Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Carspotting
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Carspotting
    • 1
    • 2
    • 91
    • 92
    • 93
    • 94
    • 95
    • 187
    • 188
    • 93 / 188
    Περί αυτοκίνησης
    13
    3744
    50842
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      Αδιόρθωτος .

      https://cartalk.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kid last edited by

        Νέα γενιά σου λέει μετά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
          Αδιόρθωτος .

          προσπαθώ κι εγώ, αλλά δεν

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tazio last edited by

            Ο χρήστης lkar έγραψε:

            Αδιόρθωτος .

            προσπαθώ κι εγώ, αλλά δεν

            Εσύ φρόνιμος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              d-jet last edited by

              Ο χρήστης Kid έγραψε:
              Είμαι ανώμαλος δλδ που προτιμώ την 360 ?

              Όχι ρε 'παιδί', αλλά να, είναι μερικά πράγματα που πρέπει να τα υπολογίζεις με βάση την αίσθηση που σου αφήνουν και όχι τις απόλυτες επιδόσεις τους. Εντάξει, το 360 θα του πιεί το αίμα του 512 σε μια πίστα. Ε, και; Παιδιά, τα δωδεκακύλινδρα μποξερ μοτέρ κάνουν έναν ήχο λες και βγαίνει από τον άλλο κόσμο. Μια φορά είχα την τύχη να το νιώσω με ένα TR και έκτοτε δεν μπορώ να το ξεχάσω. Και η TR μπροστά στην 512ΒΒ είναι κάπως σόφτ, υπόψιν! Αν έχετε καλό DVD σύστημα σπίτι πάρτε την ταινιούλα LeMans με τον Μακουίν να πάρετε μια γεύση (από το αντίστοιχο μοτερ του 917).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kid last edited by

                Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                Είμαι ανώμαλος δλδ που προτιμώ την 360 ?

                Όχι ρε 'παιδί', αλλά να, είναι μερικά πράγματα που πρέπει να τα υπολογίζεις με βάση την αίσθηση που σου αφήνουν και όχι τις απόλυτες επιδόσεις τους. Εντάξει, το 360 θα του πιεί το αίμα του 512 σε μια πίστα. Ε, και; Παιδιά, τα δωδεκακύλινδρα μποξερ μοτέρ κάνουν έναν ήχο λες και βγαίνει από τον άλλο κόσμο. Μια φορά είχα την τύχη να το νιώσω με ένα TR και έκτοτε δεν μπορώ να το ξεχάσω. Και η TR μπροστά στην 512ΒΒ είναι κάπως σόφτ, υπόψιν! Αν έχετε καλό DVD σύστημα σπίτι πάρτε την ταινιούλα LeMans με τον Μακουίν να πάρετε μια γεύση (από το αντίστοιχο μοτερ του 917).

                Αυτό που είπες (ή πιο σωστά, αυτό που κατάλαβα) είναι ότι θα έδινες 130 χιλιάρικα για τον ήχο.. Μάλλον δεν εννοείς αυτό όμως, οπότε δεν ρίχνεις ένα repeat?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  maxmara last edited by

                  Μαύρη 928 'του κουτιού' στη Συγγρού σήμερα. Άλλο ένα 'παιδικό μου όνειρο' .

                  Και για όσους έχουν βαρεθεί να ακούνε για τα αυτοκίνητα για τα οποία 'σαλιάριζα' μικρός, είναι (κυρίως) τα ακόλουθα:


                  Alfa Romeo GTV
                  BMW 635
                  Citroen SM
                  Range Rover MK1
                  Ferrari 328
                  Ferrari 512 BB
                  Maserati Merak - Bora
                  Lamborghini Espada
                  Porsche 928***

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    d-jet last edited by

                    Ο χρήστης Kid έγραψε:

                    Αυτό που είπες (ή πιο σωστά, αυτό που κατάλαβα) είναι ότι θα έδινες 130 χιλιάρικα για τον ήχο.. :

                    Χμμμ....ΝΑΙ!
                    Συντρέχουν και άλλοι πολλοί λόγοι, ωστόσο, όπως η ιστορική της αξία, η εμφάνισή της, το exclusivity, η αίσθηση που αφήνουν όλα τα παλιά Ferrari κ.α.
                    Άλλωστε, η αγορά μιας καινούργιας 360 είναι εγγυημένα πολλά χαμένα λεφτά αν τολμήσεις να την πουλήσεις μετά από λίγα χρόνια σε αντίθεση με τη ΒΒ που δεν είμαι και τόσο βέβαιος. 😉

                    Σίγουρα, πάντως, θα προτιμούσα να πληρώσω λιγότερα και να πάρω ένα 250GTE ή ένα 330GT 2+2 (ή μια maserati 3500gt/Sebring) αλλά αυτό είναι προσωπική μου προτίμηση και δεν υποτιμά σε καμία περίπτωση τη ΒΒ.
                    Συγγνώμη, εσείς για πιο λόγο θα πέρνατε μια 360; Επειδή είναι πολύ γρήγορη; Ε, και; Αυτό που μετρά είναι η αίσθηση και μέσα στην 512 θα είναι καλύτερη, είμαι βέβαιος! Δηλαδή θα προτιμούσατε μια Γκαγιάρντο από μια Μιούρα;;;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kid last edited by

                      Θα αγόραζα την 360 και αντίστοιχα την Gallardo επειδή έχουν πιο μοντέρνο σχήμα, σαφώς περισσότερη τεχνολογία και δεν χρειάζονται τα χέρια του Θεού για να την πας γρήγορα..

                      Βέβαια, είμαι από τους εχθρούς του παλιού αυτοκινήτου, πολύ δύσκολα θα βρεις κάποιο αυτοκίνητο που να έχει αλάξει το μοντέλο του και να μου αρέσει ακόμα το παλιό..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        d-jet last edited by

                        Ο χρήστης Kid έγραψε:
                        Θα αγόραζα την 360 και αντίστοιχα την Gallardo επειδή έχουν πιο μοντέρνο σχήμα, σαφώς περισσότερη τεχνολογία και δεν χρειάζονται τα χέρια του Θεού για να την πας γρήγορα..

                        ΙΜΗΟ, το νόημα είναι να ευχαριστηθείς οδήγηση και όχι να γράψεις χρόνους... dunno...

                        Βέβαια, είμαι από τους εχθρούς του παλιού αυτοκινήτου, πολύ δύσκολα θα βρεις κάποιο αυτοκίνητο που να έχει αλάξει το μοντέλο του και να μου αρέσει ακόμα το παλιό..

                        Πάσο...έχω βαρεθεί να το γράφω αλλά πάντοτε ισχύει το άτιμο:
                        De gustibus et coloribus non disputandum est.
                        Αν και δεν υπάρχουν παλιά φερράρι, πόρσε κλπ. Υπάρχουν μόνο κλασσικά τέτοια αυτοκίνητα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          msamaro last edited by

                          Kαι εγώ μάλλον θα προτιμούσα την 512 ΒΒ για την συλλεκτική της αξία, είναι πιο όμορφη, είναι καθαρόαιμο αυτοκίνητο απαλαγμένο από ηλεκτρονικά κ.ά....
                          Εγώ πάλι έχω μία συμπάθεια σε ό,τι παλιό!
                          Bmw E30, 2002
                          Alfa veloce,junior,giulia
                          Ford Escort mk1, mk2
                          Opel Ascona,Μanta
                          Toyota Hachiroku
                          κλπ...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Γιατί προεξοφλούμε ότι το παλιότερο έχει καλύτερη αίσθηση; Συγκριτικό F40 vs F430 στο βρετανικό EVO και η 430 είναι μεν πιο αργή στην ευθεία επειδή έχει χειρότερη αναλογία κιλών/ίππο, στις στροφές όμως και σα σύνολο γενικότερα, είναι εντελώς αλλού. Και μιλάμε για την F40, που θεωρείται από μερικούς η καλύτερη (για μένα η πιο ποθητή ) Ferrari όλων των εποχών. Πόσο μάλλον αυτή που αναφέρετε εσείς.
                            360 δαγκωτό .

