-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Γιατί άργησαν φέτος τόσο;Από την στιγμή που έχεις την απόδειξη άστους να χτυπιούνται...τι φοβάσαι μην σε τρέχουν; Το έκαναν μία φορά (αγοράζοντάς το από την εφορία με ουρά και τα συναφή) ...πήρες το κολάϊ τώρα.
Δε το έγραψα γιατί φοβάμαι οτιδήποτε (εξάλου εγώ το έχω πάρει εδώ και αρκετές ημέρες) απλά σαν σημείωση για την ταχύτητα αντίδρασής τους αν είναι σα τη ταχύτητα αποστολής των σημειωμάτων.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Γιατί άργησαν φέτος τόσο;Από την στιγμή που έχεις την απόδειξη άστους να χτυπιούνται...τι φοβάσαι μην σε τρέχουν; Το έκαναν μία φορά (αγοράζοντάς το από την εφορία με ουρά και τα συναφή) ...πήρες το κολάϊ τώρα.
Αφου εχεις αποδειξη δεν τρεχει καστανο!!!
@elteo δικαιολογια υπαλληλου στην εφορια:μηπως αλλαξατε διευθυνση;Μα τοτε πως ολα τα αλλα χαρτια της εφοριας ερχονται κανονικα και αυτο οχι!!!!Μας δουλευουν ψιλο γαζι
-
Το ειδοποιητήριο μου ήρθε νωρίτερα από άλλες χρονιές. Την τρίτη εβδομάδα του Νοεμβρίου ήταν στο γραμματοκιβώτιο με ημερομηνία παραλαβής 1 έως 7 Δεκέμβρη. Καλά ξεμπερδέματα με τις εφορίες παίδες
-
Σημερα το ΥΠΕΘΟ ανακοινωσε παραταση μεχρι τις 12/01/2006..., για την παραλαβη των τελων κυκλοφοριας απο τις εφοριες.
-
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Σημερα το ΥΠΕΘΟ ανακοινωσε παραταση μεχρι τις 12/01/2006..., για την παραλαβη των τελων κυκλοφοριας απο τις εφοριες....αφού έχουν λερωμένη την φωλιά τους...! Φέτος τα αργήσανε πολύ.
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Τελικά, μπας και θα είναι απλούστερο να χρεώσουν 5 λεπτά παραπάνω στα καύσιμα και να καταργήσουν τα τέλη; Πόσο κοστίζει ο μηχανισμός έκδοσης και είσπραξης στο δημόσιο;ΣΥΜΦΩΝΩ!
Δεν ειναι μονο το ποσο κοστιζει ο μηχανισμος εκδοσης.
Ειναι οτι ειναι και πιο ΔΙΚΑΙΟ! (το εχω ξαναγραψει νομιζω)
Δεν μπορει ο παππους που εχει ενα FORD 17M και το χρησιμοποιει τις Κυριακες για να πηγαινει στα εγγονια του, να πληρωνει το ιδιο σηματακι με τον μπαρμπα που εχει το Vitara και παει καθε βδομαδα για κυνηγι το χειμωνα και για ψαρεμα το καλοκαιρι.
Φορολογια μεσω των καυσιμων μου ακουγεται πιο δικαιο
με 10 λεπτα φορολογια ανα λιτρο, πρεπει καποιος να καταναλωσει 1680 λιτρα βενζινης ετησιως, για να καλυψει τα 168€ που θα πληρωνε σαν σηματακι.
Με τα 1680 λιτρα και μια καταναλωση 10lt/100χλμ, σημαινει οτι θα κανει 16800 χλμ.Οπως καταλαβαινετε ομως ο παππουλης που κανει 2.000χλμ το χρονο, θα πληρωνει 20 ευρω τελη κυκλοφοριας (μεσω των καυσιμων) ενω ο μπαρμπας που κανει 40.000 χλμ το χρονο (οπως και ο πλασιε που χρησιμοποιει το αυτοκινητο του για επαγγελματικους λογους) , θα πληρωνουν 400€ ετησιως. Δεν ειναι λογικο και δικαιο???
Τι εισαι κυριε? Μεταφορεας της ACS courier? Θα φορολογειται η εταιρια σου αναλογα με τα χλμ που κανει το δικυκλο σου, για επαγγελματικους σκοπους.
Τι εισαι εσυ ρε μπαρμπα? Παππουλης που εχεις μια παλια Vespa για να πηγαινεις στο φουρνο καθε πρωι? θα πληρωνεις αναλογα... -
Δε συμφωνώ. Η κατοχή του οχήματος (π.χ. παπούς του παραδείγματος και κάθε άλλος που το έχει και σαπίζει στην άκρη του πεζοδρομίου) είναι και κατάληψη ενός δημόσιου αγαθού (δρόμοι) με ό,τι αυτό συνεπάγεται (όσοι μένουν σε γειτονιές όπως Κυψέλη, Αμπελόκηποι κλπ άντιλαμβάνονται)
Νομίζω καλώς υπάρχουν τα τέλη κυκλοφορίας. Ίσως μπορούσε να αλλάξει η λογική καθορισμού τους (αντί των κυβικών π.χ., βάσει τύπου οχήματος ή διαστάσεων, τεχνολογίας (καταλύτης ή όχι, υβριδικό) κλπ) -
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Δεν ειναι μονο το ποσο κοστιζει ο μηχανισμος εκδοσης.
Ειναι οτι ειναι και πιο ΔΙΚΑΙΟ! (το εχω ξαναγραψει νομιζω)
Δεν μπορει ο παππους που εχει ενα FORD 17M και το χρησιμοποιει τις Κυριακες για να πηγαινει στα εγγονια του, να πληρωνει το ιδιο σηματακι με τον μπαρμπα που εχει το Vitara και παει καθε βδομαδα για κυνηγι το χειμωνα και για ψαρεμα το καλοκαιρι.
Φορολογια μεσω των καυσιμων μου ακουγεται πιο δικαιο
με 10 λεπτα φορολογια ανα λιτρο, πρεπει καποιος να καταναλωσει 1680 λιτρα βενζινης ετησιως, για να καλυψει τα 168? που θα πληρωνε σαν σηματακι.
Με τα 1680 λιτρα και μια καταναλωση 10lt/100χλμ, σημαινει οτι θα κανει 16800 χλμ.Οπως καταλαβαινετε ομως ο παππουλης που κανει 2.000χλμ το χρονο, θα πληρωνει 20 ευρω τελη κυκλοφοριας (μεσω των καυσιμων) ενω ο μπαρμπας που κανει 40.000 χλμ το χρονο (οπως και ο πλασιε που χρησιμοποιει το αυτοκινητο του για επαγγελματικους λογους) , θα πληρωνουν 400? ετησιως. Δεν ειναι λογικο και δικαιο???
Τι εισαι κυριε? Μεταφορεας της ACS courier? Θα φορολογειται η εταιρια σου αναλογα με τα χλμ που κανει το δικυκλο σου, για επαγγελματικους σκοπους.
Τι εισαι εσυ ρε μπαρμπα? Παππουλης που εχεις μια παλια Vespa για να πηγαινεις στο φουρνο καθε πρωι? θα πληρωνεις αναλογα...πάλι τα ίδια Υπάρχει ήδη η φορολογία στα καύσιμα! πόσο νομίζετε ότι κοστίζει 1 λίτρο βενζίνης και πόσο πωλείται τελικά; Το 60-65% της τιμής του λίτρου είναι ΦΟΡΟΙ, άρα όποιος κυκλοφορεί περισσότερο συνεισφέρει και περισσότερο στο 'κράτος'.
Ο σημερινός υπολογισμός των τελών είναι απλώς... ηλίθιος. Έχεις Χ κυβικά; τόσα πληρώνεις
ανεξαρτήτως ηλικίας αυτοκινήτου (τα παλιά μη καταλυτικά, πρέπει πλέον να πληρώνουν περισσότερο), διαστάσεων (ένα Fiesta ST πληρώνει περισσότερα από E-Class ) και φυσικά... τιμής αγοράς (το RX-8 πληρώνει τα ίδια τέλη με ένα... Piccanto )
-
Oπως επίσης στο Audi A4 1.8Τ quattro των 40000 ευρώ πληρώνεις ως 1.8άρι που είναι, τα ίδια χρήματα με το 307 π.χ. των 17000 ευρώ
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Oπως επίσης στο Audi A4 1.8Τ quattro των 40000 ευρώ πληρώνεις ως 1.8άρι που είναι, τα ίδια χρήματα με το 307 π.χ. των 17000 ευρώκι αν είχες δίλιτρο XSi θα πλήρωνες περισσότερα
-
Παιδια δεν εχω διαβασει τι συζητατε αλλα μου φαινεται το καλυτερο θεμα να ρωτησω:ξαδερφη μου δεν προμηθευτηκε ακομα το σημα γιατι δεν της ειχε ερθει χαρτι. Μπορει απο δευτερα να παει να το παρει; Υπαρχει παραταση;
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Παιδια δεν εχω διαβασει τι συζητατε αλλα μου φαινεται το καλυτερο θεμα να ρωτησω:ξαδερφη μου δεν προμηθευτηκε ακομα το σημα γιατι δεν της ειχε ερθει χαρτι. Μπορει απο δευτερα να παει να το παρει; Υπαρχει παραταση;το ΥΠΕΘΟ ανακοινωσε παραταση μεχρι τις 12/01/2006
-
θα ηθελα να κανω μια ερωτηση
εγινε ενα χοντρο μλεξιμο σπιτι και καταληξαμε να φαινεται οτι εχουμε πληρωσει δυο φορες για το δικο μου αυτοκινητο και οτι δεν εχουμε πληρωσει καθολου για το αλλο αυτοκινητο (και τα δυο ειναι 93ευρω)
εγω πηρα κανονικα το σημα απο την τραπεζα και εχω την αποδειξη που σου δινει η τραπεζα και εχουμε και αλλο ενα σημα το οποιο παρθηκε απο την εφορια με την δικια μου αδεια ομως (στο ονομα μου και στο δικο μου ΑΦΜ)
η ερωτηση ειναι οκ καναμε λαθος, τωρα τι κανουμε;
βεβαια θα παω εφορια με ολες τις αποδειξεις να τους εξηγησω αλλα τρομαζω στην ιδεα να πεσω σε καμια περιεργη δημοσια υπαλληλο -
Ο χρήστης orck έγραψε:
η ερωτηση ειναι οκ καναμε λαθος, τωρα τι κανουμε;
βεβαια θα παω εφορια με ολες τις αποδειξεις να τους εξηγησω αλλα τρομαζω στην ιδεα να πεσω σε καμια περιεργη δημοσια υπαλληλοτο πιο λογικο ειναι πως θα σου ζητησουν να πληρωσεις κανονικα και το αλλο και μετα να κινησεις διαδικασιες για να σου επιστραφουν τα χρηματα που διπλο-πληρωσες για το πρωτο αμαξι
-
ΕΓΩ ΕΣΚΑΣΑ 483ΕΥΡΩ.. ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΙΣΟ ΔΩΡΟ...
483 ΣΑΝΤΑΦΕ
40 ΕΥΡΩ ΣΟΥΖΟΥΚΙ 650
15 ΕΥΡΩ ΠΑΠΑΚΙ ΙΝΝΟΒΑ
170 ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΑΝΤΑΦΕ
150 ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΟΥΖΟΥΚΙ Κ ΙΝΝΟΒΑ858 ΕΥΡΩΠΟΥΛΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ..
ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΙ ΜΙΑ ΧΙΛΙΑΡΑ ΓΙΑ ΕΤΙΚΕΤΤΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ο σημερινός υπολογισμός των τελών είναι απλώς... ηλίθιος. Έχεις Χ κυβικά; τόσα πληρώνειςανεξαρτήτως ηλικίας αυτοκινήτου (τα παλιά μη καταλυτικά, πρέπει πλέον να πληρώνουν περισσότερο), διαστάσεων (ένα Fiesta ST πληρώνει περισσότερα από E-Class ) και φυσικά... τιμής αγοράς (το RX-8 πληρώνει τα ίδια τέλη με ένα... Piccanto )
τα σημεια στιξης και οι πολλες παρενθεσεις με μπερδεψαν λιγακι
μπορεις να δωσεις σε παρακαλω ενα παραδειγμα δικαιης φορολογιας κατα την προσωπικη σου αποψη?
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
τα σημεια στιξης και οι πολλες παρενθεσεις με μπερδεψαν λιγακι
μπορεις να δωσεις σε παρακαλω ενα παραδειγμα δικαιης φορολογιας κατα την προσωπικη σου αποψη?
τον έχω ξαναγράψει.
Συνδυασμός από:
Εκπομπές ρύπων (CO2) -μολύνεις περισσότερο άρα πληρώνεις περισσότερο , διαφωνεί κανείς; -
Διαστάσεων (εμβαδό) -πιάνεις περισσότερο χώρο, πληρώνεις περισσότερο-
ή (και) κάτι ακόμα πιο απλό: ποσοστό της τιμής αγοράς ή έστω της βασικής έκδοσης (αφού ο επιπλέον εξοπλισμός δεν συμβάλλει αρνητικά πχ σε διαστάσεις, ή ρύπους)
Πόσο κοστίζει πχ η βασική έκδοση του μοντέλου που πήρες; 30Κ; 300 ευρώ το χρόνο τέλη (θες ακριβό αυτοκίνητο ασχέτως κατηγορίας; ε θα συνεισφέρεις το κάτι τις παραπάνω)
Α και τα τέλη 12μηνη διάρκεια ΚΑΙ για τα καινούρια (κοινώς όποτε αγόρασες αυτοκίνητο το σήμα θα ισχύει για 12 μήνες), οπότε αποφεύγεται το μπάχαλο του Δεκεμβρίου και ομαλοποιούνται οι ταξινομήσεις
Σιγά μην μπουν σε διαδικασία να αλλάξουν κάτι
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Εκπομπές ρύπων (CO2) -μολύνεις περισσότερο άρα πληρώνεις περισσότερο , διαφωνεί κανείς?συμφωνω.
φανταζομαι τα μη καταλυτικα θα ειναι στην ιδια βαθμιδα. την υψηλοτερη φανταζομαι.
Δικαιο μου ακουγεται, αν και δε με συμφερειΔιαστάσεων (εμβαδό) -πιάνεις περισσότερο χώρο, πληρώνεις περισσότερο
no comment
ποσοστό της τιμής αγοράς ή έστω της βασικής έκδοσης (αφού ο επιπλέον εξοπλισμός δεν συμβάλλει αρνητικά πχ σε διαστάσεις, ή ρύπους)
Πόσο κοστίζει πχ η βασική έκδοση του μοντέλου που πήρες; 30Κ; 300 ευρώ το χρόνο τέλη (θες ακριβό αυτοκίνητο ασχέτως κατηγορίας; ε θα συνεισφέρεις το κάτι τις παραπάνω)και τι τιμη δηλαδη θα οριστει για το Spitfire που εχω ή για το Audi100 του πατερα μου? ? ?
Πιστευεις οτι ειναι εφικτο αυτο?
Εδω δε μιλαμε μονο για τα αυτοκινητα που θα αγοραστουν αυριο...
Μιλαμε οτι θα πρεπει να αναπροσαρμοστει αυτο το τελος και να προσδιοριστει και το ακριβες του υψος οσον αφορα και παλαιοτερα μοντελα (τα οποια μερικες φορες, ειναι πολυυυυυ παλια)Α και τα τέλη 12μηνη διάρκεια ΚΑΙ για τα καινούρια (κοινώς όποτε αγόρασες αυτοκίνητο το σήμα θα ισχύει για 12 μήνες), οπότε αποφεύγεται το μπάχαλο του Δεκεμβρίου και ομαλοποιούνται οι ταξινομήσεις
Αυτο θα ηταν το πιο σωστο
Επισης προτεινω να μην προμηθευονται σημα κυκλοφοριας αυτοκινητα που δεν εχουν περασει απο ΚΤΕΟ θα βοηθουσε πολυ την κατασταση.
Σιγά μην μπουν σε διαδικασία να αλλάξουν κάτι
μαγος εισαι? ? ?
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
και τι τιμη δηλαδη θα οριστει για το Spitfire που εχω ή για το Audi100 του πατερα μου? ? ?
Πιστευεις οτι ειναι εφικτο αυτο?
Εδω δε μιλαμε μονο για τα αυτοκινητα που θα αγοραστουν αυριο...
Μιλαμε οτι θα πρεπει να αναπροσαρμοστει αυτο το τελος και να προσδιοριστει και το ακριβες του υψος οσον αφορα και παλαιοτερα μοντελα (τα οποια μερικες φορες, ειναι πολυυυυυ παλια)αναφέρομαι στα καινούρια. Για τα παλιά, διαχωρισμός σε καταλυτικά και μη και -αναγκαστικά- υψηλότερο ποσό για τα μη καταλυτικά.
Αν λειτουργούσαν τα ΚΤΕΟ πολλά αυτοκίνητα δεν θα χρειαζόντουσαν καν σήμα. (αφού δεν θα ήταν ικανά να κυκλοφορήσουν)
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αν λειτουργούσαν τα ΚΤΕΟ πολλά αυτοκίνητα δεν θα χρειαζόντουσαν καν σήμα. (αφού δεν θα ήταν ικανά να κυκλοφορήσουν)με βρισκεις συμφωνο σε αυτο
επειδη ομως πιστευω οτι οι εκαστοτε αρμοδιοι στο Υπ.Οικονομικων δεν ειναι ηλιθιοι, ειμαι σιγουρος πως τα εχουν 'ζυγισει' και κατεληξαν στο συμπερασμα οτι δεν πειραζει να μην δουλευει το ΚΤΕΟ σωστα
'Κονομανε' πολυ περισσοτερα απο τα σηματακια, φορους μεσω καυσιμων και ασφαλειων κλπ κλπ απο αυτα τα ρημαδια, που τους συμφερει να τα αφηνουν να κυκλοφορουν ελευθερα στους δρομους...
Σήμα Τελών Κυκλοφορίας