-
Ξέρω ότι στη δημοκρατία μπορεί κανείς να λέει ότι θέλει (χωρίς να προσβάλει
τους άλλους), αλλά, ξεφυλίζοντας τα forum, θα δείτε ότιYπάρχει ένα σημαντικότατο ποσοστό χρηστών που έχουν
'απόλυτη' γνώμη για αυτοκίνητα που δεν έχουν οδηγήσει ποτέ!Θα ακούσετε *
'είναι απαράδεκτο', 'δεν τραβάει', 'βγάζει βλάβες',
'το χειρότερο που έχουν βγάλει', 'το 1.6 είναι ψόφιο',
'μακρυά από κινέζικα, γαλλικά, αγγλικά, πολωνικά, τανζανικά',
'πάρτε γερμανικά, γιαπωνέζικα, βελγικά, κοκγολέζικα'
'καλύτερα ένα XYZKLM ή ένα BWDFL παρά ένα ΧPSDSD'*,Eιλικρινά, μέχρι και εγώ την πάτησα και εξέφερα γνώμη για μοντέλα
που μόνο ένα test drive είχα κάνει (20').Δεν μιλάμε για την εξωτερική/εσωτερική εμφάνιση που είναι υποκειμενική. Μιλάμε
για πράγματα ημί-αντικειμενικά πχ συχνότητα βλαβών, οδική συμπεριφορά.
Αν δεν υπήρχε το EuroNCAP, μέχρι και για την ασφάλεια θα είχαν γνώμη!Μπράβο στον dpolal για το review του A3 FSI: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... highlight=
Έχει το αυτοκίνητο, είναι αναλυτικότατος, μας είπε όλη την ιστορία και
του βρωμίσαμε το thread.Όταν έρχεται κάποιος να ρωτήσει (μεταξύ τους και εγώ, που όπως βλέπετε
ακόμη δεν έχω κατασταλάξει), δεν θα πρέπει να απαντήσουν ΜΟΝΟ
οι άνθρωποι που πραγματικά ΕΧΟΥΝ το αυτοκίνητο και
όχι οι περαστικοί ή οι γιοί μπαμπάδων που το έχει?Παλαιότερα, σε άλλο forum είχα ρωτήσει για το Megane Sedan και 2 άνθρωποι είχαν
αξιωθεί και αναλυτικά (όπως ο dpolal) μου είπαν τις εμπειρίες κτήσης τους.
Μιλάμε για απίστευτη πληροφορία, ανεκτίμητη.Προτείνω όποιος ξαναρωτήσει για αυτοκίνητο, να πεί 'παρακαλώ όποιος απαντήσει
να πεί πότε το είχε, ποιό μοντέλο, μικρή ιστορία κλπ και θα φανεί ποιός λέει
ότι θέλει - δεν μπορεί να έχουμε όλοι οδηγήσει από 10 αυτοκίνητα. -
Ξέρω ότι στη δημοκρατία μπορεί κανείς να λέει ότι θέλει (χωρίς να προσβάλει
τους άλλους), αλλά, ξεφυλίζοντας τα forum, θα δείτε ότιYπάρχει ένα σημαντικότατο ποσοστό χρηστών που έχουν
'απόλυτη' γνώμη για αυτοκίνητα που δεν έχουν οδηγήσει ποτέ!Θα ακούσετε *
'είναι απαράδεκτο', 'δεν τραβάει', 'βγάζει βλάβες',
'το χειρότερο που έχουν βγάλει', 'το 1.6 είναι ψόφιο',
'μακρυά από κινέζικα, γαλλικά, αγγλικά, πολωνικά, τανζανικά',
'πάρτε γερμανικά, γιαπωνέζικα, βελγικά, κοκγολέζικα'
'καλύτερα ένα XYZKLM ή ένα BWDFL παρά ένα ΧPSDSD'*,Eιλικρινά, μέχρι και εγώ την πάτησα και εξέφερα γνώμη για μοντέλα
που μόνο ένα test drive είχα κάνει (20').Δεν μιλάμε για την εξωτερική/εσωτερική εμφάνιση που είναι υποκειμενική. Μιλάμε
για πράγματα ημί-αντικειμενικά πχ συχνότητα βλαβών, οδική συμπεριφορά.
Αν δεν υπήρχε το EuroNCAP, μέχρι και για την ασφάλεια θα είχαν γνώμη!Μπράβο στον dpolal για το review του A3 FSI: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... highlight=
Έχει το αυτοκίνητο, είναι αναλυτικότατος, μας είπε όλη την ιστορία και
του βρωμίσαμε το thread.Όταν έρχεται κάποιος να ρωτήσει (μεταξύ τους και εγώ, που όπως βλέπετε
ακόμη δεν έχω κατασταλάξει), δεν θα πρέπει να απαντήσουν ΜΟΝΟ
οι άνθρωποι που πραγματικά ΕΧΟΥΝ το αυτοκίνητο και
όχι οι περαστικοί ή οι γιοί μπαμπάδων που το έχει?Παλαιότερα, σε άλλο forum είχα ρωτήσει για το Megane Sedan και 2 άνθρωποι είχαν
αξιωθεί και αναλυτικά (όπως ο dpolal) μου είπαν τις εμπειρίες κτήσης τους.
Μιλάμε για απίστευτη πληροφορία, ανεκτίμητη.Προτείνω όποιος ξαναρωτήσει για αυτοκίνητο, να πεί 'παρακαλώ όποιος απαντήσει
να πεί πότε το είχε, ποιό μοντέλο, μικρή ιστορία κλπ και θα φανεί ποιός λέει
ότι θέλει - δεν μπορεί να έχουμε όλοι οδηγήσει από 10 αυτοκίνητα. -
Ξέρω ότι στη δημοκρατία μπορεί κανείς να λέει ότι θέλει (χωρίς να προσβάλει
τους άλλους), αλλά, ξεφυλίζοντας τα forum, θα δείτε ότιYπάρχει ένα σημαντικότατο ποσοστό χρηστών που έχουν
'απόλυτη' γνώμη για αυτοκίνητα που δεν έχουν οδηγήσει ποτέ!Θα ακούσετε *
'είναι απαράδεκτο', 'δεν τραβάει', 'βγάζει βλάβες',
'το χειρότερο που έχουν βγάλει', 'το 1.6 είναι ψόφιο',
'μακρυά από κινέζικα, γαλλικά, αγγλικά, πολωνικά, τανζανικά',
'πάρτε γερμανικά, γιαπωνέζικα, βελγικά, κοκγολέζικα'
'καλύτερα ένα XYZKLM ή ένα BWDFL παρά ένα ΧPSDSD'*,Eιλικρινά, μέχρι και εγώ την πάτησα και εξέφερα γνώμη για μοντέλα
που μόνο ένα test drive είχα κάνει (20').Δεν μιλάμε για την εξωτερική/εσωτερική εμφάνιση που είναι υποκειμενική. Μιλάμε
για πράγματα ημί-αντικειμενικά πχ συχνότητα βλαβών, οδική συμπεριφορά.
Αν δεν υπήρχε το EuroNCAP, μέχρι και για την ασφάλεια θα είχαν γνώμη!Μπράβο στον dpolal για το review του A3 FSI: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... highlight=
Έχει το αυτοκίνητο, είναι αναλυτικότατος, μας είπε όλη την ιστορία και
του βρωμίσαμε το thread.Όταν έρχεται κάποιος να ρωτήσει (μεταξύ τους και εγώ, που όπως βλέπετε
ακόμη δεν έχω κατασταλάξει), δεν θα πρέπει να απαντήσουν ΜΟΝΟ
οι άνθρωποι που πραγματικά ΕΧΟΥΝ το αυτοκίνητο και
όχι οι περαστικοί ή οι γιοί μπαμπάδων που το έχει?Παλαιότερα, σε άλλο forum είχα ρωτήσει για το Megane Sedan και 2 άνθρωποι είχαν
αξιωθεί και αναλυτικά (όπως ο dpolal) μου είπαν τις εμπειρίες κτήσης τους.
Μιλάμε για απίστευτη πληροφορία, ανεκτίμητη.Προτείνω όποιος ξαναρωτήσει για αυτοκίνητο, να πεί 'παρακαλώ όποιος απαντήσει
να πεί πότε το είχε, ποιό μοντέλο, μικρή ιστορία κλπ και θα φανεί ποιός λέει
ότι θέλει - δεν μπορεί να έχουμε όλοι οδηγήσει από 10 αυτοκίνητα. -
Φιλε μου, οταν εκφερουμε αποψη για τα ταδε αυτοκινητα, δεν σημαινει οτι τα εχουμε οδηγησει και ολα. Απλα εκφραζουμε την αποψη αλλων (πχ δημοσιογραφων ειδικου τυπου) που τα εχουν δοκιμασει/κρινει/συγκρινει. Εγω πχ που διαβαζω ολα* τα μεγαλα περιοδικα αυτοκινητου, θεωρω οτι μπορω να εκφρασω αποψη για το Χ αυτοκινητο κι ας μην το εχω οδηγησει. Αλλιως τα περιοδικα θα επρεπε να βαλουν λουκετο και εμεις να μιλαμε για μαγειρικη...
*εχει σημασια να διαβαζεις ολα ή τεσπα πολλα περιοδικα ωστε να εχεις αντικειμενικη αποψη, γιατι μπορει το ενα περιοδικο να μην εχει αντικειμενικη αποψη, αμα ομως τα περισσοτερα λενε οτι το Χ αυτοκινητο εχει προβλημα στον ταδε τομεα, ε μαλλον ετσι ειναι.
-
ZARDOZ
Wraia ta les.
Alla siga min bgaleis akri edw mesa.
To 95% anamasane auta pou diabasane sta periodika H pou akousan apo allon eidimona filo, H gnosto tous H se kapio Forum.
Kai opos les ginete to radio arbyla.Sto telos den perneis tous pio polous sta sobara kai ysixazeis.
Egw prosopika exw barethei kai na apantao pleon, opos kai exw barethei auto to political correctness tou forum.
Min amfisbitiseis gnomi kapiou, ginese kakos,
Min peis kamia kaki koubenta gia kana autokinito, deixneis empatheia stin marka.
Eutyxos pou yparxei kai o Popolaros pou bgenei kai krazei kai as ton brizoun metaKacey, an exeis kana tip gia magiriki dose mas.
Tips gia autokinita, pou akouses,.....den tha paro.
Pou odigises, yes please.
Bebaia den apeuthynome mono se esena, oute exo empatheia stin marka pou odigas, oute ston topo katagogis sou, oute...oute....oute...
(Elpizw na kalyfthyka gia na min me poune KAKO kai sia....)Ah kai min ksexo...
Panta FILIKA -
.
When i'll decide this forum is not for me or not what i expected, i'll just follow: Αποσύνδεση [ kubiak ].
.
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
.When i'll decide this forum is not for me or not what i expected, i'll just follow: Αποσύνδεση [ kubiak ].
.
σωστο!
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
.
When i'll decide this forum is not for me or not what i expected, i'll just follow: Αποσύνδεση [ kubiak ].
.
σωστο!
σωστό!
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
To 95% anamasane auta pou diabasane sta periodika H pou akousan apo allon eidimona filo, H gnosto tous H se kapio Forum.
Kai opos les ginete to radio arbyla.Kάποιος σοφός είχε πει κάποτε:
**Get your facts first, then you can distort them as you please. **Τουλάχιστον 'εδώ μέσα' μπορεί κανείς να διαβάσει απόψεις, εμπειρίες, κλπ ΕΛΕΥΘΕΡΑ και στη συνέχεια να κρίνει και να διαμορφώσει τη δική του γνώμη για το ο,τιδήποτε.
**Το ξέρετε βέβαια ότι υπάρχουν κάποια (ελάχιστα) 'clubs' (π.χ. το www.psclub.gr) τα οποία αν και λειτουργούν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο με το 4ΤF όσον αφορά τα δικαιώματα των χρηστών να εκφέρουν απόψεις για το κάθε τι και τον τρόπο με τον οποίο πρέπει αυτοί να ποστάρουν για να συμβαδίζουν με τον εκάστοτε Κανονισμό Χρήσης, απαιτούν να κάνεις εγγραφή και να φακελωθείς με πλήρη στοιχεία (ονοματεπώνυμο, διεύθυνση, αριθμό δελτίου ταυτότητας, κλπ) και να πληρώνεις συνδρομή κάποια Ευρώ το χρόνο για να μπορείς να διαβάζεις τις περισσότερες ενότητες (π.χ. τα τεχνικά θέματα) ώστε να μάθεις τις απόψεις των 'ειδικών' του χώρου (αν μπορέσεις να τις ξεχωρήσεις από τις ένα σωρό μπούρδες που θα διαβάσεις)... ** Φροντίζουν βέβαια, όσο μπορούν, να χρυσώσουν το χάπι, προσφέροντας διάφορα 'προνόμια' στα 'επίσημα μέλη' (προνομιακές τιμές για καγκουροπροϊόντα, κλπ).
Προσωπικά δε μου κάθονται καλά κάτι τέτοια. Τι ομορφότερο από το να μπορείς να συζητάς με άτομα που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα μ'εσένα και να ανταλλάζεις απόψεις όποιος και να είσαι, χωρίς υποχρεωτικό φακέλωμα και χωρίς να πρέπει να 'στάξει' το πορτοφόλι σου. Από κάποιους θα ωφεληθείς αλλά σίγουρα και κάποιους θα ωφελήσεις κι εσύ με τις εμπειρίες σου ή ακόμα και τους προβληματισμούς σου. Φαίνεται όμως πως έχουμε αρχίσει να γεμίζουμε από 'ειδικούς' που νομίζουν ότι επειδή έβαλαν 'ΦΠΕ' στο αμάξι τους έγιναν αυτομάτως και 'καθηγητές βελτιώσεων' και οι πολύτιμες γνώσεις τους δεν είναι για κοινούς θνητούς (=μη 'επίσημα μέλη'). Δε λέω, βέβαια, ελεύθερος είναι όποιος θέλει να *εκμεταλευτεί *ένα τέτοιο μέσο συζήτησης και όποιος θέλει να συμμετάσχει στην 'παρέα των ειδικών' (πληρώνοντας το ανάλογο αντίτιμο).
Αλλά αν το να γράφει κανείς και να διαβάζει ΕΛΕΥΘΕΡΑ σε ένα φόρουμ σαν αυτό εδώ και να διαμορφώνει τις απόψεις του ακόμα και αν το 95% (ή όσο είναι) των όσων γράφονται είναι υπερβολές, γνώμες βασισμένες επάνω σε απόψεις τρίτων, κλπ είναι ....'κάπως'...., αυτό το 'επίσημο' στυλάκι (=με συνδρομή) μου φαίνεται πραγματικά γελοίο.Γνώμη μου βέβαια όλα τα παραπάνω και σίγουρα κάποιοι θα διαφωνήσουν, θα κράξουν κλπ...
-
The Voice...συμφωνούμε!
Βήμα διαλόγου είναι παίδες το Φόρουμ! Και μάλιστα ελεύθερο!
Δεν καταλαβαίνω λοιπόν γιατι καποιοι θεωρείται κακό το να πει κάποιος την γνώμη του!Οποια και αν είναι αυτή! Ειτε εχει είτε δεν έχει εμπειρία.Στο κάτω κάτω, αν δείτε ότι δεν έχει εμπειρία αγνοήστε την γνώμη του!
Αλλά τα 'βαρέθηκα να απαντάω' και τα 'κουραστηκα να βλέπω άτομα να γράφουν μπούρδες' οδηγούν σε λάθος δρόμο! Κατά την γνώμη μου!
Συζήτηση κάνουμε. Και σε μια συζήτηση έχεις να κερδίσεις από ολες τις γνώμες!
-
Lotusnick, ακριβώς...το 95% αναμασούν αυτό που διαβάσανε...ο νοών νοείτω...
-
Αν τα ξέραμε όλοι όλα και συμφωνούσαμε όλοι στο ποιο είναι το καλύτερο αυτοκίνητο τότε τι χρησιμότητα θα είχε ένα forum???
Επίσης φυσικά και πρέπει να λέμε ότι ακούμε για το κάθε αυτοκίνητο, φυσικά και δεν πρέπει βέβαια, από την άλλη να καταλήγουμε σε αφορισμούς.
Φυσικά και εσύ zardoz με τη σειρά σου, έχεις το δικαίωμα, όταν ζητήσεις τη γνωμη του forum, για ένα αυτοκίνητο, να δεχθείς σαν αξιόπιστες/σωστές τις απαντήσεις των μελών που καλύπτουν τις προϋποθέσεις που θέτεις...
Έτσι θα είμαστε όλοι ευχαριστημένοι... -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Φυσικά και εσύ zardoz με τη σειρά σου, έχεις το δικαίωμα, όταν ζητήσεις τη γνωμη
του forum, για ένα αυτοκίνητο, να δεχθείς σαν αξιόπιστες/σωστές τις απαντήσεις των μελών που
καλύπτουν τις προϋποθέσεις που θέτεις... Έτσι θα είμαστε όλοι ευχαριστημένοι...Παιδιά, δεν είπα να λογοκριθούμε, αλλά τουλάχιστο κάποιοι να λένε
'το είδα κάποτε',
'δεν το έχω οδηγήσει αλλά...',και όχι να δείχνουν σαν να το ξέρουν ακριβώς, ενώ το είδαν στο περιοδικό, στο δρόμο ή το έχει
κάποιος φίλος κάποιου.Και κάτι σχετικό/άσχετο:
Όσοι ενημερωνεστε από περιοδικά (και μάλιστα π.χ ΟΛΑ όπως λένε κάποιοι): Προπτυχιακά εργαζόμουν
σε μεσαία εταιρία πληροφορικής που έφτιαχνε και PC. Τα 4 γνωστότερα περιοδικά που καλύπτουν το
99% των πωλήσεων, όταν είχαμε διαφήμιση σε αυτά και ειδικότερα ΔΕΞΙΑ σελίδα - μας έδιναν καλές
κριτικές.Όταν σταματούσαμε τη διαφήμιση για 2-3 μήνες μας έθαβαν, οπότε ξαναδιαφημιζόμασταν κλπ...
-
προσωπικα zardoz θα σου προτεινα να αντλεις πληροφοριες απο οπου μπορεις , και ΝΑΙ γιατι οχι και απο αυτους που δεν το εχουν οδηγησει , και στην τελικη να μαζευεις ολα τα επιμερους κοματια , να τα ζυγιζεις , αν μπορεις να το οδηγησεις το αυτοκινητο και στο τελος να βγαλεις μια τεκμηριωμενη αποψη....
-
Συμφωνώ με τον kouk !
Απλά όταν κάποιος εκφέρει γνώμη γενικά ή από εμπειρία μπορεί απλά να το δηλώνει...
Κατά τ'άλλα, νομίζω αυτός είναι ο ρόλος του Forum
... -
Μου αρέσει πολύ το θέμα και θα γράψω πολλά. Καλή υπομονή
Απορώ πραγματικά πως διαβάζοντας ΜΟΝΟ τι γράφει ένας ιδιοκτήτης αυτοκινήτου, μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα για το αυτοκίνητο.
Και επίσης απορώ πως γίνεται να μην σε βοηθάει η γνώμη περιοδικών, δημοσιογράφων και ανθρώπων γενικά που έχουν βαθυά σχέση με την αυτοκίνηση!!
Άποψη μου είναι ότι Η διαδικασία εξαγωγής συμπεράσματος για ένα μοντέλο προέρχεται από την σύνθεση των εξής:
- Γνώμες Ιδιοκτητών
- Γνώμες τρίτων που είτε οδήγησαν, είτε συνοδήγησαν, είτε είχαν γνωστούς-φίλους που εχουν το αμάξι
- Γνώμες Περιοδικων-Δημοσιογράφων-Ανθρώπων έμπειρων στην αυτοκίνηση
- Την προσωπική σου άποψη μετά από ένα τεστ νράιβ και μια εξέταση στην αντιπροσωπία!!
Αυτά τα 4 πρέπει να τα συνθέσεις με γνώμονα το οδηγικό σου προφίλ, τις ανάγκες που θέλεις να καλύψεις, τα προηγούμενα αμάξια που έσύ έχεις οδηγήσει και έχεις εμπειρίες, και τις γνώσεις που πρέπει να κατέχεις πάνω στην αυτοκίνηση.
Είναι λάθος να μην έχεις φροντίσει να μάθεις κάποια πράγματα για την αυτοκίνηση πριν προβείς σε αγορά. Όταν δώσεις 5-10 εκατομμύρια για ένα αμάξι, μπορείς να δώσεις 20 ευρώ να αγοράσεις ένα βιβλίο να ξεφυλλίσεις, και να δώσεις και άλλα 50 ευρώ για 10 τέυχη περιοδικών ώστε να ενημερωθείς. Αλλιώς ότι και να ακούς δεν θα μπορείς να το αξιολογείς.
Αν κάποιο από αυτά εκλείψει είναι σίγουρο ότι δεν έχεις ολοκληρωμένη εικόνα εκτός αν είσαι κάποιος 'Πολύ σχετικός με τα αυτοκίνητα' οπότε και δεν έχει νόημα να ρωτάς το φόρουμ.
Και φυσικά πρέπει να αξιολογείς το τι ακούς, από ποιον το ακούς.
Μια σύντομη περιήγηση στα Τεχνικά Θέματα μπορει να σε βοηθήσει να δεις ποιοι ξέρουν και ποιοι όχι. Μια σύντομη περιήγηση στο 'Περι Αυτοκίνησης' θα σου δείξει ποιοι είναι πορωμένοι με μάρκες ή ενάντια σε μάρκες, ποιοί είναι κομπλεξικοί, ποιοι θέλουν γρηγορα και στριφτερα αμάξια, ποιοι θέλουν αξιοπιστία κλπ κλπ. Έτσι θα ξέρεις τι καπνό φουμάρει ο καθένας.
Το φόρουμ είναι ένα καλό εργαλείο που όπως όλα τα εργαλεία πρέπει να ξέρεις πως να το χρησιμοποιήσεις. Αν το χρησιμοποιήσεις σωστά 'φιλτράροντας' και 'συνθέτωντας' γνώμες σίγουρα θα οδηγηθείς στην αλήθεια.
Τέλος μην ξεχνας ότι ένα φόρουμ τόσο πειθαρχημένο είναι καταδικασμένο να κλείσει αφού θα καταντήσει βαρετό και θα απομακρύνει πολλούς χρήστες του.
Τώρα θα πω γιατί ΜΟΝΟ οι γνώμες των ιδιοκτητών είναι ανεπαρκέις για έναν υποψήφιο αγοραστή.
Οι απόψεις των ιδιοκτητών είναι πολύ υποκειμενικές, πολύ εγωιστικές, και συνήθως δεν έχουν μέτρο σύγκρισης, και σπάνια οι ίδιοι οι ιδιοκτήτες έχουν και τις απαιτούμενες γνώσεις για να κρίνουν ολοκληρωμένα ένα αμάξι.
Και ας εξηγήσω:
**1. 'Οι απόψεις των ιδιοκτητών είναι πολύ υποκειμενικές'
**
Οι οδηγοί μπορούν να γκρουπαριστούν ανάλογα με τις προτιμήσεις τους.Α. Ας πούμε αν ρωτήσεις τον Χ ιδιοκτήτη θα σου πει ότι η 147 είναι πολύ άνετη, και οι χώροι επαρκείς. Υπάρχουν άνθρωποι που πέρνουν SUV διότι έκαναν ένα μωρό και θέλουν χώρους την στιγμή που άνετα βολέυεσαι πλέον σε segment C αμάξι όπως το golf-focus-C4 κλπ. Αν λοιπόν ακούσεις αυτούς του ιδιοκτήτες δεν μπορείς να βγάλεις άκρη.
Β. Άλλο παράδειγμα οι επιδόσεις. Κάποιος μπορεί να θεωρήσει ότι πχ ένα 1600άρι είναι πολύ γρήγορο, γιατί έτσι αυτός θεωρεί. Άλλος μπορεί να έχει την corolla ts και να την θεωρεί αργή διότι έχει μέτρο σύγκρισης το leon cupra ή το GTi. άλλος ιδιοκτήτης θεωρεί το passat 1600 έναν γρήγορο χιλιομετροφάγο και ως ιδιοκτήτης θα σου γράψει ότι ο FSI κινεί σβέλτα και επαρκώς το αμάξωμα.
Γ. Άλλο παράδειγμα η οδική συμπεριφορά και τα φρένα. Πολλοί οδηγοί οδηγούν πολύ κάτω του 'ορίου' του αυτοκινήτου και θα σου πουν ότι το Χ αμάξι έχει καλή συμπεριφορά. Κάποιοι άλλοι που οδηγούν στο όριο θα σου πουν ότι το Ψ αμάξι δεν τους ικανοποιεί. Έστω ότι το Ψ είναι καλύτερο του Χ. Εσύ όμως έχεις ακούσει ότι το Χ είναι καλό και το Ψ ανεπαρκές. Βγάλε νόημα.
Δ. Αν δε πάμε σε πιο υποκειμενικά κριτήρια όπως κάποιοι μικροτριγμοί που τον έναν ιδιοκτήτη των τρελένουν και τον άλλο απλά τον αφήνουν αδιάφορο, την εργονομία και την θέση οδήγησης, τη ύπαρξη ή ντουλαπιών και θηκών που για έναν ιδιοκτήτη είναι εντελώς αδιάφορο και θα πει όλα οκ ενώ ο άλλος μπορέι να θέλει να βάλει την πρόικα του και δεν του αρκεί ούτε πολυμορφικό. Ακόμα και η κατανάλωση κάποιον τον αφήνει αδιάφορο να καίει 1-2 λίτρα παραπάνω διότι οικονομικά αυτά τα 10-20 ευρώ το μήνα του φαίνονται 'τρίχες'
2. 'Οι απόψεις των ιδιοκτητών είναι πολύ εγωιστικές'
Εδώ έχουμε 3 περιπτώσεις:
Α. Κόμπλεξ κατωτερότητας : Έχεις κακό αμάξι και το κάνεις να φαίνεται καλό
Πολλοί οδηγοί έχουν κόμπλεξ με το αμάξι που πήραν διότι δεν είχαν χρήματα για κάτι καλύτερο. Έτσι εκφέροντας γνώμη προσπαθούν να πέισουν τον κόσμο ότι το αμάξι τους ήταν η καλύτερη επιλογή, έχει μόνο θετικά κλπ κλπ.
Β.Κόμπλεξ ανωτερότητας: Έχεις καλό αμάξι και το κάνεις να φαίνεται τέλειο
Υπάρχει και το κόμπλεξ ανωτερότητας. πχ καταφέρνεις να πάρεις ένα ακριβό αμάξι (συνήθως premium πχ 316, 120) και το θεοποιείς πιστεύοντας ότι οδηγέις ένα τεχνολογικό θαύμα, ένα τέρας αξιοπιστίας και μία ποιότητα με 'χρυσά κουμπάκια' και 'διαμαντένια χειριθστήρια'
Γ. Οπαδισμός : Είσαι τυφλός οπαδός μιας μάρκας
Εδώ είσαι πορωμέμνος με μια μάρκα ή με μία χώρα πχ Γερμανικά, Ιταλικά, Ιαπωνικά και προσπαθείς να πείσεις για την ανωτερότητα της σχολής, υπερτονίζοντας τα θετικά του αμαξιού και υποβιβάζοντας τα αρνητικά του.
'3. Οι ιδιοκτήτες δεν έχουν μέτρο σύγκρισης'
Φαντάσου έναν οδηγό mx-5 να κάνει οικογένεια και να πάρει ας πούμε mazda 6/ mondeo. Έχοντας μέτρο σύγκρισης το mx θα πεί ότι η συμπεριφορά των ομολογουμένως σπορτίφ mazda 6/ mondeo δεν είναι ικανοποιητική. Αντίθετα κάποιος που οδηγούσε golf και πάρει πχ μια 147/156 θα σου πεί ότι είναι παιχνιδιάρα κλπ κλπ. Πως θα βγάλεις συμπέρασμα?
Επίσης κάποιος που επι χρόνια οδηγούσε ή βρισκόταν σε αμάξι 70-100 αλόγων αν πάρει ένα 1800άρι με 125 άλογα πχ volvo s40/ mondeo 1.8 θα πει ότι είναι ταχύτατο. Κάποιος άλλος όμως με rallye ή saxo που θα πάρει το ίδιο αμάξι ως οικογενειάρχης θα πει ότι ειναι αργό.
'4. Οι ιδιοκτήτες δεν έχουν και τις απαιτούμενες γνώσεις για να κρίνουν ολοκληρωμένα ένα αμάξι.'
Πολλοί ιδιοκτήτες είναι απλοί χρήστες των οχημάτων και ποτέ δεν επιχείρησαν να οδηγήσουν στο όριο το αμάξι τους, αλλά και να το οδήγησαν στο όριο δεν θα ήξεραν πως να συμπεριφερθούν ώστε αυτό να πάει πράγματι γρήγορα και με ασφάλεια. Έτσι αδυνατούν να κρίνουν τα φρένα, το σύστημα διέυθυνσης, την αποτελεσματικότητα των αναρτήσεων και την 'λειτουργία-συμπεριφορά' του μοτέρ.
Πολλοί οδηγοί δεν ξέρουν τι σημαίνει κοντό-μακρύ κιβώτιο, τι σημαίνει τούρμπο lag , τι σημαίνει γραμμική λειτουργία και ελαστικότητα του κινητήρα, τι σημαίνει βγάζω την ισχύ σε υψηλές στροφές, ή ξεψυχάω στα ψηλά. Δεν γνωρίζουν σε ποια περιοχή στροφών αποδίδει ο κινητήρας τους κλπ κλπ.
Φαντάσου λοιπόν ένα πρώην ιδιοκτήτη τούρμπο να αγοράσει type-r/corolla ts/ s2000 και να κινείται στις 3-5 χιλιάδες στροφές, εκεί δηλαδή που το πρώην του αμάξι 'γ@μούσε και έδερνε'!! Θα σου πέι ότι είναι ψοφίμι!!!!
Επίσης πολλοί δεν γνωρίζουν την ένοια 'κιλά /ίππο' ή 'κιλά/κιλό ροπής'. Έτσι έχοντας αγοράσει μια 318is Ε36 με 143 άλογα ή μια 156 1.8TS με 144 ξαφνικά πέρνεις την 320 Ε90 με 150 άλογα ή την 159 1.9 με 160 και απορείς που το αμάξι είναι πιο άργό!!! Ουσιαστικά ήθελες ένα πολύ γρήγορο αμάξι και μη υπολογίζοντας τα αυξημένα βάρη πήρες ένα απλά σβέλτο αμάξι και φυσικά στο φόρουμ θα το θάψεις ανάλογα!!!
Και τώρα θα αναφέρω γιατί οι γνώμες από διάφορους 'τυχάρπαστους και μη' μπορεί να είναι χρησιμότερες
'1. Εμπειρίες Χρηστών.'
Πολλοί εδώ μέσα έχουν εμπειρία από πίστες και από αγώνες, ερασιτεχνικά και μη. Πολλοί εδω μέσα έχουν μηχανολογικες γνώσεις. Πολλοί εδ'ω μέσα έχουν εμπειρια από σπορ αμάξια 200-300 άλογων. Πολλοί εδώ μέσα κάνουν test drive για χόμπι ή οδηγούν αμάξια φίλων και έχουν οδηγήσει πολλά μοντέλα οπότε έχουν πιο σφαιρική άποψη από κάποιον που έχει οδηγήσει ένα αμάξι έστω κι αν είναι ιδιοκτήτης.
'1. Γνωσεις Χρηστών.'
Πιο έυκολο είναι να μαζέψεις 10 ανθρώπους που ο καθένας τους διαβαζει ένα περιοδικό ή βιβλίο παρά να διαβάσεις μόνος σου όλα τα περιοδικα-βιβλία και να βγάλεις άποψη. Επίσης πιο έυκολο είναι να ακούσεις τι έχουν να πουν πάνω σε μια τεχνική ανάλυση άτομα που κάνουν μετατροπές, έχουν σπουδάσει, ή έχουν διαβάσει, έχουν δει ντοκυμαντερ παρά να τα δείς μόνος σου.
Τέλος για να μην παρεξηθώ στο φόρουμ ακούγονται πολλά 'κλισέ' όπως το τάδε στρίβει, το ταδε δεν χαλάει, πολλοί το παίζουν 'δήθεν' και ψαγμένοι, πολλοί έχουν πόρωση υπέρ η ενάντια σε εταιρίες/χώρες/κατηγορίες οχημάτων, κλπ κλπ. Αυτό είναι αναγκαίο κακό.
Αν μπορείς με τις γνώσεις και την κριση να φιλτράρεις το τι ακούς τα 'παράσιτα' θα σε αφήνουν αδιάφορο. -
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
προσωπικα zardoz θα σου προτεινα να αντλεις πληροφοριες απο οπου μπορεις , και ΝΑΙ γιατι οχι και απο αυτους που δεν το εχουν οδηγησει , και στην τελικη να μαζευεις ολα τα επιμερους κοματια , να τα ζυγιζεις , αν μπορεις να το οδηγησεις το αυτοκινητο και στο τελος να βγαλεις μια τεκμηριωμενη αποψη....+1
-
Babbis....έγραψες!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Babbis....έγραψες! -
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Παιδιά, δεν είπα να λογοκριθούμε, αλλά τουλάχιστο κάποιοι να λένε'το είδα κάποτε',
'δεν το έχω οδηγήσει αλλά...',Προτείνω και ένα καινούριο ακρώνυμο. Κατ'αντιστοιχία με το 'IANAL' (I Am Not A Lawyer) που γράφουμε πριν από... νομικές συμβουλές, να υπάρχει και το 'Δ.Τ.Ε.Ο.' (Δεν Το Εχω Οδηγήσει).
Το ράδιο αρβύλα πάει σύννεφο...