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              msamaro last edited by

                              Μα δάσκαλε δεν νομίζω να αμφέβαλε κανείς για το ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν καλύτερα κρατήματα από τα παλιά. Το θέμα με τα παλιά είναι ότι επειδή ακριβώς είναι πιο δυσκολοδήγητα και θέλουν ειδική μεταχείρηση (π.χ. να ζεσταθούν τα λάδια στο κιβώτιο) τα αγαπάς περισσότερο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kid last edited by

                                Ο χρήστης msamaro έγραψε:
                                Μα δάσκαλε δεν νομίζω να αμφέβαλε κανείς για το ότι τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν καλύτερα κρατήματα από τα παλιά. Το θέμα με τα παλιά είναι ότι επειδή ακριβώς είναι πιο δυσκολοδήγητα και θέλουν ειδική μεταχείρηση (π.χ. να ζεσταθούν τα λάδια στο κιβώτιο) τα αγαπάς περισσότερο.

                                Προσωπικά σαν ταλαιπωρία μου κάνει το να περιμένω να ζεσταθούν τα λάδια στο κιβώτιο παρά σαν λόγος να τα αγαπάς περισσότερο..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  d-jet last edited by

                                  Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                  Γιατί προεξοφλούμε ότι το παλιότερο έχει καλύτερη αίσθηση; Συγκριτικό F40 vs F430 στο βρετανικό EVO και η 430 είναι μεν πιο αργή στην ευθεία επειδή έχει χειρότερη αναλογία κιλών/ίππο, στις στροφές όμως και σα σύνολο γενικότερα, είναι εντελώς αλλού. Και μιλάμε για την F40, που θεωρείται από μερικούς η καλύτερη (για μένα η πιο ποθητή ) Ferrari όλων των εποχών. Πόσο μάλλον αυτή που αναφέρετε εσείς.
                                  360 δαγκωτό .

                                  Μα δεν αναφέρθηκε κανείς στις επιδόσεις των εν λόγω αυτοκινήτων, αγαπητέ. Η F40 έχει μια αύρα αγωνιστικού αυτοκινήτου που οι ηχομονωμένες, ηλεκτρουδραυλικόπνευματικουποβοηθοτιμονούμενες φερράρι με τα κλατσακλούτσα στα τιμόνια δεν πρόκειται να φτάσουν ποτέ (εκτός και αν τα ξηλώσουν βεβαίως)! Μιλάμε για μια εποχή, βρε παιδιά, όπου δεν είχε ο κοσμάκης και οι μηχανικοί euro-5 έγνοιες (κακώς βέβαια) και έβγαζαν οι άνθρωποι αυτοκίνητα για το δρόμο για να κάνουν την πλάκα τους στους αγώνες και όχι επειδή το μάρκετινγκ έτσι ή γιουβέτσι. Αν ακούσεις σύγχρονη φερράρι μπορεί να κάνει εντυπωσιακό ήχο αλλά η F40 ξυπνά και πεθαμένους!
                                  Και για πω για αυτά που γνωρίζω καλύτερα, ήδη από την 993 τούρμπο η 959 έχει ξεπερεαστεί από πλευράς επιδόσεων. Μειώνει άραγε σε τίποτα αυτό την αξία της ή μήπως υπάρχει κανείς, που αν του χάριζαν μία από τις δύο (και του πλήρωναν και το σέρβις, εντάξει ) θα έπαιρνε την πρώτη;
                                  Αν μου πει κανείς 'ΝΑΙ' τότε:
                                  Ρε μηπως στραβά αρμενίζω;
                                  Μήπως πρέπει να γραφτώ στον ΟΓΑ (Οργανισμός Γεροντικού Αυτοκινήτου) και να πάω σπίτι μου;
                                  Ξέρει κανείς αν τα ΚΑΠΗ λειτουργούν ακόμη;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lotusnick last edited by

                                    Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                                    Ρε μηπως στραβά αρμενίζω;

                                    Oxi.
                                    Swstos se ola.

                                    Eixa mia 512BB proxtes dipla mou sto kentro tou London....kai mou sykothike h trixa apo tin melodia😉
                                    Exoun alli aura oi palies Ferrari, Porsche...se mageuoun

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      charmak66 last edited by

                                      Ο χρήστης Bruce έγραψε:

                                      και πάνω από όλους στραβά αρμενίζει ο κλάρξον που θα προτιμούσε την F40 από την Enzo.

                                      Ο JC είχε δηλώσει ότι προτιμούσε την 355 από την F50, γιατί:

                                      'Give me the choice between F50 and the cheaper, less impressive 355 and i' ll take the 355 every time. That way, I'll stay alive...'

                                      Με την ίδια λογική, προτιμώ την σύγχρονη 360 ή 430 από οποιαδήποτε άλλη ferrari (εκτός, ίσως, από την 250 swb).

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        charmak66 last edited by

                                        Ο χρήστης Bruce έγραψε:

                                        και πάνω από όλους στραβά αρμενίζει ο κλάρξον που θα προτιμούσε την F40 από την Enzo.

                                        Ο JC είχε δηλώσει ότι προτιμούσε την 355 από την F50, γιατί:

                                        'Give me the choice between F50 and the cheaper, less impressive 355 and i' ll take the 355 every time. That way, I'll stay alive...'

                                        Με την ίδια λογική, προτιμώ την σύγχρονη 360 ή 430 από οποιαδήποτε άλλη ferrari (εκτός, ίσως, από την 250 swb).

                                        δεν κατάλαβα τι θέλεις να πεις.

                                        Θέλω να πως ότι οι καινούριες ferrari είναι πιο φιλικές από τα τις εξωτικές, κτηνώδεις, ωμές, ακατέργαστες f40, f50 και γι' αυτό θα τις προτιμούσα. Και ας είναι πιο αργές και πιο 'πολιτισμένες'...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ο χρήστης Bruce έγραψε:

                                          Γιατί προεξοφλούμε ότι το παλιότερο έχει καλύτερη αίσθηση; Συγκριτικό F40 vs F430 στο βρετανικό EVO και η 430 είναι μεν πιο αργή στην ευθεία επειδή έχει χειρότερη αναλογία κιλών/ίππο, στις στροφές όμως και σα σύνολο γενικότερα, είναι εντελώς αλλού. Και μιλάμε για την F40, που θεωρείται από μερικούς η καλύτερη (για μένα η πιο ποθητή ) Ferrari όλων των εποχών. Πόσο μάλλον αυτή που αναφέρετε εσείς.
                                          360 δαγκωτό .

                                          Ως 'καλύτερη' θεωρούν την F50 και όχι την F40.

                                          Θυμάσαι πώς τελείωνει το άρθρο? (εκτός και αν στο ιταλικό evo προσθέτουν και δικά τους πράγματα. αν είναι έτσι πες μου να το μεταφέρω εδώ)

                                          η F50 καταρχην ειναι πιο αργη απο την F40 και αυτο εγινα επιτηδες για χαρη του enzo...
                                          απο την αλλη ισως τελικα στο παερασμα του χρονου να ειναι ποιο θρυλικη απο την F50 και ισως και απο την enzo.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            Παιδιά, σε τέτοια θέματα δεν υπάρχει σωστό και λάθος. Είναι τι προτιμάει ο καθένας. Όλοι δίκιο έχουμε. Απλά έχουμε καταστρέψει το θέμα. Μήπως είναι ώρα για ένα άλλο, new vs oldies;

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 187
                                            • 188
                                            • 93 / 188
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr