Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    LANCIA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. LANCIA FORUM
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 75
    • 76
    • 25 / 76
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    24
    1511
    9319
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skullone last edited by

      Την παθητική τετραδιεύθυνση του Fiat 128 την ξεχνάμε; Το ότι το 124 ήταν το πρώτο φθηνό οικογενειακό με δισκόφρενα μπρος-πίσω; Το ότι η Alfa Romeo είχε είτε ως στάνταρ εξοπλισμό είτε ως επιλογή απ'τη δεκαετία του 1960 πεντάρια σανζμάν (τη στιγμή που η VAG και άλλες επέμεναν μέχρι και τα τέλη των '80s στο τεσσάρι για βασικό εξοπλισμό... οεο);

      Αυτές οι τρεις εταιρείες δεν πρέπει να κλείσουν σε καμία περίπτωση - και ειδικά η Lancia, την οποίαν αφορά αυτό το θέμα. Για τη VW δε με νοιάζει καθόλου (ΟΚ, το Golf V επιτέλους στρίβει και μάλιστα σαν καλό γαλλικό), ενώ η Opel μάλλον είναι περιττή στην αυτοκινητοβιομηχανία (σαν τη μερκεντέ ένα πράγμα).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης skullone έγραψε:
        (...) η Opel μάλλον είναι περιττή στην αυτοκινητοβιομηχανία (σαν τη μερκεντέ ένα πράγμα).

        Η Opel το μόνο σημαντικό που έχει να επιδείξει ήταν τα Ascona και Manta, παρόλο που έχουν αποκτήσει μάλλον κακή φήμη σήμερα εξαιτίας των γνωστών-άγνωστων καγκουράδων. Η μερκεντέ, κακά τα ψέματα- έχει δώσει αρκετά πράγματα στην αυτοκίνηση, η VW τί έχει δώσει ή τί δίνει;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          theofaman last edited by

          Ευχαριστώ πολύ σύντροφοι

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sakiss last edited by

            Appia coupe Pininfarina

            http://img340.imageshack.us/img340/6950 ... ne23el.jpg

            http://www.motorbase.com/auctionlot/by-id/592760178
            http://www.madwheels.com/cars/Lancia/La ... Coupe.html
            http://www.pecchiai.com/Lancia appia coup�.htm

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              ldriver last edited by

              Επιτελους συντροφια(δεν ειμαι κκε) εβγαλα τις ''πολυποθητες'' φωτογραφιες τις Dedra.Αλλα δν φτανει που αργησα.....την εβγαλα και απλυτη......

              [img=http://img231.imageshack.us/img231/8119/lanciadedranew0036gk.th.jpg]
              [img=http://img231.imageshack.us/img231/7746/lanciadedranew0049pc.th.jpg]QUIZ:Ποιο ειναι πιο παλιο?
              [img=http://img231.imageshack.us/img231/3162/lanciadedranew0051la.th.jpg]Δερμααααα
              Τωρα οσον αφορα καινοτομιες

              -Ήδη το 1907, το πρώτο μοντέλο, η Alpha, εντυπωσιάζει για την αυξημένη ισχύ της.
              -Το 1913, στη Theta, πρωτοεμφανίζεται το πρώτο ολοκληρωμένο ηλεκτρικό σύστημα σε αυτοκίνητο.Βρισκόμαστε στα 1918, και δυο βιομηχανικές εφευρέσεις παίρνουν ευρεσιτεχνία για έναν πρωτότυπο 8κύλινδρο κινητήρα σε διάταξη V με περιεχόμενη γωνία 45 μοιρών, και για έναν 12κύλινδρο κινητήρα, πάντα σε διάταξη V, με γωνία 30 μοιρών.
              -Ο τελευταίος, που παρουσιάστηκε πάνω σε πλαίσιο (σασί) στις Εκθέσεις του Λονδίνου και του Παρισιού το 1919, ήταν ένα εντυπωσιακό σύνολο με κορμό σε ενιαίο σώμα, και στροφαλοφόρο με 12 κομβία, από τα οποία τα έξι (η δεξιά ομάδα) σχηματίζουν γωνία 40 μοιρών με τα υπόλοιπα. Η υποδοχή του είναι ενθουσιώδης, αλλά δεν παράγεται ποτέ σε σειρά για λόγους εμπορικούς και οικονομικούς. Στη συνέχεια εμφανίζεται και η Lambda, ένα πιο επαναστατικό μοντέλο.
              -Το 1922 καινοτομεί παρουσιάζοντας δύο τεχνολογικές λύσεις / σταθμούς στην εξέλιξη του αυτοκινήτου: το αυτοφερόμενο αμάξωμα και την εμπρόσθια ανεξάρτητη ανάρτηση.

              • Πρωτοπόροι σε ότι αφορά την άνεση, οι τεχνικοί της Lancia το 1931 έλαβαν δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, για την Astura για ένα σύστημα τοποθέτησης του κινητήρα σε ελαστικές βάσεις έτσι ώστε να μην μεταφέρονται κραδασμοί στο σκελετό και το αμάξωμα.
              • Το 1933 παρουσιάζεται η Augusta, η πρώτη μπερλίνα στον κόσμο (το πρώτο αυτοκίνητο με θέση οδήγησης στο εσωτερικό) με αυτοφερόμενο αμάξωμα. Εισάγει πολλές άλλες σημαντικές καινοτομίες στην ιστορία της αυτοκινητιστικής τεχνικής: από τις ανεξάρτητες αναρτήσεις μπροστινών τροχών με ελικοειδή ελατήρια κλεισμένα σε κάθετα περιβλήματα (μια άλλη πατέντα της Lancia) από την ανάρτηση πίσω τροχών με σούστες που στηρίζονται σε 'silentbloc' μπροστά και σε αξονάκια με ρουλεμάν πίσω.
                -Από τον ελεύθερο τροχασμό ελεγχόμενο από τη θέση οδήγησης, μέχρι τον άξονα μετάδοσης με δισκοειδείς συνδέσμους αντί για σταυρούς μέχρι τα υδραυλικά φρένα που η Lancia είναι από τα πρώτα ευρωπαϊκά εργοστάσια που τα υιοθέτησε.
              • Κατά τη δεκαετία του τριάντα, με την παραγωγή της Augusta, της Artena και της Astura , εγκαινιάζεται το 'ελεύθερο' σύστημα ανοίγματος των θυρών (χωρίς κεντρική κολώνα), που επιτρέπει στους επιβάτες να βγουν από το αυτοκίνητο με μεγάλη άνεση.
              • Η Aprilia (1937) εισάγει την αεροδυναμική έρευνα και τις ανεξάρτητες αναρτήσεις στους τέσσερις τροχούς. Η Ardea, από την τρίτη σειρά έχει πέντε ταχύτητες, ηλεκτρική εγκατάσταση 12 Volt και αμορτισέρ Houdaille.
              • Η Αurelia, το 1950, είναι το πρώτο αυτοκίνητο με κινητήρα 6 κυλίνδρων σε σχήμα V των 60 μοιρών και με κιβώτιο ταχυτήτων στον πίσω άξονα ενσωματωμένο στο διαφορικό.
              • Έτσι φτάνουμε στα χρόνια εμπλοκής στη F1. Γεννιέται η D 50, ένα μονοθέσιο με πρωτάκουστες λύσεις για τα χρόνια εκείνα. Έχει το συγκρότημα αλλαγή ταχυτήτων- κινητήρα αναρτημένο και τοποθετημένο εγκάρσια πίσω από τον πίσω άξονα. Διαθέτει ένα συμπλέκτη διπλού δίσκου πριν από τον οποίο υπάρχει ένα κωνικό γρανάζι πολλαπλών σχέσεων, για ευκολία αντικατάστασης. Έχει κιβώτιο 5 ταχυτήτων, τέσσερις από τις οποίες είναι σε μόνιμη σύμπλεξη με πλευρική εμπλοκή για τη διευκόλυνση της αλλαγής. Επίσης το γρανάζι της τελικής μετάδοσης είχε πολλαπλές σχέσεις .
              • Δέκα χρόνια αργότερα, με τη Flavia, η Lancia επιστρέφει στην Καινοτομία με την μπροστινή κίνηση, τα δισκόφρενα και το σύστημα ψεκασμού. Μετά είναι σειρά της Fulvia, της οποίας ο υπερ-τετράγωνος κινητήρας (72x67 χιλ.) υιοθετεί ένα πρωτοποριακό σύστημα διανομής με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής.
                - Είμαστε πια στη δεκαετία του εβδομήντα και η ιστορία των τεχνολογικών καινοτομιών της Lancia συνεχίζεταί με την Stratos, της οποίας το αμάξωμα κατασκευάζεται από αλουμίνιο και υαλοβάμβακα, με το Beta Montecarlo Turbo που διαθέτει κινητήρα στο κέντρο, ηλεκτρονικό ψεκασμό και υπέρ-συμπιεστή.
                - Το 1982 η Trevi προτείνει τον ηλεκτρονικό ψεκασμό Jetronic και, για πρώτη φορά σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής, τον ογκομετρικό υπέρ-συμπιεστή , υπερ-τροφοδοτούμενο (Volumex). Πρωτοποριακή είναι και η Lancia Rally (037) με τον 4 κυλίνδρο, τις 16 βάλβιδο κινητήρα (volumex), και αμάξωμα από υαλοβάμβακα. Το ίδιο και η Thema, χάρη στο ABS, τον υπερσυμπιεστή με over-boost και intercooler, με αντικραδασμικά αντίβαρα και στις αναρτήσεις με ελεγχόμενη απόσβέση.
              • Το 1985 κάνει το ντεμπούτο της η Delta S4, για την οποία η Lancia χρησιμοποίησε σε μεγάλο βαθμό σύνθετικά υλικά με τετρακίνηση και διπλή υπερτροφοδοσία: τούρμπο και volumex.
              • Η Υ10 είναι το πρώτο αυτοκίνητο που υιοθετεί το μικρό και καινοτόμο κινητήρα Fire ενώ στην Thema 8.32 εμφανίζεται (και πρόκειται για τη δεύτερη φορά στην περίπτωση της Lancia) ένας κινητήρας Ferrari, 8 κυλίνδρων και 32 βαλβίδων και υδραυλικό τιμόνι με ηλεκτρονικό έλεγχο Servotronic.
                - Το 1986 ξεκινά η Delta HF 4WD που συγκεντρώνει τις πιο προηγμένες τεχνολογίες: τετρακίνηση, κεντρικό διαφορικό με συνεκτικό συμπλέκτη Ferguson και πίσω διαφορικό Torsen.
                - Την ίδια χρονιά εμφανίζεται και η Υ10 4WD που διαθέτει τετρακίνηση κατ'έπιλογήν από τον οδηγό. εξέλιξη συνεχίζεται και σε πιο πρόσφατα χρόνια. Αρκεί να σκεφθεί κανείς τη Delta HF Integrale 16V η οποία το 1989 παρουσίασε το ABS με 6 αισθητήρες και ένα σύστημα κίνησης με τρία διαφορικά: ένα εμπρός ελεύθερο, ένα κεντρικό με κατανεμητή ροπής και συνεκτικό συμπλέκτη Ferguson, ένα Torsen πίσω. Ή την Υ10 Selectronic (1989) που διαθέτει κιβώτιο ταχυτήτων συνεχούς μεταβολής με ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη, ή την -Dedra -HF Turbo (1990) που είναι εξοπλισμένη με 'viscodrive' και υπέρ -συμπιεστή με ''boost-drive.
                - Η Lancia k (1994) υιοθετεί μια νέα οικογένεια κινητήρων με 5 κυλίνδρους σε σειρά (δυο βενζίνης και μια turbodiesel) που χαρακτηρίζονται από τη ελαστικότητα και την αθόρυβη λειτουργία τους.
                - Η Lancia Υ, που πρωτοπαρουσιάστηκε το 1995, είναι το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής που είναι διαθέσιμο σε πάνω από εκατό χρώματα αμαξώματος: αποτέλεσμα που έγινε δυνατό από ορισμένους παράγοντες βιομηχανικής υπεροχής. Η Lancia k SW (1996) προσφέρει ως στάνταρτ το υδροπνευματικό σύστημα αυτορυθμιζόμενου ύψους αμαξώματος Nivomat, συνδυασμένο για πρώτη φορά με αναρτήσεις τύπου Mc Pherson.
              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skullone last edited by

                Ορισμένες παρατηρήσεις:

                -Δεν είμαι σίγουρος αν ήταν το Autobianchi Y10 (απέκτησε αργότερα τα σήματα της Lancia) ή το Fiat Uno αυτό που πρωτοφόρεσε τον FIRE.

                -Το Jensen FF (Ferguson Formula) της δεκαετίας του '60 ήταν το πρώτο τετρακίνητο επιβατικό αυτοκίνητο (και μάλιστα ενσωμάτωνε και μια πρώιμη μορφή ABS, παρμένη από την αεροπορική βιομηχανία: το Dunlop Maxaret), αλλά απέτυχε εμπορικά λόγω εξαιρετικά υψηλής τιμής κυρίως. Η 'συνταγή' του φαίνεται ότι στην HF 4WD επαυξήθηκε με τη χρήση του Torsen (αν δεν απατώμαι, το Jensen πίσω είχε μπλοκέ διαφορικό Salisbury).

                • Αυτορυθμιζόμενα συστήματα ελέγχου του ύψους του αμαξώματος ήδη υπήρχαν δεκαετίες πριν την k. Το πιο γνωστό είναι, βεβαίως, η υδροπνευματική ανάρτηση των Citroen, που ήταν και το πιο επιτυχημένο. Πέραν αυτού, η Bristol είχε ένα τέτοιο σύστημα στις πρώτες γενιές του 411, αλλά το σύστημά της δεν λειτουργούσε σωστά κι έτσι όχι απλώς καταργήθηκε στις επόμενες ανανεώσεις του μοντέλου, αλλά και οι υπάρχοντες ιδιοκτήτες το αφαιρέσανε σταδιακά από τα αυτοκίνητά τους.
                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  d-jet last edited by

                  Χωρίς καμία διάθεση να κακολογίσω τη Lancia, η οποία ως εταιρία πράγματι προσέφερε πολλά στην αυτοκίνηση, πολλά από τα αναφερόμενα στο πιο πάνω post είναι ανακριβή και σε μερικές περιπτώσεις υπερβολικά.
                  Επαναλαμβάνω, χωρίς καμία πρόθεση να μειώσω την ιστορική αυτή εταιρία (που είναι και η αγαπημένη μου ιταλική) κάνω τον αντίλογο:
                  Όλες οι εταιρίες που ξεκίνησαν την παραγωγή αυτοκινήτων προπολεμικά και ειδικότερα πριν την δεκαετία του 20 έχουν εξίσου μεγάλη λίστα από ευρεσιτεχνίες. Παρόμοιες λίστες μπορούμε να φτιάξουμε και για τη ΜΒ, τη Ford, τη RR και πολλές άλλες που μπορεί να μην υπάρχουν σήμερα. Αναφέρετε, ας πούμε, επιλεκτικά κάποιες διατάξεις κυλίνδρων του κινητήρα πράγμα που νομίζω οτι δεν έχει κανένα απολύτως νόημα, μιας και μαζί με αυτές υπάρχουν πολλές άλλες που αποτελούν καινοτομία άλλων εταιριών. Νομίζω είναι κατανοητό αυτό. Η Lancia ασφαλώς και καινοτόμησε σε κάποια θέματα πλαισίου, άλλες εταιρίες, όμως, εξέλιξαν τεχνολογία σε θέματα φρένων, αμαξώματος, μεθόδων παραγωγής και σε άλλα εξίσου σημαντικά ζητήματα.
                  Κάποιες ειδικές παρατηρήσεις.
                  Το Jensen FF ίσως είναι ένα από τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα όλων των εποχών. Αξίζει κάποια στιγμή να το μελετήσουμε ξεχωριστά, τόσο ιστορικά όσο και τεχνολογικά (στα 'προσεχώς' αυτό).
                  Η flavia δεν ήταν ιδιαίτερα καινοτομική. Ούτε στη μπροστινή κίνηση (ας αναφέρουμε π.χ. τη Citroen 11), ούτε στα φρένα, ούτε, φυσικά, στον ψεκασμό (η 300sl τον είχε από το '54).
                  Πλαστικά αμαξώματα υπήρχαν ακόμα και πριν από τον πόλεμο (!), τα αλουμίνια στη Stratos δε νομίζω οτι είναι κάποια ιδιαίτερη καινοτομία, όπως και σαφέστατα η Montecarlo δεν ειναι το πρώτο mid-engined υπερτροφοδοτούμενο ή μη αυτοκίνητο.
                  Jetronik φορούσαν τα Mercedes και τα Porsche ήδη από τη δεκαετία του '60 ενώ τύπου Rootes υπερσυμπιεστή είχαν οι bentley από τα τέλη της δεκαετίας του '20. Υπερσυμπιεζομενα ψεκαστά αυτοκίνητα υπήρχαν από τη δεκαετία του '70 (π.χ. 911 turbo).
                  Το πρώτο αυτοκίνητο που δοκιμάστηκε με σύστημα ABS, σε πορόμοια μορφή με αυτή που το γνωρίζουμε σήμερα, ήταν η MB /8 (w114). Η εξέλιξη του ABS πρέπει να χρεωθεί σε μεγάλο βαθμό στη ΜΒ (δυο τσιγάρα δρόμος από τη Bosch), όπως και οι αερόσακοι, τα αμαξώματα με ζώνες παραμόρφωσης κ.α. (το σκαθάρι από τα τέλη της δεκαετίας του '60 είχε collapsible steering wheel, να μην το πω; )
                  Τα υδροπνευματικά είναι σίγουρα υπόθεση της Citroen στα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής, ενώ ΜΒ και RR τα είχαν χρησιμοποιήσει από τα μέσα της δεκαετίας του '60 (στη Silver Shadow1 αναφέρει στο βιβλίο του κατασκευαστή 'ευχαριστούμε πολύ τη Citroen'!!!).

                  Αν με ρωτούσε κανείς, πάντως, ποια είναι η γνώμη μου για τους μεγάλους Ιταλούς μηχανικούς, η πρώτη λέξη που θα μου ερχόταν στο μαλό θα ήταν 'τολμηροί'.

                  Αυτά. Για αρχή!
                  (αν γράφω κάτι λάθος παρακαλώ διορθώστε με, ούτως ή αλλώς οτι αναφέρω το γράφω από μνήμης και είμαι και γέρος άνθρωπος, ok? )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης skullone έγραψε:
                    -Δεν είμαι σίγουρος αν ήταν το Autobianchi Y10 (απέκτησε αργότερα τα σήματα της Lancia) ή το Fiat Uno αυτό που πρωτοφόρεσε τον FIRE.

                    99%, το Ούνο ήταν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      ldriver last edited by

                      Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                      Η flavia δεν ήταν ιδιαίτερα καινοτομική. Ούτε στη μπροστινή κίνηση (ας αναφέρουμε π.χ. τη Citroen 11), ούτε στα φρένα, ούτε, φυσικά, στον ψεκασμό (η 300sl τον είχε από το '54).
                      Πλαστικά αμαξώματα υπήρχαν ακόμα και πριν από τον πόλεμο (!), τα αλουμίνια στη Stratos δε νομίζω οτι είναι κάποια ιδιαίτερη καινοτομία, όπως και σαφέστατα η Montecarlo δεν ειναι το πρώτο mid-engined υπερτροφοδοτούμενο ή μη αυτοκίνητο.
                      Jetronik φορούσαν τα Mercedes και τα Porsche ήδη από τη δεκαετία του '60 ενώ τύπου Rootes υπερσυμπιεστή είχαν οι bentley από τα τέλη της δεκαετίας του '20. Υπερσυμπιεζομενα ψεκαστά αυτοκίνητα υπήρχαν από τη δεκαετία του '70 (π.χ. 911 turbo).
                      Το πρώτο αυτοκίνητο που δοκιμάστηκε με σύστημα ABS, σε πορόμοια μορφή με αυτή που το γνωρίζουμε σήμερα, ήταν η MB /8 (w114). Η εξέλιξη του ABS πρέπει να χρεωθεί σε μεγάλο βαθμό στη ΜΒ (δυο τσιγάρα δρόμος από τη Bosch), όπως και οι αερόσακοι, τα αμαξώματα με ζώνες παραμόρφωσης κ.α. (το σκαθάρι από τα τέλη της δεκαετίας του '60 είχε collapsible steering wheel, να μην το πω; )
                      Τα υδροπνευματικά είναι σίγουρα υπόθεση της Citroen στα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής, ενώ ΜΒ και RR τα είχαν χρησιμοποιήσει από τα μέσα της δεκαετίας του '60 (στη Silver Shadow1 αναφέρει στο βιβλίο του κατασκευαστή 'ευχαριστούμε πολύ τη Citroen'!!!).

                      Με ολον το σεβασμο ο,τι εχω γραψει ειναι κατοχυρωμενο νομικα,αποτελει πληροφοριες απο επισημα site που εχουν να κανουν με την εξελιξη του αυτοκινητου(δν προερχονται απο περιοδικα).Ολες οι καινοτομιες ειναι κατοχυρωμενες επισημα.Καποιες απ'τις καινοτομιες αφορουν συνδυασμους.
                      Μηπως αυτα που αναφερεις ηταν ''πατεντες'' με αλλο ονομα απ'τη επισημη?
                      Δν ξερω τι αλλο να πω. Ιδιαιτερα για το σκαθαρι να'ναι η πρωτη φορα που το βλεπω
                      -Προσοχη η Κ δεν καινοτομησε στην υδρ.αναρτηση αλλα την ειχε 1)στανταρ κ 2)την συνδυασε με γονατα μακφερσον

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        d-jet last edited by

                        Ο χρήστης LDriver έγραψε:

                        Μηπως αυτα που αναφερεις ηταν ''πατεντες'' με αλλο ονομα απ'τη επισημη?
                        Δν ξερω τι αλλο να πω. Ιδιαιτερα για το σκαθαρι να'ναι η πρωτη φορα που το βλεπω
                        -Προσοχη η Κ δεν καινοτομησε στην υδρ.αναρτηση αλλα την ειχε 1)στανταρ κ 2)την συνδυασε με γονατα μακφερσον

                        Αυτό ακριβώς ήθελα να πω και εγώ, αγαπητέ, αν προσέξεις ειδικότερα την πρώτη παράγραφο του post μου. Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν έχει και πολλή σημασία σε ποιον καταχωρήθηκε η Α ή Β πατέντα διότι όλοι αυτοί οι μεγάλοι κατασκευαστές εξέλιξαν ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ, άλλος πολύ άλλος λιγότερο, τη μορφή του αυτοκινήτου, όπως το γνωρίζουμε σήμερα.
                        Για το σκαθάρι είναι αλήθεια αυτό, ωστόσο δεν μπορώ με βεβαιότητα να πω οτι ήταν το πρώτο (αμφιβάλλω). Όπως και για τις περισσότερες πατέντες μπορούμε να είμαστε σίγουροι για το ποιοι τις κατέθεσαν με κάποια συγκεκριμένη ονομασία και μορφή, όχι, όμως, για το ποιοι τις σκέφτηκαν σε πρώτο επίπεδο! Γιαυτό και δε θα επέλεγα το χαρακτηρισμό 'καινοτόμοι' μόνο για τους Ιταλούς, ούτε μόνο για τους Γερμανούς, ούτε για κάνεναν. Όλοι υπήρξαν καινοτόμοι και η ιστορία του αυτοκινήτου δε θα έπρεπε να κάνει τέτοιου είδους διαχωρισμούς.
                        Μηπως ο Henry Ford δεν ήταν καινοτόμος. Χωρίς να έχει τις 'πατέντες' της Λαμντα μήπως το 'Τ' δεν άλλαξε την ιστορία του αυτοκίνητου και τις βιομηχανίας περισσότερο από κάθε άλλο βιομηχανικό προϊόν;
                        Η vw πιστεύετε οτι δεν προσέφερε τίποτα; Αλήθεια, πιστεύετε οτι η παραγωγή των αυτοκινήτων θα ήταν όπως είναι σήμερα αν δεν υπήρχε ο σκαραβαίος; Ξέρετε πόσες πατέντες έχουν καταχωρηθεί στην VW όχι μόνο για τα ίδια τα αυτοκίνητα αλλά και ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥΣ που άλλαξαν δραστικά τον τρόπο παραγωγής των αυτοκινήτων για να γίνει αυτό που είναι σήμερα;

                        Η Lancia και οι φίλοι της, πάντως, καλά κάνουν και διαφημίζουν όποιες πατέντες ή συνδυασμούς αυτών έχουν καταθέσει, όπως έτσι θα έπρεπε να κάνουν και όλοι οι υπόλοιποι.
                        Σκέψου, όμως, πόσα εξαρτήματα έχει ένα αυτοκίνητο, πόσες παραλλαγές και συνδυασμοί αυτών υπάρχουν στα διάφορα μοντέλα και πιστεύω θα καταλάβεις από μόνος σου τι με κάνει να πιστεύω οτι, πέρα από τους προφανείς διαφημιστικούς λόγους, οποιαδήποτε τέτοια αναφορά είναι μάλλον ανούσια.

                        Αυτά για σκέψη και για συζήτηση.
                        Ευχαριστώ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          ldriver last edited by

                          Αρκει να σκεφτει κανεις αυτο:Οι Ελληνες εφτιαξαν εναν απ'τπυς σημαντικοτερους πολιτισμους.........Οι Ευρωπαιοι στην αναγεννηση ''χρησιμοποιησαν'' τους αρχαιους Ελληνες.Ετσι και με τις ιταλικες καινοτομιες.....

                          Αυτο θα πει συζητηση επιπεδου.Οχι ''σφαξιμο''......

                          Μην ξεχνας topolino-500(ta beetle toy notoy)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            skullone last edited by

                            Η Flavia όντως ήταν εμπνευσμένη από τη διάταξη κινητήρα και ανάρτησης του πολύ καλού, αλλά αποτυχημένου εμπορικά Jowett Javelin (παρήχθη από το 1946 ως το 1954 σε 23.307 αντίτυπα): boxer τετρακύλινδρος με πλαϊνούς εκκεντροφόρους και επικεφαλής βαλβίδες, ενώ είχε και ανεξάρτητη ανάρτηση μπρος-πίσω και κρεμαγιέρα. Ωστόσο, το Javelin ήταν πολύ πιο αργό από τη Lancia και οι οικονομικές συγκυρίες της εποχής δεν του επέτρεψαν να πετύχει καλύτερες πωλήσεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              ldriver last edited by

                              Για παλιους και για νεους.Κατι που αγνοουσα
                              απο την αγωνιστικη ιστορια της Lancia.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  ldriver last edited by

                                  Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:

                                     MAMA MIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    popol-ros last edited by

                                    lancia Y ή αλλιως απο τα καλυτερα αυτοκινητα στην μικρη (γιατι οχι μικρομεσαια) κατηγορια.......

                                    θα τα πω απλα και γρηγορα μιας και νυσταζω
                                    κινητηρας : απλα κορυφαιος απο ΟΛΕΣ τις αποψεις , και ναι γιατι οχι ισως ο καλυτερος 1,400 αρης.....
                                    τιμονι : μηδενικη αισθηση , ετσι και ετσι σαφες , ομορφο σχεδιαστικα , μικρο ευρος ρυθμισης, με απλα λογια : δεν προβληματιζει.....
                                    φρενα : ΑΨΟΓΑ , ακουραστα με ωραια αισθηση και ενα ABS που σπανια μπαινει......
                                    θεση οδηγησης : μπορουσε και καλυτερη....... μηδενικη πλευρικη στηριξη απο τα καθισματα
                                    κιβωτιο DFN : ποιος ειπε κακο λογο να τον λιθοβολισω εδω και τωρα.......με μια λεξη απλα θα το χαρακτηρισω : respect και ας λενε μερικοι οτι θελουνε.....
                                    διακοσμος : απο αλλο πλανητη , η απιστευτη φινετσα , μπαινεις μετα και γεμιζει με χαμογελο η μερα σου , ειδικα το ταμπλο μπορω να πω οτι εγινε ενα απο τα favorit.....
                                    παραφωνιες : τα φτηνα πλαστικα , τα φτηνα χειριστιρια του κλιματισμου, η ΑΠΟΥΣΙΑ πισω προσκεφαλων,
                                    στο δρομο : απιστευτο, τρομερη αποσβεση ανωμαλιων (ειπανε οτι το κλιο ειναι καλο??? αυτο τοτε τι ειναι???) αθορυβο εως τα 130-140 (μετα εχουμε προβλημα) , προοδευτικο στις αντιδρασεις του χωρις εξαρσεις , τυπικα υποστροφικο αλλα κατα κυριο λογο η απολυτη ουδετεροτητα , για υπερστροφη πρεπει να κανεις προσευχες......

                                    αποτελεσμα : πολυ καλυτερο απο το κλιο (και πιστεψτε με απλα δεν το περιμενα.......), μια απλα πολυ καλη επιλογη για την κατηγορια και σιγουρα θα το σκεφτομουνα για την μανα / αδερφη μου........

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sakiss last edited by

                                      link

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        sakiss last edited by

                                        Appia coupe

                                        link

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lotusnick last edited by

                                          Re ti tou ekane tou Popolarou H Italida mou
                                          Eprepe na grapseis se kana Clio topic oti einai kalytero apo to Clio, na parei fotia to 4tf.
                                          Na poume oti to amaxi einai to Ypsilon 1.4 DFN, Imiautomato.

                                          Ksexnas to basikotero atou, tis.
                                          TRELENEI TIS GYNAIKES

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            krusenstern last edited by

                                            sakiss φτιάξε σε παρακαλώ τα πελώρια λινκς στα δύο τελευταία ποστς σου.

                                            [κείμενο](ΠΕΛΩΡΙΟ ΛΙΝΚ)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 75
                                            • 76
                                            • 25 / 76
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr