω τροχούς...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                enginekiller last edited by

                                Ο χρήστης Argyrismm έγραψε:
                                Λοιπόν, εγώ θέλω να πω δυο τρία πραγματάκια...

                                Α) 1 psi = 6,895kPa
                                1 psi = 1 lb/(in^2)
                                1 inch = 25,4 mm
                                1 lb = 4,448N
                                1 Pa = 1N/(m^2)

                                Συμφωνα με αυτο τα 26(μαλλον kPa) που εγραφε το βιβλιο ειναι 3 psi;;; Τι γινεται εδω ρε παιδια...

                                Γ) τα νέα corolla όντως τρίζουν. Όπως τρίζουν όλα τα καινούργια αυτοκίνητα.

                                Με το συμπαθειο κιολας αλλα τα τελευταια 5 χρονια εχω αλλαξει καμια 10αρια αυτοκινητα για να μην αναφερω συγγενων κτλ και το corolla μου ειναι το μονο που ΔΕΝ τριζει καθολου ακομα και σε ασχημους πλακωστροτους δρομους που παιρναω καθημερινα και σε αγριους χωματοδρομους που παω στο χωριο μου. Βεβαια εχω 15000 χλμ μονο στα 100Κ ισως να τριζει.

                                Δ) με όλο το θάρρος, σιγά μην είδατε χαλασμένο δίσκο συμπλέκτη, πλατώ, κιβώτιο και διαφορικό σε κορόλλα.

                                Δεν ξερω αν εχει ιδιο δισκο πλατω με το Yaris αλλα στο yaris αλλαξα μεχρι τα 30Κ 3 φορες και τωρα στα 170Κ 5 φορες συνολο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  syele last edited by

                                  Ο χρήστης enginekiller έγραψε:

                                  Λοιπόν, εγώ θέλω να πω δυο τρία πραγματάκια...

                                  Α) 1 psi = 6,895kPa
                                  1 psi = 1 lb/(in^2)
                                  1 inch = 25,4 mm
                                  1 lb = 4,448N
                                  1 Pa = 1N/(m^2)

                                  Συμφωνα με αυτο τα 26(μαλλον kPa) που εγραφε το βιβλιο ειναι 3 psi;;; Τι γινεται εδω ρε παιδια...

                                  26 kPa αποκλείεται. Η τιμή σε kPa είναι εκατοντάδες. Μάλλον 260 kPa θα λεει, όπως έτσι έλεγε και στο δικό μου G6

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    argyrismm last edited by

                                    gfhgfkahsdgf

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      argyrismm last edited by

                                      sdkjfhxnv

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        enginekiller last edited by

                                        Οσον αφορα την αναρτηση του Yaris ποτε δε με ικανοποιησε αλλα δεν ειχα μηχανικο προβλημα. Μονο 2 φορες εχω αλλαξει. Αυτο που λες με την αναφορα του κειμενου σου το κανεις πατωντας πανω στο post του αλλου το quote. Οσο για το 0-100 σε καθε φαναρι εγω το κανω συνεχεια, οχι μονο στα φαναρια... Δεν ηξερα κι εγω οτι μπορει να ακουμπησουν οι βλαβιδες στα πιστονια!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • W
                                          wiwol last edited by

                                          Εγώ ρε παιδια παντως οποτε μπαινω στο δικο μου μετα απο οδηγηση σε αλλα αυτοκινητα παντα μου κανει εντυπωση το πως συμπεριφερεται το corolla.

                                          Σημείωση . Οδηγω εκτος απο το δικο μου Corolla TS ενα Mazda6 1.8, ενα Octavia5 1.6, ενα Golf ΙV, ενα Nissan Almera 1.5, ενα Yaris 1.3.

                                          Ολα μαμα (απο το θεμα αναρτηση)

                                          Οποτε μπαινω στο TS εχω αλλη αισθηση. ειναι ποιο σφυχτο. Και ας ειναι 4 ποντους ποιο ψηλο. 'Ακουει' σαφως καλυτερα απο τα αλλα. Μαλλον την διαφορα την κανουν οι 2 αντιστρεπτικες που εχει το corolla μπρος πισω. Απο εκει και περα αν βαλεις μια αναρτηση φιδι....σαθως θα παει καλυτερα. αλλα την διαφορα που κανουν οι ζυγαριες... ειναι ποιο μεγαλης σημασιας πιστευω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ippokratis last edited by

                                            οποιος εχει γνωμη για το νεο RAV4 ας γραψει κατι
                                            εμενα παντος εξωτερικα με απογοητευσε περιμενα κατι πιο φρεσκο πιο καινουριο το προηγουμενο ηταν παρα πολυ καλυτερο αισθητικα
                                            για μενα προσωπικα ηταν τελειο ισως γιαυτο απογοητευτικα με το καινουριο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 314
                                            • 315
                                            • 30 / 315
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr