Ο χρήστης nass έγραψε:
ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ FULL GR.N RAGNIOTTI ΣΠΑΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 42.000 ΕΥΡΑ… ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΟΛΑΑΑΑΑΑ ΤΑ ΚΑΛΟΥΔΙΑ ΤΟΥ!!!! ( ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΙΧ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΟΙΟ ΜΙΚΡΟ ΚΟΥΜΠΑΡΑ!)
Το διευκρινίζεις αυτό ? Αγοράζεις ένα Clio Sport 182 με ~25000 και μετά θέλεις και άλλα 42000 για να το κάνεις full Group N ? (ρωτάω διότι παρακάτω λες για 'καρότσα Matter' που καταλαβαίνω: καρότσα + roll cage, οπότε το ΙΧ τι ρόλο παίζει ?)
ΓΙΑΤΙ Ν3 ΚΑΙ ΟΧΙ Ν4??
ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΚΑ ΣΤΟ ΟΡΙΟ ΕΝΑ Ν3 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ Ν4Υ.Γ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΤΡΟΜΕΡΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΡ Ν3 ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΣ, ΠΑΡΑ ΝΑ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΦΤΕΡΟΥΓΕΣ.....
Αααα γειά σου
ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΤΟ CLIO 182 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ Δ.ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ. ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΧΤΑΠΟΔΙ, ΠΟΙΟ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΡΑΒΔΟΥΣ ΣΤΟΝ ΑΞΟΝΑ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΠΙΣΩ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ, ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΑΤΩΜΑ ΠΙΣΩ(ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΡΕΖΕΡΒΑ),ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕCU ΛΟΓΟ ΕSP.
ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ CLIO MOD.2003 KAI META NA TO ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΣΤΟΝ MATTER ΚΑΙ NA ΤΟ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΘΕΛΕΙΣ. ΤΟ
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ ΡΑΜΕΝΟ ΣΕ ΚΑΛΥΜΠΡΑ ΕΧΕΙ ΔΙΠΛΟΥΣ ΘΟΛΟΥΣ ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ, ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΣ ΕΝΙΣΧΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΟΤΣΑ.ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΕΙΣ ΚΛΩΒΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ WRC ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ.
ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ CLIO ΠΡΩΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙΣ ΣΕ RAGNIOTTI ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΘΕΛΕΙΣ ΑΛΛΑ ΦΤΕΡΑ, ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΕΣ,ΦΑΝΑΡΙΑ ΕΜΠΡΟΣ ΠΙΣΩ, ΜΑΣΚΑ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΛΟΓΟ ΗΛ.ΓΚΑΖΙΟΥ(ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΟΧΙ, ΕΓΙΝΕ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟ RAGNIOTTI ΤΡEΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΓΚΑΖΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ )TAMΠΛΟ, ΟΡΓΑΝΑ, ΤΡΟΜΠΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΚΑΠΑΚΙ ΜΗΧΑΝΗΣ, ΣΤΡΟΦΑΛΟ,ΓΕΦΥΡΑ,ΨΑΛΙΔΙΑ,ΜΠΑΛΑΚΙΑ..................... ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΖΩ ΑΛΛΟ ΟΜΩΣ.
ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΜΕ ΤΟ ΤΙ Ν3 ΘΕΛΟΥΜΕ-ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΙΑΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