Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N3!Μια κλάση υποτονική...
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. N3!Μια κλάση υποτονική...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 5 / 7
    Ελληνικοί Αγώνες
    39
    124
    420
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      koulis1 last edited by

      ΠΕΡΙ ΟΡΕΞΕΩΣ !!!!!!!!!..............
      Παντως προσωπικά σε αυτή τη χρονική στιγμή των αγώνων δεν θα επέλεγα ενα Ν3.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        miz last edited by

        Ο χρήστης nass έγραψε:
        Στα σπριντ ? Πάει κανένα Ν εκτός από Ν/4 σε σπριντ με τον κανονισμό που τους βάζει όλους (Α, Ν, Ε) να ανταγωνίζονται με κλάσεις κυβισμού ? ( θα διορθωθεί του χρόνου αυτό ως προς τους κανονισμούς και ελπίζω να πηγαίνουν στα σπριντ περισσότερα Ν)

        Mπορεις να μας πεις λιγα λογια (εδω ή σε νεο Topic) για τους νεους κανονισμους?Τουλαχιστον να παρουμε μια ιδεα..

        Ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cedric-robert last edited by

          Ο χρήστης bsam έγραψε:
          Επειδη διαβαζω περι Ν3 καποιες μερες και δεν καταλαβαινω γιατι τα Ν3 ειναι ακριβοτερα απο τα λοιπα ασφαλτινα αυτοκινητα, παραθετω μια μινι αναλυση.... Εαν θες να φτιαξεις ΟΠΛΟ σαν του Κοσμοπουλου μιλαμε για 40+. Εαν μιλαμε για Ν3 μετριο θελουμε

          Αυτοκινητο ΙΧ 12,000
          Cage-Καθισματα κτλ 2,500
          Αναρτηση 1,500 (Bilstein)
          Κορωνοπηνιο/Μπλοκε 2,500 η μεταχειρισμενο Sadev με 3,500
          Φρενα και λοιπες αηδιες 2,000

          Συνολο 20,500.
          Νομιζω οτι για 170+ αλογα δεν ειναι και πολλα λεφτα, αν σκεφτει κανεις οτι δεν σπαει δεν χαλαει ΚΑΙ στριβει......

          ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΜΟΥΛΑΡΙ Ν3...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            reddragon last edited by

            Περνα μια βολτα στο φαρμακειο εεε boutique της PSport αντε και μια απο της Renault Sport....
            12.000Ε βρισκεις 206 αλλα με τα 138 αλογα (λεει,δεν λεει)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              akiskal last edited by

              Αλλο τα 1500 κιλά κενό στις κατηφόρες
              Αν τα βάλεις κάτω θα δεις πως ένα Ν/3 έχει καλύτερα κιλά/ίππο (~1100 κιλά, ~210 άλογα --> 5,23 ενώ το Ν/4 ~1400 κιλά, ~260 άλογα --> 5,38 ). Φυσικά το Ν/4 δεν παίζεται σε επιταχύνσεις και όταν γλυστράει λόγω τετρακίνησης αλλά αμφιβάλλω πως είναι γρηγορότερο σε όλες τις συνθήκες

              Και από τα Α/5 μπορείς να χάσεις με Ν/4 αν δεν είσαι καλός, τι αποδεικνύει αυτό ?

              Εγω παλι δε πιστευω οτι ενα μιτσου εχει κατω απο 280 αλογα και οτι ειναι 1500 κενο.Το δικο μου τουλαχιστον ειναι περιπου 1380 κενο (ex-Νικολοπουλο!!!) οποτε ...πολυ καλα τα Ν3 αλλα κακα τα ψεματα αν δε κλεινουν κατηγορια δε μπορουν να παιξουν με τα καλα Ν4.και δε μιλαμε για αναβασεις που ειναι 3km μιλαμε για ραλλυ που ειναι 100+!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                takinen last edited by

                Ο χρήστης nass έγραψε:

                Ακόμα και αν του Ξανθάκου κόστισε 70000, πόσο κάνει ένα Ν/4 ? (από καινούργιο, όπως του Ξανθάκου, όχι μεταχειρισμένο). Καλά, κορυφαίο κάνει 130000+, αλλά ακόμα και 'Ελληνικής συναρμολόγησης' με λιγότερα από 80000-90000 βρίσκεις άκρη ?
                Χώρια η συντήρηση

                Γιατί όχι μεταχειρισμένο;
                Δεν νομίζω οτι ένα μτχ 6άρι μπορεί να κάνει πάνω από 30-40K....Και πόση συντήρηση να έχει πια σε άσφαλτο; Οπότε σε σχέση με του Ξανθάκου παίρνεις ένα τέτοιο και μένουν και 30 χιλιάρικα στην τσέπη....για συντήρηση....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nass last edited by

                  Ο χρήστης akiskal έγραψε:
                  Εγω παλι δε πιστευω οτι ενα μιτσου εχει κατω απο 280 αλογα και οτι ειναι 1500 κενο.

                  Καλά, το '1500 κενό' ήταν υπερβολή

                  Στο ράλι ΔΕΘ (ασφάλτινο, για χωμάτινα +50 κιλά) το ελαφρύτερο Evo ήταν στα 1351 κιλά και τα περισσότερα γύρω στα 1400.

                  Οσο για την ιπποδύναμη, μην ξεχνάς το στόμιο των 32 mm. 280 άλογα αμφιβάλλω πως έχει κάποιο Ν/4 ή ίσως τα πολύ καλά.

                  Οπότε τα νούμερα που παρέθεσα (260 άλογα - 1400 κιλά) είναι λίγο-πολύ σωστά για το 'μέσο όρο'.

                  πολυ καλα τα Ν3 αλλα κακα τα ψεματα αν δε κλεινουν κατηγορια δε μπορουν να παιξουν με τα καλα Ν4.

                  Τι σχέση έχει το αν συμπληρώνουν με το αν παίζουν με τα Ν/4 ?

                  Μη βλέπεις που στην Ελλάδα έχουμε ελάχιστα Ν/3 και τα περισσότερα πάνε στις αναβάσεις και όχι σε ράλι. Δεν έχουμε λοιπόν επαρκές δείγμα από ράλι για να δούμε αν στην άσφαλτο 'παίζουν' τα Ν/3 με τα Ν/4. Δες όμως τι έγινε στο Αττικό που ήρθαν κάμποσοι αποφασισμένοι Ιταλοί με καλά Ν/3 (και στο Παλάδιο όπου ο Ξανθάκος με το Ν/3 ήταν 7ος γενικής και πρώτος Ν πριν εγκαταλείψει και τελικά τη Ν την κέρδισε ο Κυρίτσης με το άλλο Ν/3, 11ος γενικής)

                  και δε μιλαμε για αναβασεις που ειναι 3km μιλαμε για ραλλυ που ειναι 100+!!!

                  Οπου έχει γλυστερά που ευνοούν τα Ν/4
                  Οπου έχει κατηφόρες που ευνοούν τα Ν/3 (αν το λέει η ψυχή των χειριστών)
                  Οπου έχει ανηφόρες που ευνοούν τα Ν/3 (σύμφωνα με τα κιλά ανά ίππο)
                  Οπου έχει ευθείες που ευνοούν τα Ν/4 (λόγω μεγαλύτερης ιπποδύναμης)

                  Αρα μία-η-άλλη....

                  Τέλος πάντων, δεν είπα πως ντε και καλά τα Ν/3 είναι ταχύτερα. Είπα πως υπό συνθήκες είναι ταχύτερα (ιδίως αν λάβει κανείς υπόψη τα κιλά ανά ίππο) και τέλος πάντων 'παίζουν' στα ίσια. Και σίγουρα σε κάποιες περιπτώσεις (πχ. κατηφόρες) είναι πιο ευχάριστα από τα Ν/4.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    sebastien-loeb last edited by

                    ΜΠΑ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΛΑ Ν/4 ΘΑ ΧΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 300 ΑΛΟΓΑ .
                    ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΝΑΙ 300+ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΑΙ Α8 ?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nass last edited by

                      Ο χρήστης takinen έγραψε:

                      Ακόμα και αν του Ξανθάκου κόστισε 70000, πόσο κάνει ένα Ν/4 ? (από καινούργιο, όπως του Ξανθάκου, όχι μεταχειρισμένο). Καλά, κορυφαίο κάνει 130000+, αλλά ακόμα και 'Ελληνικής συναρμολόγησης' με λιγότερα από 80000-90000 βρίσκεις άκρη ?
                      Χώρια η συντήρηση

                      Γιατί όχι μεταχειρισμένο;

                      Γιατί δεν μπορείς να κάνεις σύγκριση τιμών σε μεταχειρισμένα, το εύρος τιμών είναι πολύ μεγάλο και εξαρτάται από την κατάσταση, την 'προίκα' κτλ.

                      Τέλος πάντων, και μεταχειρισμένο Ν/3 βρίσκεις (πχ. Clio RS).

                      Δεν νομίζω οτι ένα μτχ 6άρι μπορεί να κάνει πάνω από 30-40K....Και πόση συντήρηση να έχει πια σε άσφαλτο; Οπότε σε σχέση με του Ξανθάκου παίρνεις ένα τέτοιο και μένουν και 30 χιλιάρικα στην τσέπη....για συντήρηση....

                      Βρε συ, συγκρίνεις μεταχειρισμένο Ν/4 και καινούργιο Ν/3 ? Τι συμπέρασμα βγάζεις ?

                      Ειδικά τα Evo 5/6, με το ύψος (ride height) 'στο θεό', πρέπει να χάνει με διαφορά από καλό Ν/3 στην ασφαλτο.

                      Τα Ν/3 είναι λίγο σαν τα S1600 (μην ξεχνάς πως του χρόνου στο JWRC γίνονται δεκτά και Ν/3): δεν είναι για 'παππούδες', έχουν εξελιχτεί σε κανονικά αγωνιστικά, έχουν απαιτήσεις από τους χειριστές, δεν πάνε μόνα τους. Αλλά αν ξέρεις να τα πας είναι πιο αποτελεσματικά και πιο ευχάριστα.

                      Τέλος πάντων, όπως σωστά λέει ο koulis1, 'περί ορέξεως'. Απλά λυπάμαι που εδώ, όταν περάσει κάποιος το εισαγωγικό στάδιο ενός Α/5, πάει σε 'φτερούγα' (με αποτέλεσμα πολλές φορές να διασύρεται από Α/5 ) ενώ στην υπόλοιπη Ευρώπη τα δίλιτρα 'λίγο έως πολύ' Ν (από Ν/3 έως S2000) είναι κλάση-πυρήνας και σε ράλι και σε πίστες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nass last edited by

                        Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:
                        ΜΠΑ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΛΑ Ν/4 ΘΑ ΧΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 300 ΑΛΟΓΑ .
                        ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΝΑΙ 300+ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΑΙ Α8 ?

                        Με 32άρι στόμιο, δύσκολο...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sebastien-loeb last edited by

                          Ο χρήστης nass έγραψε:

                          ΜΠΑ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΛΑ Ν/4 ΘΑ ΧΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 300 ΑΛΟΓΑ .
                          ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΝΑΙ 300+ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΑΙ Α8 ?

                          Με 32άρι στόμιο, δύσκολο...

                          ΔΗΛΑΔΗ ΑΜΑ ΠΙΑΣΤΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 32 ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΩΜΟ ? (ΑΣΧΕΤΟ) Ο ΞΑΝΘΑΚΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΙΒΙΚ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΤΡΕΧΕ ΜΕ 6ΑΡΙ ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nass last edited by

                            Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:

                            ΜΠΑ ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΛΑ Ν/4 ΘΑ ΧΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 300 ΑΛΟΓΑ .
                            ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΝΑΙ 300+ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΑΙ Α8 ?

                            Με 32άρι στόμιο, δύσκολο...

                            ΔΗΛΑΔΗ ΑΜΑ ΠΙΑΣΤΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 32 ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΩΜΟ ?

                            Ναι.

                            (ΑΣΧΕΤΟ) Ο ΞΑΝΘΑΚΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΙΒΙΚ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΤΡΕΧΕ ΜΕ 6ΑΡΙ ?

                            Οχι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pneusport last edited by

                              Ο χρήστης akiskal έγραψε:

                              Αλλο τα 1500 κιλά κενό στις κατηφόρες
                              Αν τα βάλεις κάτω θα δεις πως ένα Ν/3 έχει καλύτερα κιλά/ίππο (~1100 κιλά, ~210 άλογα --> 5,23 ενώ το Ν/4 ~1400 κιλά, ~260 άλογα --> 5,38 ). Φυσικά το Ν/4 δεν παίζεται σε επιταχύνσεις και όταν γλυστράει λόγω τετρακίνησης αλλά αμφιβάλλω πως είναι γρηγορότερο σε όλες τις συνθήκες

                              Και από τα Α/5 μπορείς να χάσεις με Ν/4 αν δεν είσαι καλός, τι αποδεικνύει αυτό ?

                              Εγω παλι δε πιστευω οτι ενα μιτσου εχει κατω απο 280 αλογα και οτι ειναι 1500 κενο.Το δικο μου τουλαχιστον ειναι περιπου 1380 κενο (ex-Νικολοπουλο!!!) οποτε ...πολυ καλα τα Ν3 αλλα κακα τα ψεματα αν δε κλεινουν κατηγορια δε μπορουν να παιξουν με τα καλα Ν4.και δε μιλαμε για αναβασεις που ειναι 3km μιλαμε για ραλλυ που ειναι 100+!!!

                              Και εσένα μεγάλε σου δώσαμε Μιτσο και τα έβγαλες όλα στη φόρα....

                              Κινήθηκες ποτέ στα όρια με το Ν3 που είχες? Μπόρεσες ποτέ να κοντράρεις κάποια απο τα καλά Ν3 πχ Κοσμόπουλο ή ακόμα και το συμπολίτη σου του Σίμου όταν γίνει? .... Αν με το αυτοκίνητο που πήρες κινηθείς πιο αργα από καλά Ν3 δίκιο δεν θα έχουν αυτοί που κράζουν τους Ν4? Στους αγώνες που έκανες το 2005 πότε συμπλήρωσε κλάση η Ν4?

                              Τέσπα, αυτό που λέω δεν στοχεύει αποκλειστικά και μόνο εσένα και μην το πάρεις στραβά. Και χέρια έχεις και ωραίος τύπος είσαι. Απλά να τονίσω ότι οι περισσότεροι αποκτούν ένα Ν4 οδηγούμενοι περισσότερο από ματαιοδοξία παρά από τεχνικές σκέψεις.

                              Σου εύχομαι ότι καλύτερο με το νέο όπλο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                go_for_pole last edited by

                                Ο χρήστης nass έγραψε:
                                Δες όμως τι έγινε στο Αττικό που ήρθαν κάμποσοι αποφασισμένοι Ιταλοί με καλά Ν/3 (και στο Παλάδιο όπου ο Ξανθάκος με το Ν/3 ήταν 7ος γενικής και πρώτος Ν πριν εγκαταλείψει και τελικά τη Ν την κέρδισε ο Κυρίτσης με το άλλο Ν/3, 11ος γενικής)

                                Δυστυχως στην περιπτωση των Ιταλων υπαρχει το αλλοθι οτι... ηταν Ιταλοι

                                Το κακο ειναι οτι και στις δυο περιπτωσεις δεν υπηρχαν κορυφαιες συμμετοχες στην Ν4 (εκτος του Κυρκου jr που ομως δεν εχει μεγαλη εμπειρια στα ραλι). Κριμα γιατι η επιδοση του Ξανθακου οσο ηταν εντος αγωνα στο Παλλαδιο ηταν ακρως ενδιαφερουσα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gpantelakis last edited by

                                  ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΩ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ TO KOΣΤΟΣ ΕΝΟΣ CLIO Ν3.
                                  ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ FULL GR.N RAGNIOTTI ΣΠΑΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 42.000 ΕΥΡΑ… ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΟΛΑΑΑΑΑΑ ΤΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΤΟΥ!!!! ( ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΙΧ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΟΙΟ ΜΙΚΡΟ ΚΟΥΜΠΑΡΑ!)

                                  ΕΠΕΙΤΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΡΙΞΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΟΥΡΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΠΑΡΕΑ ΝΑ ΤΑ ΡΥΘΜΙΣΟΥΜΕ

                                  ΕΚΕΙ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΟ ΓΛΕΝΤΙ!!!! (ΠΑΡΑΛΗΛΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΤΟΝ ΜΑΣΤΟΡΑ ΜΑΣ, ΕΤΣΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΡΕΞΑΤΟΣ!!!)

                                  ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΙΑΛΟΓΟΥ…….

                                  ΚΑΡΟΤΣΑ ΜΑΤΤΕR + AEΡΑΓΟΓΟΣ 8000
                                  ΜΟΤΕΡ (ΖΥΓΙΣΜΑΤΑ, ΕΚΚ. ΕΞΑΓΩΓΗΣ, ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΕΡΑ, Κ.Τ.Λ.Π.) 3000
                                  ΣΑΣΜΑΝ ΗΜΙΑΞΟΝΙΑ 7500
                                  ΣΙΝΕΜΠΛΟΚ-ΨΑΛΙΔΙΑ 750
                                  EΞΑΤΜΗΣΗ + ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ 1300
                                  ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ-ΖΩΝΕΣ- ΗΛ.ΠΥΡΟΣΒΕΣΗ 2100
                                  ΥΔΡ. ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ, ΚΑΤΑΝΕΜΗΤΗΣ, ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΥΨΗΛΗΣ, ΤΑΚΑΚΙΑ, ΥΓΡΑ 1900
                                  ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ 3000
                                  ΑΝΑΡΤΗΣΗ 6500
                                  ΔΙΣΚΟ ΠΛΑΤ0 500
                                  TΡΟΜΠΑ ΛΑΔΙΟΥ 200
                                  ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ,ΜΠΕΚΙΕΡΑ,ΣΩΛΗΝΩΣΕΙΣ 1000
                                  ΜΗΝΑΝΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΜΕ ΚΕVLΑR ΕΠΕΝΔΥΣΗ 600
                                  ΠΙΣΩ ΑΞΟΝΑΣ 550

                                   ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΩ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ, ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΣΤΕΙΛΩ Ρ.Μ.
                                  

                                  ΕΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΡΕΞΕΙΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΟΙΟ ΜΙΚΡΑ ΚΟΣΤΟΛΟΓΙΑ, ΑΛΛΑ....

                                  ΓΙΑΤΙ  Ν3 ΚΑΙ ΟΧΙ Ν4??
                                  

                                  ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΚΑ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΕΝΑ Ν3 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ Ν4

                                  Υ.Γ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΤΡΟΜΕΡΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΡ Ν3 ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΣ, ΠΑΡΑ ΝΑ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΦΤΕΡΟΥΓΕΣ.....

                                      ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    Ο χρήστης gpantelakis έγραψε:
                                    ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ FULL GR.N RAGNIOTTI ΣΠΑΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 42.000 ΕΥΡΑ… ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΟΛΑΑΑΑΑΑ ΤΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΤΟΥ!!!! ( ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΙΧ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΟΙΟ ΜΙΚΡΟ ΚΟΥΜΠΑΡΑ!)

                                    Το διευκρινίζεις αυτό ? Αγοράζεις ένα Clio Sport 182 με ~25000 και μετά θέλεις και άλλα 42000 για να το κάνεις full Group N ? (ρωτάω διότι παρακάτω λες για 'καρότσα Matter' που καταλαβαίνω: καρότσα + roll cage, οπότε το ΙΧ τι ρόλο παίζει ?)

                                    ΓΙΑΤΙ Ν3 ΚΑΙ ΟΧΙ Ν4??
                                    ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΚΑ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΕΝΑ Ν3 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ Ν4

                                    Υ.Γ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΤΡΟΜΕΡΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΡ Ν3 ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΣ, ΠΑΡΑ ΝΑ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΦΤΕΡΟΥΓΕΣ.....

                                    Αααα γειά σου

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      akiskal last edited by

                                      Και εσένα μεγάλε σου δώσαμε Μιτσο και τα έβγαλες όλα στη φόρα....

                                      Κινήθηκες ποτέ στα όρια με το Ν3 που είχες? Μπόρεσες ποτέ να κοντράρεις κάποια απο τα καλά Ν3 πχ Κοσμόπουλο ή ακόμα και το συμπολίτη σου του Σίμου όταν γίνει? .... Αν με το αυτοκίνητο που πήρες κινηθείς πιο αργα από καλά Ν3 δίκιο δεν θα έχουν αυτοί που κράζουν τους Ν4? Στους αγώνες που έκανες το 2005 πότε συμπλήρωσε κλάση η Ν4?

                                      Τέσπα, αυτό που λέω δεν στοχεύει αποκλειστικά και μόνο εσένα και μην το πάρεις στραβά. Και χέρια έχεις και ωραίος τύπος είσαι. Απλά να τονίσω ότι οι περισσότεροι αποκτούν ένα Ν4 οδηγούμενοι περισσότερο από ματαιοδοξία παρά από τεχνικές σκέψεις.

                                      Σου εύχομαι ότι καλύτερο με το νέο όπλο.

                                      [/quote]

                                      Φιλαρακο pneusport καλημερα.Εγω ειπα μια γνωμη ενταξει?Απο κει και περα οποιος θελει συμφωνει.Ειμαι πολυ μικρος για να καθομαι και να κρινω αυτοκινητα και ανθρωπους.Αν θυμασαι καλα στο πρωτο μου αγωνα αν και ειχα καλυτερο αυτοκινητο απο το πολυ καλο μου φιλο Σιμο,ο οποιος εχει αποδειξει το τι μπορει να κανει στους αγωνες και μακαρι να καταφερω να κανω τα ιδια και γω καποια στιγμη,στη πρωτη γυρα βρισκομουν πολυ μπροστα του και ακομα δε μπορω να το πιστεψω οτι τον περασα.Απο κει και περα δε ξαναβρεθηκαμε σε αγωνα για να δουμε τι γινεται.Οσο για το κοσμοπουλο δε βρεθηκαμε ποτε σε αγωνα αν και ξερω οτι θα μου εριχνε πολλα!!τωρα για το αν το πηγα στο οριο υπαρχουν πολλοι λογοι που δε το εκανα.1 δεν υπηρχε συναγωνισμος και για πρωτη χρονια ηθελα να δοκιμασω της δυνατοτητες μου χωρις εξοδο και 2 γιατι δε ξερω αν θα μπορουσα να οδηγησω στο οριο απο τωρα.Πιστευω να σε καλυψα.Ευχαριστω πολυ για τις ευχες σου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nass last edited by

                                        Ο χρήστης nass έγραψε:
                                        Τέλος πάντων, και μεταχειρισμένο Ν/3 βρίσκεις (πχ. Clio RS).

                                        Πχ...

                                        http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=15618

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          platis last edited by

                                          Αν μπορουσα να μεταφερω με ακριβεια τις διαφορες... Ενα Ν3 λοιπον επιπεδου Ragnotti ειναι οπλο μαχης και ζηταει τσαγανο, χερια, εμπλοκη και χρονο, ακριβεια και τελικα πολλα χρηματα για να πας γρηγορα και να ευχαριστηθεις.
                                          Ενα Ν4 τωρα μπορει να σου δωσει την ιδια ευχαριστηση ακομα κι αν ειναι παληοτερης γενιας, με λιγοτερο κοπο και ρισκο, αρα ειναι πιο 'γεροντικο'
                                          (Η αληθεια να λεγεται ) Οταν ομως κατορθωσεις να το οδηγησεις πραγματικα, ε τοτε....απογειωνεσαι (μεταφορικα και κυριολεκτικα)
                                          Βεβαια αναφερομαι αποκλειστικα στο χωμα, γιατι στην ασφαλτο τα Ν4 ειναι χτικιο η το λιγοτερο βαρετα.
                                          Απο την αλλη. Μην βριζετε τους Ν4 αδες. (Ελπιζω συντομα ναμαι αναμεσα τους!) Για πατε να ζητησετε υποστηριξη λεγοντας οτι οδηγειτε ενα (εστω και κορυφαιο) Ν3... Η πορτα θα ξανανοιξει μολις πειτε την μαγικη κουβεντα: ΜΙΤΣΟΥ η ΣΟΥΜΠΑ. Αυτη δυστυχως ειναι η αληθεια.
                                          Καλημερα σ ολους.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            amaxopoulos last edited by

                                            Αρα κυριε Πλατη ζουμε στη χωρα του παραμυθιου με την κακη εννοια,συμφωνα με αυτα που λετε.*
                                            Α,αποδειξη για το τι κανει ενα μιτσου-οτιναναι ειναι η επιδοση του κυριου Τσιλη,που χωρις να θελω να μειωσω τον ιδιο(μια χαρα επιδοση εκανε),στο πρωτο του αγωνα με τετοιο(Παλλαδιο),(και μαλιστα δηλωμενο Α8,δηλαδη το πιθανοτερο μεγαλυτερο περιοριστη στο τουρμπο) τερματισε 10ος γενικης μπροστα απο τον πρωτο Ν3 με χοντα,δυστυχως η ευτυχως αυτο μας δινει μερος της απαντησης γιατι προτιμουμε Ν4 αντι κατι αλλο......
                                            Βεβαια ακομα δεν εχουμε καταλαβει ποιος φταιει-συνεισφερει που δεν εχουμε κοσμο στις ειδικες,αφου στο ματι ολα αυτα ειναι.....Τελοσπαντων,ειπαμε απο την αρχη ο καθενας τρεχει με οτι θελει,οπου θελει,κλπ.

                                            *Βεβαια να συμπληρωσω,κυριε Πλατη,μπερδευουμε την προσωπικη ευχαριστηση του οδηγου με την ικανοποιηση του θεατη.Ενα μετρια οδηγουμενο Ν2-Α6-Ν3 στα ματια του 'θεατη' κινειται πιο ανωμαλα απο το σταθερο ταξι τις περισσοτερες φορες Μιτσου-σουμπα.Εκεινη βεβαια τη στιγμη ο οδηγος του μιτσου-σουμπα 'νιωθει' ευχαριστηση(?)......
                                            Αν και εμενα μου φαινεται οτι οι περισσοτεροι οδηγοι εχουμε μαθει να λεμε ψεμματα μεχρι και στον εαυτο μας οτι: 'γρηγορα πηγαμε'.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 5 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr