-
Αδιόρθωτος .
-
Νέα γενιά σου λέει μετά...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Αδιόρθωτος .προσπαθώ κι εγώ, αλλά δεν
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αδιόρθωτος .
προσπαθώ κι εγώ, αλλά δεν
Εσύ φρόνιμος.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Είμαι ανώμαλος δλδ που προτιμώ την 360 ?Όχι ρε 'παιδί', αλλά να, είναι μερικά πράγματα που πρέπει να τα υπολογίζεις με βάση την αίσθηση που σου αφήνουν και όχι τις απόλυτες επιδόσεις τους. Εντάξει, το 360 θα του πιεί το αίμα του 512 σε μια πίστα. Ε, και; Παιδιά, τα δωδεκακύλινδρα μποξερ μοτέρ κάνουν έναν ήχο λες και βγαίνει από τον άλλο κόσμο. Μια φορά είχα την τύχη να το νιώσω με ένα TR και έκτοτε δεν μπορώ να το ξεχάσω. Και η TR μπροστά στην 512ΒΒ είναι κάπως σόφτ, υπόψιν! Αν έχετε καλό DVD σύστημα σπίτι πάρτε την ταινιούλα LeMans με τον Μακουίν να πάρετε μια γεύση (από το αντίστοιχο μοτερ του 917).
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Είμαι ανώμαλος δλδ που προτιμώ την 360 ?
Όχι ρε 'παιδί', αλλά να, είναι μερικά πράγματα που πρέπει να τα υπολογίζεις με βάση την αίσθηση που σου αφήνουν και όχι τις απόλυτες επιδόσεις τους. Εντάξει, το 360 θα του πιεί το αίμα του 512 σε μια πίστα. Ε, και; Παιδιά, τα δωδεκακύλινδρα μποξερ μοτέρ κάνουν έναν ήχο λες και βγαίνει από τον άλλο κόσμο. Μια φορά είχα την τύχη να το νιώσω με ένα TR και έκτοτε δεν μπορώ να το ξεχάσω. Και η TR μπροστά στην 512ΒΒ είναι κάπως σόφτ, υπόψιν! Αν έχετε καλό DVD σύστημα σπίτι πάρτε την ταινιούλα LeMans με τον Μακουίν να πάρετε μια γεύση (από το αντίστοιχο μοτερ του 917).
Αυτό που είπες (ή πιο σωστά, αυτό που κατάλαβα) είναι ότι θα έδινες 130 χιλιάρικα για τον ήχο.. Μάλλον δεν εννοείς αυτό όμως, οπότε δεν ρίχνεις ένα repeat?
-
Μαύρη 928 'του κουτιού' στη Συγγρού σήμερα. Άλλο ένα 'παιδικό μου όνειρο' .
Και για όσους έχουν βαρεθεί να ακούνε για τα αυτοκίνητα για τα οποία 'σαλιάριζα' μικρός, είναι (κυρίως) τα ακόλουθα:
Alfa Romeo GTV
BMW 635
Citroen SM
Range Rover MK1
Ferrari 328
Ferrari 512 BB
Maserati Merak - Bora
Lamborghini Espada
Porsche 928*** -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Αυτό που είπες (ή πιο σωστά, αυτό που κατάλαβα) είναι ότι θα έδινες 130 χιλιάρικα για τον ήχο.. :
Χμμμ....ΝΑΙ!
Συντρέχουν και άλλοι πολλοί λόγοι, ωστόσο, όπως η ιστορική της αξία, η εμφάνισή της, το exclusivity, η αίσθηση που αφήνουν όλα τα παλιά Ferrari κ.α.
Άλλωστε, η αγορά μιας καινούργιας 360 είναι εγγυημένα πολλά χαμένα λεφτά αν τολμήσεις να την πουλήσεις μετά από λίγα χρόνια σε αντίθεση με τη ΒΒ που δεν είμαι και τόσο βέβαιος.Σίγουρα, πάντως, θα προτιμούσα να πληρώσω λιγότερα και να πάρω ένα 250GTE ή ένα 330GT 2+2 (ή μια maserati 3500gt/Sebring) αλλά αυτό είναι προσωπική μου προτίμηση και δεν υποτιμά σε καμία περίπτωση τη ΒΒ.
Συγγνώμη, εσείς για πιο λόγο θα πέρνατε μια 360; Επειδή είναι πολύ γρήγορη; Ε, και; Αυτό που μετρά είναι η αίσθηση και μέσα στην 512 θα είναι καλύτερη, είμαι βέβαιος! Δηλαδή θα προτιμούσατε μια Γκαγιάρντο από μια Μιούρα;;; -
Θα αγόραζα την 360 και αντίστοιχα την Gallardo επειδή έχουν πιο μοντέρνο σχήμα, σαφώς περισσότερη τεχνολογία και δεν χρειάζονται τα χέρια του Θεού για να την πας γρήγορα..
Βέβαια, είμαι από τους εχθρούς του παλιού αυτοκινήτου, πολύ δύσκολα θα βρεις κάποιο αυτοκίνητο που να έχει αλάξει το μοντέλο του και να μου αρέσει ακόμα το παλιό..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Θα αγόραζα την 360 και αντίστοιχα την Gallardo επειδή έχουν πιο μοντέρνο σχήμα, σαφώς περισσότερη τεχνολογία και δεν χρειάζονται τα χέρια του Θεού για να την πας γρήγορα..ΙΜΗΟ, το νόημα είναι να ευχαριστηθείς οδήγηση και όχι να γράψεις χρόνους... dunno...
Βέβαια, είμαι από τους εχθρούς του παλιού αυτοκινήτου, πολύ δύσκολα θα βρεις κάποιο αυτοκίνητο που να έχει αλάξει το μοντέλο του και να μου αρέσει ακόμα το παλιό..
Πάσο...έχω βαρεθεί να το γράφω αλλά πάντοτε ισχύει το άτιμο:
De gustibus et coloribus non disputandum est.
Αν και δεν υπάρχουν παλιά φερράρι, πόρσε κλπ. Υπάρχουν μόνο κλασσικά τέτοια αυτοκίνητα! -
Kαι εγώ μάλλον θα προτιμούσα την 512 ΒΒ για την συλλεκτική της αξία, είναι πιο όμορφη, είναι καθαρόαιμο αυτοκίνητο απαλαγμένο από ηλεκτρονικά κ.ά....
Εγώ πάλι έχω μία συμπάθεια σε ό,τι παλιό!
Bmw E30, 2002
Alfa veloce,junior,giulia
Ford Escort mk1, mk2
Opel Ascona,Μanta
Toyota Hachiroku
κλπ... -
Γιατί προεξοφλούμε ότι το παλιότερο έχει καλύτερη αίσθηση; Συγκριτικό F40 vs F430 στο βρετανικό EVO και η 430 είναι μεν πιο αργή στην ευθεία επειδή έχει χειρότερη αναλογία κιλών/ίππο, στις στροφές όμως και σα σύνολο γενικότερα, είναι εντελώς αλλού. Και μιλάμε για την F40, που θεωρείται από μερικούς η καλύτερη (για μένα η πιο ποθητή ) Ferrari όλων των εποχών. Πόσο μάλλον αυτή που αναφέρετε εσείς.
360 δαγκωτό . -
Μα δάσκαλε δεν νομίζω να αμφέβαλε κανείς για το ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν καλύτερα κρατήματα από τα παλιά. Το θέμα με τα παλιά είναι ότι επειδή ακριβώς είναι πιο δυσκολοδήγητα και θέλουν ειδική μεταχείρηση (π.χ. να ζεσταθούν τα λάδια στο κιβώτιο) τα αγαπάς περισσότερο.
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Μα δάσκαλε δεν νομίζω να αμφέβαλε κανείς για το ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν καλύτερα κρατήματα από τα παλιά. Το θέμα με τα παλιά είναι ότι επειδή ακριβώς είναι πιο δυσκολοδήγητα και θέλουν ειδική μεταχείρηση (π.χ. να ζεσταθούν τα λάδια στο κιβώτιο) τα αγαπάς περισσότερο.Προσωπικά σαν ταλαιπωρία μου κάνει το να περιμένω να ζεσταθούν τα λάδια στο κιβώτιο παρά σαν λόγος να τα αγαπάς περισσότερο..
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Γιατί προεξοφλούμε ότι το παλιότερο έχει καλύτερη αίσθηση; Συγκριτικό F40 vs F430 στο βρετανικό EVO και η 430 είναι μεν πιο αργή στην ευθεία επειδή έχει χειρότερη αναλογία κιλών/ίππο, στις στροφές όμως και σα σύνολο γενικότερα, είναι εντελώς αλλού. Και μιλάμε για την F40, που θεωρείται από μερικούς η καλύτερη (για μένα η πιο ποθητή ) Ferrari όλων των εποχών. Πόσο μάλλον αυτή που αναφέρετε εσείς.
360 δαγκωτό .Μα δεν αναφέρθηκε κανείς στις επιδόσεις των εν λόγω αυτοκινήτων, αγαπητέ. Η F40 έχει μια αύρα αγωνιστικού αυτοκινήτου που οι ηχομονωμένες, ηλεκτρουδραυλικόπνευματικουποβοηθοτιμονούμενες φερράρι με τα κλατσακλούτσα στα τιμόνια δεν πρόκειται να φτάσουν ποτέ (εκτός και αν τα ξηλώσουν βεβαίως)! Μιλάμε για μια εποχή, βρε παιδιά, όπου δεν είχε ο κοσμάκης και οι μηχανικοί euro-5 έγνοιες (κακώς βέβαια) και έβγαζαν οι άνθρωποι αυτοκίνητα για το δρόμο για να κάνουν την πλάκα τους στους αγώνες και όχι επειδή το μάρκετινγκ έτσι ή γιουβέτσι. Αν ακούσεις σύγχρονη φερράρι μπορεί να κάνει εντυπωσιακό ήχο αλλά η F40 ξυπνά και πεθαμένους!
Και για πω για αυτά που γνωρίζω καλύτερα, ήδη από την 993 τούρμπο η 959 έχει ξεπερεαστεί από πλευράς επιδόσεων. Μειώνει άραγε σε τίποτα αυτό την αξία της ή μήπως υπάρχει κανείς, που αν του χάριζαν μία από τις δύο (και του πλήρωναν και το σέρβις, εντάξει ) θα έπαιρνε την πρώτη;
Αν μου πει κανείς 'ΝΑΙ' τότε:
Ρε μηπως στραβά αρμενίζω;
Μήπως πρέπει να γραφτώ στον ΟΓΑ (Οργανισμός Γεροντικού Αυτοκινήτου) και να πάω σπίτι μου;
Ξέρει κανείς αν τα ΚΑΠΗ λειτουργούν ακόμη; -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Ρε μηπως στραβά αρμενίζω;
Oxi.
Swstos se ola.Eixa mia 512BB proxtes dipla mou sto kentro tou London....kai mou sykothike h trixa apo tin melodia
Exoun alli aura oi palies Ferrari, Porsche...se mageuoun -
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
και πάνω από όλους στραβά αρμενίζει ο κλάρξον που θα προτιμούσε την F40 από την Enzo.
Ο JC είχε δηλώσει ότι προτιμούσε την 355 από την F50, γιατί:
'Give me the choice between F50 and the cheaper, less impressive 355 and i' ll take the 355 every time. That way, I'll stay alive...'
Με την ίδια λογική, προτιμώ την σύγχρονη 360 ή 430 από οποιαδήποτε άλλη ferrari (εκτός, ίσως, από την 250 swb).
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
και πάνω από όλους στραβά αρμενίζει ο κλάρξον που θα προτιμούσε την F40 από την Enzo.
Ο JC είχε δηλώσει ότι προτιμούσε την 355 από την F50, γιατί:
'Give me the choice between F50 and the cheaper, less impressive 355 and i' ll take the 355 every time. That way, I'll stay alive...'
Με την ίδια λογική, προτιμώ την σύγχρονη 360 ή 430 από οποιαδήποτε άλλη ferrari (εκτός, ίσως, από την 250 swb).
δεν κατάλαβα τι θέλεις να πεις.
Θέλω να πως ότι οι καινούριες ferrari είναι πιο φιλικές από τα τις εξωτικές, κτηνώδεις, ωμές, ακατέργαστες f40, f50 και γι' αυτό θα τις προτιμούσα. Και ας είναι πιο αργές και πιο 'πολιτισμένες'...
-
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
Γιατί προεξοφλούμε ότι το παλιότερο έχει καλύτερη αίσθηση; Συγκριτικό F40 vs F430 στο βρετανικό EVO και η 430 είναι μεν πιο αργή στην ευθεία επειδή έχει χειρότερη αναλογία κιλών/ίππο, στις στροφές όμως και σα σύνολο γενικότερα, είναι εντελώς αλλού. Και μιλάμε για την F40, που θεωρείται από μερικούς η καλύτερη (για μένα η πιο ποθητή ) Ferrari όλων των εποχών. Πόσο μάλλον αυτή που αναφέρετε εσείς.
360 δαγκωτό .Ως 'καλύτερη' θεωρούν την F50 και όχι την F40.
Θυμάσαι πώς τελείωνει το άρθρο? (εκτός και αν στο ιταλικό evo προσθέτουν και δικά τους πράγματα. αν είναι έτσι πες μου να το μεταφέρω εδώ)
η F50 καταρχην ειναι πιο αργη απο την F40 και αυτο εγινα επιτηδες για χαρη του enzo...
απο την αλλη ισως τελικα στο παερασμα του χρονου να ειναι ποιο θρυλικη απο την F50 και ισως και απο την enzo. -
Παιδιά, σε τέτοια θέματα δεν υπάρχει σωστό και λάθος. Είναι τι προτιμάει ο καθένας. Όλοι δίκιο έχουμε. Απλά έχουμε καταστρέψει το θέμα. Μήπως είναι ώρα για ένα άλλο, new vs oldies;
Carspotting