-
Νομίζω πως είναι η πιο περίεργη κόντρα μετά το 'Γιουβαρλάκια vs Ψαρόσουπα'.
Η υπόθεση έχει ως εξής:
Έχω (ή σωστότερα χρησιμοποιώ) ένα Rover 416si του '96 που μόλις συμπλήρωσε 140.000 χλμ. Ήταν το προηγούμενο οικογενειακό μας αυτοκίνητο, που μου παραχωρήθηκε μετά την αγορά ενός A4 1.8Τ. Στην οικογένεια υπάρχει και ένα Punto 1.4 Sporting που είχε αγοραστεί ως δεύτερο αυτοκίνητο για αστικές και περιαστικές μετακινήσεις, πριν 2 χρόνια και κάτι ψιλά. Έχει μόλις 14.000χλμ.Το Rover έχει αρχίσει να χρειάζεται κάποια έξοδα. Πριν ένα μήνα έγινε σέρβις με κόστος κοντά 250 ευρώ (χρειάστηκαν αλλαγή διάφοροι ιμάντες) και πρέπει να αλλαχτεί και η τρύπια εξάτμιση (δεν προλάβαμε την προηγούμενη φορά). Επίσης, απ’ ότι μου είπε ο μηχανικός μου, το κιβώτιο έχει σπάσει κάποιο δόντι και το αλέθει, οπότε σε κάποια φάση θα χρειαστεί αλλαγή και το κιβώτιο (άγνωστο πότε-αλλά η ζημιά έχει αρκετό καιρό που έχει γίνει). Μου φαίνεται επίσης ότι έχει αρχίσει και πατινάρει ο συμπλέκτης μου… Επίσης ακούω εδώ και 2-3 βδομάδες κάποια τριξίματα στο στρίψιμο κατά το παρκάρισμα/ξεπαρκάρισμα και φοβάμαι μήπως αρχίσει και έχει πρόβλημα η (ήδη μια φορά αλλαγμένη) κρεμαγιέρα....
Τα αμορτισέρ (κάτι σιχαμερά KYB) έχουν ήδη 45.000 χλμ στην πλάτη τους, οπότε θα χρειαστούν άλλαγμα μέσα στα επόμενα 5.000-10.000 χλμ. Το ίδιο νομίζω πως χρειάζονται και τα σινεμπλόκ, που είναι της μάνας του. Επίσης φοράει και κάτι βαρκίσια/τρισάθλια λάστιχα (τα μαμά του Punto-για περίεργους λόγους), τα οποία το αργότερο μετά τη φθορά του τρίτου καλοκαιριού της ζωής τους θα πρέπει να αλλαχθούν.
Υπολογίστε έξοδα που θα πρέπει να γίνουν μέσα στους επόμενους 6/12 μήνες…. (αλήθεια, πόσο πηγαίνει ένα κιβώτιο, χονδρικά; )
Και όλα αυτά για ένα αυτοκίνητο που ΔΕΝ μ’ αρέσει! Εκτός από την κινητήρα που πηγαίνει πολύ καλά 4.000-7.000 σαλ, τα περισσότερα χαρακτηριστικά απέχουν μακράν απ’ τα γούστα μου… Κακή θέση οδήγησης, μέτριο κιβωτιο και, κυρίως, μηδενική αίσθηση!
Και έρχομαι στο ψητό:
Χθες, καθώς μιλούσαμε με τον πατέρα μου, έπεσε η ιδέα να πουλήσουμε το rover όσο είναι ακόμα ζωντανό, να πάρω το Punto και αγοράσουμε και ένα Panda για δεύτερο (ή μήπως τρίτο; ). Το rover το παίρνει ο fiat-έμπορος για περίπου 3 χιλιάρικα (δίνουμε άλλα 6 για το fiatάκι).Έχουμε ως δεδομένα ότι το αυτοκίνητο μου κάνει αρκετούτσικα χιλιόμετρα το χρόνο (σε 7 μήνες έχω κάνει περίπου 12 χιλιάδες), ότι το rover θα χρειαστεί στο λιγότερο ή περισσότερο άμεσο μέλλον, έξοδα δυσανάλογα μεγάλα για την αξία του (οικονομικής και οδηγικής), το γεγονός ότι το Punto χαραμίζεται μέσα στην πόλη και το ότι θα ήθελα να συνδυάσω, όσο γίνεται την οδηγική ευχαρίστηση/βελτίωση με το χαμηλό κόστος.
Σκεφτείτε επίσης την τραγική εικόνα που έχουν τα rover στον τομέα της αξιοπιστίας, καθώς επίσης και την πιθανή μετάβασή μου ένα αυτοκίνητο με 200 κυβικά και 15 άλογα λιγότερα και την σαφώς λιγότερη άνεση/ταξιδιωτικές ικανότητες…
Ο αρνητικός ισολογισμός μου (φοιτητής γαρ) και η αυτοκινητική παιδεία της οικογένειας, δεν μου επιτρέπουν να ψάξω λύσεις, όπως μεταχειρισμένο rallye ή miata mkI.
Να προχωρήσω στην αλλαγή; Το όλο θέμα μου ήρθε ξαφνικό, καθώς καλό είναι να πάρω απόφαση αύριο-μεθαύριο!
Συγγνώμη για το πρήξιμο, αλλά αν δεν ρωτήσεις στο 4TF για αυτοκίνητα, που θα ρωτήσεις;
-
Νομίζω πως είναι η πιο περίεργη κόντρα μετά το 'Γιουβαρλάκια vs Ψαρόσουπα'.
Η υπόθεση έχει ως εξής:
Έχω (ή σωστότερα χρησιμοποιώ) ένα Rover 416si του '96 που μόλις συμπλήρωσε 140.000 χλμ. Ήταν το προηγούμενο οικογενειακό μας αυτοκίνητο, που μου παραχωρήθηκε μετά την αγορά ενός A4 1.8Τ. Στην οικογένεια υπάρχει και ένα Punto 1.4 Sporting που είχε αγοραστεί ως δεύτερο αυτοκίνητο για αστικές και περιαστικές μετακινήσεις, πριν 2 χρόνια και κάτι ψιλά. Έχει μόλις 14.000χλμ.Το Rover έχει αρχίσει να χρειάζεται κάποια έξοδα. Πριν ένα μήνα έγινε σέρβις με κόστος κοντά 250 ευρώ (χρειάστηκαν αλλαγή διάφοροι ιμάντες) και πρέπει να αλλαχτεί και η τρύπια εξάτμιση (δεν προλάβαμε την προηγούμενη φορά). Επίσης, απ’ ότι μου είπε ο μηχανικός μου, το κιβώτιο έχει σπάσει κάποιο δόντι και το αλέθει, οπότε σε κάποια φάση θα χρειαστεί αλλαγή και το κιβώτιο (άγνωστο πότε-αλλά η ζημιά έχει αρκετό καιρό που έχει γίνει). Μου φαίνεται επίσης ότι έχει αρχίσει και πατινάρει ο συμπλέκτης μου… Επίσης ακούω εδώ και 2-3 βδομάδες κάποια τριξίματα στο στρίψιμο κατά το παρκάρισμα/ξεπαρκάρισμα και φοβάμαι μήπως αρχίσει και έχει πρόβλημα η (ήδη μια φορά αλλαγμένη) κρεμαγιέρα....
Τα αμορτισέρ (κάτι σιχαμερά KYB) έχουν ήδη 45.000 χλμ στην πλάτη τους, οπότε θα χρειαστούν άλλαγμα μέσα στα επόμενα 5.000-10.000 χλμ. Το ίδιο νομίζω πως χρειάζονται και τα σινεμπλόκ, που είναι της μάνας του. Επίσης φοράει και κάτι βαρκίσια/τρισάθλια λάστιχα (τα μαμά του Punto-για περίεργους λόγους), τα οποία το αργότερο μετά τη φθορά του τρίτου καλοκαιριού της ζωής τους θα πρέπει να αλλαχθούν.
Υπολογίστε έξοδα που θα πρέπει να γίνουν μέσα στους επόμενους 6/12 μήνες…. (αλήθεια, πόσο πηγαίνει ένα κιβώτιο, χονδρικά; )
Και όλα αυτά για ένα αυτοκίνητο που ΔΕΝ μ’ αρέσει! Εκτός από την κινητήρα που πηγαίνει πολύ καλά 4.000-7.000 σαλ, τα περισσότερα χαρακτηριστικά απέχουν μακράν απ’ τα γούστα μου… Κακή θέση οδήγησης, μέτριο κιβωτιο και, κυρίως, μηδενική αίσθηση!
Και έρχομαι στο ψητό:
Χθες, καθώς μιλούσαμε με τον πατέρα μου, έπεσε η ιδέα να πουλήσουμε το rover όσο είναι ακόμα ζωντανό, να πάρω το Punto και αγοράσουμε και ένα Panda για δεύτερο (ή μήπως τρίτο; ). Το rover το παίρνει ο fiat-έμπορος για περίπου 3 χιλιάρικα (δίνουμε άλλα 6 για το fiatάκι).Έχουμε ως δεδομένα ότι το αυτοκίνητο μου κάνει αρκετούτσικα χιλιόμετρα το χρόνο (σε 7 μήνες έχω κάνει περίπου 12 χιλιάδες), ότι το rover θα χρειαστεί στο λιγότερο ή περισσότερο άμεσο μέλλον, έξοδα δυσανάλογα μεγάλα για την αξία του (οικονομικής και οδηγικής), το γεγονός ότι το Punto χαραμίζεται μέσα στην πόλη και το ότι θα ήθελα να συνδυάσω, όσο γίνεται την οδηγική ευχαρίστηση/βελτίωση με το χαμηλό κόστος.
Σκεφτείτε επίσης την τραγική εικόνα που έχουν τα rover στον τομέα της αξιοπιστίας, καθώς επίσης και την πιθανή μετάβασή μου ένα αυτοκίνητο με 200 κυβικά και 15 άλογα λιγότερα και την σαφώς λιγότερη άνεση/ταξιδιωτικές ικανότητες…
Ο αρνητικός ισολογισμός μου (φοιτητής γαρ) και η αυτοκινητική παιδεία της οικογένειας, δεν μου επιτρέπουν να ψάξω λύσεις, όπως μεταχειρισμένο rallye ή miata mkI.
Να προχωρήσω στην αλλαγή; Το όλο θέμα μου ήρθε ξαφνικό, καθώς καλό είναι να πάρω απόφαση αύριο-μεθαύριο!
Συγγνώμη για το πρήξιμο, αλλά αν δεν ρωτήσεις στο 4TF για αυτοκίνητα, που θα ρωτήσεις;
-
Νομίζω πως είναι η πιο περίεργη κόντρα μετά το 'Γιουβαρλάκια vs Ψαρόσουπα'.
Η υπόθεση έχει ως εξής:
Έχω (ή σωστότερα χρησιμοποιώ) ένα Rover 416si του '96 που μόλις συμπλήρωσε 140.000 χλμ. Ήταν το προηγούμενο οικογενειακό μας αυτοκίνητο, που μου παραχωρήθηκε μετά την αγορά ενός A4 1.8Τ. Στην οικογένεια υπάρχει και ένα Punto 1.4 Sporting που είχε αγοραστεί ως δεύτερο αυτοκίνητο για αστικές και περιαστικές μετακινήσεις, πριν 2 χρόνια και κάτι ψιλά. Έχει μόλις 14.000χλμ.Το Rover έχει αρχίσει να χρειάζεται κάποια έξοδα. Πριν ένα μήνα έγινε σέρβις με κόστος κοντά 250 ευρώ (χρειάστηκαν αλλαγή διάφοροι ιμάντες) και πρέπει να αλλαχτεί και η τρύπια εξάτμιση (δεν προλάβαμε την προηγούμενη φορά). Επίσης, απ’ ότι μου είπε ο μηχανικός μου, το κιβώτιο έχει σπάσει κάποιο δόντι και το αλέθει, οπότε σε κάποια φάση θα χρειαστεί αλλαγή και το κιβώτιο (άγνωστο πότε-αλλά η ζημιά έχει αρκετό καιρό που έχει γίνει). Μου φαίνεται επίσης ότι έχει αρχίσει και πατινάρει ο συμπλέκτης μου… Επίσης ακούω εδώ και 2-3 βδομάδες κάποια τριξίματα στο στρίψιμο κατά το παρκάρισμα/ξεπαρκάρισμα και φοβάμαι μήπως αρχίσει και έχει πρόβλημα η (ήδη μια φορά αλλαγμένη) κρεμαγιέρα....
Τα αμορτισέρ (κάτι σιχαμερά KYB) έχουν ήδη 45.000 χλμ στην πλάτη τους, οπότε θα χρειαστούν άλλαγμα μέσα στα επόμενα 5.000-10.000 χλμ. Το ίδιο νομίζω πως χρειάζονται και τα σινεμπλόκ, που είναι της μάνας του. Επίσης φοράει και κάτι βαρκίσια/τρισάθλια λάστιχα (τα μαμά του Punto-για περίεργους λόγους), τα οποία το αργότερο μετά τη φθορά του τρίτου καλοκαιριού της ζωής τους θα πρέπει να αλλαχθούν.
Υπολογίστε έξοδα που θα πρέπει να γίνουν μέσα στους επόμενους 6/12 μήνες…. (αλήθεια, πόσο πηγαίνει ένα κιβώτιο, χονδρικά; )
Και όλα αυτά για ένα αυτοκίνητο που ΔΕΝ μ’ αρέσει! Εκτός από την κινητήρα που πηγαίνει πολύ καλά 4.000-7.000 σαλ, τα περισσότερα χαρακτηριστικά απέχουν μακράν απ’ τα γούστα μου… Κακή θέση οδήγησης, μέτριο κιβωτιο και, κυρίως, μηδενική αίσθηση!
Και έρχομαι στο ψητό:
Χθες, καθώς μιλούσαμε με τον πατέρα μου, έπεσε η ιδέα να πουλήσουμε το rover όσο είναι ακόμα ζωντανό, να πάρω το Punto και αγοράσουμε και ένα Panda για δεύτερο (ή μήπως τρίτο; ). Το rover το παίρνει ο fiat-έμπορος για περίπου 3 χιλιάρικα (δίνουμε άλλα 6 για το fiatάκι).Έχουμε ως δεδομένα ότι το αυτοκίνητο μου κάνει αρκετούτσικα χιλιόμετρα το χρόνο (σε 7 μήνες έχω κάνει περίπου 12 χιλιάδες), ότι το rover θα χρειαστεί στο λιγότερο ή περισσότερο άμεσο μέλλον, έξοδα δυσανάλογα μεγάλα για την αξία του (οικονομικής και οδηγικής), το γεγονός ότι το Punto χαραμίζεται μέσα στην πόλη και το ότι θα ήθελα να συνδυάσω, όσο γίνεται την οδηγική ευχαρίστηση/βελτίωση με το χαμηλό κόστος.
Σκεφτείτε επίσης την τραγική εικόνα που έχουν τα rover στον τομέα της αξιοπιστίας, καθώς επίσης και την πιθανή μετάβασή μου ένα αυτοκίνητο με 200 κυβικά και 15 άλογα λιγότερα και την σαφώς λιγότερη άνεση/ταξιδιωτικές ικανότητες…
Ο αρνητικός ισολογισμός μου (φοιτητής γαρ) και η αυτοκινητική παιδεία της οικογένειας, δεν μου επιτρέπουν να ψάξω λύσεις, όπως μεταχειρισμένο rallye ή miata mkI.
Να προχωρήσω στην αλλαγή; Το όλο θέμα μου ήρθε ξαφνικό, καθώς καλό είναι να πάρω απόφαση αύριο-μεθαύριο!
Συγγνώμη για το πρήξιμο, αλλά αν δεν ρωτήσεις στο 4TF για αυτοκίνητα, που θα ρωτήσεις;
-
Δεν θα το συζητουσα καν......Προχωρα το.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Να προχωρήσω στην αλλαγή;ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ!!!
-
Easy
Kratas to Punto, mono kai mono pou einai poly pio kainourgio kai se kalyteri katastasi apo to Rover to opoio ws autokinito 10etias einai logiko na zitaei xrima.
-
Δεν χρειάζεται δεύτερη σκέψη ... just do it
-
Ο λαος μιλησε...
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
EasyKratas to Punto, mono kai mono pou einai poly pio kainourgio kai se kalyteri katastasi apo to Rover to opoio ws autokinito 10etias einai logiko na zitaei xrima.
E, όχι μόνο και μόνο! Έχεις οδηγήσει το 416;
Το μόνο του πλεονέκτημα είναι ο δεσμός αίματος που μας δένει! (k-series).Και αυτό από τις 4.000 και πάνω, γιατί χαμηλά,δεν...
-
Δε πιστεύω να το εχεις ακόμα
σε λίγο θα αυτοκαταστραφεί -
Ακόμη το σκέφτεσαι;
-
Με πείσατε!
Μάλλον δεν ήθελα και πολύ...Έχετε να αντιπροτείνετε κάτι απέναντι στο Panda; Δεν μας πολυνοιάζουν οι επιδόσεις. Ζητάμε άνεση, ποιότητα κύλισης, πρακτικότητα, οικονομία και κυρίως ευκολία στη χρήση.
Νομίζω πως δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή από το σου-φτιάχνω-τη-μέρα Panda.
Το Picanto μου φαίνεται πολύ μίζερο και ας είναι καλύτερο/γρηγορότερο/φτηνότερο...
Χρηματικός περιορισμός τα 10.000!
edit-χαζό ορθογραφικό
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Με πείσατε!
Μάλλον δεν ήθελα και πολύ...Έχετε να αντιπροτείνεται κάτι απέναντι στο Panda; Δεν μας πολυνοιάζουν οι επιδόσεις. Ζητάμε άνεση, ποιότητα κύλισης, πρακτικότητα, οικονομία και κυρίως ευκολία στη χρήση.
Νομίζω πως δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή από το σου-φτιάχνω-τη-μέρα Panda.
Το Picanto μου φαίνεται πολύ μίζερο και ας είναι καλύτερο/γρηγορότερο/φτηνότερο...
Χρηματικός περιορισμός τα 10.000!
Εγώ με παρόμοιο δίλημα κοιτάζω για Grande.
Τα Panda έχουν αποδειχτεί πολύ καλοφτιαχμένα χωρίς προβλήματα.
Για τα χρήματα έχει πολύ καλούς χώρους και με το μικρό μέγεθος είναι πολύ χρήσιμο στην πόλη. -
Miata MK1
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Με πείσατε!
Μάλλον δεν ήθελα και πολύ...
Έχετε να αντιπροτείνεται κάτι απέναντι στο Panda; Δεν μας πολυνοιάζουν οι επιδόσεις. Ζητάμε άνεση, ποιότητα κύλισης, πρακτικότητα, οικονομία και κυρίως ευκολία στη χρήση.
Νομίζω πως δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή από το σου-φτιάχνω-τη-μέρα Panda.Πατριώτη (Εδεσσαίος είσαι; ), μην το σκέφτεσαι καν. Το παντάκι είναι ότι καλύτερο, όσες φορές το έχω οδηγήσει μετανιώνω που όταν μπορούσα δεν πήρα ένα. Κατά τα άλλα, εφόσον υπάρχει το punto, γιατί δε σκέφτεσαι και ένα πιο 'φοιτητικό' αυτοκίνητο να το χρησιμοποιείς εσύ: Ενα σμαρτάκι με 38ευρώ τέλη και 230 ευρώ ασφάλεια το χρόνο ας πούμε;...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Miata MK1Ρε συ! Με τον πόνο μας παίζεις;;;
Θέλεις να με πετάξουν από το μπαλκόνι; Μεταξύ σοβαρού και στείου πέταξα μια σπόντα, αλλά δεν...Γιατί 1) είναι μεταχειρισμένο, 2) είναι διθέσιο κάμπριο, ήτοι 'πρόκληση' για κάποιον που δεν ξέρει από αυτοκίνητα. Αντε να κάτσεις να εξηγείς για 1600 κυβικά, πίσω κίνηση, κόστος 6000-7000...
Το miata mk2.5 1.8 θα έρθει μαζί με το πτυχίο. Έτσι θέλω να φαντάζομαι, δηλαδή! Με βοηθάει να κοιμάμαι καλύτερα τα βράδυα...Είμαι καλά, γιατρέ;
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Με πείσατε!
Μάλλον δεν ήθελα και πολύ...
Έχετε να αντιπροτείνεται κάτι απέναντι στο Panda; Δεν μας πολυνοιάζουν οι επιδόσεις. Ζητάμε άνεση, ποιότητα κύλισης, πρακτικότητα, οικονομία και κυρίως ευκολία στη χρήση.
Νομίζω πως δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή από το σου-φτιάχνω-τη-μέρα Panda.Πατριώτη (Εδεσσαίος είσαι; ), μην το σκέφτεσαι καν. Το παντάκι είναι ότι καλύτερο, όσες φορές το έχω οδηγήσει μετανιώνω που όταν μπορούσα δεν πήρα ένα. Κατά τα άλλα, εφόσον υπάρχει το punto, γιατί δε σκέφτεσαι και ένα πιο 'φοιτητικό' αυτοκίνητο να το χρησιμοποιείς εσύ: Ενα σμαρτάκι με 38ευρώ τέλη και 230 ευρώ ασφάλεια το χρόνο ας πούμε;...
Εδεσσαίος τα τελευταία 12 χρόνια! Και συ;
Φαντάσου Αλέξ/πολη-Έδεσσα με το smart; Δεν παίρνω κανέναν τσίγκο sporting καλύτερα;
Δεν παίζει άλλο αυτοκίνητο εκτός του punto για μένα! Πρώτον γιατί το αυτοκίνητο είναι δικό μας και το ξέρουμε (τα μεταχειρισμένα είναι λαχείο) και δεύτερον, γιατί είναι too much για την χρήση που του κάνουν και 'χαραμίζεται'...Άσε που κοπανάει κιόλας μέσα στην πόλη και είναι λίγο εκνευριστικό.
Το panda είναι οικονομικότερο, πρακτικότερο και μικρότερο. Μια φορά το οδήγησα και το ερωτεύτηκα! Μου έφτιαξε τη διάθεση!
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Το miata mk2.5 1.8 θα έρθει μαζί με το πτυχίο.Είμαι καλά, γιατρέ;Δε θα μπορούσες να είσαι καλύτερα. Φαντάσου να έρθει κιόλας...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
[
Εδεσσαίος τα τελευταία 12 χρόνια! Και συ;Ναι... Απ'το βαρόσι κιόλας!! Αααααχ...
Φαντάσου Αλέξ/πολη-Έδεσσα με το smart; Δεν παίρνω κανέναν τσίγκο sporting καλύτερα;
Ναι, καλά, δεν γίνεται, όντως! Αν κρατήσεις όμως το punto; Το σμαρτάκι θα το ευχαριστηθεί η μαμά σου ή ο μπαμπάς σου μέσα στην πόλη...
Το panda είναι οικονομικότερο, πρακτικότερο και μικρότερο. Μια φορά το οδήγησα και το ερωτεύτηκα! Μου έφτιαξε τη διάθεση!
Ναι, ναι! Έτσι είναι! Είναι πολύ όμορφο αμαξάκι...
-
σουταρε το ροβερ συντομα!
κοντευω να ξεχασω πως ηταν το 416...παντα μια χαρα αμαξι!
Περίεργο δίλημμα: Rover 416 vs Punto!