-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Τέρμα τα CVT ?Αυτό μάλλον θα έπρεπε να το καταλάβουμε από τη μη χρήση του στα Panda, Ypsilon, Musa όπου εκεί οι απαιτήσεις αντοχής του ιμάντα περιορίζονται στους (το πολύ 95) 60-80 ίππους. Τώρα με πιο βαρύ αμάξωμα (άρα σφόνδυλο διαφορετικής σχεδίασης) και περισσότερα άλογα, μάλλον είναι θέμα κόστους η απόρριψη του συγκεκριμένου κιβωτίου. Πάντως, νομίζω ότι τα CVT θα τραβήξουν ξανά προς τη δόξα. Αναμένουμε την αναγέννησή τους από τη Fiat ή καμιά Nissan που τα χρησιμοποίησαν και άφησαν καλές εντυπώσεις. Και οι δυο πάντως με τα τελευταία τους μικρά, σαν να τα φοβούνται τα CVT.
Πρόβλεψη: Θα επανέρθουν σε νέο μοντέλο και όχι σε κάποιο facelift. Καμιά αιτιολόγηση για την πρόβλεψή μου;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Αναμένουμε την αναγέννησή τους από τη Fiat ή καμιά Nissan που τα χρησιμοποίησαν και άφησαν καλές εντυπώσεις. Και οι δυο πάντως με τα τελευταία τους μικρά, σαν να τα φοβούνται τα CVT.Η Nissan δε χρησιμοποίησε CVT κιβώτιο στο k12 micra δυστυχώς λόγω κόστους,παρ'όλο που στο k11 υπήρχε έκδοση με αυτό. Προφανώς τ οαγοραστικό κοινό δεν εκτίμησε τις δυνατότητές του οπότε η χρησιμοποίηση ενός απλού αυτόματου θα μείωνε και το κόστος.
Ελπίζω η Nissan να φέρει στην Ευρώπη και άλλα μοντέλα υψηλής ιπποδύναμης με CVT. Κρίμα που δε το εκμεταλέυται όπως θα έπρεπε. -
Πάντως, η Nissan 'πούλησε' το CVT στην περίπτωση του micra, αλλά διατήρησε το CVT του Primera, όπου ο ιμάντας διαχειρίζεται 140 (!) ίππους. Το κόστος σίγουρα έπαιζε ρόλο, αλλά μαζί και με το CVT του Jazz, θα μπορούσαν να χτίσουν μαζί αυτήν την καινοτομία, και να την καταξιώσουν στα μάτια του αγοραστικού κοινού.
Η τεχνολογική πρόοδος, όταν είναι πολύ γρήγορη (σε πολλές αγορές ακόμα δεν έχουν προχωρήσει τα αυτόματα και τα σειριακά, και εμείς θέλουμε CVT; ) δεν αρκεί μια μόνο εταιρεία να την προωθήσει. It takes (at least) two to tango, που λένε και κάποιοι...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Πάντως, η Nissan 'πούλησε' το CVT στην περίπτωση του micra, αλλά διατήρησε το CVT του Primera, όπου ο ιμάντας διαχειρίζεται 140 (!) ίππους...Υπάρχει και το Murano
-
deleted post!
-
Το Murano όμως βγήκε τα τελευταία δυο χρόνια (συμπεριλαμβανομένου του ενός που απλά δεν κυκλοφορούσε στην Ευρώπη), ενώ το primera CVT έχει μπόλικα χρόνια στην αγορά (άρα λιγότερα -υποτιθέμενα- χρόνια εξέλιξης). I hope you get my point.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Το Murano όμως βγήκε τα τελευταία δυο χρόνια (συμπεριλαμβανομένου του ενός που απλά δεν κυκλοφορούσε στην Ευρώπη), ενώ το primera CVT έχει μπόλικα χρόνια στην αγορά (άρα λιγότερα -υποτιθέμενα- χρόνια εξέλιξης). I hope you get my point.Οf course
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
ξέρει κανείς πότε έρχονται τα αυτόματα κιβώτια στο Grande ?
5χυτο Multijet 90hp Q1/2006
Dualogic Q3/2006
.................................................
Αισθητηρες ελαστικων Q1-Q2/2006
Hi-Fi 'Interscope' Q1/2006To HiFi Interscope τί είναι ?
Τέρμα τα CVT ?
Καλυτερος equaliser απο το Sub-woofer.
CVT fine. -
GPunto S2000
http://video.google.com/videoplay?docid ... 20&q=punto -
Το είδα μέσα από κινούμενο αυτοκίνητο στο προαύλιο ενός καταστήματος Fiat (στο δρόμο μεταξύ Παιανίας Κορωπίου) στο γνωστό μπλέ και σε ένα άλλο γαλάζιο μεταλλικό και μου έκανε άριστη εντύπωση από αισθητικής πλευράς.
-
Ανήμερα Χριστούγεννα στην πλατεία της Νέας Κηφισιάς, πορτοκαλί Grande Punto με αυτοκόλλητα '4Τροχοί Τεστ'. Κουκλί είναι!
-
λοιπον ειδα δυο γκραντε πουντο στη θεσσαλονικη τη παραμον χριστουγεννων...
ειδα ενα κοκκινο ιταλικο ντιζελ, διπορτο με ζαντες κτλ κτλ πλυμενο και ηταν πολυ ομορφο!
παρακατω βλεπω ενα 5θυρο ελληνικο χωρις ζαντες σε γαλαζιο απαλο χρωμα που δεν μου εκανε καθολου εντυπωση...εδειχνε φτωχο!καταληξη...οι σπορτιφ εκδοσεις ειναι ομορφες, οι υπολοιπες παει και ρχεται...
α! δειχνει στο ματι πιο μικρο απο το νεο κλιο που ειδα στην ιταλια!
-
ανακεφαλαιωση? ανακεφαλαιωση!
ποσο κανει ρε παιδια σε καμια φτηνη μεν, λογικη δε εκδοση για 2ο αυτοκινητο?ΙΚΕ-ΙΚΕ εισαι εδω?
ενα ασπρο διπορτο grande punto με φυμε
σε παρακαλωστο νετ μονο μπλε και κοκκινα βλεπω..
edit: ακυρο, εφτιαξα κατι...
καλο ειναι και σε ασπρο.. μ'αρεσει -
.....που μπορω να παω να το δω και να το δοκιμασω?
-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
.....που μπορω να παω να το δω και να το δοκιμασω?Σε μια αντιπροσωπεία ίσως;
Σε άσπρο είναι πάρα πολύ ωραίο -
εεε εεεεεεεεεεεε.... τι ασθενοφορο μωρε ειναι τουτο?
Τοσα χρωματα υπαρχουν ρε petran κακογουστε , το ασθενοφορι χρωμα βρηκες?
Παντως, στο συνεργειο που πηγα να αλλαξω τακακια και λαδια στον κουβα μου, ειχα την ευκαιρια να κανω φυλλο και φτερο το νεο Grande. ΙΜΟ εχουνε γινει προσπαθειες συγκρατησης κοστους και καποια ελαφρα ατοπηματα 1) βγαλανε τα πλαστικα καλυμματα στους πισω θολους, και βαλανε μια παχια στρωση πισσας (??), 2) σε μερικα πλαστικα τα τελειωματα θα μπορουσαν να ηταν ποιοοο smooth, 3) οι ποτηροθηκες ειναι παντελως αχρηστες.... ουτε για κινητο δεν κανουν , τα χερουλια οροφης δεν ειναι λαδιου (αυτα με την αργη επαναφορα) αλλα τουλαχιστον προβλεψαν και εβαλαν ελαστικα παρεμβυσματα για μην τυχον και χτυπανε... και ισως 2-3 πραγματακια ακομα που μου διαφευγουν. Βεβαια, συνολικα το αμαξι ειναι πολυ καλο και ποιοτικο, απλα καποιες τσιγγουνιες εγιναν... Κοιταω τωρα βεβαια πολυ λεπτομερια... αλλα τελος παντων, μου αρεσει να βλεπω και τα ψιλα γραμματα.
Ααααα και μαλλον το τριθυρο πρεπει να εχει χαμηλοτερη θεση οδηγησης απο το 5θυρο...Για οσους το σκεφτουνε παντως... καλυτερα να προτιμησουνε την emotion η και Sport εκδοση. Εχουνε υφασματα, ευκολιες και καποια υλικα που θα δειξουν/ταιριαξουν καλυτερα στο αμαξι αυτο.
-
ασε ρε corsair
εδω οδηγουμε skoda, το fiat θα μας χαλασει?λευκο ή αντε και ασημι. τιποτα αλλο.
φιμε τζαμι, μαυρο βινυλ στον ουρανο και παπαλα.. (ΙΚΕΕΕΕ )τωρα για τα χερουλια... το 77αρι σκεφτομαι, οποτε ποιος θα εχει αναγκη να πιασει το χερουλι?
ποτηροθηκες ομως...χμμ
για βαλε καμια φωτο αν εχεις..για 3θυρο λεω, γιατι ειναι και αρκετα (πολυ) πιο ακαμπτο..
σκεφτομαι να ξαναπαρω φιατ για να ξεπερασω τις φοβιες μου. (ειχα γινει χαλκομανια με ενα uno)
μαλλον απο τοτε που εκοψα το καπνισμα εχω γινει ατρομητοςοσο για θολους κλπ.. ε, οκ, δεν θα βγουνε καλυτερες εκδοσεις αργοτερα?
κατι ακουσα και για μια τουρμπισια.. (τραμπα ή τροπετακι σε 2 χρονακια )
μπορει να τσιμπησουμε και καννα θολο αργοτερα απο καννα μεγαλυτερο μοντελο..παντως ολα τα μικρα στην κατηγορια κανουνε τσιγγουνιες.
εκτος βεβαια του fabia (μακραν το καλυτερο μικρο), αλλα λεω να μην παρω 2ο skoda...για πειτε τωρα τα λοιπα...
τιμες? πραγματικες, οχι jokes
και καννα ντηλερ γνωστο εχουμε?
α, και καννα forum? -
κατι ακουσα και για μια τουρμπισια..
Ακούγεται ότι το 2ο εξάμηνο του 2006 θα βγει μια έκδοση 1.6 turbo με 160 - 180 άλογα.
Μάκάρι να ισχύει αυτό.Θα δείξει ο χρόνος. -
Πετραν...
για τιμες που ρωτησες. Το Dynamic 3θυρο 77αρι με το κλειδι στο χερι 13250. Για 5θυρο προσθεσε 360Euro. Αυτα μου εδωσαν απο dealer στην Θεσσαλονικη.
Εδω δες και τιμες καποιον εξτρα πανω στην Dynamic: http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... &start=485
Οι ποτηροθηκες που σε απασχολησαν πολυ απλα δεν χωρανε τα στανταρ αναψυκτικα σε αντιθεση με του Mk2 που ηταν φτιαγμενες γι αυτα!!! Το μεγεθος πλεον πρεπει να ειναι φτιαγμενο για κατι χαρτινα ποτηρια του καφε... σαν και αυτα που δινουν τα μηχανηματα. Αλλα και παλι φαινονται ρηχες για να μπορεσουν να στηριξουν ακομα και το νεο φορμα!!! Αυτα μονο οι Ιταλοι μπορουν να τα κανουν
Παντως αν κοιτας για grande σκεψου καλυτερα για τον 95αρι μιας και η επιβαρυνση δεν ειναι τραγικη. -
13250??
κατι 11500 ειναι ψευτιες, ε?και κατι αλλο.. στο λινκ που με εστειλες:
....Petran: Αν του βάλουν και προγραμματάκι...τα 400 τα έχει στον τροχό!
lkar: (Σπρώχνοντας τον Petran ψιθυρίζει) Για Fiat λέει...
Petran ξανά: ...εεε...Και γιατί να μην πάρεις ένα Superb, να έχεις και χώρους; Εγώ ξαπλώνω χαλαρά εκεί μέσα!
ΠΟΤΕ δεν ξαπλωνω στο superb!
αυτος ο διαλογος ειναι ψευδης!
Fiat Grande Punto 2005