-
Ο χρήστης PetRaN έγραψε:
u2 mateα, και το να λες το superb passat ειναι λιγο ..understatement ..
Std kalytera superb para Passat proigoumenis genias.
Apla den kserw pos to blepei to agorastiko koino.
PX. Ena Superb idiou etous me ena antistixou etous kai spec Passat, kratane to idio kala tin axia tous. Se € kai % please. -
με τις διαφορες οτι ειναι πιο ψαγμενο το superb σε στησιμο (δεδομενης της κατηγοριας), εχει καλυτερο εξοπλισμο και διαφορα κολπακια, καλυτερους χωρους και κορυφαια ποιοτητα συναρμογης.
το εργοστασιο που φτιαχνεται το superb διακρινεται συνεχως ως ενα απο τα καλυτερα (και αρκετες φορες ως το απολυτως καλυτερο) εργοστασια ολοκληρου του ομιλου στον κοσμο.δεν ξερω αν εχει διαβασει κανεις το αρθρο που εξηγει πως οι γερμανοι κατσανε και μελετησανε το superb για αρκετους μηνες ωστε να προχωρησουνε στο νεο passat,
βαζοντας ταυτοχρονα και βετο στο να μην υπαρξει επομενη εκδοση superb..
αυτο δεν ξερω αν θα συμβει τελικα, αλλα θα ειναι πραγματικα κριμα γιατι οι τσεχοι εχουνε ετοιμο για το μελλον ενα νεο superb μουρλια..
βασιζμενο στη καλυτερη πλατφορμα του ομιλου (bentley continental gt/vw phaeton) με εξτρα κολπακια α-λα Skoda και τιμη...skodofska -
Ο χρήστης xalkidaios έγραψε:
Test drive την έκανες????
Όχι γιατί εδώ Χαλκίδα δεν έχουν αυτοκίνητο για test drive Και μετά περιμένουν να πουλήσουν. Τί να πώ.
οχι απλα ανετο...
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΑΝΕΤΟ!!!!!
επισης ειναι εξαιρετικα αξιοπιστο και αν θες, μπορεις να ψαξεις εδω μεσα τις ευρωπαϊκες στατιστικες να δεις οτι βγαινει κορυφαιο ευρωπαϊκο..Για τιο Skoda Superb φοβάμαι ότι δεν θα υπάρχει για test drive καθως είναι σχετικά σπάνιο. Αλήθεια από μεταπώληση πως πάει?
Να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ και για τα 2 να σου φέρουν αμάξι.
-
Ο χρήστης xalkidaios έγραψε:
Αν κάποιος διαθέτει C5 ας μου πει τη γνώμη του σε αυτό το θέμα.Ο πατέρας ενός φίλου μου έχει την C5 πρώτης γενιάς στη δίλιτρη έκδοση. Η τωρινή έχει αλλάξει αισθητικά κι έχει αποκτήσει απλώς μερικά επιπλέον gadget. Τρομερά άνετη, όπως και οι προκάτοχοί της, απίστευτα αναπαυτικά καθίσματα, όπως και στις προκατόχους της, ενώ χάρη στην υδροενεργητική ανάρτηση παίρνει και μικρότερες κλίσεις στις στροφές εν σχέσει με το παρελθόν. Τώρα τι λέει γι'αυτήν... Θα την άλλαζε λέει μόνο με τη C6. Και από προβλήματα μου είπε ότι δεν του έχει παρουσιάσει τίποτα. Την είχε πάρει αφού βγήκαν οι παιδικές ασθένειες.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Test drive την έκανες????
Όχι γιατί εδώ Χαλκίδα δεν έχουν αυτοκίνητο για test drive Και μετά περιμένουν να πουλήσουν. Τί να πώ.
οχι απλα ανετο...
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΑΝΕΤΟ!!!!!
επισης ειναι εξαιρετικα αξιοπιστο και αν θες, μπορεις να ψαξεις εδω μεσα τις ευρωπαϊκες στατιστικες να δεις οτι βγαινει κορυφαιο ευρωπαϊκο..Για τιο Skoda Superb φοβάμαι ότι δεν θα υπάρχει για test drive καθως είναι σχετικά σπάνιο. Αλήθεια από μεταπώληση πως πάει?
Να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ και για τα 2 να σου φέρουν αμάξι.
Ναι και θα σκοτωθούν να μου φέρουν. Ελλάδα βρισκόμαστε φίλε mirage όχι Ευρώπη. Πάντως μου κινήσατε την περιέργεια και μάλλον το Σάββατο θα πεταχτώ από τη Skoda εδώ χαλκίδα για να δω τί παιζεται. Θα έχετε νέα μου σύντομα επί του θέματος Skoda Superb. Για το C5 δε νομίζω ότι θα με θυμούνται στη citroen που πήγα πριν 2 εβδομάδες. Να φανταστείτε ότι ούτε προσφορά μου έδωσαν, αλλά μου έγραψαν τις τιμές στο πίσω μέρος του prospectus το οποίο μάλιστα είναι και τυπωμένο ανάποδα Πάντως νομίζω ότι η Citroen γενικά αδικείται από τον τοπικό αντιπρόσωπο.
-
δες κι εδω http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic.php?p=472640#472640
καποια λινκ που κρεμασα για καποιον αλλον σε δίλημμα -
Την έχω κάνει εγώ test drive με 2λιτρο μοτέρ εδώ Αθήνα...ήμουν τον Μάρτιο στο τσακ να την πάρω. (τελικά προτίμησα την C4 λόγω όγκου)
Aπλά σοκάρεσαι όταν την οδηγάς...το αυτοκίνητο είναι ο ορισμός του μαγικού χαλιού χωρίς υπερβολή.
Αλήθεια γιατί επιμένεις Χαλκίδα και δεν πετάγεσαι Αθήνα (δίπλα είσαι) να την κάνεις ένα test drive. Εδώ υπάρχουν περισσότερες επιλογές σε αντιπροσωπείες.
-
Πάντως τα κορυφαία καθίσματα κατά τη γνώμη μου τα έχουν τα Volvo.
Επίσης πολύ άνετα είναι και τα καθίσματα του accord τα οποία είναι κατασκευασμένα όχι από την honda αλλά από μια ανεξάρτητη ιαπωνική εταιρεία (Schukra) που εξειδικεύεται στην κατασκευή άνετων και με σωστή πλευρική στήριξη καθισμάτων και από τα οποία έχω καθημερινή εμπειρία. Το μόνο ίσως μειονέκτημα (όχι για όλους) είναι η μη συνεχόμενη ρύθμιση των καθισμάτων του συγκεκριμένου αυτοκινήτου.
Συμφωνώ επίσης με τα όσα ανέφεραν οι φίλοι για το superb το οποίο είναι μια λιμουζίνα χαμηλού κόστους από μια όχι, όσο της αξίζει, καταξιωμένη εταιρεία. Η μόνη μου αντίρηση για τα καθίσματα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου είναι ότι ως προερχόμενα από τη γερμανική σχολή και δη το VAG μάλλον θα είναι σκληρά. Λέω μάλλον διότι δεν έχω οδηγήσει το superb... -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Αλήθεια γιατί επιμένεις Χαλκίδα και δεν πετάγεσαι Αθήνα (δίπλα είσαι) να την κάνεις ένα test drive. Εδώ υπάρχουν περισσότερες επιλογές σε αντιπροσωπείες.Γιατί εδώ γνωρίζω τους δρόμους και ξέρω που θα την πάω για να δω αν με εξυπηρετεί από πλευράς ανάρτησης. Αντιθετα στην Αθήνα θα με πάνε όπου θέλουν και συνήθως σε καμμιά εθνική όπου ο δρόμος θα είναι ομαλός. Πάντως μάλλον θα αναγκαστώ να έρθω Αθήνα γιατί εδώ δε βλέπω να το οδηγώ. Αλήθεια φίλε elteo που το οδηγησες το C5 και γενικά ποια θεωρείται καλή αντιπροσωπεία Citroen στην Αθήνα?
-
Έχοντας ευαισθησία στη μέση δίνω σημασία στα αναπαυτικά καθίσματα. Έχω οδηγήσει επίσης αρκετά αυτοκίνητα. Σε δύο όμως 'στάθηκα' ως προς την άνεση και την εργονομία των καθισμάτων.
Το ένα είναι 'απατηλό όνειρο' η τωρινή BMW 530 και το άλλο ένα Volvo S40... Αίσθηση αγκαλιάσματος στη μέση μου.
Για την C5 δεν θα πω τίποτα γιατί είμαι προκατειλημμένος με τη Citroen... -
Ο χρήστης sodhad έγραψε:
Συμφωνώ επίσης με τα όσα ανέφεραν οι φίλοι για το superb το οποίο είναι μια λιμουζίνα χαμηλού κόστους από μια όχι, όσο της αξίζει, καταξιωμένη εταιρεία. Η μόνη μου αντίρηση για τα καθίσματα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου είναι ότι ως προερχόμενα από τη γερμανική σχολή και δη το VAG μάλλον θα είναι σκληρά. Λέω μάλλον διότι δεν έχω οδηγήσει το superb...
φαρδιες πολυθρονες ειναι που προσφερουνε και καποια πλευρικη στηριξη αν αρχισεις να φουσκωνεις/τρομπαρεις ή να πατας τα κουμπια αν εχεις τα ηλεκτρικα..
εχω κανει πολλα ταξιδια και παντα ημουνα εξαιρετικα ανετος.γενικα νομιζω οτι δεν υπαρχει περιπτωση να μην βρει την τελεια θεση ανα περισταση ο οδηγος με τοσες ρυθμισεις στο τιμονι/καθισμα που εχει το αυτοκινητο..
για τους πισω, δεν το συζηταμε... audi a8 long, phaeton long και mercedes s μονο ειναι συγκρισιμα μεγεθη..
αμα τυχον δεν παιζουνε οι φωτο και οι μεγεθυνσεις τους, πες να στις βαλω αλλου.. -
Μια extreme εμπειρία σε C5
Ο χρήστης jm000 έγραψε:
Στην Ρώμη, όπου ο ιταλός θεοπάλαβος ταξιτζής, μας παρέλαβε με την citroen C5 station, να μας πάει στο σπίτι που μέναμε, 110 χλμ/ω στους πλακόστρωτους δρόμους του κεντρου της ρωμης, εβλεπα τα μνημεία να περνούν τάχυστα μπροστά απο τα μάτια μου! ευτυχώς κουμάνταρε καλό αυτοκίνητο!
Ps. Σαν γνήσιος ferraristi, τα ειχε πάρει που ειχε χάσει η ομάδα του στον αγώνα F1 που ειχε γίνει εκείνη την ημέρα! δυστιχώς του το υπενθυμησα, και οδηγουσε λιγο 'νευρικά'
Από άνεση πώς πήγαινε η C5 ?
Τωρα τι να σου πω... απο την τρομάρα και την αγωνία που είχα, το μόνο που θυμάμαι απο το αυτοκίνητο ήταν τα εξής:
Αν και πλακόστρωτο, δεν καταλάβαινα τι υπήρχε κάτω απο τις ρόδες, μιλάμε για ΤΟ φιλτράρισμα!
στις στροφές που τις έπαιρνε όπως ειπα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ με 90, δεν μιλάμε για στενά φυσικά, αλλα για κεντρικούς δρόμους και καμπές καποιας σεβαστής κλήσης, ΔΕΝ ΕΓΕΙΡΕ ουτε σε μία περίπτωση! Εμπενε κυριολεκτικά με τα 4.
-
-->Ανεση - Άνεση - Άνεση<--